Why not?quote:
Wat waren de bronnen dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar van dezelfde bronnen kreeg ik te horen dat ze niet leuk zijn.
Ik ben eens in de Dieka geweest. Is dat niet daar in de buurt?
Ja het moest.... Domme regelsquote:
wordt gezelligquote:
Markelo ja. Vond t wel geil, alhoewel ik me flink pedo voeldequote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat waren de bronnen dan?
Dieka is in Markelo, volgens mij ook nog wel een uurtje ofzo hier vandaan. of iets korter
Hè, dat zijn inderdaad de mindere momentenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
op een vreemde manier zou ik ook best willen.... maar weet niet of dat echt een goed idee is op dit moment..
En voor de fok'ers die het niet door hebben, kwaakvaak mag officieel weer hier posten sinds een uurtje of wat en dat voelt zo ontzettend kut dat ik het niet uitgelegd kan krijgen. Murmeli was, nee is het beste wat mij de afgelopen maanden is overkomen. Maar helaas werkte het niet zo goed als ik wel zou willen, en hebben we na een heel taai en vooral verdrietig gesprek besloten proberen als vrienden verder te gaan.
Ik weet niet of ik dat kan, want heel eerlijk, ik hou denk ik teveel van haar als mens, maar vooral als ex om dat te kunnen...
Dus vandaar mijn enorme leegte en vooral veel tranen nu...
Mag hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef kwaakvaak het volgende:
ik weet dat ik mij als een mietje gedraag nu... maar ja... zo ben ik wel en ik schaam mijzelf er niet eens voor.. thanks voor de TT
Have funquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:40 schreef halfbearad het volgende:
Ik ga richting r'dam. Ik zie wel wie er nog meer verschijnt als ik er ben.
Toedels.
heb je mijn nummer? ja he? ik hoor je wel. ik zit er dan hopelijk al met kingmob tot zoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:40 schreef halfbearad het volgende:
Ik ga richting r'dam. Ik zie wel wie er nog meer verschijnt als ik er ben.
Toedels.
Zorg wel een beetje goed voor jezelfquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef kwaakvaak het volgende:
ik weet dat ik mij als een mietje gedraag nu... maar ja... zo ben ik wel en ik schaam mijzelf er niet eens voor.. thanks voor de TT
En cue, nee ik ga niet drinken... geen zin in eigenlijk, heb niet eens honger meer eigenlijk.
Nee, das toeval.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef RealZeus het volgende:
Maar we kunnen dus concluderen dat de relaties die hier ontstaan geen lang leven beschoren zijn?
hoe oud was je toen je erheen ging dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Markelo ja. Vond t wel geil, alhoewel ik me flink pedo voelde.
Oneens.. ken ook een stelletje die al 3 jaar samen zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef RealZeus het volgende:
Maar we kunnen dus concluderen dat de relaties die hier ontstaan geen lang leven beschoren zijn?
Dit soort dingen zijn gewoon kut. Ik zou hier niet teveel loslaten. Niet zozeer voor de meelezers, meer voor Murm. Grote afknapper namelijk... Niet lullig bedoeld.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef kwaakvaak het volgende:
En cue, nee ik ga niet drinken... geen zin in eigenlijk, heb niet eens honger meer eigenlijk.
En dat is waar?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef kingmob het volgende:
Volgende week Rotterdam meet?!
Wel bij mij om de hoek dan he
Kut voor je kwaak, gewoon kut. Voor Murm ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef kwaakvaak het volgende:
Je reageert niet op mijquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je mijn nummer? ja he? ik hoor je wel. ik zit er dan hopelijk al met kingmob tot zo
mag wel hoor.... mietje zijn is net als heel burgerlijk en truttig doen best wel tofquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef kwaakvaak het volgende:
Om de hoek bij Murmquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef kingmob het volgende:
Probeer wat lol te hebben..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je mijn nummer? ja he? ik hoor je wel. ik zit er dan hopelijk al met kingmob tot zo
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn gewoon kut. Ik zou hier niet teveel loslaten. Niet zozeer voor de meelezers, meer voor Murm. Grote afknapper namelijk... Niet lullig bedoeld.
Jaar of 26. Met flink wat 18 jarige breezermeisjes om me heenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hoe oud was je toen je erheen ging dan?
Hoezo is dat een afknapper? Hij verteld hier gewoon hoe hij zich voelt. Net als zovelen hier af en toe doenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn gewoon kut. Ik zou hier niet teveel loslaten. Niet zozeer voor de meelezers, meer voor Murm. Grote afknapper namelijk... Niet lullig bedoeld.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef kingmob het volgende:
Jah, dan ben je wel wat aan de oude kant daarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:43 schreef JoeyT het volgende:
Jaar of 26. Met flink wat 18 jarige breezermeisjes om me heen
Dat is goed te doenquote:
Ik zei dat ik gelijk had.quote:
Vind wel dat je moet kunnen zeggen dat je je klote voelt. Details en de redenen etc. hoeven er natuurlijk allemaal niet in want dat is privé voor beide indd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:44 schreef brunette82 het volgende:
nee idd, hou de eer aan jezelf...en probeer vrienden te blijven..voor beiden is t al rot genoeg..
hou t prive..zo leest iederen het..
god fuckin damn.. almere heb ik vandaag al zoooooo vaak gehoord..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Word weer een jaartje ouder , feestje in Almere
Daar zaten alle PVV stemmersquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
god fuckin damn.. almere heb ik vandaag al zoooooo vaak gehoord..
in rotterdam is het volgende week gezelliger
Excuus was wel dat ik dat vanm te voren niet wist.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah, dan ben je wel wat aan de oude kant daar
Wordt het een gezellige boelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Mss kom ik op de fiets
Kan ik wat biertjes meer mee doen
dat dus...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
was ook niet van plan om in te gaan op details enzo.. dat is niet nodig namelijk. Mensen die wat moeten weten, weten het... en de rest gaat alles geen flikker aan!
Dus je voelde je er wel thuis?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Excuus was wel dat ik dat vanm te voren niet wist.![]()
Maar eerlijk is eerlijk, ik val op jonge 'vrouwen'.
precies... veel verder als dat ik het kut vind en mij klote voel wil ik ook niet gaan... De rest hou ik idd lekker tussen murm en mij. Heb ook zeker geen ruzie met haar ofzo... Maar het is gewoon altijd klote als een 'sprookje' niet uit komt. Had ik vroeger al, toen ik nog in sprookjes geloofde.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind wel dat je moet kunnen zeggen dat je je klote voelt. Details en de redenen etc. hoeven er natuurlijk allemaal niet in want dat is privé voor beide indd.
Maar je gevoel is jouw privacy en dat moet je altijd kunnen zeggen.
quote:
Ik ben een oud meisjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Excuus was wel dat ik dat vanm te voren niet wist.![]()
Maar eerlijk is eerlijk, ik val op jonge 'vrouwen'.
Heb ik ook zo gedaan toen het uitging met mijn voormalig lief. Gewoon die gevoelens van mij verteld en waar hij ook vanaf wist. Geen details etc. Hoeft ook nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
precies... veel verder als dat ik het kut vind en mij klote voel wil ik ook niet gaan... De rest hou ik idd lekker tussen murm en mij. Heb ook zeker geen ruzie met haar ofzo... Maar het is gewoon altijd klote als een 'sprookje' niet uit komt. Had ik vroeger al, toen ik nog in sprookjes geloofde.
Het zal dan wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
was ook niet van plan om in te gaan op details enzo.. dat is niet nodig namelijk. Mensen die wat moeten weten, weten het... en de rest gaat alles geen flikker aan!
het sprookje in het algemeen of dat tussen mij en kwaak?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zei dat ik gelijk had.
En het erge is dat ik het gewoon zeker wist. Spookie. Ik geloofde gewoon niet in het sprookje...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:44 schreef brunette82 het volgende:
nee idd, hou de eer aan jezelf...en probeer vrienden te blijven..voor beiden is t al rot genoeg..
hou t prive..zo leest iederen het..
relaties kunnen altijd uitgaan..tegenwoordig schijnt het wel in te zijn om te daten, en er komen idd relaties uit voort, maar als je iemand in een discotheek ontmoet kan het ook niet goed aflopen, dus dat zegt niks..
sterkte voor beide
Laat ik er gewoon eens niet op in gaan. En ik heb er zo'n zin in he, dus wees trots op mequote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoezo is dat een afknapper? Hij verteld hier gewoon hoe hij zich voelt. Net als zovelen hier af en toe doen
Daar twijfel ik ook niet aanquote:
En dan ga je ook nog sex hebben met mij... Dat wordt een rollatorquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laat ik er gewoon eens niet op in gaan. En ik heb er zo'n zin in he, dus wees trots op me
Niet bepaald een stille hintquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laat ik er gewoon eens niet op in gaan. En ik heb er zo'n zin in he, dus wees trots op me
Ik hou niet van stille hintsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet bepaald een stille hint
Ik geloof uiteraard wel in het algemene sprookje!!!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het sprookje in het algemeen of dat tussen mij en kwaak?
maargoed hetboeit me niet zo of jijgelijk had of niet of dat je het kon voorspellen. niet hatelijk bedoeld richting jou ofzo maar ik heb wel genoeg aan mezelf nu ff zeg maar
Weet ik niet .. volg het niet echtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:51 schreef getl0st het volgende:
[..]
Daar hadden ze weer toestemming voor toch?
waarvoor?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet bepaald een stille hint
Dit hadden we nog niet vast gesteld he!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En dan ga je ook nog sex hebben met mij... Dat wordt een rollator
Rook je dan niet? dacht dat ze dat bedoeldequote:
Joey je bent een mafkees!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geloof uiteraard wel in het algemene sprookje!!!!!
Ik bedoelde het trws ook niet vervelend. Sterkte.
En 1 tip: Neuken met een ander helpt
Nou nou... Eerst wat onnozele spelletjes, maar t neuken staat wel vast...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit hadden we nog niet vast gesteld he!
Ik rook niet neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Rook je dan niet? dacht dat ze dat bedoelde
wat heb je gedaan aan de op?quote:
Nee als iemand echt verdrietig ergens om is dan ga ik niet nog eens natrappen. En liefdesverdriet is gewoon kutquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Joey je bent een mafkees!!!
enne...neuken ff niet hoor! leuke dingen doen wel
ik gelofo wel dat je het niet lullig bedoelt, ik kan wel om jou lachen altijd....
en knap hoor dat je niet verder loopt te stoken
Ik snapte niet waarom je melde dat ze reclame maken voor supersmoker.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik rook niet nee
gokte ik al, maar ze praat wel vaker onzin![]()
Dan weet jij meer dan ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou nou... Eerst wat onnozele spelletjes, maar t neuken staat wel vast...
Omdat die op tv wasquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snapte niet waarom je melde dat ze reclame maken voor supersmoker.
Daar kwam de verwarring al vanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snapte niet waarom je melde dat ze reclame maken voor supersmoker.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee als iemand echt verdrietig ergens om is dan ga ik niet nog eens natrappen. En liefdesverdriet is gewoon kut.
Maar mensen ik ga sporten! Fijne avond!!!!
quote:
OWw..quote:
Ja het is gewoon Cue's schuld.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daar kwam de verwarring al van
Kloptquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:58 schreef vencodark het volgende:
Jij zit naar dancing with the stars te kijken.
Ik ben niet gestoordquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga je nu alles melden wat je op tv ziet
quote:
Natuurlijkquote:
Gaat dit weer eens over jouw dirty mind?quote:
Hier nog 1.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:00 schreef Cuegirllie het volgende:Joey
[..]
KloptUhm dat kijken valt wel mee eigenlijk haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |