Iemand moet toch het ongelijk bewijzenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je even aan RZ vragen of dat verschil maakt..
of dat nu jij hier ook post het hebt verpest
die hoop heb ik allang opgegevenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hier geen relatie opgedaan.
+1quote:
Misschien moeten we eerst vrienden worden een hele tijd en dan pas relatie beginnen. Misschien maakt dat het verschil.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je even aan RZ vragen of dat verschil maakt..
of dat nu jij hier ook post het hebt verpest
Maar wij zijn al vriendjes..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien moeten we eerst vrienden worden een hele tijd en dan pas relatie beginnen. Misschien maakt dat het verschil.
Ow dat is een van de series die ik nog moest gaan volgen omdat die "vet" is volgens een vriendquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien moeten we eerst vrienden worden een hele tijd en dan pas relatie beginnen. Misschien maakt dat het verschil.
zelfs die hebben kans van slagen hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik bedoelde relaties die in deze reeks ontstaan.
Algemeen gesproken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar wij zijn al vriendjes.... toch?
en ik wil geen relatie met jou![]()
Die serie isquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow dat is een van de series die ik nog moest gaan volgen omdat die "vet" is volgens een vriend
Mwahquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow dat is een van de series die ik nog moest gaan volgen omdat die "vet" is volgens een vriend
Kwaak jongenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zelfs die hebben kans van slagen hoorHet maakt geen drol uit waar mensen elkaar ontmoeten immers, Internet, kroeg of op de damclub. Het draait altijd om twee mensen die elkaar interesant voldoende vinden om iets met elkaar te beginnen. En net als dat de persoon die je op de damclub hebt ontmoet het later toch niet blijkt te zijn, is dat hier ook zo.
![]()
Ach gelukkig heb ik nergens spijt van en zou ik het zo nog een keertje doen. Want ondanks dat het nu voorbij lijkt te zijn, heb ik er wel een ontzettend tof en lief persoon aan over gehouden die ik mijn vriend kan noemen. Althans straks wel hoop ik, nu moet ik eerst ff wat tijd er over heen laten gaan om de wond te laten helen (wat een dramabaas ben ik he) maar het is wel zo, ik mis haar nu eigenlijk al een beetje. Maar goed c'est la vie en la vie gaat verder en ik dus ook...
Bofkontquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga zo Dreamer en MNR ontvangen in mijn huis
ik ga ook kijken!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die serie is![]()
![]()
en super stoer! En enorm lekkere acteurs
![]()
Ow doe die verliefde schat de groetenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga zo Dreamer en MNR ontvangen in mijn huis
Heb jij ze nog op hd ofzo ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die serie is![]()
![]()
![]()
hehe.... ach er is nog hoop voor Murmeltje hoor.. Mijn aaipoot is nog steeds door haar in gebruik namelijk en wat mij betreft hoeft die ook niet gelijk terug te komen ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kwaak jongendat de wond snel mag helen ! Volgende keer gewoon iemand die wel de liefde voor Apple
deelt
Een lulquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Algemeen gesproken.
en hoezo wil je geen relatie met mij!? ik ben toch supertof!![]()
Ik mis zeker iets.![]()
Dat gaat wel ver om je te veroveren natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een lul
Ik bedoel, een baard in de keel, een adamsappel.. mannelijke spieren
en voor murmeltje ook eenquote:
Ik zocht nog een serie om te gaan kijken.. misschien moet die het maar wordenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die serie is![]()
![]()
![]()
Ja, maar murm zie ik zo gauw niet, en jou welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en voor murmeltje ook eenhoor... ze blijft een tof wijf namelijk
Gewoon ff downloaden via torrentz.com heb ik 2 weken geleden ook gedaan en er even 4 seizoenen in 2 weken doorheen gejast.quote:
checkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een lul
Sorryquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat gaat wel ver om je te veroveren natuurlijk.![]()
maar das geheel wederzijds hoor![]()
Baard ? soms (check) , adamsappel (check) , mannelijke spieren (check)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een lul
spannendquote:
je springt wel heen en weer heh?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sorry
wij zijn gewoon een leuk stel
Ja, want jij zegt dingen die heuls nie waar zijnquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Baard ? soms (check) , adamsappel (check) , mannelijke spieren (check)ik zie een mogelijkheid
Ik ben te gek voor jou.. hebben we daarnet nog vastgesteldquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Baard ? soms (check) , adamsappel (check) , mannelijke spieren (check)ik zie een mogelijkheid
Een lul mis je?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik heb het van jou geleerdquote:
tis wel!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, want jij zegt dingen die heuls nie waar zijn
Jij bent te gek? Te gek is toch goed?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben te gek voor jou.. hebben we daarnet nog vastgesteld
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben te gek voor jou.. hebben we daarnet nog vastgesteld
True, maar dan nogquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
tis wel!en ik was niet de enige die het zei
quote:
Bengelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent te gek? Te gek is toch goed?
Nee sorry.. vandaag nog nietquote:
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
die is ruimschoots aanwezig
Joh dat komt wel goedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gewoon ff downloaden via torrentz.com heb ik 2 weken geleden ook gedaan en er even 4 seizoenen in 2 weken doorheen gejast.
Ben zeker weer niet goed genoegquote:
Dat is het zelfde met de claim van goed zijn in bedquote:
Zelfkennisquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben zeker weer niet goed genoeg
Nerd...quote:
De term blanke neger is van toepassingquote:
Je hebt heulemaal niet gelijk! Weet je schat, vraag 't hier in singles even, ga ik onderhand even douchen, laat je me de uitslag weten?quote:
Nét nu ik 'm nodig hebquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Q zal wel weer stappen zijn, die man is niet te houden.
Schatquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je hebt heulemaal niet gelijk! Weet je schat, vraag 't hier in singles even, ga ik onderhand even douchen, laat je me de uitslag weten?
Ook ontrouw?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
De term blanke neger is van toepassing
Die moet toch non-stop nieuwe mensen leren kennen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Q zal wel weer stappen zijn, die man is niet te houden.
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:40 schreef heksehiel het volgende:
Die moet toch non-stop nieuwe mensen leren kennen?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
+ traag en 8 kinderen bij verschillende vrouwen
Ja en crack op straat verkopen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
+ traag en 8 kinderen bij verschillende vrouwen
Rond vijf uur was hij er evenquote:
Moet? Zo goed ken ik hem niet, hoezo moet?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die moet toch non-stop nieuwe mensen leren kennen?
Sms.quote:
Zo auto weer schoonquote:
Ik ben lichtelijk geïrriteerd door die auto, maar goedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo auto weer schoon* je vervoer natuurlijk
quote:
Dan ben je iig vruchtbaar, ook niet geheel onbelangrijk voor sommige vrouwen om te weten. Helaas val je bij mij dan al af.quote:
Niet wat jij niet al eerder hebt gehoord.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:44 schreef heksehiel het volgende:
* trekt pleister van Airs mond en wil graag horen wat ie te zeggen heeft![]()
Heel stom waarschijnlijk maar mijn hersenen vragen zich af of een man vruchtbaar kan zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan ben je iig vruchtbaar, ook niet geheel onbelangrijk voor sommige vrouwen om te weten. Helaas val je bij mij dan al af.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan ben je iig vruchtbaar, ook niet geheel onbelangrijk voor sommige vrouwen om te weten. Helaas val je bij mij dan al af.
Nee...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:46 schreef getl0st het volgende:
Mensen help mij eens.. eerlijke mening.. lijken ze op elkaar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, kweenie precies hoe het zit, maar nieuwe mensen zijn hip ofzo. Want de oude ken je immers al. Zie het horizonverbreding, alhoewel ik persoonlijk meer baat heb bij verticale verdieping, maar ieder zijn dingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:43 schreef Bengeltje het volgende:
Moet? Zo goed ken ik hem niet, hoezo moet?
Moeilijk te zeggen... Bij de bovenste zijn de borsten niet te zien, dus dat vergelijkt wat lastig.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:46 schreef getl0st het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, daarvoor had ik 'm dus nodig, ik moet zn nummer hebbenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet? Zo goed ken ik hem niet, hoezo moet?
[..]
Sms.
Ik vind van niet, moet dan wel heel erg gaan zoeken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:46 schreef getl0st het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vruchtbaarheid is het vermogen van een organisme om zich voort te planten. Ja dus.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heel stom waarschijnlijk maar mijn hersenen vragen zich af of een man vruchtbaar kan zijn.Noemen ze dat niet anders?
Dan knap ik het wel weer opquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet wat jij niet al eerder hebt gehoord.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:46 schreef getl0st het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was te verwachtenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen... Bij de bovenste zijn de borsten niet te zien, dus dat vergelijkt wat lastig.
Haha, dat omschrijf je idd wel goed voor hemquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tja, kweenie precies hoe het zit, maar nieuwe mensen zijn hip ofzo. Want de oude ken je immers al. Zie het horizonverbreding, alhoewel ik persoonlijk meer baat heb bij verticale verdieping, maar ieder zijn ding
Enigszins. Beide beetje lange gezicht, zelfde soort haar, middenscheiding.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:46 schreef getl0st het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor die hars kun je Meguiars Smooth Surface Clay Kit gebruikenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben lichtelijk geïrriteerd door die auto, maar goed
[..]
Verdieping is eng... Dan kom je niet meer weg met oppervlakkig gedrag...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:47 schreef heksehiel het volgende:
Tja, kweenie precies hoe het zit, maar nieuwe mensen zijn hip ofzo. Want de oude ken je immers al. Zie het horizonverbreding, alhoewel ik persoonlijk meer baat heb bij verticale verdieping, maar ieder zijn ding
Zie je nou!quote:
Ik zeg "ja'. Mooie dame.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:46 schreef getl0st het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ene plekje is duidelijk steenslag, maar die andere twee plekken niet. Als je goed kijkt, dan is het "glans" laagje eraf.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor die hars kun je Meguiars Smooth Surface Clay Kit gebruiken![]()
Steenslag blijf je houden, als je dat wil voorkomen moet je de auto thuis in de garage laten staan...
of zoiets:
[ afbeelding ]
Ik twijfelde ff.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vruchtbaarheid is het vermogen van een organisme om zich voort te planten. Ja dus.
Nee, ogen, neus en kin bijvoorbeeld zijn compleet anders.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:46 schreef getl0st het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was jou ook niet ontgaan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
Haha, dat omschrijf je idd wel goed voor hem
Nieuwe mensen zijn juist niet hip maar eng, want die ken je immers nog niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee. Hij is ook lid van http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/ dacht ik.quote:
Qua gezicht in ieder geval niet.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Laat maar een foto zien kan ik ff beoordelenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:50 schreef vencodark het volgende:
Mensen vonden mij ooit op Uma Thurman lijken.
Oei...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verdieping is eng... Dan kom je niet meer weg met oppervlakkig gedrag...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Laat maar een foto zien kan ik ff beoordelen
Fobo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Laat maar een foto zien kan ik ff beoordelen
Ben blij...ik werd Richard Krajicek genoemdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:50 schreef vencodark het volgende:
Mensen vonden mij ooit op Uma Thurman lijken.
Stillerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Oei...Ik bleef nog redelijk netjes.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben blij...ik werd Richard Krajicek genoemd
Bestaat er ook zoiets als http://www.oudebekendenverwaarlozen.nl ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:50 schreef automatic_ het volgende:
Nee. Hij is ook lid van http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/ dacht ik.
ik kan tenminste wel winnen met tennis, jij nietquote:
Das toch niet zo erg?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben blij...ik werd Richard Krajicek genoemd
Jij zit mij op te jutten...quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bestaat er ook zoiets als http://www.oudebekendenverwaarlozen.nl ?
Mja, dat is waar...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kan tenminste wel winnen met tennis, jij niet
quote:
Jij bent gewoon uniekquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bestaat er ook zoiets als http://www.oudebekendenverwaarlozen.nl ?
Ik ook niet, maar ik krijg weleens te horen "goh! Wat lijk jij op mijn nichtje/iemand die ik ken/bladiebla"quote:
oh?quote:
jij lijkt op Teganquote:
quote:
Ik zit te denken, maar ik lijk echt niet op iemand. Owja, op de basisschool werd ik standaard <naam van mijn een jaar oudere zus> genoemdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik krijg weleens te horen "goh! Wat lijk jij op mijn nichtje/iemand die ik ken/bladiebla"
Ik lijk niet eens op mezelfquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik ook niet lijk nog op mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |