Ik vond m op youtubequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:48 schreef vanhal het volgende:
Geinig filmpje: http://www.dumpert.nl/mediabase/593271/ed3d5d4a/ufo_s_in_vs.html
Dat vind ik dus een duidelijke video-edit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:48 schreef vanhal het volgende:
Geinig filmpje: http://www.dumpert.nl/mediabase/593271/ed3d5d4a/ufo_s_in_vs.html
Een frisbee?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:01 schreef _Led_ het volgende:
Die bij de BBC vond ik vager, leek mij idd geen vogel ofzo, geen idee wat dan wel.
[ afbeelding ]
Zou kunnen, ik zou eigenlijk wel willen weten hoe die camera gepositioneerd staat - is dat boven op het dak van een flatgebouw of vlak naast een speelveldje ?quote:
Ja, da's ook wat he, kom je na 1500 lichtjaar reizen aan op een planeet, blijkt jouw hele vloot zo groot te zijn als een schoenendoos daarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:10 schreef Bastard het volgende:
Ik weet niet, ik vond hem zo klein.. niet dat ik weet hoe groot aliens zijn, maar toch. Fiat500 reeks van de ufo's.
Wie zegt dat er iets in die UFO's moet zitten? Misschien zijn het 'gewoon' probes, of 'aliens' of entiteiten op zich....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:10 schreef Bastard het volgende:
Ik weet niet, ik vond hem zo klein.. niet dat ik weet hoe groot aliens zijn, maar toch. Fiat500 reeks van de ufo's.
Denk dat de kredietcrisis ook toegeslagen heeft bij de aliens. Zij moeten ook bezuinigen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:10 schreef Bastard het volgende:
Die schaduw op de grond is ook te klein en te sterk, kan never.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:20 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Denk dat de kredietcrisis ook toegeslagen heeft bij de aliens. Zij moeten ook bezuinigen..
Vond van het laatste filmpje (die met die energie centrale) de schaduwen ook een beetje vreemd. Te "hard", te goed afgetekend op de ondergrond.
daarom is die ene reclame van Centraal Beheer ook zo leukquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, da's ook wat he, kom je na 1500 lichtjaar reizen aan op een planeet, blijkt jouw hele vloot zo groot te zijn als een schoenendoos daar
100 mijl per uurquote:
geen idee, filmpje doet het niet maar verbinding valt steeds weg dus ga het morgen kijkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:03 schreef intraxz het volgende:
[..]
100 mijl per uurOmdat die man, die er zo vreselijk veel van weet, dat zegt?
Maar dit filmpje is natuurlijk een hoax.
Nee , ik begrijp alleen niet dat ze dan ook met het blote oog worden waargenomen .quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:03 schreef intraxz het volgende:
[..]
Maar dit filmpje is natuurlijk een hoax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |