Waarom hoort dat? Kun je het niet leuk hebben zonder dat spul?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bij jeugd hoort nou eenmaal nieuwsgierigheid en bij uitgaan horen nou eenmaal drugs. Sterker nog: bij mensen horen drugs. Van tabak tot alcohol, van wiet tot LSD etc.
Ik ben graag dwars. Net als de regeringquote:Op zondag 7 juni 2009 16:50 schreef Kopbal het volgende:
De overheid heeft gewoon als taak om de handel en het gebruik in harddrugs tegen te gaan. Valt onder volksgezondheid.
Je kan dus moeilijk de overheid de schuld gaan geven dat mensen overstappen op G omdat er geen pilletjes meer in de omloop zijn.
Hoe graag je de legalisering van drugs ook ziet, gaat nooit gebeuren.
Dan zou ie juist hoger moeten staan.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wellicht omdat er aardig wat doden aan XTC zijn toegeschreven zonder te weten of er echt MDMA is gebruikt?
En het is natuurlijk wel zo dat langdurig XTC gebruik in een korte periode z'n tol eist.
http://www.youtube.com/view_play_list?p=F15D388FEE1EA199&search_query=horizon+ecstasyquote:
Ja hoor, maar nog leuker mét.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom hoort dat? Kun je het niet leuk hebben zonder dat spul?
Ja maar dodelijk is het niet. Je gaat dood door uitdroging, of oververhitting, maar niet door de MDMA.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wellicht omdat er aardig wat doden aan XTC zijn toegeschreven zonder te weten of er echt MDMA is gebruikt?
En het is natuurlijk wel zo dat langdurig XTC gebruik in een korte periode z'n tol eist.
1 is "most harmful"quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Oké, dan open ik er één over mensen die de troll niet zien.
Dat het 'hoort' wil niet zeggen dat ik het direct prima vind, maar sinds het bestaan van de mens zijn deze altijd op zoek gegaan naar 'kicks' en middelen om je beter te voelen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom hoort dat? Kun je het niet leuk hebben zonder dat spul?
I know.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja maar dodelijk is het niet. Je gaat dood door uitdroging, of oververhitting, maar niet door de MDMA.
Ja idd, en XTC is dus niet echt harmful, vergeleken met de andere drugs. Dat viel me op.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
1 is "most harmful"
en dan naar beneden naar minder harmful. Of begrijpen we elkaar hier verkeerd?
Vind ik ook sneu, dat je alcohol nodig hebt om het leuker te maken. Snap ik niks van.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja hoor, maar nog leuker mét.
Je zou alcohol eens moeten verbieden met die argumentatie. Dan is het huis te klein
Dus jij gebruikt geen sigaretten, koffie of alcohol?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik ook sneu, dat je alcohol nodig hebt om het leuker te maken. Snap ik niks van.
He's just like you and meeeeee, but he's homeless. He's homeless....quote:Op zondag 7 juni 2009 16:58 schreef J.Herrer het volgende:
Man ik herinner me ineens dat ik nog 10 euro van een gast krijg, kan ik mooi ff langs de shop voor een vers zakje
Idd. Hun taak lijkt me om 'zwakkere' burgers (expirimenterende jongeren b.v.) te helpen en niet verder de shit in te schoppen. Het gaat om het doel, niet om hoe je het doet. Drugs zijn en blijven er, waar het om gaat is de schade minimaal te houden.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:54 schreef Kopbal het volgende:
In bepaalde gevallen slaat de overheid inderdaad door. Denk dan aan het paddoverbod en het zero-tolerance beleid op dancefeesten waar je alleen maar de simpele gebruiker mee pakt.
Volgens jouw theorie zit ik dus op -60% ofzoquote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
Het is ook onderzocht, en gebleken is dat je als je 1 jaar wiet rookt nog maar de helft van je hersenen over hebt. En na 2 jaar nog maar 20%.
Nee, niet om het leuker te maken ofzo.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dus jij gebruikt geen sigaretten, koffie of alcohol?
Anders wordt het tijd om eens met argumenten te komen vrind SCH.
Geen noodzaak, maar wel een waardevolle toevoeging tot het leven.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, niet om het leuker te maken ofzo.
Jullie doen alsof drugs een soort levensnoodzaak zijn.
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:58 schreef fs180 het volgende:
[..]
Geen noodzaak, maar wel een waardevolle toevoeging tot het leven.
Mooie toevoegingquote:Op zondag 7 juni 2009 17:58 schreef fs180 het volgende:
[..]
Geen noodzaak, maar wel een waardevolle toevoeging tot het leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |