Why not?quote:
Wat waren de bronnen dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar van dezelfde bronnen kreeg ik te horen dat ze niet leuk zijn.
Ik ben eens in de Dieka geweest. Is dat niet daar in de buurt?
Ja het moest.... Domme regelsquote:
wordt gezelligquote:
Markelo ja. Vond t wel geil, alhoewel ik me flink pedo voeldequote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat waren de bronnen dan?
Dieka is in Markelo, volgens mij ook nog wel een uurtje ofzo hier vandaan. of iets korter
Hè, dat zijn inderdaad de mindere momentenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
op een vreemde manier zou ik ook best willen.... maar weet niet of dat echt een goed idee is op dit moment..
En voor de fok'ers die het niet door hebben, kwaakvaak mag officieel weer hier posten sinds een uurtje of wat en dat voelt zo ontzettend kut dat ik het niet uitgelegd kan krijgen. Murmeli was, nee is het beste wat mij de afgelopen maanden is overkomen. Maar helaas werkte het niet zo goed als ik wel zou willen, en hebben we na een heel taai en vooral verdrietig gesprek besloten proberen als vrienden verder te gaan.
Ik weet niet of ik dat kan, want heel eerlijk, ik hou denk ik teveel van haar als mens, maar vooral als ex om dat te kunnen...
Dus vandaar mijn enorme leegte en vooral veel tranen nu...
Mag hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef kwaakvaak het volgende:
ik weet dat ik mij als een mietje gedraag nu... maar ja... zo ben ik wel en ik schaam mijzelf er niet eens voor.. thanks voor de TT
Have funquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:40 schreef halfbearad het volgende:
Ik ga richting r'dam. Ik zie wel wie er nog meer verschijnt als ik er ben.
Toedels.
heb je mijn nummer? ja he? ik hoor je wel. ik zit er dan hopelijk al met kingmob tot zoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:40 schreef halfbearad het volgende:
Ik ga richting r'dam. Ik zie wel wie er nog meer verschijnt als ik er ben.
Toedels.
Zorg wel een beetje goed voor jezelfquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef kwaakvaak het volgende:
ik weet dat ik mij als een mietje gedraag nu... maar ja... zo ben ik wel en ik schaam mijzelf er niet eens voor.. thanks voor de TT
En cue, nee ik ga niet drinken... geen zin in eigenlijk, heb niet eens honger meer eigenlijk.
Nee, das toeval.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef RealZeus het volgende:
Maar we kunnen dus concluderen dat de relaties die hier ontstaan geen lang leven beschoren zijn?
hoe oud was je toen je erheen ging dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Markelo ja. Vond t wel geil, alhoewel ik me flink pedo voelde.
Oneens.. ken ook een stelletje die al 3 jaar samen zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef RealZeus het volgende:
Maar we kunnen dus concluderen dat de relaties die hier ontstaan geen lang leven beschoren zijn?
Dit soort dingen zijn gewoon kut. Ik zou hier niet teveel loslaten. Niet zozeer voor de meelezers, meer voor Murm. Grote afknapper namelijk... Niet lullig bedoeld.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef kwaakvaak het volgende:
En cue, nee ik ga niet drinken... geen zin in eigenlijk, heb niet eens honger meer eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |