abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:35:58 #251
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_72071187
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee , ik begrijp alleen niet dat ze dan ook met het blote oog worden waargenomen .
Snelheid vs. waarnemingsvermogen/beperking.
Als een auto met hoge snelheid voorbij komt zetten zie je ook niet wat het is ...
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:32:50 #252
236125 33
the exploding psychology
pi_72263068
"UFO hovers over Chongqing for half an hour"

http://english.eastday.com/e/0828/u1a4613407.html
pi_72267196
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:34 schreef 33 het volgende:

Vervolg op dat Hernandez filmpje; een tweede getuige heeft het ook gefilmd. Imo nog beter materiaal.
Deze is wel erg boeiend.
2 filmpjes van hetzelfde vanuit verschillende hoeken.
pi_72526305
'Ufo' veertig minuten lang gefilmd

Ufo's, bestaan ze nu of niet? In China zijn wetenschappers stilaan overtuigd van wel, nadat ze een filmpje van veertig minuten lang onder de neus geschoven kregen met daarop een soort vliegende schotel. De vaststelling gebeurde tijdens de voorbije zonne-eclips van 22 juli.

Tientallen studenten uit Deqing beweren het object, dat van kleur en vorm veranderde, gezien te hebben. Verschillende getuigen wisten ook foto's te maken van het vreemde fenomeen. Daarop is te zien hoe het vliegende ding er eerst helderblauw uitzag, maar dan almaar verdonkerde.

De Chinese Academie van Wetenschap vond de vondst gisteren alvast straf genoeg om een persbericht uit te sturen. "China heeft vlakbij de zon een ongeïdentificeerd object ontdekt. Verschillende professionals zullen minstens een jaar bezig zijn om de aard ervan te onderzoeken en er de gepaste wetenschappelijke conclusies uit te trekken." De 'believers' houden ongetwijfeld hun adem in...

07/09/09 17u14

www.hln.be
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_72552383
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:45 schreef UncleScorp het volgende:
'Ufo' veertig minuten lang gefilmd

Ufo's, bestaan ze nu of niet? In China zijn wetenschappers stilaan overtuigd van wel, nadat ze een filmpje van veertig minuten lang onder de neus geschoven kregen met daarop een soort vliegende schotel. De vaststelling gebeurde tijdens de voorbije zonne-eclips van 22 juli.

Tientallen studenten uit Deqing beweren het object, dat van kleur en vorm veranderde, gezien te hebben. Verschillende getuigen wisten ook foto's te maken van het vreemde fenomeen. Daarop is te zien hoe het vliegende ding er eerst helderblauw uitzag, maar dan almaar verdonkerde.

De Chinese Academie van Wetenschap vond de vondst gisteren alvast straf genoeg om een persbericht uit te sturen. "China heeft vlakbij de zon een ongeïdentificeerd object ontdekt. Verschillende professionals zullen minstens een jaar bezig zijn om de aard ervan te onderzoeken en er de gepaste wetenschappelijke conclusies uit te trekken." De 'believers' houden ongetwijfeld hun adem in...

07/09/09 17u14

www.hln.be
Hmm, de 'walnoot' vorm duikt vaker op:

De Japanese vlucht in 1986 boven Alaska

http://www.allnewsweb.com/page7947948.php
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_72552980
Wanneer een keertje gewoon in Nederland, met FATSOENLIJKE camera´s!
pi_72926901
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 16:00 schreef JDx het volgende:
Ook die hebben we niet in Nederland... of loop jij standaard met een handheld camera rond?
pi_72966501
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 16:00 schreef JDx het volgende:

Dit dus. Dan heb je ook nog die zogenaamde ontvoeringen door aliens. Ik heb er het een en ander over gelezen. Het schijnt zo te zijn dat 'ontvoerden' vantevoren kunnen aanvoelen als ze weer 'opgehaald' worden in het midden van de nacht. Wat ik dan niet snap is dit, dan zou ik aan iemand vragen om op een behoorlijke afstand de boel eens ff te filmen(een behoorlijke afstand omdat onze alien vrienden alles en iedereen weten te verdoven binnen korte afstand). Huur een goede camera waarmee flink ingezoemd kan worden. Daarom geloof ik die hele ontvoeringszooi niet. Er had allang bewijsmateriaal kunnen zijn, volgens mij.
pi_72968010
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:18 schreef kriele het volgende:

[..]

Dit dus.
Oh, jij bent ook zo iemand die constant rondloopt met een camcorder?
  maandag 21 september 2009 @ 15:23:18 #260
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_72968444
Echt he, en als je dan goeie filmpjes toont is het nep.

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_72969045
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 21:21 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Deze is wel erg boeiend.
2 filmpjes van hetzelfde vanuit verschillende hoeken.
Deze is volgens mij vergelijkbaar ...

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_72969077
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:23 schreef Ticker het volgende:

Ziet er cool uit, maar dacht dat ze gezegd hadden dat het een komeet was?
En anders is het inderdaad een UFO
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 23 september 2009 @ 03:14:12 #263
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73028126
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:23 schreef Ticker het volgende:

Dude, da's een filmpje van een politie-helikopter.
Politie = staat = NWO.

Ze willen dat je in ufo's gelooft, kom op zeg.
zzz
  woensdag 23 september 2009 @ 08:49:13 #264
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73029208
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:45 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ziet er cool uit, maar dacht dat ze gezegd hadden dat het een komeet was?
En anders is het inderdaad een UFO
Het lijkt me eigenlijk wel logisch dat zoiets altijd wordt verklaard als een komeet. Openbaar verklaren dat we gigantische onverklaarbare objecten hebben.. dan gaan er vragen komen.
Maar kijk eens goed, er verschijnt uit het niets een 2e object in de staart van de eerst.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73029238
quote:
Op woensdag 23 september 2009 08:49 schreef Ticker het volgende:

[..]

Het lijkt me eigenlijk wel logisch dat zoiets altijd wordt verklaard als een komeet. Openbaar verklaren dat we gigantische onverklaarbare objecten hebben.. dan gaan er vragen komen.
Maar kijk eens goed, er verschijnt uit het niets een 2e object in de staart van de eerst.
Uit het niets, mjah, het punt is dat uit de staart van de komeet (en de komeet zelf) brokstukken losraken en die kunnen ook op een ander punt de dampkring binnengaan.

Het is in ieder geval een UFO volgens de exacte definitie
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 23 september 2009 @ 08:53:51 #266
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73029273
quote:
Op woensdag 23 september 2009 08:51 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Uit het niets, mjah, het punt is dat uit de staart van de komeet (en de komeet zelf) brokstukken losraken en die kunnen ook op een ander punt de dampkring binnengaan.

Het is in ieder geval een UFO volgens de exacte definitie
Dan zou dat vallen toch, als het de dampkring in gaat?
Nu volgt hij objec 1, terwijl object 1 al enige tijd verwijdert is.

Ik wil trouwens niet zeggen dat object 1 geen komeet kan zijn, maar object 2 is in ieder geval niet echt makkelijk opzij te schuiven.
pi_73029291
quote:
Op woensdag 23 september 2009 08:53 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dan zou dat vallen toch, als het de dampkring in gaat?
Nu volgt hij objec 1, terwijl object 1 al enige tijd verwijdert is.
Object 1 gaat rechts rechtdoor, het staart object gaat schuin naar beneden.

Maar goed, dat is mijn leken-verklaring Het blijft dus een Unidentified Flying/Falling Object.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:19:31 #268
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_73211777
wij (ik + vriendin) hebben afgelopen zaterdag een UFO gezien boven zevenbergen (noord-brabant)
had jammer genoeg niet mijn videocamera bij dus heb het met me mobieltje gefilmt
echter was het een beetje rood-oranje achtig en bewoog zich best snel voort.
even later doofde het licht en vloog het door.
wat we toen zagen zag er best wel stevig uit.
het was al redelijk schemerig/donker dus kon niet alles goed zien maar vloog in de richting van waar de zon neerging,
zal eens kijken of ik het filmpje van me tel kan halen en ergens kan plaatsen.
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:56:48 #269
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_73214822
Slowaakse UFO

Tijdens het filmen van het vuurwerk, filmde deze man per ongeluk een UFO. De UFO is door meerdere mensen gezien.
http://www.zie.nl/videos/ufo-in-slowakije/m1czxqwf5t44

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:59:25 #270
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73214900
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:56 schreef mazaru het volgende:
Slowaakse UFO

Tijdens het filmen van het vuurwerk, filmde deze man per ongeluk een UFO. De UFO is door meerdere mensen gezien.
http://www.zie.nl/videos/ufo-in-slowakije/m1czxqwf5t44

[ afbeelding ]
Zou het?
Hoekje?
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:01:54 #271
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_73214976
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:59 schreef Ticker het volgende:

[..]

Zou het?
Hoekje?
Ik vind het er wel overtuigend uitzien
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_73219596
Spaanse vissers getuige van ufo achtervolging door luchtmacht

..
pi_73222340
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:46 schreef voorbereid het volgende:

Lijp, ik dacht eerst dat die ufo in het water viel, maar die UFO laat iets vallen en er schiet nog iets opzij ofzo en dan is ie verdwenen.

Maar of het echt is... weer zo wazig gefilmd allemaal en waarom zou je je camera richten op je collega terwijl het daarbuiten gebeurd.
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:34:11 #274
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73223396
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:07 schreef JDx het volgende:

[..]

Lijp, ik dacht eerst dat die ufo in het water viel, maar die UFO laat iets vallen en er schiet nog iets opzij ofzo en dan is ie verdwenen.

Maar of het echt is... weer zo wazig gefilmd allemaal en waarom zou je je camera richten op je collega terwijl het daarbuiten gebeurd.
Vrij bizar filmpje..
Kan helaas weer niets over gezegd worden.. maar die vliegtuigen leken me toch aardig echt.. hoewel dat ook niets zegt.
  woensdag 30 september 2009 @ 10:16:35 #275
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73234576
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:46 schreef voorbereid het volgende:

Dude, kijk dan naar z'n gezicht !
Overduidelijk shapeshifter !
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties