Als hij de criminaliteit in het algemeen wilt aanpakken, dan ben ik daar niet voor. Harder optreden zorgt niet voor het oplossen van het probleem. Kijken naar de oorzaak en die aanpakken wel. Daarbij kost harder aanpakken veel geld.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:58 schreef Edwinuss het volgende:
Wat vinden de mensen hier van het feit dat Wilders de criminaliteit strenger wil gaan aanpakken?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:03 schreef JoaC het volgende:
[..]
Lol, ik las het woord niet niet. Dacht dat je weer zo'n PVV'er was die niet doordacht.
My bad.
quote:ISTANBUL - De winst van de Partij voor de Vrijheid (PVV) lijkt de belangstelling voor de Europese verkiezingen in Turkije enigszins op te vijzelen.
Dat 'Fitna naar het Europarlement' gaat, zoals krantenkoppen melden, wekt enige beroering.
Wilders' uitspraak dat Turkije in geen miljoen jaar tot de Europese Unie toegelaten mag worden, wordt veelvuldig aangehaald. De PVV-leider wordt gekarakteriseerd als 'racistisch' en 'extreem rechts'.
Portret
In portretten van Wilders wordt melding gemaakt van zijn standpunt dat de Koran een fascistisch boek is dat verboden moet worden.
Dat de christendemocraten de PVV maar net voorbleven, is een voorproefje van de verwachte winst van extreem rechtse partijen in andere Europese lidstaten, zo schrijft dagblad Vatan in zijn zaterdageditie.
Belangstelling
Tot nu toe was er in Turkije nauwelijks belangstelling voor de Europese verkiezingen. Dat wil overigens niet zeggen dat de Turken zich geheel van Europa hebben afgekeerd; uit een peiling eerder deze week bleek dat 57 procent van de Turken nog altijd voor toetreding van hun land tot de EU is.
Sowieso snap ik niet dat mensen die flapdrollen serieus kunnen nemen. Hun EU-programma was zo karig en algemeen, dat je dr geen zinnig woord over kon zeggen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:06 schreef impulsia het volgende:
[..]
Ik hoop dat er PVV-ers zijn. Of zal het kloppen dat ze niet houden van inhoudelijke argumenten. Want ook dat zie ik niet terug in het programma van de PVV. Daar ben ik juist wel op zoek naar.
Het is nogal naïef om de PVV-stemmers weg te zetten als dom en onwetend, mede hierdoor hebben de andere partijen flinke verliezen geleden. De stemmers op de PVV zijn juist in grote getale weggelopen bij partijen als het CDA en PvdA.quote:Op zondag 7 juni 2009 08:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet dat mensen die flapdrollen serieus kunnen nemen. Hun EU-programma was zo karig en algemeen, dat je dr geen zinnig woord over kon zeggen.
Welke vragen heb je gesteld dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 10:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Als ze niet dom en onwetend zijn zou ik graag en antwoord op m'n vraagjes zien.
Ik vind een aantal van jouw vragen specifiek gericht is aan de Roon en wilders (wat bedoelen ze ermee?). Daar kunnen anderen wel naar raden, maar een mailtje sturen naar de Roon en Wilders met jouw vragen lijkt me gemakkelijker om duidelijkheid te verkrijgen.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Als ze niet dom en onwetend zijn zou ik graag en antwoord op m'n vraagjes zien.
Dat was ik. Klopt ongeveer voor 99,99%.quote:De postmaterialist
De maatschappijkritische idealist die zichzelf wil ontplooien, zich verzet tegen sociaal onrecht en opkomt voor het milieu.
Solidariteit en harmonie kenmerken de mensen binnen dit milieu. Ze zijn kritisch ten opzichte van de hedendaagse maatschappij. Het streven naar een onderlinge verbondenheid, het nemen van verantwoordelijkheden en het werken aan sociaal-maatschappelijke verbeteringen, spelen een prominente rol. Postmaterialisten hechten er veel belang aan te kunnen leven volgens hun eigen principes en zijn sterk sociaal bewogen. Verantwoord leven is belangrijk: zonder verspilling, winstbejag en zonder aantasting van het milieu. Bij voorkeur werkt men bij instellingen of organisaties die een bijdrage leveren aan het maatschappelijk welzijn. Mensen binnen dit milieu tonen zich zowel geïnteresseerd in kunst en cultuur (film, musea, toneel, cabaret, klassieke concerten), als in een meer 'huiselijke' vorm van vrijetijdsbesteding. Het gezinsleven is veelal hecht (sterke onderlinge betrokkenheid), maar niet ingericht volgens traditionele patronen.
Ik ga ze ook zeker een mailtje sturen, maar ik dacht: als ze er toch op stemmen kunnen ze vast wel wat uitspraken doen over de PVV en haar standpuntenquote:Op zondag 7 juni 2009 10:45 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind een aantal van jouw vragen specifiek gericht is aan de Roon en wilders (wat bedoelen ze ermee?). Daar kunnen anderen wel naar raden, maar een mailtje sturen naar de Roon en Wilders met jouw vragen lijkt me gemakkelijker om duidelijkheid te verkrijgen.
Vraag een, echter, lijkt me evident dat bij nieuwe regelingen bestaande regelingen niet per definitie met terugwerkende kracht ongedaan kunnen worden gemaakt. Met andere woorden zou er na invoering van de nieuwe regeling twee regelingen naast elkaar kunnen lopen, veronderstel ik.
Wilders wordt in de kamer vaak hard op inhoudelijke punten aangepakt zie:quote:Op maandag 8 juni 2009 14:21 schreef Bascule het volgende:
Als Wilders onzin zou uitkramen, zou de rest hem wel schamper tegemoettreden. Maar ze worden woedend. Dat betekent meestal dat de aangevallene iets belangrijks te melden heeft. Je zou denken dat dit gedrag na een poosje ophoudt, maar nee, de woede gaat maar door. Blijkbaar zitten de hersentjes bij Femke en Agnes helemaal vast, zij bijten zich vast in Wilders totdat hij voorgoed weggepest is. Zij vergeten echter dat ze niet op een schoolplein zitten, maar in de politiek en dat miljoenen hun gedrag observeren.
Het is eigenlijk nog niet eens dat hij onzin uitkraamt met betrekking tot de problemen.... want dat er, met name in de grote steden, problemen zijn met allochtonen-jeugd kan niemand ontkennen.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:21 schreef Bascule het volgende:
Als Wilders onzin zou uitkramen, zou de rest hem wel schamper tegemoettreden. Maar ze worden woedend. Dat betekent meestal dat de aangevallene iets belangrijks te melden heeft. Je zou denken dat dit gedrag na een poosje ophoudt, maar nee, de woede gaat maar door. Blijkbaar zitten de hersentjes bij Femke en Agnes helemaal vast, zij bijten zich vast in Wilders totdat hij voorgoed weggepest is. Zij vergeten echter dat ze niet op een schoolplein zitten, maar in de politiek en dat miljoenen hun gedrag observeren.
Ach ja ik ben ook niet foutloos, very importantquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:14 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Goede spelling is ook een traditie.
[..]
Is er risico dat de gangbare nationale feestdagen afgeschaft gaan worden? En een extra vrije dag wegens islamitische feestdagen, die zou je afslaan en je zou gewoon gaan werken op die dag?
[..]
Maar weet jij wel wat er gevierd wordt met Kerstmis en Pasen? En als niet-Hollander heb ik niks met tulpen. Kaas hebben ze ook in Frankrijk. En schoonouders heb ik niet.
[..]
Goed antwoord, vermoed ik. Dus even nagaan of het klopt.
Weinig dus.
Je angst en zorgen zijn wel terecht, maar niet echt nodig. Want die problemen gaan niet gebeuren.
Gelet op de opkomst en dat hij vanuit het niets op 4 zetels terecht komt in het parlement zegt het wel degelijk iets over wat de meeste mensen willen. Dat jij dat niet wilt inzien, tja, je bent niet de enige in ieder geval. Hoe het verder zal gaan is toch maar afwachten, maar over de gehele EU heeft men laten zien dat ze het zat zijn. Dus niet alleen in Nederland. Dus ik denk dat je wel degelijk kan zeggen dat de meeste mensen hebben laten zien wat ze willen. In ieder geval niet doorgaan zoals het er nu aan toe gaat. (Nederland en daarbuiten)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:51 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wilders heeft 4 van de 25 zetels of 17% van de 100% van de stemmen, dit is geen meerderheid, zit niet te liegen over wat de meesten willen.
Wilders mag niet huilen als mensen hem uitsluiten terwijl hij dit zelf ook doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |