Je moeder.quote:
Kan jij nou echt zeggen dat je bier ECHT lekker vind?quote:
Ja?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan jij nou echt zeggen dat je bier ECHT lekker vind?
Si.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
uit de grond van alles in mijn hart: ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee ik sta voor een Heineken winkeltje op de foto.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
JA
En wie staat er met Heineken op de foto?, ja ok das dan geen bier maja...
Sinds wnr is Tequila zoet?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
alcohol hoort trouwens niet zoet te zijn, die zooi verwart mijn maag altijd.
huh wat?quote:
Warsteiner niet in de top 3, terwijl Heineken en Amstel er wel in staanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:49 schreef GebakkenEi het volgende:
Ik had gister een biertest-avond met vrienden. Amstel, Bavaria, Brand, Dommelsch, Europshopper, Grolsch, Heineken, Hertog Jan, Jupiler, Palm & Warsteiner.
De top 3:
1. Hertog Jan
2. Heineken
3. Amstel
Palm eindigde zowaar op de laatste plek. Vermoed dat dat komt door andere bieren, eerder.
Heb wel een beetje koppijn nu.
Dude! Het is fuckin' rood (ofzo..)quote:
Dat is een Tequilla Sunrise.. Een damn lekkere cocktail.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dude! Het is fuckin' rood (ofzo..)!
Da's geen tequila.
Ja oke, maar normaal Tequila is al veel lekkerder dan bierquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Da's geen tequila.
Zal een mixje zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Da's geen tequila.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja oke, maar normaal Tequila is al veel lekkerder dan bier
Warsteiner eindigde op 4 en Euroshopper op 5. Vond het wel leuk en verrassend om Heineken op 2 te zien eindigen, vooral omdat veel van mijn vrienden altijd zo anti-Heineken waren.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:53 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Warsteiner niet in de top 3, terwijl Heineken en Amstel er wel in staan
jaja, het is een kwestie van smaak... maar toch
Met tequila kan je niet goed chillen. Met bier wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja oke, maar normaal Tequila is al veel lekkerder dan bier
Waarom zou je willen chillen met drank? En anders neem je toch een mix drankje. Ik haat het zo he, die paupers die op de dansvloer staan met een biertje, en daar een halfuur over doen. Tequila, binnen 10 sec weg.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Met tequila kan je niet goed chillen. Met bier wel.
stoere man!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:59 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom zou je willen chillen met drank? En anders neem je toch een mix drankje. Ik haat het zo he, die paupers die op de dansvloer staan met een biertje, en daar een halfuur over doen. Tequila, binnen 10 sec weg.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:59 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom zou je willen chillen met drank?
quote:En anders neem je toch een mix drankje.
quote:Ik haat het zo he, die paupers die op de dansvloer staan met een biertje, en daar een halfuur over doen. Tequila, binnen 10 sec weg.
quote:
Ik dwing geen respect af, en doe toch ook niet stoer? Of ligt het aan mij.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb jij nu opeens ook zo'n respect voor appelsjap?
vertel nu eens iets nieuwsquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |