Dat gaat wel ver om je te veroveren natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een lul
Ik bedoel, een baard in de keel, een adamsappel.. mannelijke spieren
en voor murmeltje ook eenquote:
Ik zocht nog een serie om te gaan kijken.. misschien moet die het maar wordenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die serie is![]()
![]()
en super stoer! En enorm lekkere acteurs
![]()
Ja, maar murm zie ik zo gauw niet, en jou welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en voor murmeltje ook eenhoor... ze blijft een tof wijf namelijk
Gewoon ff downloaden via torrentz.com heb ik 2 weken geleden ook gedaan en er even 4 seizoenen in 2 weken doorheen gejast.quote:
checkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een lul
Sorryquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat gaat wel ver om je te veroveren natuurlijk.![]()
maar das geheel wederzijds hoor![]()
Baard ? soms (check) , adamsappel (check) , mannelijke spieren (check)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een lul
spannendquote:
je springt wel heen en weer heh?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sorry
wij zijn gewoon een leuk stel
Ja, want jij zegt dingen die heuls nie waar zijnquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Baard ? soms (check) , adamsappel (check) , mannelijke spieren (check)ik zie een mogelijkheid
Ik ben te gek voor jou.. hebben we daarnet nog vastgesteldquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Baard ? soms (check) , adamsappel (check) , mannelijke spieren (check)ik zie een mogelijkheid
Een lul mis je?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik heb het van jou geleerdquote:
tis wel!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, want jij zegt dingen die heuls nie waar zijn
Jij bent te gek? Te gek is toch goed?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben te gek voor jou.. hebben we daarnet nog vastgesteld
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben te gek voor jou.. hebben we daarnet nog vastgesteld
True, maar dan nogquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
tis wel!en ik was niet de enige die het zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |