Kant komt er vandaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:02 schreef ASroma het volgende:
ik wist niet dat doesburg zo n sp bolwerk was, grooste partij aldaar
Daar gaat het niet om, het gaat er om dat 1. GW dit nooit zegt, en 2. Hij vanavond zei dat Kant loog toen ze dit zei. Ergo, GW is op dit vlak een laffe leugenaar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:59 schreef Metatron het volgende:
Zolang er bijstand bestaat, zullen er defacto minimum-lonen bestaan. En het idee dat een verregaande ontslagbescherming zoals we die nu kennen iets positiefs is, is een typisch vakbonds-gedachtengoed-fossiel wat men eens los moet laten.
ja, jij DENKT dat het vergaand is, maar in wezen hebben we met het uitzendgedoe allang "amerikaanse toestanden" en veel mcjobsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:59 schreef Metatron het volgende:
[..]
Zolang er bijstand bestaat, zullen er defacto minimum-lonen bestaan. En het idee dat een verregaande ontslagbescherming zoals we die nu kennen iets positiefs is, is een typisch vakbonds-gedachtengoed-fossiel wat men eens los moet laten.
Ja die zijn jaloers he.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Beverwijk ook PVV.![]()
De hele economie van hen leeft verdorie van de Turken. (De Bazaar)
Nijmegen D66quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:06 schreef Wheelgunner het volgende:
Nijmegen, Maastricht en mijn eigen dorp wil ik nog horen, dan ga ik pitten.
Ohja idd.. Zat alleen naar Groesbeek en Ubbergen te kijkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:02 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik ook, Middelaar en Mook heb ik al zien binnenkomen, Beuningen. Heumen en Wijchen zijn ook nog niet geteld.
Als ik het zo zie hebben ze daar toch meer verloren aan D66 en GL dan aan de PVV.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:06 schreef Zero2Nine het volgende:
Assen is interessant trouwens, niet het aantal PVV stemmers maar wel de bijna directe shift PvdA -> PVV
In Maastricht is D66 over het algemeen ook sterkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:06 schreef Wheelgunner het volgende:
dat gebeurt niet zo, he, het gaat vaak van pvda --> CDA>> VVD >>> PVVquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:06 schreef Zero2Nine het volgende:
Assen is interessant trouwens, niet het aantal PVV stemmers maar wel de bijna directe shift PvdA -> PVV
alle studentensteden lijkt d66 goed te doen logischerwijs dan....... i guessquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In Maastricht is D66 over het algemeen ook sterk
Wellicht nek aan nek
Partij vd Dieren .................. AS fucking IF!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:06 schreef Wheelgunner het volgende:
Wat is daar zo verbazend aan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:08 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Partij vd Dieren .................. AS fucking IF!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Herhaling?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:09 schreef Ceehaa het volgende:
Waarom zeggen ze op het NOS journaal dat PVV op 5 zetels staat en op de NOS-website 4 zetels?
En GL is de extra zetel kwijt volgens journaal, op NOS site nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |