Snelheid vs. waarnemingsvermogen/beperking.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee , ik begrijp alleen niet dat ze dan ook met het blote oog worden waargenomen .
Deze is wel erg boeiend.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:34 schreef 33 het volgende:
Vervolg op dat Hernandez filmpje; een tweede getuige heeft het ook gefilmd. Imo nog beter materiaal.
Hmm, de 'walnoot' vorm duikt vaker op:quote:Op maandag 7 september 2009 18:45 schreef UncleScorp het volgende:
'Ufo' veertig minuten lang gefilmd
Ufo's, bestaan ze nu of niet? In China zijn wetenschappers stilaan overtuigd van wel, nadat ze een filmpje van veertig minuten lang onder de neus geschoven kregen met daarop een soort vliegende schotel. De vaststelling gebeurde tijdens de voorbije zonne-eclips van 22 juli.
Tientallen studenten uit Deqing beweren het object, dat van kleur en vorm veranderde, gezien te hebben. Verschillende getuigen wisten ook foto's te maken van het vreemde fenomeen. Daarop is te zien hoe het vliegende ding er eerst helderblauw uitzag, maar dan almaar verdonkerde.
De Chinese Academie van Wetenschap vond de vondst gisteren alvast straf genoeg om een persbericht uit te sturen. "China heeft vlakbij de zon een ongeïdentificeerd object ontdekt. Verschillende professionals zullen minstens een jaar bezig zijn om de aard ervan te onderzoeken en er de gepaste wetenschappelijke conclusies uit te trekken." De 'believers' houden ongetwijfeld hun adem in...
07/09/09 17u14
www.hln.be
Ook die hebben we niet in Nederland... of loop jij standaard met een handheld camera rond?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:00 schreef JDx het volgende:
Wanneer een keertje gewoon in Nederland, met FATSOENLIJKE camera´s!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:00 schreef JDx het volgende:
Wanneer een keertje gewoon in Nederland, met FATSOENLIJKE camera´s!
Deze is volgens mij vergelijkbaar ...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:21 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Deze is wel erg boeiend.
2 filmpjes van hetzelfde vanuit verschillende hoeken.
Ziet er cool uit, maar dacht dat ze gezegd hadden dat het een komeet was?quote:Op maandag 21 september 2009 15:23 schreef Ticker het volgende:
Echt he, en als je dan goeie filmpjes toont is het nep.
Dude, da's een filmpje van een politie-helikopter.quote:Op maandag 21 september 2009 15:23 schreef Ticker het volgende:
Echt he, en als je dan goeie filmpjes toont is het nep.
Het lijkt me eigenlijk wel logisch dat zoiets altijd wordt verklaard als een komeet. Openbaar verklaren dat we gigantische onverklaarbare objecten hebben.. dan gaan er vragen komen.quote:Op maandag 21 september 2009 15:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ziet er cool uit, maar dacht dat ze gezegd hadden dat het een komeet was?
En anders is het inderdaad een UFO
Uit het niets, mjah, het punt is dat uit de staart van de komeet (en de komeet zelf) brokstukken losraken en die kunnen ook op een ander punt de dampkring binnengaan.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het lijkt me eigenlijk wel logisch dat zoiets altijd wordt verklaard als een komeet. Openbaar verklaren dat we gigantische onverklaarbare objecten hebben.. dan gaan er vragen komen.
Maar kijk eens goed, er verschijnt uit het niets een 2e object in de staart van de eerst.
Dan zou dat vallen toch, als het de dampkring in gaat?quote:Op woensdag 23 september 2009 08:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Uit het niets, mjah, het punt is dat uit de staart van de komeet (en de komeet zelf) brokstukken losraken en die kunnen ook op een ander punt de dampkring binnengaan.
Het is in ieder geval een UFO volgens de exacte definitie
Object 1 gaat rechts rechtdoor, het staart object gaat schuin naar beneden.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dan zou dat vallen toch, als het de dampkring in gaat?
Nu volgt hij objec 1, terwijl object 1 al enige tijd verwijdert is.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:56 schreef mazaru het volgende:
Slowaakse UFO
Tijdens het filmen van het vuurwerk, filmde deze man per ongeluk een UFO. De UFO is door meerdere mensen gezien.
http://www.zie.nl/videos/ufo-in-slowakije/m1czxqwf5t44
[ afbeelding ]
Ik vind het er wel overtuigend uitzienquote:
Lijp, ik dacht eerst dat die ufo in het water viel, maar die UFO laat iets vallen en er schiet nog iets opzij ofzo en dan is ie verdwenen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:46 schreef voorbereid het volgende:
Spaanse vissers getuige van ufo achtervolging door luchtmacht
Vrij bizar filmpje..quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:07 schreef JDx het volgende:
[..]
Lijp, ik dacht eerst dat die ufo in het water viel, maar die UFO laat iets vallen en er schiet nog iets opzij ofzo en dan is ie verdwenen.
Maar of het echt is... weer zo wazig gefilmd allemaal en waarom zou je je camera richten op je collega terwijl het daarbuiten gebeurd.
Dude, kijk dan naar z'n gezicht !quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:46 schreef voorbereid het volgende:
Spaanse vissers getuige van ufo achtervolging door luchtmacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |