de vorige keer deed die van Buitenen nog mee met Europa Transparant die haalde landelijk 7,5% en de LPF 2,5%. In Assen wat minder maar daar was toch ook 8-9 procent voor partijen die nu niet meer meedoen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:11 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Nou PVV is daar wel de grootste stijger daar en behalve PvdA heeft niemand echt veel verloren.
woont schreeuwlelijk Kant toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:02 schreef ASroma het volgende:
ik wist niet dat doesburg zo n sp bolwerk was, grooste partij aldaar
Wie stiekem toch PVV heeft gestemd of het verderfelijke CDA krijgt zondag een fikse uitbrander van de dominee.quote:
Inderdaad, een stad waar geen hond zich voor de politiek interesseert. Het verschil is ook miniem tussen alle grote partijen daar.quote:
Typisch zo'n suburbane gemeente onder de rook van een grote stad, met bange mensen, wat al dan niet terecht is.quote:
Je geeft zelf het antwoord al. Met de stemcomputers duurde het vijf minuten, met het potlood minimaal een uur.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:15 schreef Oproerkraaier het volgende:
Waarom moet dat allemaal zo lang duren trouwens...? Ik wist al niet wat ik met dat potlood moest doen op het stembureau...
Je loopt achter. Dat is al tijden zo.quote:
Beek is gewoon Zuid-Limburg. Maar week dikke winst PVV in Zuid-Limburg.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:09 schreef Oproerkraaier het volgende:
Beek ook 27,3% voor PVV... Midden-Limburg...
http://www.telegraaf.nl/verkiezingen/ep2009/quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:17 schreef BogardeRules het volgende:
waar kan uitslagen per provincie vinden?
Ach, Wilders-stemmers zijn niet per definitie racisten, ze zijn gewoon ontevreden.quote:
Telegraafquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:17 schreef BogardeRules het volgende:
waar kan uitslagen per provincie vinden?
Da's nog niks...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:08 schreef Picchia het volgende:
Putten CDA 29,3%, CU/SGP 29,7%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |