als ze Yolante een buitenlander vinden ....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:08 schreef Morendo het volgende:
Sinds Yolanthe Jan Smit heeft gedumpt lijkt het er op dat ze in Edam/Volendam even niets van buitenlanders meer moeten hebben. 40 procent niet normaal meer.
????????quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:09 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat in het NOS Journaal een genuanceerd verhaal over Europa als "niet onderscheidend genoeg" geclassificeerd word.
Ze stonden net even op 5 maar zijn weer teruggegaan na een aantal grote steden die niet zo PVV minded warenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:09 schreef Ceehaa het volgende:
Waarom zeggen ze op het NOS journaal dat PVV op 5 zetels staat en op de NOS-website 4 zetels?
En GL is de extra zetel kwijt volgens journaal, op NOS site nog niet.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:08 schreef JoaC het volgende:
Ik blijf het tof vinden dat in Universiteitsstad Leiden D66 de grootste is.
shocking!!!quote:
Nou PVV is daar wel de grootste stijger daar en behalve PvdA heeft niemand echt veel verloren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als ik het zo zie hebben ze daar toch meer verloren aan D66 en GL dan aan de PVV.
Begin je niet een beetje overmoedig te worden? D66 scoort daar al jaren niet meer dan vijf procent.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In Maastricht is D66 over het algemeen ook sterk
Wellicht nek aan nek
Hahaha, tuurlijk, STOM!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze stonden net even op 5 maar zijn weer teruggegaan na een aantal grote steden die niet zo PVV minded waren
Journaal dat je wellicht ziet kan een herhaling zijn
Waarover zeiden ze dat dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:09 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat in het NOS Journaal een genuanceerd verhaal over Europa als "niet onderscheidend genoeg" geclassificeerd word.
Waarom dan, omdat ze blijkbaar tegen Europa zijn?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:11 schreef marcodej het volgende:
PVV veruit de grootste in de Haarlemmermeer.
Ik fiets daar vrijwel wekelijks doorheen voor een trainingsrondje. Ik denk dat ik nu een stuk minder lekker fiets daar.
oa CDA en PvdA. Ze zeiden dat een uitgesproken Ja of Nee meer stemmen oplevert. Ik neem het de NOS niet zozeer kwalijk, de Nederlandse burger zoekt steeds meer de extremen op en dat vind ik jammer.quote:
Relatief sterk hequote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Begin je niet een beetje overmoedig te worden? D66 scoort daar al jaren niet meer dan vijf procent.
Que? PvdA staat al op 3 in de tussenstand in GL nog steeds ook op 3. Als de PvdA die zwevende zetel terug krijgt staan ze op 4, niet op 3.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:12 schreef Picchia het volgende:
PvdA staat op 3 in de peilingen op de website. Helaas ten goede van GL.
wat een grap jah, gewoon weer een marketingstuntquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:12 schreef damian5700 het volgende:
Volendam PVV 39,8 %.
Omdat ze voor Wilders zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:13 schreef Lkw het volgende:
[..]
Waarom dan, omdat ze blijkbaar tegen Europa zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |