quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:54 schreef BB-King het volgende:
JAAAAAAAAAAA ZUID-AFRIKA HERE WE COME!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JA MET EEN WUPPIE WUPPIE WUPPIE PAKKEN WIJ DAT WERELDCUPPIE!!!!!!!!!!!
Zo.
DIe meid!quote:
Joden?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Och.
Hoe noem je mensen die opmerkingen zoals dit?
Is er niet.quote:
Hmmmm ?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Och.
Neen.quote:
In Oranje juich ik voor iedereen, kan me geen hol schelen.quote:
Ja en dan weer uitgeschakeld wordenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo gek is die opmerking van Huntelaar inderdaad niet.
De halve finale voor Nederland volgend jaar is best mogelijk.
realist ?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Och.
Weet je wel hoe ontiegelijk zwak deze poule is?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:58 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:55 schreef Gruning3r het volgende:
Van der wiel zal wel aan het twitteren zijn en over de wedstrijd heeft die dit te zeggen.TE HARD hierrr Shit gaat lossss !!.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:52 schreef Barca het volgende:
Tijd voor een paar kritische noten!
Verkeerde keepers
Vanavond een verkeerde rechtsback
Voor de zoveelste keer een verkeerde linksback
Wéér geen De Zeeuw & Schaars
Opnieuw een kneus in het centrum van de verdediging
Eljero Elia op de tribune
Keepers? Timmer en Velthuizen horen niet in oranje! Zij zijn simpelweg lang niet goed genoeg. De doelman van Lutjebroek 51 is minstens 10x beter. Wanneer selecteert Bertje nou eindelijk eens Kenneth Vermeer?
John Heitinga is een goede speler maar niet als rechtsback. Waarom geen Gregory van der Wiel (die het goed deed) of Rob Wielaert?
Giovanni van Bronckhorst is een middenvelder. Beslist niet top, en zou daarom niet in de basis moeten staan. Maar de linksback moet Edson Braafheid zijn!
Van Bommel & De Jong doen het goed hoor, maar wanneer krijgt het AZ-duo eens de kans? Zie het er van komen dat ze zelfs in een oefenpotje nog niet mogen spelen.
André Ooijer in het centrum met Joris Mathijsen. Khalid Boulahrouz zit op de tribune. Bertje wil Heitinga in de basis? Gebruik die dan als centrum verdediger!
Eljero Elia zou op de bank moeten zitten om te kunnen invallen. Nu heeft hij slechts één mogelijke vervanger van Robben: Ryan Babel. Maar Babel kan eventueel ook centraal spelen: diepste spits of achter de diepste spits.
De selectie zou alsvolgt moeten zijn:
keeper = Van der Sar, Stekelenburg, Vermeer;
rechtsback = Van der Wiel, Wielaert;
ausputzer = Mathijsen, Boulahrouz, Wielaert;
linksback = Braafheid;
libero = Heitinga, Mathijsen, De Jong;
rechter verdedigende middenvelder = De Zeeuw, Van Bommel, Heitinga;
centrale verdedigende middenvelder = Van Bommel, De Jong, De Zeeuw, Schaars;
linker verdedigende middenvelder = Schaars, De Jong;
rechtsbinnen = Kuyt, Van Persie, Sneijder, Van der Vaart, Beerens;
linksbinnen = De Zeeuw, Babel, Robben, Van der Vaart, Afellay, Elia;
spits = Huntelaar, Van Nistelrooy, Babel
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:01 schreef _Mike_ het volgende:
Onee, ik juich niet voor iedereen.
Van Bommel kan de pleuris krijgen.
Nou juich ik al helemaal niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:01 schreef Kopbal het volgende:
Wat een heerlijke goal zeg. Hakje van Kuijt
quote:
Dan moet er wat aan de verdediging gesleuteld worden. Zo een van bronckhorst bijvoorbeeld kan echt niet meer. Jammer dat ie dat zelf niet ziet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:58 schreef Cyberia18 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Straks zit opeens Beenhakker op de stoel van Bert.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Judas de Jong en Markus von Bommel de NSB'er.Who's next?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Robben.+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
En Ooijer!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:02 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Dan moet er wat aan de verdediging gesleuteld worden. Zo een van bronckhorst bijvoorbeeld kan echt niet meer. Jammer dat ie dat zelf niet ziet.
Ik ook maar op het wk gaat het allemaal heel anders!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:03 schreef DeWaasheid het volgende:
Ff anders voetbal dan onder die pannekoek Van Basten... wat ben ik blij dat die er ff niet meer is.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:01 schreef _Mike_ het volgende:
Onee, ik juich niet voor iedereen.
Van Bommel kan de pleuris krijgen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef SCH het volgende:
Wat spelen ze ongelooflijk goed zeg. Het is zoveel leuker dan het voetbal onder VanBasten.
Jij blij dat van Basten er niet meer is?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik ook maar op het wk gaat het allemaal heel anders!
Van Marwijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef SCH het volgende:
Wat spelen ze ongelooflijk goed zeg. Het is zoveel leuker dan het voetbal onder VanBasten.
Hehehequote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:52 schreef Barca het volgende:
Tijd voor een paar kritische noten!
[..]
Wéér geen De Zeeuw & Schaars
[..]
Van Bommel & De Jong doen het goed hoor, maar wanneer krijgt het AZ-duo eens de kans? Zie het er van komen dat ze zelfs in een oefenpotje nog niet mogen spelen.
Ik ga vanaf nu ook echt kei enthiousiast liggen doen over deze waardeloze poel en het spel. Maar wel vanaf mijn volgende reactie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef SCH het volgende:
Dat is vloeken in de kerk hier.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef SCH het volgende:
Geen goede commentator, maar die taal van je kan echt niet door de beugel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:07 schreef VonHinten het volgende:
Leo Driessen hou je muil. Ik denk dat niemand er ook maar een minuut van zou wakker liggen als jij dood naast je commentatorsstoel zou neervallen.
Neem z'n taak over als je denkt dat je het beter kan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:07 schreef VonHinten het volgende:
Leo Driessen hou je muil. Ik denk dat niemand er ook maar een minuut van zou wakker liggen als jij dood naast je commentatorsstoel zou neervallen.
Dat was toch toen hij tegen Madrid scoorde?quote:
Ik mis Evertquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:07 schreef VonHinten het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Kuijt, pamper...
Puta enzo?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat was toch toen hij tegen Madrid scoorde?
Telt goed voetbal daar niet meer dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik ook maar op het wk gaat het allemaal heel anders!
Ja? Jij verliest wel een minuut slaap?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geen goede commentator, maar die taal van je kan echt niet door de beugel.
Je moet toch ergens op bezuinigen tijdens de crisis?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:09 schreef Barca het volgende:
Commentaar is nog slechter dan het voetbal van die IJslanders.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:10 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Zuid Afrika klaar voor Oranje legioen
Oh, het is niet lullig bedoeld. Het is gewoon een constatering. Het voetbal onder van basten was zo slaapverwekkend en juist in dit soort wedstrijden was het vaak helemaal niks.quote:
WOO DIe van Bommel! Hij is echt goed, ik heb nog nooit zo'n stabiele middenvelder gezien. Hij is niet bang voor een opstootje en hij heeft echt een ontzettend lekkaa wijffffffff.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:05 schreef Wayoflife_ het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu ook echt kei enthiousiast liggen doen over deze waardeloze poel en het spel. Maar wel vanaf mijn volgende reactie.
Ik las ijzer op staalquote:
Nee, leg uit!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:13 schreef _Mike_ het volgende:
Weet Robben dat hij naar de oranje spelers moet passen en niet naar de blauwe?
Wel even los van het feit dat we vaak tegen oostblok landen moesten. En nu amper.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, het is niet lullig bedoeld. Het is gewoon een constatering. Het voetbal onder van basten was zo slaapverwekkend en juist in dit soort wedstrijden was het vaak helemaal niks.
Kloonquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Daar had je meer mee moeten doen, De Pers.
Noooooooo.quote:
En wonnen we met 0-1 in de 90ste minuut van Noorwegen door een doelpunt van Hulshof waardoor we het WK - 74 haalden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:15 schreef BB-King het volgende:
Onze Gouden generatie won ff met 8-1 van IJsland toendertijd... mooie tijd was dat toch
WIJ ZIJN DE BESTE!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat zijn we goed!
Wie krijgt er nou geel tegen Ijsland ?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:18 schreef DeWaasheid het volgende:
De 'overbodige' Van Bommel van die pannekoek is toch wel de beste man op t veld tot nu toe
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:21 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik mag het niet zeggen van mijn truusje....
Jouw naam is Arjen, Arjen Robben dat is jou naam ja Arjen Robbenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:20 schreef BB-King het volgende:
Als ik Bert was zou ik Robben als opdracht geven om zoveel mogelijk de bal naar spelers met een blauw shirtje te spelen zodat ie ons fantastische assist kan geven. Omgekeerde psychologie noemen ze dat ook weleens.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
En zoals je kan verwachten wordt de 2de helft dan saai
Beter geel en perfect spelen dan met geluk in de 89 minuut een doelpuntje prikkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie krijgt er nou geel tegen Ijsland ?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:22 schreef _Mike_ het volgende:
Zeker een speler van Real Madrid?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:22 schreef dronkeykong het volgende:
Rot op met die Robben man, wat een drama
Vorig EK alweer snel vergeten begrijp ik?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:22 schreef dronkeykong het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:22 schreef dronkeykong het volgende:
Nee, Babel is wel de maatstaf voor het afronden van kansen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:22 schreef Wayoflife_ het volgende:
In de rust dalijk robben vervangen door babel. Probleem pannekoek opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |