Haha, dat omschrijf je idd wel goed voor hemquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tja, kweenie precies hoe het zit, maar nieuwe mensen zijn hip ofzo. Want de oude ken je immers al. Zie het horizonverbreding, alhoewel ik persoonlijk meer baat heb bij verticale verdieping, maar ieder zijn ding
Enigszins. Beide beetje lange gezicht, zelfde soort haar, middenscheiding.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:46 schreef getl0st het volgende:
Mensen help mij eens.. eerlijke mening.. lijken ze op elkaar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor die hars kun je Meguiars Smooth Surface Clay Kit gebruikenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben lichtelijk geïrriteerd door die auto, maar goed
[..]
Verdieping is eng... Dan kom je niet meer weg met oppervlakkig gedrag...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:47 schreef heksehiel het volgende:
Tja, kweenie precies hoe het zit, maar nieuwe mensen zijn hip ofzo. Want de oude ken je immers al. Zie het horizonverbreding, alhoewel ik persoonlijk meer baat heb bij verticale verdieping, maar ieder zijn ding
Zie je nou!quote:
Ik zeg "ja'. Mooie dame.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:46 schreef getl0st het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ene plekje is duidelijk steenslag, maar die andere twee plekken niet. Als je goed kijkt, dan is het "glans" laagje eraf.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor die hars kun je Meguiars Smooth Surface Clay Kit gebruiken![]()
Steenslag blijf je houden, als je dat wil voorkomen moet je de auto thuis in de garage laten staan...
of zoiets:
[ afbeelding ]
Ik twijfelde ff.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vruchtbaarheid is het vermogen van een organisme om zich voort te planten. Ja dus.
Nee, ogen, neus en kin bijvoorbeeld zijn compleet anders.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:46 schreef getl0st het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was jou ook niet ontgaan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
Haha, dat omschrijf je idd wel goed voor hem
Nieuwe mensen zijn juist niet hip maar eng, want die ken je immers nog niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee. Hij is ook lid van http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/ dacht ik.quote:
Qua gezicht in ieder geval niet.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Laat maar een foto zien kan ik ff beoordelenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:50 schreef vencodark het volgende:
Mensen vonden mij ooit op Uma Thurman lijken.
Oei...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verdieping is eng... Dan kom je niet meer weg met oppervlakkig gedrag...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Laat maar een foto zien kan ik ff beoordelen
Fobo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Laat maar een foto zien kan ik ff beoordelen
Ben blij...ik werd Richard Krajicek genoemdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:50 schreef vencodark het volgende:
Mensen vonden mij ooit op Uma Thurman lijken.
Stillerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Oei...Ik bleef nog redelijk netjes.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben blij...ik werd Richard Krajicek genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |