quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
....IS LANG NIET ZO TOF ALS JE MOEDER IN DE BRAND!!!111
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef Ascendancy het volgende:
Een programma op RTL4. Nou is het een kutprogramma, met allemaal tokkies, maar die mensen die daarin voorkomen zijn al helemaal te triest.
Vorige week had je al mensen die voor 200 euro pm een wasmachine+TV huurden, maar dit is helemaal triest.
Die vent verdiend 4500 per maand. En nog weten ze niet rond te komen.
4500 is toch een behoorlijk netjes bedrag lijkt mij zo![]()
Klacht: Mensen die te dom zijn om te overleven
Hij zal ah excellent ook makkelijk kunnen betalen hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Van ¤4500 niet rond kunnen komen? Meneer haalt alleen AH Excellent enzo of wat?
Ze moesten iedere maand 700 euro bijlenen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Idd, totale inkomsten waren 4800 euor en uitgaven 5500 per maand *-) Tevens leasden ze zowat alles dat los en vast zat, zelfs de droger *-) Of is dat normaal tegenwoordig?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ze moesten iedere maand 700 euro bijlenen.
4500 was trouwens enkel zijn loon, dus exclusief kinderbijslag en dergelijke.
En ze gingen 2x per jaar op vakantie. Meneer kon niet zonder zijn motor en mevrouw had 2 eigen (schijt)paarden.
En die man leende al dat geld. Maar zijn vrouw wist van niets, omdat hij haar niet bezorgd wilde maken![]()
En nog mooier: Ik schaam me voor onze problemen.
Dan ga je natuurlijk meedoen aan een TV-programma he![]()
Ja, want als je je dagelijks een AH Excellent maaltijd kunt veroorloven dan heb je het helemaal gemaakt in het leven hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Plasma TV van een meter ofzo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:40 schreef SiemPie666 het volgende:
Wat voor TV + wasmachine was dat dan? Een wasmachine die automatisch de was ophaalt, vouwt, strijkt etc?
Op tv zeiden ze ook niet "mijn"quote:
Had leuke TV geweest.quote:
quote:
Sjaakquote:
Maak er worst van en verkoop het, ziedaar extra inkomstenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:44 schreef karr-1 het volgende:
Opzouten met die kutknollen je hebt er niets aan en het kost een smak geld.
Idd, schandalig. ik ben alleen en moet van ¤ 4700 rond komen. lukt mij prima. Dankzij de crisis zullen er wel meer gezinnetjes zijn die aan het einde van hun loon een stukje maand over hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[GRATISCH] Werkende wasmachine/droger combiquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef Ascendancy het volgende:
Een programma op RTL4. Nou is het een kutprogramma, met allemaal tokkies, maar die mensen die daarin voorkomen zijn al helemaal te triest.
Vorige week had je al mensen die voor 200 euro pm een wasmachine+TV huurden, maar dit is helemaal triest.
Dat doen ze toch zelf?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:17 schreef B.E.D het volgende:
Sommige mensen in Nederland moeten zelfs met 1600 BRUTO PER MAAND rondkomen!!!!!!!!!!!!!!!!!
En hebben ook nog 2 kinderen!
Het is ook een kutprogramma. Mensen die op veel te grote voet leven en dan gaan janken als ze wat moeten inleveren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef Stukjekaas het volgende:
Ik heb gisteren naar de eerste 5 minuten gekeken...ging over mensen die hun geld over de balk gooiden en later de kinderbijslag moesten gebruiken om eten te kunnen kopenheb het maar meteen afgezet...kutprogramma.
Ik moet het van iets meer dan 1300 euro doen in mijn eentje en dat lukt ook prima.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Idd, schandalig. ik ben alleen en moet van ¤ 4700 rond komen. lukt mij prima. Dankzij de crisis zullen er wel meer gezinnetjes zijn die aan het einde van hun loon een stukje maand over hebben.
Met 4500 euro per maand moet je een motor en 2 paarden toch echt wel kunnen onderhouden. Daar kan het niet aan liggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:34 schreef zomgmoz het volgende:
nounou, motor weg en paarden weg, was dat nou alles?
Nog leukere TV.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:31 schreef deepart het volgende:
4500 euro... Een super lelijk wijf als vriendin... Snappen jullie nou echt niet waar dat geld naar toe gaat???![]()
idd!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het is ook een kutprogramma. Mensen die op veel te grote voet leven en dan gaan janken als ze wat moeten inleveren.
Lijkt me sterk, aangezien hij nog steeds getrouwt is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:40 schreef SiemPie666 het volgende:
Wat voor TV + wasmachine was dat dan? Een wasmachine die automatisch de was ophaalt, vouwt, strijkt etc?
Dik vet kutwijf. En dan hem willen verlaten omdat ze niet meer tegen de rekeningen stress kan die ze zelf veroorzaakt heeft.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:14 schreef BroodjeBamihap het volgende:
Gister weer een aflvering van een dubbeltje op z'n kant met Debbie in de hoofdrol. 6000 euro per jaar kwijt aan mobiele telefoonkosten, om de 2 maanden een nieuwe telefoon + abbonement bestellen, 1000 euro per maand kwijt aan schoenen, tassen en beurzen (want ik heb een schoenentik
![]()
). 3000 euro inkomsten per maand en dan nog niet rond kunnen komen
Mannen die met een vrouw trouwen die het om het geld gaatquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:52 schreef Mart1n het volgende:
Dat was toch vorige week ook, die gast werkte zich te pletter en zij zegt dat ze met de kinderen bij hem weg gaat omdat ze het niet meer aan kan.![]()
Ga eens zelf werken en geef wat minder uit hoer!
Wat heb jullie deze week gegeten? 50% was vet voer.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:48 schreef Levitation het volgende:
Ik vond Debbie inderdaad ook wel weer een labieltypje waar je plaatsvervangende schaamte voor krijgt.Weegt 150kg en wil haar frietdag niet opgeven.
![]()
Ja, want "Zaterdag is frietdag voor de kleine"
Tuurlijk, mannetje van 2 vreet al die frikandellen op.
![]()
Die belkosten zijn natuurlijk ook gewoon zot. Tele2 was zeer coulant door madam uit haar zelfveroorzaakte shit te halen.
En dan die baan die ze voor haar gevonden hadden, geniaal gewoon!![]()
maw: het was weer mooi vermaak gisteren.![]()
Ik vond het echt triest voor die man. Ga gewoon bij der weg! Kies eieren voor je geldquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:48 schreef Levitation het volgende:
Ik vond Debbie inderdaad ook wel weer een labieltypje waar je plaatsvervangende schaamte voor krijgt.Weegt 150kg en wil haar frietdag niet opgeven.
![]()
Ja, want "Zaterdag is frietdag voor de kleine"
Tuurlijk, mannetje van 2 vreet al die frikandellen op.
![]()
Die belkosten zijn natuurlijk ook gewoon zot. Tele2 was zeer coulant door madam uit haar zelfveroorzaakte shit te halen.
En dan die baan die ze voor haar gevonden hadden, geniaal gewoon!![]()
maw: het was weer mooi vermaak gisteren.![]()
Ken ik je nou wel of niet?quote:
Mevrouw wilde bij hem weg gaan... hahahahaha, hoe komt zij dan rond zonder zijn geld? Werkelijk te arrogant voor woorden dat mens.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mannen die met een vrouw trouwen die het om het geld gaat_!
Godverdomme inderdaad. Die inkomens gaan naar de foute mensen toe.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:03 schreef karr-1 het volgende:
En op de een of andere manier verdienen die mensen altijd vermogens per maand maar komen ze voor geen meter rond. Als ik dat soort bedragen binnen zou halen heb ik een godenleven.
schoon?quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dik vet kutwijf. En dan hem willen verlaten omdat ze niet meer tegen de rekeningen stress kan die ze zelf veroorzaakt heeft.24 jaar 150 kilo schoon aan de haak.
Dit keer klopte het wel aardig. 630 in de maand over, is x12 = 7560 euroquote:Op zondag 28 juni 2009 13:06 schreef Bartaz het volgende:
Zoals gezegd: die rekensommetjes kloppen ook nooit.
Dan houden ze uiteindelijk 300 euro over per maand om af te lossen op hun lening van 36.000 euro en dan zegt de vrouw: 'als jullie zo doorgaan met aflossen, zijn jullie binnen twee en een half jaar schuldenvrij'.
Die vent 1450quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:06 schreef DragonFire het volgende:
netto?
Als ik Tele 2 was had dat mens dood kunnen vallen, maar betalen zou ze.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:35 schreef Razor21 het volgende:
Ja hoor het abbo van 73 euro per maand tot 2011 wordt kwijtgescholden door Tele2...sjeez..
Kinderen zijn altijd een goed excuus. Alles is voor het kind en dan moet alles wijken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:39 schreef Leandra het volgende:
Het is wat hč, alsof dat kind geen goeie jeugd heeft zonder de zaterdagse patat![]()
Ik snap niet dat mensen zulke excuses gebruiken, zeg dan gewoon dat je dat zelf niet wilt inleveren.
Die weet niet eens dat het zaterdag isquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:40 schreef karr-1 het volgende:
Daar moest ik nog het meest om lachen. Zaterdag patatdag hoe verzin je het. En niet omdat je het zelf wilt, nee het kind wil dat. Pleur op, dat kind is 2 denk je dat die het boeit wat ie eet.
Geen idee waar ze het kocht maar het was geen Versace in ieder geval. Dat heb je vast niet in die maten. Dit was meer een tafelkleed wat ze aangetrokken had.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:46 schreef Maikuuul het volgende:ik ga vanavond kijken.
Wat ook grappig is, wijven die vet veel geld spenderen aan kleding, en er dan uitzien als sloebers met lelijke combinaties.
Was dat bij haar ook het geval of droeg ze veel Versace/Gucci/Prada of was ze het type dat alles op de markt kocht ?
Das ook de enige reden waarom dit soort stellen nog bij elkaar zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Kinderen zijn altijd een goed excuus. Alles is voor het kind en dan moet alles wijken.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:08 schreef Dieptriest het volgende:
Dat frituurvet was natuurlijk wel mulitifunctioneel, ze waste haar haar daar zo te zien ook in...
Alleen op donderdagavond op RTL 4quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Is het vanavond weer ja?
Het ultieme leedvermaak, heerlijk.
Ik vermoed dat ze elke keer een nieuw mobieltje nam omdat haar vorige mobieltjes altijd in het frituurvet waren beland.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:08 schreef Dieptriest het volgende:
Dat frituurvet was natuurlijk wel mulitifunctioneel, ze waste haar haar daar zo te zien ook in...
Grote reep chocoladequote:Op zaterdag 5 september 2009 18:42 schreef DragonFire het volgende:
Ik zat de hele tijd in spanning voor wanneer ze die presentator zou opeten....
Had mevrouw trouwens haar 2e kind niet opgegeten? Er stonden toch meer kinderen op die foto's?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:42 schreef DragonFire het volgende:
Ik zat de hele tijd in spanning voor wanneer ze die presentator zou opeten....
http://www.rtl.nl/compone(...)Op_Zn_Kant_s2_a2.xmlquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:57 schreef Lastpost het volgende:
Nu ben ik ook benieuwd, even tvpén.
dat dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:03 schreef Ascendancy het volgende:
Daardoor kost het dat mens 600 euro per maand. Maar ze vindt haar werk wel heel fijn.
>Ze betaalt met plezier geld om haar kinderen minder te zien.
Naar de crashquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:03 schreef Ascendancy het volgende:
Weer zo'n dom rund vandaag
Dat mens werkt 10 uur per week. Maar daarvoor moeten de kinderen naar de crash en hebben ze een auto nodig. Daardoor kost het dat mens 600 euro per maand. Maar ze vindt haar werk wel heel fijn.
>Ze betaalt met plezier geld om haar kinderen minder te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |