idd!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het is ook een kutprogramma. Mensen die op veel te grote voet leven en dan gaan janken als ze wat moeten inleveren.
Lijkt me sterk, aangezien hij nog steeds getrouwt is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:40 schreef SiemPie666 het volgende:
Wat voor TV + wasmachine was dat dan? Een wasmachine die automatisch de was ophaalt, vouwt, strijkt etc?
Dik vet kutwijf. En dan hem willen verlaten omdat ze niet meer tegen de rekeningen stress kan die ze zelf veroorzaakt heeft.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:14 schreef BroodjeBamihap het volgende:
Gister weer een aflvering van een dubbeltje op z'n kant met Debbie in de hoofdrol. 6000 euro per jaar kwijt aan mobiele telefoonkosten, om de 2 maanden een nieuwe telefoon + abbonement bestellen, 1000 euro per maand kwijt aan schoenen, tassen en beurzen (want ik heb een schoenentik
![]()
). 3000 euro inkomsten per maand en dan nog niet rond kunnen komen
Mannen die met een vrouw trouwen die het om het geld gaatquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:52 schreef Mart1n het volgende:
Dat was toch vorige week ook, die gast werkte zich te pletter en zij zegt dat ze met de kinderen bij hem weg gaat omdat ze het niet meer aan kan.![]()
Ga eens zelf werken en geef wat minder uit hoer!
Wat heb jullie deze week gegeten? 50% was vet voer.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:48 schreef Levitation het volgende:
Ik vond Debbie inderdaad ook wel weer een labieltypje waar je plaatsvervangende schaamte voor krijgt.Weegt 150kg en wil haar frietdag niet opgeven.
![]()
Ja, want "Zaterdag is frietdag voor de kleine"
Tuurlijk, mannetje van 2 vreet al die frikandellen op.
![]()
Die belkosten zijn natuurlijk ook gewoon zot. Tele2 was zeer coulant door madam uit haar zelfveroorzaakte shit te halen.
En dan die baan die ze voor haar gevonden hadden, geniaal gewoon!![]()
maw: het was weer mooi vermaak gisteren.![]()
Ik vond het echt triest voor die man. Ga gewoon bij der weg! Kies eieren voor je geldquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:48 schreef Levitation het volgende:
Ik vond Debbie inderdaad ook wel weer een labieltypje waar je plaatsvervangende schaamte voor krijgt.Weegt 150kg en wil haar frietdag niet opgeven.
![]()
Ja, want "Zaterdag is frietdag voor de kleine"
Tuurlijk, mannetje van 2 vreet al die frikandellen op.
![]()
Die belkosten zijn natuurlijk ook gewoon zot. Tele2 was zeer coulant door madam uit haar zelfveroorzaakte shit te halen.
En dan die baan die ze voor haar gevonden hadden, geniaal gewoon!![]()
maw: het was weer mooi vermaak gisteren.![]()
Ken ik je nou wel of niet?quote:
Mevrouw wilde bij hem weg gaan... hahahahaha, hoe komt zij dan rond zonder zijn geld? Werkelijk te arrogant voor woorden dat mens.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mannen die met een vrouw trouwen die het om het geld gaat_!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |