Why not?quote:
Wat waren de bronnen dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar van dezelfde bronnen kreeg ik te horen dat ze niet leuk zijn.
Ik ben eens in de Dieka geweest. Is dat niet daar in de buurt?
Ja het moest.... Domme regelsquote:
wordt gezelligquote:
Markelo ja. Vond t wel geil, alhoewel ik me flink pedo voeldequote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat waren de bronnen dan?
Dieka is in Markelo, volgens mij ook nog wel een uurtje ofzo hier vandaan. of iets korter
Hè, dat zijn inderdaad de mindere momentenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
op een vreemde manier zou ik ook best willen.... maar weet niet of dat echt een goed idee is op dit moment..
En voor de fok'ers die het niet door hebben, kwaakvaak mag officieel weer hier posten sinds een uurtje of wat en dat voelt zo ontzettend kut dat ik het niet uitgelegd kan krijgen. Murmeli was, nee is het beste wat mij de afgelopen maanden is overkomen. Maar helaas werkte het niet zo goed als ik wel zou willen, en hebben we na een heel taai en vooral verdrietig gesprek besloten proberen als vrienden verder te gaan.
Ik weet niet of ik dat kan, want heel eerlijk, ik hou denk ik teveel van haar als mens, maar vooral als ex om dat te kunnen...
Dus vandaar mijn enorme leegte en vooral veel tranen nu...
Mag hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef kwaakvaak het volgende:
ik weet dat ik mij als een mietje gedraag nu... maar ja... zo ben ik wel en ik schaam mijzelf er niet eens voor.. thanks voor de TT
Have funquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:40 schreef halfbearad het volgende:
Ik ga richting r'dam. Ik zie wel wie er nog meer verschijnt als ik er ben.
Toedels.
heb je mijn nummer? ja he? ik hoor je wel. ik zit er dan hopelijk al met kingmob tot zoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:40 schreef halfbearad het volgende:
Ik ga richting r'dam. Ik zie wel wie er nog meer verschijnt als ik er ben.
Toedels.
Zorg wel een beetje goed voor jezelfquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef kwaakvaak het volgende:
ik weet dat ik mij als een mietje gedraag nu... maar ja... zo ben ik wel en ik schaam mijzelf er niet eens voor.. thanks voor de TT
En cue, nee ik ga niet drinken... geen zin in eigenlijk, heb niet eens honger meer eigenlijk.
Nee, das toeval.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef RealZeus het volgende:
Maar we kunnen dus concluderen dat de relaties die hier ontstaan geen lang leven beschoren zijn?
hoe oud was je toen je erheen ging dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Markelo ja. Vond t wel geil, alhoewel ik me flink pedo voelde.
Oneens.. ken ook een stelletje die al 3 jaar samen zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef RealZeus het volgende:
Maar we kunnen dus concluderen dat de relaties die hier ontstaan geen lang leven beschoren zijn?
Dit soort dingen zijn gewoon kut. Ik zou hier niet teveel loslaten. Niet zozeer voor de meelezers, meer voor Murm. Grote afknapper namelijk... Niet lullig bedoeld.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef kwaakvaak het volgende:
En cue, nee ik ga niet drinken... geen zin in eigenlijk, heb niet eens honger meer eigenlijk.
En dat is waar?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef kingmob het volgende:
Volgende week Rotterdam meet?!
Wel bij mij om de hoek dan he
Kut voor je kwaak, gewoon kut. Voor Murm ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef kwaakvaak het volgende:
Je reageert niet op mijquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je mijn nummer? ja he? ik hoor je wel. ik zit er dan hopelijk al met kingmob tot zo
mag wel hoor.... mietje zijn is net als heel burgerlijk en truttig doen best wel tofquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef kwaakvaak het volgende:
Om de hoek bij Murmquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef kingmob het volgende:
Probeer wat lol te hebben..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je mijn nummer? ja he? ik hoor je wel. ik zit er dan hopelijk al met kingmob tot zo
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn gewoon kut. Ik zou hier niet teveel loslaten. Niet zozeer voor de meelezers, meer voor Murm. Grote afknapper namelijk... Niet lullig bedoeld.
Jaar of 26. Met flink wat 18 jarige breezermeisjes om me heenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hoe oud was je toen je erheen ging dan?
Hoezo is dat een afknapper? Hij verteld hier gewoon hoe hij zich voelt. Net als zovelen hier af en toe doenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn gewoon kut. Ik zou hier niet teveel loslaten. Niet zozeer voor de meelezers, meer voor Murm. Grote afknapper namelijk... Niet lullig bedoeld.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef kingmob het volgende:
Jah, dan ben je wel wat aan de oude kant daarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:43 schreef JoeyT het volgende:
Jaar of 26. Met flink wat 18 jarige breezermeisjes om me heen
Dat is goed te doenquote:
Ik zei dat ik gelijk had.quote:
Vind wel dat je moet kunnen zeggen dat je je klote voelt. Details en de redenen etc. hoeven er natuurlijk allemaal niet in want dat is privé voor beide indd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:44 schreef brunette82 het volgende:
nee idd, hou de eer aan jezelf...en probeer vrienden te blijven..voor beiden is t al rot genoeg..
hou t prive..zo leest iederen het..
god fuckin damn.. almere heb ik vandaag al zoooooo vaak gehoord..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Word weer een jaartje ouder , feestje in Almere
Daar zaten alle PVV stemmersquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
god fuckin damn.. almere heb ik vandaag al zoooooo vaak gehoord..
in rotterdam is het volgende week gezelliger
Excuus was wel dat ik dat vanm te voren niet wist.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah, dan ben je wel wat aan de oude kant daar
Wordt het een gezellige boelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Mss kom ik op de fiets
Kan ik wat biertjes meer mee doen
dat dus...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
was ook niet van plan om in te gaan op details enzo.. dat is niet nodig namelijk. Mensen die wat moeten weten, weten het... en de rest gaat alles geen flikker aan!
Dus je voelde je er wel thuis?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Excuus was wel dat ik dat vanm te voren niet wist.![]()
Maar eerlijk is eerlijk, ik val op jonge 'vrouwen'.
precies... veel verder als dat ik het kut vind en mij klote voel wil ik ook niet gaan... De rest hou ik idd lekker tussen murm en mij. Heb ook zeker geen ruzie met haar ofzo... Maar het is gewoon altijd klote als een 'sprookje' niet uit komt. Had ik vroeger al, toen ik nog in sprookjes geloofde.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind wel dat je moet kunnen zeggen dat je je klote voelt. Details en de redenen etc. hoeven er natuurlijk allemaal niet in want dat is privé voor beide indd.
Maar je gevoel is jouw privacy en dat moet je altijd kunnen zeggen.
quote:
Ik ben een oud meisjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Excuus was wel dat ik dat vanm te voren niet wist.![]()
Maar eerlijk is eerlijk, ik val op jonge 'vrouwen'.
Heb ik ook zo gedaan toen het uitging met mijn voormalig lief. Gewoon die gevoelens van mij verteld en waar hij ook vanaf wist. Geen details etc. Hoeft ook nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
precies... veel verder als dat ik het kut vind en mij klote voel wil ik ook niet gaan... De rest hou ik idd lekker tussen murm en mij. Heb ook zeker geen ruzie met haar ofzo... Maar het is gewoon altijd klote als een 'sprookje' niet uit komt. Had ik vroeger al, toen ik nog in sprookjes geloofde.
Het zal dan wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
was ook niet van plan om in te gaan op details enzo.. dat is niet nodig namelijk. Mensen die wat moeten weten, weten het... en de rest gaat alles geen flikker aan!
het sprookje in het algemeen of dat tussen mij en kwaak?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zei dat ik gelijk had.
En het erge is dat ik het gewoon zeker wist. Spookie. Ik geloofde gewoon niet in het sprookje...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:44 schreef brunette82 het volgende:
nee idd, hou de eer aan jezelf...en probeer vrienden te blijven..voor beiden is t al rot genoeg..
hou t prive..zo leest iederen het..
relaties kunnen altijd uitgaan..tegenwoordig schijnt het wel in te zijn om te daten, en er komen idd relaties uit voort, maar als je iemand in een discotheek ontmoet kan het ook niet goed aflopen, dus dat zegt niks..
sterkte voor beide
Laat ik er gewoon eens niet op in gaan. En ik heb er zo'n zin in he, dus wees trots op mequote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoezo is dat een afknapper? Hij verteld hier gewoon hoe hij zich voelt. Net als zovelen hier af en toe doen
Daar twijfel ik ook niet aanquote:
En dan ga je ook nog sex hebben met mij... Dat wordt een rollatorquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laat ik er gewoon eens niet op in gaan. En ik heb er zo'n zin in he, dus wees trots op me
Niet bepaald een stille hintquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laat ik er gewoon eens niet op in gaan. En ik heb er zo'n zin in he, dus wees trots op me
Ik hou niet van stille hintsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet bepaald een stille hint
Ik geloof uiteraard wel in het algemene sprookje!!!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het sprookje in het algemeen of dat tussen mij en kwaak?
maargoed hetboeit me niet zo of jijgelijk had of niet of dat je het kon voorspellen. niet hatelijk bedoeld richting jou ofzo maar ik heb wel genoeg aan mezelf nu ff zeg maar
Weet ik niet .. volg het niet echtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:51 schreef getl0st het volgende:
[..]
Daar hadden ze weer toestemming voor toch?
waarvoor?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet bepaald een stille hint
Dit hadden we nog niet vast gesteld he!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En dan ga je ook nog sex hebben met mij... Dat wordt een rollator
Rook je dan niet? dacht dat ze dat bedoeldequote:
Joey je bent een mafkees!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geloof uiteraard wel in het algemene sprookje!!!!!
Ik bedoelde het trws ook niet vervelend. Sterkte.
En 1 tip: Neuken met een ander helpt
Nou nou... Eerst wat onnozele spelletjes, maar t neuken staat wel vast...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit hadden we nog niet vast gesteld he!
Ik rook niet neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Rook je dan niet? dacht dat ze dat bedoelde
wat heb je gedaan aan de op?quote:
Nee als iemand echt verdrietig ergens om is dan ga ik niet nog eens natrappen. En liefdesverdriet is gewoon kutquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Joey je bent een mafkees!!!
enne...neuken ff niet hoor! leuke dingen doen wel
ik gelofo wel dat je het niet lullig bedoelt, ik kan wel om jou lachen altijd....
en knap hoor dat je niet verder loopt te stoken
Ik snapte niet waarom je melde dat ze reclame maken voor supersmoker.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik rook niet nee
gokte ik al, maar ze praat wel vaker onzin![]()
Dan weet jij meer dan ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou nou... Eerst wat onnozele spelletjes, maar t neuken staat wel vast...
Omdat die op tv wasquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snapte niet waarom je melde dat ze reclame maken voor supersmoker.
Daar kwam de verwarring al vanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snapte niet waarom je melde dat ze reclame maken voor supersmoker.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee als iemand echt verdrietig ergens om is dan ga ik niet nog eens natrappen. En liefdesverdriet is gewoon kut.
Maar mensen ik ga sporten! Fijne avond!!!!
quote:
OWw..quote:
Ja het is gewoon Cue's schuld.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daar kwam de verwarring al van
Kloptquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:58 schreef vencodark het volgende:
Jij zit naar dancing with the stars te kijken.
Ik ben niet gestoordquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga je nu alles melden wat je op tv ziet
quote:
Natuurlijkquote:
Gaat dit weer eens over jouw dirty mind?quote:
Hier nog 1.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:00 schreef Cuegirllie het volgende:Joey
[..]
KloptUhm dat kijken valt wel mee eigenlijk haha
Neeeeequote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat dit weer eens over jouw dirty mind?
Dan doen wel meer vrouwen als ze dirty aan het denken zijn...quote:
Ja, logisch toch.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan doen wel meer vrouwen als ze dirty aan het denken zijn...
Ik ben erg gekquote:
quote:
Heb toch meer de voorkeur aan prettig gestoordquote:
Ik zorg hier voor een verhaallijn.. zodat jij verder kan schrijvenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:05 schreef vencodark het volgende:
je gaat vreemd!
Ik bedoel, wat leuk voor je!![]()
En daarom passen wij niet bij elkaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb toch meer de voorkeur aan prettig gestoord
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
je gaat vreemd!
Ja hallo, ik heb nog andere deadlines.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zorg hier voor een verhaallijn.. zodat jij verder kan schrijven
tnx.. maar uhm met wie heb ik nu dan?
.. stuur dat script eens op tijd door!!
![]()
Had het ook niet over jouquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En daarom passen wij niet bij elkaar
Ben je nou een vent of wat?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
je gaat vreemd!
Das al voorbij. Ben er nog van aan het bijkomen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
Hallo, waar is die trio nou?
in het contract staat dat je niet mag werken voor anderen!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb nog andere deadlines.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das al voorbij. Ben er nog van aan het bijkomen.
je zei dat je van prettig gestoord houdt.. en quote mij.. dusjaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Had het ook niet over jou
Ik werk dan ook voor mezelf.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
in het contract staat dat je niet mag werken voor anderen!!
quote:
Okeeeej, dan is het weer helderquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maak ik die indruk?
En boven mijn usericon staat ook nog wat.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je zei dat je van prettig gestoord houdt.. en quote mij.. dusja
ik heb hier geen geluidquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:13 schreef heksehiel het volgende:
Ik post een nummer en dan mogen jullie asociaties roepen. Gewoon omdat ik daar zin in heb![]()
Ik bedoelde relaties die in deze reeks ontstaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Oneens.. ken ook een stelletje die al 3 jaar samen zijn
Dat weet ik dan weer nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik bedoelde relaties die in deze reeks ontstaan.
Dan is de kans extra groot op verdoemenis.. waarom?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:15 schreef RealZeus het volgende:
Sorry...quote:
Wij zullen dus nooit een kans makenquote:
De 60's zijn toch al voorbij?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:13 schreef heksehiel het volgende:
Ik post een nummer en dan mogen jullie asociaties roepen. Gewoon omdat ik daar zin in heb![]()
Welke relaties?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hier geen relatie opgedaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is de kans extra groot op verdoemenis.. waarom?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neeeee
Ik heb alleen maar een poes geaaid.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wij zullen dus nooit een kans maken
Owja.. jij bent de maatstaafquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hier geen relatie opgedaan.
Aan Guitar heroquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:13 schreef heksehiel het volgende:
Moet je even aan RZ vragen of dat verschil maakt..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:20 schreef getl0st het volgende:
maar maar.. ik heb jou leren kennen op fobo
RZ.. maken we kans?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je even aan RZ vragen of dat verschil maakt..
of dat nu jij hier ook post het hebt verpest
Oeeh dat heb ik trouwens ook wel eens bij nummers die ik ken van Guitar hero (voor de pc) ..quote:
Iemand moet toch het ongelijk bewijzenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die hoop heb ik allang opgegevenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hier geen relatie opgedaan.
+1quote:
Misschien moeten we eerst vrienden worden een hele tijd en dan pas relatie beginnen. Misschien maakt dat het verschil.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar wij zijn al vriendjes..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien moeten we eerst vrienden worden een hele tijd en dan pas relatie beginnen. Misschien maakt dat het verschil.
Ow dat is een van de series die ik nog moest gaan volgen omdat die "vet" is volgens een vriendquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien moeten we eerst vrienden worden een hele tijd en dan pas relatie beginnen. Misschien maakt dat het verschil.
zelfs die hebben kans van slagen hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Algemeen gesproken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar wij zijn al vriendjes.... toch?
en ik wil geen relatie met jou![]()
Die serie isquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow dat is een van de series die ik nog moest gaan volgen omdat die "vet" is volgens een vriend
Mwahquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow dat is een van de series die ik nog moest gaan volgen omdat die "vet" is volgens een vriend
Kwaak jongenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zelfs die hebben kans van slagen hoorHet maakt geen drol uit waar mensen elkaar ontmoeten immers, Internet, kroeg of op de damclub. Het draait altijd om twee mensen die elkaar interesant voldoende vinden om iets met elkaar te beginnen. En net als dat de persoon die je op de damclub hebt ontmoet het later toch niet blijkt te zijn, is dat hier ook zo.
![]()
Ach gelukkig heb ik nergens spijt van en zou ik het zo nog een keertje doen. Want ondanks dat het nu voorbij lijkt te zijn, heb ik er wel een ontzettend tof en lief persoon aan over gehouden die ik mijn vriend kan noemen. Althans straks wel hoop ik, nu moet ik eerst ff wat tijd er over heen laten gaan om de wond te laten helen (wat een dramabaas ben ik he) maar het is wel zo, ik mis haar nu eigenlijk al een beetje. Maar goed c'est la vie en la vie gaat verder en ik dus ook...
Bofkontquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga zo Dreamer en MNR ontvangen in mijn huis
ik ga ook kijken!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die serie is![]()
![]()
en super stoer! En enorm lekkere acteurs
![]()
Ow doe die verliefde schat de groetenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga zo Dreamer en MNR ontvangen in mijn huis
Heb jij ze nog op hd ofzo ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die serie is![]()
![]()
![]()
hehe.... ach er is nog hoop voor Murmeltje hoor.. Mijn aaipoot is nog steeds door haar in gebruik namelijk en wat mij betreft hoeft die ook niet gelijk terug te komen ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kwaak jongendat de wond snel mag helen ! Volgende keer gewoon iemand die wel de liefde voor Apple
deelt
Een lulquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Algemeen gesproken.
en hoezo wil je geen relatie met mij!? ik ben toch supertof!![]()
Ik mis zeker iets.![]()
Dat gaat wel ver om je te veroveren natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een lul
Ik bedoel, een baard in de keel, een adamsappel.. mannelijke spieren
en voor murmeltje ook eenquote:
Ik zocht nog een serie om te gaan kijken.. misschien moet die het maar wordenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die serie is![]()
![]()
![]()
Ja, maar murm zie ik zo gauw niet, en jou welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en voor murmeltje ook eenhoor... ze blijft een tof wijf namelijk
Gewoon ff downloaden via torrentz.com heb ik 2 weken geleden ook gedaan en er even 4 seizoenen in 2 weken doorheen gejast.quote:
checkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een lul
Sorryquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat gaat wel ver om je te veroveren natuurlijk.![]()
maar das geheel wederzijds hoor![]()
Baard ? soms (check) , adamsappel (check) , mannelijke spieren (check)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een lul
spannendquote:
je springt wel heen en weer heh?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sorry
wij zijn gewoon een leuk stel
Ja, want jij zegt dingen die heuls nie waar zijnquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Baard ? soms (check) , adamsappel (check) , mannelijke spieren (check)ik zie een mogelijkheid
Ik ben te gek voor jou.. hebben we daarnet nog vastgesteldquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Baard ? soms (check) , adamsappel (check) , mannelijke spieren (check)ik zie een mogelijkheid
Een lul mis je?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik heb het van jou geleerdquote:
tis wel!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, want jij zegt dingen die heuls nie waar zijn
Jij bent te gek? Te gek is toch goed?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben te gek voor jou.. hebben we daarnet nog vastgesteld
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben te gek voor jou.. hebben we daarnet nog vastgesteld
True, maar dan nogquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
tis wel!en ik was niet de enige die het zei
quote:
Bengelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent te gek? Te gek is toch goed?
Nee sorry.. vandaag nog nietquote:
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
die is ruimschoots aanwezig
Joh dat komt wel goedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gewoon ff downloaden via torrentz.com heb ik 2 weken geleden ook gedaan en er even 4 seizoenen in 2 weken doorheen gejast.
Ben zeker weer niet goed genoegquote:
Dat is het zelfde met de claim van goed zijn in bedquote:
Zelfkennisquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben zeker weer niet goed genoeg
Nerd...quote:
De term blanke neger is van toepassingquote:
Je hebt heulemaal niet gelijk! Weet je schat, vraag 't hier in singles even, ga ik onderhand even douchen, laat je me de uitslag weten?quote:
Nét nu ik 'm nodig hebquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Q zal wel weer stappen zijn, die man is niet te houden.
Schatquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je hebt heulemaal niet gelijk! Weet je schat, vraag 't hier in singles even, ga ik onderhand even douchen, laat je me de uitslag weten?
Ook ontrouw?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
De term blanke neger is van toepassing
Die moet toch non-stop nieuwe mensen leren kennen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Q zal wel weer stappen zijn, die man is niet te houden.
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:40 schreef heksehiel het volgende:
Die moet toch non-stop nieuwe mensen leren kennen?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
+ traag en 8 kinderen bij verschillende vrouwen
Ja en crack op straat verkopen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
+ traag en 8 kinderen bij verschillende vrouwen
Rond vijf uur was hij er evenquote:
Moet? Zo goed ken ik hem niet, hoezo moet?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die moet toch non-stop nieuwe mensen leren kennen?
Sms.quote:
Zo auto weer schoonquote:
Ik ben lichtelijk geïrriteerd door die auto, maar goedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo auto weer schoon* je vervoer natuurlijk
quote:
Dan ben je iig vruchtbaar, ook niet geheel onbelangrijk voor sommige vrouwen om te weten. Helaas val je bij mij dan al af.quote:
Niet wat jij niet al eerder hebt gehoord.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:44 schreef heksehiel het volgende:
* trekt pleister van Airs mond en wil graag horen wat ie te zeggen heeft![]()
Heel stom waarschijnlijk maar mijn hersenen vragen zich af of een man vruchtbaar kan zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan ben je iig vruchtbaar, ook niet geheel onbelangrijk voor sommige vrouwen om te weten. Helaas val je bij mij dan al af.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan ben je iig vruchtbaar, ook niet geheel onbelangrijk voor sommige vrouwen om te weten. Helaas val je bij mij dan al af.
Nee...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:46 schreef getl0st het volgende:
Mensen help mij eens.. eerlijke mening.. lijken ze op elkaar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, kweenie precies hoe het zit, maar nieuwe mensen zijn hip ofzo. Want de oude ken je immers al. Zie het horizonverbreding, alhoewel ik persoonlijk meer baat heb bij verticale verdieping, maar ieder zijn dingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:43 schreef Bengeltje het volgende:
Moet? Zo goed ken ik hem niet, hoezo moet?
Moeilijk te zeggen... Bij de bovenste zijn de borsten niet te zien, dus dat vergelijkt wat lastig.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:46 schreef getl0st het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, daarvoor had ik 'm dus nodig, ik moet zn nummer hebbenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet? Zo goed ken ik hem niet, hoezo moet?
[..]
Sms.
Ik vind van niet, moet dan wel heel erg gaan zoeken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:46 schreef getl0st het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vruchtbaarheid is het vermogen van een organisme om zich voort te planten. Ja dus.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heel stom waarschijnlijk maar mijn hersenen vragen zich af of een man vruchtbaar kan zijn.Noemen ze dat niet anders?
Dan knap ik het wel weer opquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet wat jij niet al eerder hebt gehoord.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:46 schreef getl0st het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was te verwachtenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen... Bij de bovenste zijn de borsten niet te zien, dus dat vergelijkt wat lastig.
Haha, dat omschrijf je idd wel goed voor hemquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tja, kweenie precies hoe het zit, maar nieuwe mensen zijn hip ofzo. Want de oude ken je immers al. Zie het horizonverbreding, alhoewel ik persoonlijk meer baat heb bij verticale verdieping, maar ieder zijn ding
Enigszins. Beide beetje lange gezicht, zelfde soort haar, middenscheiding.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:46 schreef getl0st het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor die hars kun je Meguiars Smooth Surface Clay Kit gebruikenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben lichtelijk geïrriteerd door die auto, maar goed
[..]
Verdieping is eng... Dan kom je niet meer weg met oppervlakkig gedrag...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:47 schreef heksehiel het volgende:
Tja, kweenie precies hoe het zit, maar nieuwe mensen zijn hip ofzo. Want de oude ken je immers al. Zie het horizonverbreding, alhoewel ik persoonlijk meer baat heb bij verticale verdieping, maar ieder zijn ding
Zie je nou!quote:
Ik zeg "ja'. Mooie dame.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:46 schreef getl0st het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ene plekje is duidelijk steenslag, maar die andere twee plekken niet. Als je goed kijkt, dan is het "glans" laagje eraf.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor die hars kun je Meguiars Smooth Surface Clay Kit gebruiken![]()
Steenslag blijf je houden, als je dat wil voorkomen moet je de auto thuis in de garage laten staan...
of zoiets:
[ afbeelding ]
Ik twijfelde ff.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vruchtbaarheid is het vermogen van een organisme om zich voort te planten. Ja dus.
Nee, ogen, neus en kin bijvoorbeeld zijn compleet anders.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:46 schreef getl0st het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was jou ook niet ontgaan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
Haha, dat omschrijf je idd wel goed voor hem
Nieuwe mensen zijn juist niet hip maar eng, want die ken je immers nog niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee. Hij is ook lid van http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/ dacht ik.quote:
Qua gezicht in ieder geval niet.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Laat maar een foto zien kan ik ff beoordelenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:50 schreef vencodark het volgende:
Mensen vonden mij ooit op Uma Thurman lijken.
Oei...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verdieping is eng... Dan kom je niet meer weg met oppervlakkig gedrag...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Laat maar een foto zien kan ik ff beoordelen
Fobo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Laat maar een foto zien kan ik ff beoordelen
Ben blij...ik werd Richard Krajicek genoemdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:50 schreef vencodark het volgende:
Mensen vonden mij ooit op Uma Thurman lijken.
Stillerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Oei...Ik bleef nog redelijk netjes.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben blij...ik werd Richard Krajicek genoemd
Bestaat er ook zoiets als http://www.oudebekendenverwaarlozen.nl ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:50 schreef automatic_ het volgende:
Nee. Hij is ook lid van http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/ dacht ik.
ik kan tenminste wel winnen met tennis, jij nietquote:
Das toch niet zo erg?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben blij...ik werd Richard Krajicek genoemd
Jij zit mij op te jutten...quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bestaat er ook zoiets als http://www.oudebekendenverwaarlozen.nl ?
Mja, dat is waar...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kan tenminste wel winnen met tennis, jij niet
quote:
Jij bent gewoon uniekquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bestaat er ook zoiets als http://www.oudebekendenverwaarlozen.nl ?
Ik ook niet, maar ik krijg weleens te horen "goh! Wat lijk jij op mijn nichtje/iemand die ik ken/bladiebla"quote:
oh?quote:
jij lijkt op Teganquote:
quote:
Ik zit te denken, maar ik lijk echt niet op iemand. Owja, op de basisschool werd ik standaard <naam van mijn een jaar oudere zus> genoemdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik krijg weleens te horen "goh! Wat lijk jij op mijn nichtje/iemand die ik ken/bladiebla"
Ik lijk niet eens op mezelfquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik ook niet lijk nog op mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |