Geen idee waar ze het kocht maar het was geen Versace in ieder geval. Dat heb je vast niet in die maten. Dit was meer een tafelkleed wat ze aangetrokken had.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:46 schreef Maikuuul het volgende:ik ga vanavond kijken.
Wat ook grappig is, wijven die vet veel geld spenderen aan kleding, en er dan uitzien als sloebers met lelijke combinaties.
Was dat bij haar ook het geval of droeg ze veel Versace/Gucci/Prada of was ze het type dat alles op de markt kocht ?
Das ook de enige reden waarom dit soort stellen nog bij elkaar zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Kinderen zijn altijd een goed excuus. Alles is voor het kind en dan moet alles wijken.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:08 schreef Dieptriest het volgende:
Dat frituurvet was natuurlijk wel mulitifunctioneel, ze waste haar haar daar zo te zien ook in...
Alleen op donderdagavond op RTL 4quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Is het vanavond weer ja?
Het ultieme leedvermaak, heerlijk.
Ik vermoed dat ze elke keer een nieuw mobieltje nam omdat haar vorige mobieltjes altijd in het frituurvet waren beland.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:08 schreef Dieptriest het volgende:
Dat frituurvet was natuurlijk wel mulitifunctioneel, ze waste haar haar daar zo te zien ook in...
Grote reep chocoladequote:Op zaterdag 5 september 2009 18:42 schreef DragonFire het volgende:
Ik zat de hele tijd in spanning voor wanneer ze die presentator zou opeten....
Had mevrouw trouwens haar 2e kind niet opgegeten? Er stonden toch meer kinderen op die foto's?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:42 schreef DragonFire het volgende:
Ik zat de hele tijd in spanning voor wanneer ze die presentator zou opeten....
http://www.rtl.nl/compone(...)Op_Zn_Kant_s2_a2.xmlquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:57 schreef Lastpost het volgende:
Nu ben ik ook benieuwd, even tvpén.
dat dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:03 schreef Ascendancy het volgende:
Daardoor kost het dat mens 600 euro per maand. Maar ze vindt haar werk wel heel fijn.
>Ze betaalt met plezier geld om haar kinderen minder te zien.
Naar de crashquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:03 schreef Ascendancy het volgende:
Weer zo'n dom rund vandaag
Dat mens werkt 10 uur per week. Maar daarvoor moeten de kinderen naar de crash en hebben ze een auto nodig. Daardoor kost het dat mens 600 euro per maand. Maar ze vindt haar werk wel heel fijn.
>Ze betaalt met plezier geld om haar kinderen minder te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |