ik gun thieme absoluut een zetel. De enige die een echt links kabinet van 7 partijen had gewild.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je loopt achter. Dat is al tijden zo.
en dat gaat wilders echt niet voor ze oplossenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:18 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ach, Wilders-stemmers zijn niet per definitie racisten, ze zijn gewoon ontevreden.
Jammer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:18 schreef Hexagon het volgende:
Het moge al duidelijk wezen dat Libertas Nederland een internethype was
In Beverwijk was de PVV ook verreweg de grootste. Het zijn toch de wat troostelozere gebieden in Nederland waar Wilders leuk scoort.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:19 schreef isogram het volgende:
[..]
Da's nog niks...
Staphorst: CU/SGP 56%, CDA 17,2%
Urk: CU/SGP 57,6%, CDA 27,9%
Rijssen-Holten: CU/SGP 45,7%, CDA 22,3%
Bunschoten: CU/SGP: 44,3%, CDA 26,3%
... to name but a few
Ook opvallend: in het communistische bolwerk Reiderland (Groningen) is de PVV de grootste partij met 24,1%
Dat zegt dus wel iets over de ontevreden kiezers en proteststemmers die de PVV aantrekt...
Hier in Gorinchem hebben ze anders nog redelijk wat stemmen omdat er zon gast hier woontquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:18 schreef Hexagon het volgende:
Het moge al duidelijk wezen dat Libertas Nederland een internethype was
Dan vraag ik me nog steeds af elk "onafhankelijk" peilingbureau Libertas een zetel liet krijgenquote:
En de huidige politiek ook niet, dus is er een probleem.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:19 schreef evert het volgende:
[..]
en dat gaat wilders echt niet voor ze oplossen
Hoezo verrassendquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Oostzaan 28.4 voor PVV, hoe verrassend.
Idd, zoals Rotterdam.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het zijn toch de wat troostelozere gebieden in Nederland waar Wilders leuk scoort.
je moet gewoon duidelijk maken dat de politiek niet in eerste instantie voor al je problemen zorgt... dat moet je in eerste instantie zelf doen... die afhankelijkheid van de overheid, bah.... kom eens uit je luie stoel en werk zelf aan je toekomstquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:21 schreef Lkw het volgende:
[..]
En de huidige politiek ook niet, dus is er een probleem.
Geen idee, ik ga over vier jaar wel weer in de herkansing.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan vraag ik me nog steeds af elk "onafhankelijk" peilingbureau Libertas een zetel liet krijgen
Zuid-Limburg vind ik toch wel het mooiste gebied van Nederland eigenlijk...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
In Beverwijk was de PVV ook verreweg de grootste. Het zijn toch de wat troostelozere gebieden in Nederland waar Wilders leuk scoort.
Omdat mensen bij peilingen nog wel eens willen zeggen dat ze op een nieuwe onbekende partij stemmen maar meestal op het moment van de verkiezingen zelf toch voor de bekende namen gaan. Zelfs de PvdD heeft waarschijnlijk geen zetel en die is toch al aardig bekend.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan vraag ik me nog steeds af elk "onafhankelijk" peilingbureau Libertas een zetel liet krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |