abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2009 @ 14:04:00 #51
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_69825007
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 21:17 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Het is ook een kutprogramma. Mensen die op veel te grote voet leven en dan gaan janken als ze wat moeten inleveren.
idd!
patat ftw :)
pi_70443854
Mhoaw, toch zeer logisch dat je je tv en wasdroger least terwijl je 5k in de maand verdient.
  zondag 28 juni 2009 @ 12:25:57 #53
250257 Mriya
Moya ladon prevratilas v kulak
pi_70444089
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:40 schreef SiemPie666 het volgende:
Wat voor TV + wasmachine was dat dan? Een wasmachine die automatisch de was ophaalt, vouwt, strijkt etc?
Lijkt me sterk, aangezien hij nog steeds getrouwt is.
"Ik loop d'r op af, en geef d'r met de volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen"
pi_70444126
tv huren
pi_70444963
Zoals gezegd: die rekensommetjes kloppen ook nooit.

Dan houden ze uiteindelijk 300 euro over per maand om af te lossen op hun lening van 36.000 euro en dan zegt de vrouw: 'als jullie zo doorgaan met aflossen, zijn jullie binnen twee en een half jaar schuldenvrij'.
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:14:46 #56
248356 BroodjeBamihap
OddsOddsOdds--->Hiddinkhitt
pi_72423462
Gister weer een aflvering van een dubbeltje op z'n kant met Debbie in de hoofdrol . 6000 euro per jaar kwijt aan mobiele telefoonkosten, om de 2 maanden een nieuwe telefoon + abbonement bestellen, 1000 euro per maand kwijt aan schoenen, tassen en beurzen (want ik heb een schoenentik ). 3000 euro inkomsten per maand en dan nog niet rond kunnen komen
When Chuck Norris does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s pushing the Earth down.
pi_72423523
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:14 schreef BroodjeBamihap het volgende:
Gister weer een aflvering van een dubbeltje op z'n kant met Debbie in de hoofdrol . 6000 euro per jaar kwijt aan mobiele telefoonkosten, om de 2 maanden een nieuwe telefoon + abbonement bestellen, 1000 euro per maand kwijt aan schoenen, tassen en beurzen (want ik heb een schoenentik ). 3000 euro inkomsten per maand en dan nog niet rond kunnen komen
Dik vet kutwijf. En dan hem willen verlaten omdat ze niet meer tegen de rekeningen stress kan die ze zelf veroorzaakt heeft. 24 jaar 150 kilo schoon aan de haak.
pi_72423927
Dat was toch vorige week ook, die gast werkte zich te pletter en zij zegt dat ze met de kinderen bij hem weg gaat omdat ze het niet meer aan kan.
Ga eens zelf werken en geef wat minder uit hoer!
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks!
pi_72424938
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:52 schreef Mart1n het volgende:
Dat was toch vorige week ook, die gast werkte zich te pletter en zij zegt dat ze met de kinderen bij hem weg gaat omdat ze het niet meer aan kan.
Ga eens zelf werken en geef wat minder uit hoer!
Mannen die met een vrouw trouwen die het om het geld gaat _!
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_72424995
Ik vond Debbie inderdaad ook wel weer een labieltypje waar je plaatsvervangende schaamte voor krijgt. Weegt 150kg en wil haar frietdag niet opgeven. Ja, want "Zaterdag is frietdag voor de kleine" Tuurlijk, mannetje van 2 vreet al die frikandellen op.
Die belkosten zijn natuurlijk ook gewoon zot. Tele2 was zeer coulant door madam uit haar zelfveroorzaakte shit te halen.
En dan die baan die ze voor haar gevonden hadden, geniaal gewoon!
maw: het was weer mooi vermaak gisteren.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_72426031
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:48 schreef Levitation het volgende:
Ik vond Debbie inderdaad ook wel weer een labieltypje waar je plaatsvervangende schaamte voor krijgt. Weegt 150kg en wil haar frietdag niet opgeven. Ja, want "Zaterdag is frietdag voor de kleine" Tuurlijk, mannetje van 2 vreet al die frikandellen op.
Die belkosten zijn natuurlijk ook gewoon zot. Tele2 was zeer coulant door madam uit haar zelfveroorzaakte shit te halen.
Wat heb jullie deze week gegeten? 50% was vet voer. En die vent maar janken.
Ik heb mij gister uitstekend vermaakt.

PS. Je kent me niet.
pi_72426194
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:48 schreef Levitation het volgende:
Ik vond het echt triest voor die man. Ga gewoon bij der weg! Kies eieren voor je geld
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_72426665
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:36 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

PS. Je kent me niet.
Ken ik je nou wel of niet?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_72426801
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:05 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ken ik je nou wel of niet?
pi_72426924
Dat soort mensen moet je alle macht ontnemen en op een minimum zetten qua inkomsten. Zo zouden ze ooit kunnen leren om met geld om te gaan. Die vrouwen in deze programma's zijn echt ziek trouwens.
pi_72427026
Nog nooit zo'n sneu wijf gezien als gister avond!!
Dat gejank over die fucking frikandellen man ! ... Die kerel van dr zat er ook als een autist naast !
En er kwam verder weinig anders uit hem dan "Ja ik ben gewoon te makkelijk geweest " .

Debbie moeten ze als voedsel pakket droppen in Afrika.!!!
nee echt niet !
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:24:33 #67
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_72427140
Ik moet hem nog bekijken, maar zo te horen word het weer genieten. En inderdaad zijn het vaak van die wijven die geld uitgeven als water en vervolgens gaan janken dat ze in de problemen komen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_72430672
Ik vind het wel leuk, lekker problemen van hun aanhoren.
pi_72436924
Zijn meestal van die mensen die niet met geld om kunnen gaan en het uitgeven aan kanker dingen.
Roken is lekker
pi_72437901
Was weer een heerlijk vermaak gisteren.

Zo'n dominante vette zeug die thuis de broek aan heeft en lekker der man's centjes opmaakt. Overal kleine excuusjes voor zoeken, om zichzelf maar te verdedigen. Want tja, dat pakkie shag (shag rokende vrouwen ) was nog niet helemaal op, dus vond dikke Debbie dat zonde om weg te gooien. Het arme kind, die ik op het eerste gezicht 35 jaar schatte, zat helemaal in de stress dus had ze dat peukie echt nodig. Meerendeels vette troep eten, omdat dat "makkelijk" is, want koken voor het gezin is teveel gevraagd voor deze vlot babbelende plofkop.

En die man vindt het allemaal wel best. Echt zo'n iemand zonder mening die z'n leven laat leiden door vrouwlief, die op haar beurt lekker haar gang kan gaan. Al met al was het weer vermakelijk.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_72437982
Ik heb met die man te doen, arme sloeber. 4500 euro dat is leuk voor een weekje maar zondags moet ik alweer meer geld gaan pinnen.
pi_72440381
eens even kijken
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:03:55 #74
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_72442240
En op de een of andere manier verdienen die mensen altijd vermogens per maand maar komen ze voor geen meter rond. Als ik dat soort bedragen binnen zou halen heb ik een godenleven.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_72443390
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:45 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Mannen die met een vrouw trouwen die het om het geld gaat _!
Mevrouw wilde bij hem weg gaan... hahahahaha, hoe komt zij dan rond zonder zijn geld? Werkelijk te arrogant voor woorden dat mens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')