Godverdomme inderdaad. Die inkomens gaan naar de foute mensen toe.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:03 schreef karr-1 het volgende:
En op de een of andere manier verdienen die mensen altijd vermogens per maand maar komen ze voor geen meter rond. Als ik dat soort bedragen binnen zou halen heb ik een godenleven.
schoon?quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dik vet kutwijf. En dan hem willen verlaten omdat ze niet meer tegen de rekeningen stress kan die ze zelf veroorzaakt heeft.24 jaar 150 kilo schoon aan de haak.
Dit keer klopte het wel aardig. 630 in de maand over, is x12 = 7560 euroquote:Op zondag 28 juni 2009 13:06 schreef Bartaz het volgende:
Zoals gezegd: die rekensommetjes kloppen ook nooit.
Dan houden ze uiteindelijk 300 euro over per maand om af te lossen op hun lening van 36.000 euro en dan zegt de vrouw: 'als jullie zo doorgaan met aflossen, zijn jullie binnen twee en een half jaar schuldenvrij'.
Die vent 1450quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:06 schreef DragonFire het volgende:
netto?
Als ik Tele 2 was had dat mens dood kunnen vallen, maar betalen zou ze.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:35 schreef Razor21 het volgende:
Ja hoor het abbo van 73 euro per maand tot 2011 wordt kwijtgescholden door Tele2...sjeez..
Kinderen zijn altijd een goed excuus. Alles is voor het kind en dan moet alles wijken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:39 schreef Leandra het volgende:
Het is wat hè, alsof dat kind geen goeie jeugd heeft zonder de zaterdagse patat![]()
Ik snap niet dat mensen zulke excuses gebruiken, zeg dan gewoon dat je dat zelf niet wilt inleveren.
Die weet niet eens dat het zaterdag isquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:40 schreef karr-1 het volgende:
Daar moest ik nog het meest om lachen. Zaterdag patatdag hoe verzin je het. En niet omdat je het zelf wilt, nee het kind wil dat. Pleur op, dat kind is 2 denk je dat die het boeit wat ie eet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |