quote:Op maandag 6 juli 2009 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe bewoog het verder door de lucht dan? Kennelijk vond je het wel zo bijzonder om er een foto van te maken. (Wat mij trouwens helemaal zou ontgaan als ik een WTF moment heb) .
Ronddartelende kanaries is het meest waarschijnlijk en kunnen ook geel zijn , ockhams razor , tadaa !! we hoeven niet meer verder te kijken ,quote:Op maandag 6 juli 2009 19:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Wat vind je hier dan van?
Ronddartelende kanaries? Gele weerballonnen die met marionetlijnen bewogen worden van hoger zwevende luchtballonnen?
Kom d'r maar in wetenschappers, laat me lachen om al uw bespottelijke verklaringen.
Even zonder gekkigheid, heeft iemand al verklaring in gedachte hiervoor? (buiten CGI/fake)quote:Op maandag 6 juli 2009 22:17 schreef FatalException het volgende:
Rapportage van Jaime Maussan over de fantastische beelden die werden geschoten door Pedro Hernandez op 22 mei 2009. In het filmpje is te zien hoe een aantal lichtbollen op klaarlichte dag boven Mexico verschijnen, waarbij een van de objecten kleinere bolletjes uitwerpt die vervolgens op een prachtige manier om elkaar heen 'dansen'.
Scroll door naar 4:30 minuten:
Neuh, van zo'n filmpje valt simpelweg niks zinnigs te zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:32 schreef Nee het volgende:
[..]
Even zonder gekkigheid, heeft iemand al verklaring in gedachte hiervoor? (buiten CGI/fake)
Ballonnetjes + een tros ballonnen ... Net als bij koninginnedagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:32 schreef Nee het volgende:
[..]
Even zonder gekkigheid, heeft iemand al verklaring in gedachte hiervoor? (buiten CGI/fake)
Ik denk altijd, als er echt iets belangrijks te melden is komt het toch wel in het nieuws?quote:
Jazeker , we horen het meteen als Balkenende zijn voet heeft verstuiktquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:37 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik denk altijd, als er echt iets belangrijks te melden is komt het toch wel in het nieuws?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:25 schreef 33 het volgende:
Nieuwe video, aangezien de vorige is verwijderd:
@ 2:00
Ik vind deze toch wel indrukwekkend, ik krijg iig niet meteen het idee dat het fake is. (CGI). Misschien een op afstand bestuurbaar vliegtuigje?quote:
moet je o.a. eens kijken naar dat stukje als dat vliegtuig overkomt... Die schotel glimt in het zonlicht maar het vliegtuig zou slechts iets hoger zitten... (zo rond 2:27 min)quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:48 schreef Nee het volgende:
[..]
Ik vind deze toch wel indrukwekkend, ik krijg iig niet meteen het idee dat het fake is. (CGI). Misschien een op afstand bestuurbaar vliegtuigje?
Hij zegt dat het vliegtuig er net boven zit, maar volgens mij vliegt het vliegtuig veel hoger dan die schotel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:14 schreef bas-beest het volgende:
[..]
moet je o.a. eens kijken naar dat stukje als dat vliegtuig overkomt... Die schotel glimt in het zonlicht maar het vliegtuig zou slechts iets hoger zitten... (zo rond 2:27 min)
Ja duh, dat vliegtuig zit vele km's hoger, je hoort toch ook wel dat de filmer dat 'little higher' een soort van sarcastisch zegt?quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:28 schreef 33 het volgende:
[..]
Hij zegt dat het vliegtuig er net boven zit, maar volgens mij vliegt het vliegtuig veel hoger dan die schotel.
Ik vond m op youtubequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:48 schreef vanhal het volgende:
Geinig filmpje: http://www.dumpert.nl/mediabase/593271/ed3d5d4a/ufo_s_in_vs.html
Dat vind ik dus een duidelijke video-edit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:48 schreef vanhal het volgende:
Geinig filmpje: http://www.dumpert.nl/mediabase/593271/ed3d5d4a/ufo_s_in_vs.html
Een frisbee?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:01 schreef _Led_ het volgende:
Die bij de BBC vond ik vager, leek mij idd geen vogel ofzo, geen idee wat dan wel.
[ afbeelding ]
Zou kunnen, ik zou eigenlijk wel willen weten hoe die camera gepositioneerd staat - is dat boven op het dak van een flatgebouw of vlak naast een speelveldje ?quote:
Ja, da's ook wat he, kom je na 1500 lichtjaar reizen aan op een planeet, blijkt jouw hele vloot zo groot te zijn als een schoenendoos daarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:10 schreef Bastard het volgende:
Ik weet niet, ik vond hem zo klein.. niet dat ik weet hoe groot aliens zijn, maar toch. Fiat500 reeks van de ufo's.
Wie zegt dat er iets in die UFO's moet zitten? Misschien zijn het 'gewoon' probes, of 'aliens' of entiteiten op zich....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:10 schreef Bastard het volgende:
Ik weet niet, ik vond hem zo klein.. niet dat ik weet hoe groot aliens zijn, maar toch. Fiat500 reeks van de ufo's.
Denk dat de kredietcrisis ook toegeslagen heeft bij de aliens. Zij moeten ook bezuinigen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:10 schreef Bastard het volgende:
Die schaduw op de grond is ook te klein en te sterk, kan never.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:20 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Denk dat de kredietcrisis ook toegeslagen heeft bij de aliens. Zij moeten ook bezuinigen..
Vond van het laatste filmpje (die met die energie centrale) de schaduwen ook een beetje vreemd. Te "hard", te goed afgetekend op de ondergrond.
daarom is die ene reclame van Centraal Beheer ook zo leukquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, da's ook wat he, kom je na 1500 lichtjaar reizen aan op een planeet, blijkt jouw hele vloot zo groot te zijn als een schoenendoos daar
100 mijl per uurquote:
geen idee, filmpje doet het niet maar verbinding valt steeds weg dus ga het morgen kijkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:03 schreef intraxz het volgende:
[..]
100 mijl per uurOmdat die man, die er zo vreselijk veel van weet, dat zegt?
Maar dit filmpje is natuurlijk een hoax.
Nee , ik begrijp alleen niet dat ze dan ook met het blote oog worden waargenomen .quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:03 schreef intraxz het volgende:
[..]
Maar dit filmpje is natuurlijk een hoax.
Snelheid vs. waarnemingsvermogen/beperking.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee , ik begrijp alleen niet dat ze dan ook met het blote oog worden waargenomen .
Deze is wel erg boeiend.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:34 schreef 33 het volgende:
Vervolg op dat Hernandez filmpje; een tweede getuige heeft het ook gefilmd. Imo nog beter materiaal.
Hmm, de 'walnoot' vorm duikt vaker op:quote:Op maandag 7 september 2009 18:45 schreef UncleScorp het volgende:
'Ufo' veertig minuten lang gefilmd
Ufo's, bestaan ze nu of niet? In China zijn wetenschappers stilaan overtuigd van wel, nadat ze een filmpje van veertig minuten lang onder de neus geschoven kregen met daarop een soort vliegende schotel. De vaststelling gebeurde tijdens de voorbije zonne-eclips van 22 juli.
Tientallen studenten uit Deqing beweren het object, dat van kleur en vorm veranderde, gezien te hebben. Verschillende getuigen wisten ook foto's te maken van het vreemde fenomeen. Daarop is te zien hoe het vliegende ding er eerst helderblauw uitzag, maar dan almaar verdonkerde.
De Chinese Academie van Wetenschap vond de vondst gisteren alvast straf genoeg om een persbericht uit te sturen. "China heeft vlakbij de zon een ongeïdentificeerd object ontdekt. Verschillende professionals zullen minstens een jaar bezig zijn om de aard ervan te onderzoeken en er de gepaste wetenschappelijke conclusies uit te trekken." De 'believers' houden ongetwijfeld hun adem in...
07/09/09 17u14
www.hln.be
Ook die hebben we niet in Nederland... of loop jij standaard met een handheld camera rond?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:00 schreef JDx het volgende:
Wanneer een keertje gewoon in Nederland, met FATSOENLIJKE camera´s!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:00 schreef JDx het volgende:
Wanneer een keertje gewoon in Nederland, met FATSOENLIJKE camera´s!
Deze is volgens mij vergelijkbaar ...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:21 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Deze is wel erg boeiend.
2 filmpjes van hetzelfde vanuit verschillende hoeken.
Ziet er cool uit, maar dacht dat ze gezegd hadden dat het een komeet was?quote:Op maandag 21 september 2009 15:23 schreef Ticker het volgende:
Echt he, en als je dan goeie filmpjes toont is het nep.
Dude, da's een filmpje van een politie-helikopter.quote:Op maandag 21 september 2009 15:23 schreef Ticker het volgende:
Echt he, en als je dan goeie filmpjes toont is het nep.
Het lijkt me eigenlijk wel logisch dat zoiets altijd wordt verklaard als een komeet. Openbaar verklaren dat we gigantische onverklaarbare objecten hebben.. dan gaan er vragen komen.quote:Op maandag 21 september 2009 15:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ziet er cool uit, maar dacht dat ze gezegd hadden dat het een komeet was?
En anders is het inderdaad een UFO
Uit het niets, mjah, het punt is dat uit de staart van de komeet (en de komeet zelf) brokstukken losraken en die kunnen ook op een ander punt de dampkring binnengaan.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het lijkt me eigenlijk wel logisch dat zoiets altijd wordt verklaard als een komeet. Openbaar verklaren dat we gigantische onverklaarbare objecten hebben.. dan gaan er vragen komen.
Maar kijk eens goed, er verschijnt uit het niets een 2e object in de staart van de eerst.
Dan zou dat vallen toch, als het de dampkring in gaat?quote:Op woensdag 23 september 2009 08:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Uit het niets, mjah, het punt is dat uit de staart van de komeet (en de komeet zelf) brokstukken losraken en die kunnen ook op een ander punt de dampkring binnengaan.
Het is in ieder geval een UFO volgens de exacte definitie
Object 1 gaat rechts rechtdoor, het staart object gaat schuin naar beneden.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dan zou dat vallen toch, als het de dampkring in gaat?
Nu volgt hij objec 1, terwijl object 1 al enige tijd verwijdert is.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:56 schreef mazaru het volgende:
Slowaakse UFO
Tijdens het filmen van het vuurwerk, filmde deze man per ongeluk een UFO. De UFO is door meerdere mensen gezien.
http://www.zie.nl/videos/ufo-in-slowakije/m1czxqwf5t44
[ afbeelding ]
Ik vind het er wel overtuigend uitzienquote:
Lijp, ik dacht eerst dat die ufo in het water viel, maar die UFO laat iets vallen en er schiet nog iets opzij ofzo en dan is ie verdwenen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:46 schreef voorbereid het volgende:
Spaanse vissers getuige van ufo achtervolging door luchtmacht
Vrij bizar filmpje..quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:07 schreef JDx het volgende:
[..]
Lijp, ik dacht eerst dat die ufo in het water viel, maar die UFO laat iets vallen en er schiet nog iets opzij ofzo en dan is ie verdwenen.
Maar of het echt is... weer zo wazig gefilmd allemaal en waarom zou je je camera richten op je collega terwijl het daarbuiten gebeurd.
Dude, kijk dan naar z'n gezicht !quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:46 schreef voorbereid het volgende:
Ah, weer iemand die goed met after effects kan werkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:46 schreef voorbereid het volgende:
Verbazingwekkend dat die heli geen water doet opstuiven overigensquote:Op woensdag 30 september 2009 10:30 schreef Bastard het volgende:
Die plons leek niet helemaal 'echt' .. heli en vliegtuigen wel.. vond ik dan.
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:30 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat die heli geen water doet opstuiven overigens
Daar gaat mijn geniale insteekquote:
Oh! Deze plons zag er net zo 'nep' uit voor mij .. misschien dan tochquote:
Nee dat klopte wel eigenlijk, je ziet de heli 3x.. 1x ver, de tweede keer al een stuk dichterbij en dan naast de boot.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:39 schreef Ticker het volgende:
Dan is er nog de kwestie met de heli. In de eerste instantie zie je hem ver in de horizon, ik vermoed wat knip werk, waarna de helikopter zo goed als naast de boot is.
Nog eens gekeken.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat klopte wel eigenlijk, je ziet de heli 3x.. 1x ver, de tweede keer al een stuk dichterbij en dan naast de boot.
ik zou zeggen, lees het topic nog eens door en let eens speciaal op de berichten die over jou reply's gingenquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
Even een vraag aan onze lieve tunnelkijkers.
Zijn jullie van mening dat ALLE meldingen die onder de noemer unidentified vallen, dus niet verklaarbaar op andere manieren, allemaal flauwekul zijn? Dus ook groepswaarnemingen en/of waarnemingen door extreem betrouwbare getuigen zoals militairen, politie en personeel? Verzinnen die mensen dus allemaal maar wat? Graag jullie oprechte mening.
Nee, ik zeg alleen dat het niet per definitie buitenaardse wezens waren in vliegende schotels.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
Even een vraag aan onze lieve tunnelkijkers.
Zijn jullie van mening dat ALLE meldingen die onder de noemer unidentified vallen, dus niet verklaarbaar op andere manieren, allemaal flauwekul zijn? Dus ook groepswaarnemingen en/of waarnemingen door extreem betrouwbare getuigen zoals militairen, politie en personeel? Verzinnen die mensen dus allemaal maar wat? Graag jullie oprechte mening.
Ik acht het waarschijnlijk. We weten namelijk geeneens hoe groot het heelal of whatever is. Let wel: Het achten van wil niet zeggen dat ik overtuigd ben dat stippen in de lucht UFO's zijn. Het zegt verder niets over de complexiteit van die beschavingen. Hiervoor is nog steeds bewijs nodig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Goed, vraag 2.
Acht je het waarschijnlijk dat er in dit onmetelijk heelal andere beschavingen zijn? Veel stommer en/of veel intelligenter dan wij? Of vind je dat maar grote flauwekul? Geen link met ufo's leggen, gewoon de vraag beantwoorden aub.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:22 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik wil je antwoord niet eens afwachten...
Mocht je antwoord op vraag 2 ja zijn, vraag jezelf dan eens af waarom je er zo verschrikkelijk veel moeite mee hebt dat ufo's een buitenaardse oorsprong zouden KUNNEN hebben? Waarom moet het tienduizend keer eerder een weerballon, een vogel aan de xtc of een dolende wolk met liefdesverdriet zijn?
Jongen, je bent niet eens aanwezig geweest bij al die talloze groepswaarnemingen die jij nu wel heel erg makkelijk afdoet als mogelijke natuurfenomenen of andere dingen. Zie je nou zelf niet in dat zo'n houding ongelooflijk arrogant en beledigend is?
Jullie wijwetenalles-schappers zeggen zelf altijd dat de meest voor de hand liggende verklaring waarschijnlijk de juiste is. En ik zeg je, dat de onverklaarbare fenomenen in de lucht voor mij en voor vele anderen wel van buitenaardse oorsprong MOETEN zijn, zeker gezien hun vorm en hoe ze zich soms bewegen. En over denkfouten gesproken, die maken jullie ook. Altijd proberen om de aardse technologie en wetenschap van wat wij nu weten te extrapoleren (whoa, en ik heb niet eens gestudeerd!) naar een beschaving die duidelijk duizenden jaren op ons voorligt.
Nou ja, ik voel aan mijn theewater (hoe onwetenschappelijk) dat wij in de generatie vallen die aangetoond zal worden dat we inderdaad niet alleen zijn. Ik kijk nu al uit naar het moment dat Randi en mensen als jij verschrikkelijk keihard op hun bek gaan. Wat zullen wij lachen! Eindelijk gerechtigheid.
Dat is niet mijn logica. Wat je probeert te doen is jouw logica op mij los te laten als zijnde mijn logica.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:53 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee, geen valstrik, maar ik probleer je denkwijze met jouw eigen logica te achterhalen.
Tuurlijk zijn mijn zeer sarcastisch bedoelde verklaringen nog gekker dan de buitenaardse, dat was namelijk ook de grap.
Nou ja, de tijd zal het leren wie er gelijk heeft. Ik hoop dat jij en de jouwen ons dan op jullie blote knietjes excuses aanbieden voor het jarenlang ons belachelijk maken.
Truste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |