precies... veel verder als dat ik het kut vind en mij klote voel wil ik ook niet gaan... De rest hou ik idd lekker tussen murm en mij. Heb ook zeker geen ruzie met haar ofzo... Maar het is gewoon altijd klote als een 'sprookje' niet uit komt. Had ik vroeger al, toen ik nog in sprookjes geloofde.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind wel dat je moet kunnen zeggen dat je je klote voelt. Details en de redenen etc. hoeven er natuurlijk allemaal niet in want dat is privé voor beide indd.
Maar je gevoel is jouw privacy en dat moet je altijd kunnen zeggen.
quote:
Ik ben een oud meisjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Excuus was wel dat ik dat vanm te voren niet wist.![]()
Maar eerlijk is eerlijk, ik val op jonge 'vrouwen'.
Heb ik ook zo gedaan toen het uitging met mijn voormalig lief. Gewoon die gevoelens van mij verteld en waar hij ook vanaf wist. Geen details etc. Hoeft ook nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
precies... veel verder als dat ik het kut vind en mij klote voel wil ik ook niet gaan... De rest hou ik idd lekker tussen murm en mij. Heb ook zeker geen ruzie met haar ofzo... Maar het is gewoon altijd klote als een 'sprookje' niet uit komt. Had ik vroeger al, toen ik nog in sprookjes geloofde.
Het zal dan wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
was ook niet van plan om in te gaan op details enzo.. dat is niet nodig namelijk. Mensen die wat moeten weten, weten het... en de rest gaat alles geen flikker aan!
het sprookje in het algemeen of dat tussen mij en kwaak?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zei dat ik gelijk had.
En het erge is dat ik het gewoon zeker wist. Spookie. Ik geloofde gewoon niet in het sprookje...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:44 schreef brunette82 het volgende:
nee idd, hou de eer aan jezelf...en probeer vrienden te blijven..voor beiden is t al rot genoeg..
hou t prive..zo leest iederen het..
relaties kunnen altijd uitgaan..tegenwoordig schijnt het wel in te zijn om te daten, en er komen idd relaties uit voort, maar als je iemand in een discotheek ontmoet kan het ook niet goed aflopen, dus dat zegt niks..
sterkte voor beide
Laat ik er gewoon eens niet op in gaan. En ik heb er zo'n zin in he, dus wees trots op mequote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoezo is dat een afknapper? Hij verteld hier gewoon hoe hij zich voelt. Net als zovelen hier af en toe doen
Daar twijfel ik ook niet aanquote:
En dan ga je ook nog sex hebben met mij... Dat wordt een rollatorquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laat ik er gewoon eens niet op in gaan. En ik heb er zo'n zin in he, dus wees trots op me
Niet bepaald een stille hintquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laat ik er gewoon eens niet op in gaan. En ik heb er zo'n zin in he, dus wees trots op me
Ik hou niet van stille hintsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet bepaald een stille hint
Ik geloof uiteraard wel in het algemene sprookje!!!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het sprookje in het algemeen of dat tussen mij en kwaak?
maargoed hetboeit me niet zo of jijgelijk had of niet of dat je het kon voorspellen. niet hatelijk bedoeld richting jou ofzo maar ik heb wel genoeg aan mezelf nu ff zeg maar
Weet ik niet .. volg het niet echtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:51 schreef getl0st het volgende:
[..]
Daar hadden ze weer toestemming voor toch?
waarvoor?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet bepaald een stille hint
Dit hadden we nog niet vast gesteld he!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En dan ga je ook nog sex hebben met mij... Dat wordt een rollator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |