Wel even los van het feit dat we vaak tegen oostblok landen moesten. En nu amper.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, het is niet lullig bedoeld. Het is gewoon een constatering. Het voetbal onder van basten was zo slaapverwekkend en juist in dit soort wedstrijden was het vaak helemaal niks.
Kloonquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Daar had je meer mee moeten doen, De Pers.
Noooooooo.quote:
En wonnen we met 0-1 in de 90ste minuut van Noorwegen door een doelpunt van Hulshof waardoor we het WK - 74 haalden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:15 schreef BB-King het volgende:
Onze Gouden generatie won ff met 8-1 van IJsland toendertijd... mooie tijd was dat toch
WIJ ZIJN DE BESTE!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat zijn we goed!
Wie krijgt er nou geel tegen Ijsland ?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:18 schreef DeWaasheid het volgende:
De 'overbodige' Van Bommel van die pannekoek is toch wel de beste man op t veld tot nu toe
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:21 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik mag het niet zeggen van mijn truusje....
Jouw naam is Arjen, Arjen Robben dat is jou naam ja Arjen Robbenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:20 schreef BB-King het volgende:
Als ik Bert was zou ik Robben als opdracht geven om zoveel mogelijk de bal naar spelers met een blauw shirtje te spelen zodat ie ons fantastische assist kan geven. Omgekeerde psychologie noemen ze dat ook weleens.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
En zoals je kan verwachten wordt de 2de helft dan saai
Beter geel en perfect spelen dan met geluk in de 89 minuut een doelpuntje prikkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie krijgt er nou geel tegen Ijsland ?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:22 schreef _Mike_ het volgende:
Zeker een speler van Real Madrid?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:22 schreef dronkeykong het volgende:
Rot op met die Robben man, wat een drama
Vorig EK alweer snel vergeten begrijp ik?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:22 schreef dronkeykong het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:22 schreef dronkeykong het volgende:
Nee, Babel is wel de maatstaf voor het afronden van kansen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:22 schreef Wayoflife_ het volgende:
In de rust dalijk robben vervangen door babel. Probleem pannekoek opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |