Kant komt er vandaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:02 schreef ASroma het volgende:
ik wist niet dat doesburg zo n sp bolwerk was, grooste partij aldaar
Daar gaat het niet om, het gaat er om dat 1. GW dit nooit zegt, en 2. Hij vanavond zei dat Kant loog toen ze dit zei. Ergo, GW is op dit vlak een laffe leugenaar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:59 schreef Metatron het volgende:
Zolang er bijstand bestaat, zullen er defacto minimum-lonen bestaan. En het idee dat een verregaande ontslagbescherming zoals we die nu kennen iets positiefs is, is een typisch vakbonds-gedachtengoed-fossiel wat men eens los moet laten.
ja, jij DENKT dat het vergaand is, maar in wezen hebben we met het uitzendgedoe allang "amerikaanse toestanden" en veel mcjobsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:59 schreef Metatron het volgende:
[..]
Zolang er bijstand bestaat, zullen er defacto minimum-lonen bestaan. En het idee dat een verregaande ontslagbescherming zoals we die nu kennen iets positiefs is, is een typisch vakbonds-gedachtengoed-fossiel wat men eens los moet laten.
Ja die zijn jaloers he.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Beverwijk ook PVV.![]()
De hele economie van hen leeft verdorie van de Turken. (De Bazaar)
Nijmegen D66quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:06 schreef Wheelgunner het volgende:
Nijmegen, Maastricht en mijn eigen dorp wil ik nog horen, dan ga ik pitten.
Ohja idd.. Zat alleen naar Groesbeek en Ubbergen te kijkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:02 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik ook, Middelaar en Mook heb ik al zien binnenkomen, Beuningen. Heumen en Wijchen zijn ook nog niet geteld.
Als ik het zo zie hebben ze daar toch meer verloren aan D66 en GL dan aan de PVV.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:06 schreef Zero2Nine het volgende:
Assen is interessant trouwens, niet het aantal PVV stemmers maar wel de bijna directe shift PvdA -> PVV
In Maastricht is D66 over het algemeen ook sterkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:06 schreef Wheelgunner het volgende:
dat gebeurt niet zo, he, het gaat vaak van pvda --> CDA>> VVD >>> PVVquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:06 schreef Zero2Nine het volgende:
Assen is interessant trouwens, niet het aantal PVV stemmers maar wel de bijna directe shift PvdA -> PVV
alle studentensteden lijkt d66 goed te doen logischerwijs dan....... i guessquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In Maastricht is D66 over het algemeen ook sterk
Wellicht nek aan nek
Partij vd Dieren .................. AS fucking IF!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:06 schreef Wheelgunner het volgende:
Wat is daar zo verbazend aan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:08 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Partij vd Dieren .................. AS fucking IF!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Herhaling?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:09 schreef Ceehaa het volgende:
Waarom zeggen ze op het NOS journaal dat PVV op 5 zetels staat en op de NOS-website 4 zetels?
En GL is de extra zetel kwijt volgens journaal, op NOS site nog niet.
als ze Yolante een buitenlander vinden ....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:08 schreef Morendo het volgende:
Sinds Yolanthe Jan Smit heeft gedumpt lijkt het er op dat ze in Edam/Volendam even niets van buitenlanders meer moeten hebben. 40 procent niet normaal meer.
????????quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:09 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat in het NOS Journaal een genuanceerd verhaal over Europa als "niet onderscheidend genoeg" geclassificeerd word.
Ze stonden net even op 5 maar zijn weer teruggegaan na een aantal grote steden die niet zo PVV minded warenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:09 schreef Ceehaa het volgende:
Waarom zeggen ze op het NOS journaal dat PVV op 5 zetels staat en op de NOS-website 4 zetels?
En GL is de extra zetel kwijt volgens journaal, op NOS site nog niet.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:08 schreef JoaC het volgende:
Ik blijf het tof vinden dat in Universiteitsstad Leiden D66 de grootste is.
shocking!!!quote:
Nou PVV is daar wel de grootste stijger daar en behalve PvdA heeft niemand echt veel verloren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als ik het zo zie hebben ze daar toch meer verloren aan D66 en GL dan aan de PVV.
Begin je niet een beetje overmoedig te worden? D66 scoort daar al jaren niet meer dan vijf procent.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In Maastricht is D66 over het algemeen ook sterk
Wellicht nek aan nek
Hahaha, tuurlijk, STOM!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze stonden net even op 5 maar zijn weer teruggegaan na een aantal grote steden die niet zo PVV minded waren
Journaal dat je wellicht ziet kan een herhaling zijn
Waarover zeiden ze dat dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:09 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat in het NOS Journaal een genuanceerd verhaal over Europa als "niet onderscheidend genoeg" geclassificeerd word.
Waarom dan, omdat ze blijkbaar tegen Europa zijn?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:11 schreef marcodej het volgende:
PVV veruit de grootste in de Haarlemmermeer.
Ik fiets daar vrijwel wekelijks doorheen voor een trainingsrondje. Ik denk dat ik nu een stuk minder lekker fiets daar.
oa CDA en PvdA. Ze zeiden dat een uitgesproken Ja of Nee meer stemmen oplevert. Ik neem het de NOS niet zozeer kwalijk, de Nederlandse burger zoekt steeds meer de extremen op en dat vind ik jammer.quote:
Relatief sterk hequote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Begin je niet een beetje overmoedig te worden? D66 scoort daar al jaren niet meer dan vijf procent.
Que? PvdA staat al op 3 in de tussenstand in GL nog steeds ook op 3. Als de PvdA die zwevende zetel terug krijgt staan ze op 4, niet op 3.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:12 schreef Picchia het volgende:
PvdA staat op 3 in de peilingen op de website. Helaas ten goede van GL.
wat een grap jah, gewoon weer een marketingstuntquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:12 schreef damian5700 het volgende:
Volendam PVV 39,8 %.
Omdat ze voor Wilders zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:13 schreef Lkw het volgende:
[..]
Waarom dan, omdat ze blijkbaar tegen Europa zijn?
de vorige keer deed die van Buitenen nog mee met Europa Transparant die haalde landelijk 7,5% en de LPF 2,5%. In Assen wat minder maar daar was toch ook 8-9 procent voor partijen die nu niet meer meedoen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:11 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Nou PVV is daar wel de grootste stijger daar en behalve PvdA heeft niemand echt veel verloren.
woont schreeuwlelijk Kant toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:02 schreef ASroma het volgende:
ik wist niet dat doesburg zo n sp bolwerk was, grooste partij aldaar
Wie stiekem toch PVV heeft gestemd of het verderfelijke CDA krijgt zondag een fikse uitbrander van de dominee.quote:
Inderdaad, een stad waar geen hond zich voor de politiek interesseert. Het verschil is ook miniem tussen alle grote partijen daar.quote:
Typisch zo'n suburbane gemeente onder de rook van een grote stad, met bange mensen, wat al dan niet terecht is.quote:
Je geeft zelf het antwoord al. Met de stemcomputers duurde het vijf minuten, met het potlood minimaal een uur.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:15 schreef Oproerkraaier het volgende:
Waarom moet dat allemaal zo lang duren trouwens...? Ik wist al niet wat ik met dat potlood moest doen op het stembureau...
Je loopt achter. Dat is al tijden zo.quote:
Beek is gewoon Zuid-Limburg. Maar week dikke winst PVV in Zuid-Limburg.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:09 schreef Oproerkraaier het volgende:
Beek ook 27,3% voor PVV... Midden-Limburg...
http://www.telegraaf.nl/verkiezingen/ep2009/quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:17 schreef BogardeRules het volgende:
waar kan uitslagen per provincie vinden?
Ach, Wilders-stemmers zijn niet per definitie racisten, ze zijn gewoon ontevreden.quote:
Telegraafquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:17 schreef BogardeRules het volgende:
waar kan uitslagen per provincie vinden?
Da's nog niks...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:08 schreef Picchia het volgende:
Putten CDA 29,3%, CU/SGP 29,7%
ik gun thieme absoluut een zetel. De enige die een echt links kabinet van 7 partijen had gewild.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je loopt achter. Dat is al tijden zo.
en dat gaat wilders echt niet voor ze oplossenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:18 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ach, Wilders-stemmers zijn niet per definitie racisten, ze zijn gewoon ontevreden.
Jammer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:18 schreef Hexagon het volgende:
Het moge al duidelijk wezen dat Libertas Nederland een internethype was
In Beverwijk was de PVV ook verreweg de grootste. Het zijn toch de wat troostelozere gebieden in Nederland waar Wilders leuk scoort.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:19 schreef isogram het volgende:
[..]
Da's nog niks...
Staphorst: CU/SGP 56%, CDA 17,2%
Urk: CU/SGP 57,6%, CDA 27,9%
Rijssen-Holten: CU/SGP 45,7%, CDA 22,3%
Bunschoten: CU/SGP: 44,3%, CDA 26,3%
... to name but a few
Ook opvallend: in het communistische bolwerk Reiderland (Groningen) is de PVV de grootste partij met 24,1%
Dat zegt dus wel iets over de ontevreden kiezers en proteststemmers die de PVV aantrekt...
Hier in Gorinchem hebben ze anders nog redelijk wat stemmen omdat er zon gast hier woontquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:18 schreef Hexagon het volgende:
Het moge al duidelijk wezen dat Libertas Nederland een internethype was
Dan vraag ik me nog steeds af elk "onafhankelijk" peilingbureau Libertas een zetel liet krijgenquote:
En de huidige politiek ook niet, dus is er een probleem.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:19 schreef evert het volgende:
[..]
en dat gaat wilders echt niet voor ze oplossen
Hoezo verrassendquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Oostzaan 28.4 voor PVV, hoe verrassend.
Idd, zoals Rotterdam.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het zijn toch de wat troostelozere gebieden in Nederland waar Wilders leuk scoort.
je moet gewoon duidelijk maken dat de politiek niet in eerste instantie voor al je problemen zorgt... dat moet je in eerste instantie zelf doen... die afhankelijkheid van de overheid, bah.... kom eens uit je luie stoel en werk zelf aan je toekomstquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:21 schreef Lkw het volgende:
[..]
En de huidige politiek ook niet, dus is er een probleem.
Geen idee, ik ga over vier jaar wel weer in de herkansing.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan vraag ik me nog steeds af elk "onafhankelijk" peilingbureau Libertas een zetel liet krijgen
Zuid-Limburg vind ik toch wel het mooiste gebied van Nederland eigenlijk...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
In Beverwijk was de PVV ook verreweg de grootste. Het zijn toch de wat troostelozere gebieden in Nederland waar Wilders leuk scoort.
Omdat mensen bij peilingen nog wel eens willen zeggen dat ze op een nieuwe onbekende partij stemmen maar meestal op het moment van de verkiezingen zelf toch voor de bekende namen gaan. Zelfs de PvdD heeft waarschijnlijk geen zetel en die is toch al aardig bekend.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan vraag ik me nog steeds af elk "onafhankelijk" peilingbureau Libertas een zetel liet krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |