Met 30 graden mag ik de hele dag in de Piranha blijven zittenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:33 schreef kwaakvaak het volgende:
ja.... maar het heeft ook zo zijn voordeel hoor!.. Je hoeft in de efteling nooit lang in de rij te staan voor een attractie bijvoorbeeld!
eergister begonnen met mijn oksels te laseren... bikinilijn moet nog komen maar dat gaat gruwlijk pijn doen dus daar begin ik pas volgend jaar aanquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Bijna altijd, of ben jij ook laserpoenstergirl?
WIEEEOOquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:36 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Met 30 graden mag ik de hele dag in de Piranha blijven zitten
* Knuffelzacht geen zin in chiropractor vandaagquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:39 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk heeft geen zin in fysio vanmiddag
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
eergister begonnen met mijn oksels te laseren... bikinilijn moet nog komen maar dat gaat gruwlijk pijn doen dus daar begin ik pas volgend jaar aan
Waar is die taalnazi nu?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:38 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb 2 weken terug geknuffeld met dat meisje waar ik zondag mee weg ga
Voelde echt goed gewoon
Vind het wel vaag, want kon haar net 3 uurtjes
quote:
wanneer gaan wij naar de efteling?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:36 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Met 30 graden mag ik de hele dag in de Piranha blijven zitten
Dat heb je in de tussentijd weer verschoven?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:38 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb 2 weken terug geknuffeld met dat meisje waar ik zondag mee weg ga
Voelde echt goed gewoon
Vind het wel vaag, want kon haar net 3 uurtjes
Nee, dan krijg ik nog een ijsje ook, om me te troostenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:39 schreef kwaakvaak het volgende:
WIEEEOO![]()
Maar na 20 rondjes ben je toch nat tot onder je ondergoed? En zetten ze je dan met je twee plakjes worst in de zon om te drogen ofzo
Die moet eigenlijk werken, maar ze lijdt aan WOA... Werk ontwijkende activeitenquote:
roept u maar!quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik nog een ijsje ook, om me te troosten
oksels is al heul vervelend... en schaamstreek laseren is vanaf 75¤ per keer is ook erug prijzigquote:
Je kunt ook gewoon ronduit zeggen dat je geen hol gelooft van al die grote verhalen van KF hoor. I'm with you.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb je in de tussentijd weer verschoven?
of heb je 2 dates zondag?![]()
ah... zo'n pardoes ijsje!.. die zijn lekker!... volgende keer ga ik ook in een rolstoel naar de efteling, al was het alleen maar voor dat ijsje!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik nog een ijsje ook, om me te troosten
prijzig en pijnlijk gok ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
oksels is al heul vervelend... en schaamstreek laseren is vanaf 75¤ per keer is ook erug prijzig
efteling is saai.... wil naar euro disney (of op ze minst naar warner brothers movieworld in duitsland)quote:
wat voor ijsje?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ah... zo'n pardoes ijsje!.. die zijn lekker!... volgende keer ga ik ook in een rolstoel naar de efteling, al was het alleen maar voor dat ijsje!
is alsof ze de hele tijd een elestiekje tegen je aan schieten. Hoe meer haartjes op oppervlakte hoe meer elastiekjes te gelijk... (heb je een idee van hoe het voelt haha)quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
prijzig en pijnlijk gok ik
Laserpoenstergirl
efteling is ook saai maar de piranha is leukquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
efteling is saai.... wil naar euro disney (of op ze minst naar warner brothers movieworld in duitsland)
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon ronduit zeggen dat je geen hol gelooft van al die grote verhalen van KF hoor. I'm with you.
Nou het zou best kunnen dat ik dingen verkeerd begrepen heb, of niet goed onthouden....quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon ronduit zeggen dat je geen hol gelooft van al die grote verhalen van KF hoor. I'm with you.
ok ik ga me niet laten laseren, lijkt me heul niet prettig....quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is alsof ze de hele tijd een elestiekje tegen je aan schieten. Hoe meer haartjes op oppervlakte hoe meer elastiekjes te gelijk... (heb je een idee van hoe het voelt haha)
wtf is poenster??quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
prijzig en pijnlijk gok ik
Laserpoenstergirl
Euro disney.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
efteling is saai.... wil naar euro disney (of op ze minst naar warner brothers movieworld in duitsland)
quote:
WOA is dus beduidend anders dan WAO?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:41 schreef kwaakvaak het volgende:
Die moet eigenlijk werken, maar ze lijdt aan WOA... Werk ontwijkende activeiten
euro disney is net zo saai als de efteling, maar dan lopen er disneyfigurenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Crap, ik bedenk me meteen dat als ik ooit kinderen krijg ze er waarschijnlijk dol op zullen zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Euro disney.
1lang weekend geweest, nooit meer.
dan vraag ik jou niet meequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Euro disney.
kwaak heb jij de OP verneukt?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[ afbeelding ]
De plek voor je beslommeringen als single!
Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.
RegelsDegene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen. Nogmaals, dit is geen SC, daarvoor is de R&P SC. neuken mag alleen tussen 12:00 en 14:00, dus behandel de heren met respect, dames Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect, dames. Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen. What happens in [Singles] stays in [Singles]. Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie vragen" .
neuken mag alleen tussen 12:00 en 14:00, dus behandel de heren met respect, dames
De newbie vragenHoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Agenda:
28 juni: Parkpop in Den Haag
De OP is hier te vinden.
Als ik toch die kant op ga, ga ik liever gewoon lekker parijs inquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Euro disney.
ik ga me laten laseren!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is alsof ze de hele tijd een elestiekje tegen je aan schieten. Hoe meer haartjes op oppervlakte hoe meer elastiekjes te gelijk... (heb je een idee van hoe het voelt haha)
Kijk maar uit, als je valt krijg je ook nog een Pardoes-pleisterquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef kwaakvaak het volgende:
ah... zo'n pardoes ijsje!.. die zijn lekker!... volgende keer ga ik ook in een rolstoel naar de efteling, al was het alleen maar voor dat ijsje!
ja maar het leidt uiteindelijk allemaal tot hetzelfde: thuis zitten met weinig geldquote:
Nee 1 maarquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb je in de tussentijd weer verschoven?
of heb je 2 dates zondag?![]()
Ik ben 1.63 ofzo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef HeatWave het volgende:
ben jij een lief klein schattig meisje Kluts?.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kijk maar uit, als je valt krijg je ook nog een Pardoes-pleister
Dan maar naar dat ding in duitsland dus?quote:
Efteling is eens in 5 of 10 jaar ofzo wel leuk om herinneringen op te halen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik toch die kant op ga, ga ik liever gewoon lekker parijs in
Maar goed, smaken verschillen
De efteling vind ik wel aardig - lekker jeugdsentiment
Murm, wat ben jij scherp!!quote:
das niet meer van Warnerquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig naar met wie ik knuffelquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben 1.63 ofzo.
En soms lief. Soms schattig.
Why?
Hmmmzz, 't heeft dus geen zin om me te laten omscholenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:47 schreef Murmeli het volgende:
ja maar het leidt uiteindelijk allemaal tot hetzelfde: thuis zitten met weinig geld
oeooowww... volgende keer doe ik express mijn schoenveters niet vast!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kijk maar uit, als je valt krijg je ook nog een Pardoes-pleister
Ik mag alleen niet meer in Droomvluchtquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:51 schreef kwaakvaak het volgende:
oeooowww... volgende keer doe ik express mijn schoenveters niet vast!
Dat ben ik.... slecht tot over het bot!quote:
en anders ga ik wel met je mee naar parijs... nog nooit geweest...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan maar naar dat ding in duitsland dus?
[..]
Efteling is eens in 5 of 10 jaar ofzo wel leuk om herinneringen op te halen.
Voor de rest verkies ik inderdaad Parijs boven euro disney, any day.
oeh ice agequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das niet meer van WarnerHet is nu van starparks uit Engeland. Warner had een deal met six flags, maar die hebben zich in 2004 uit Europa terug getrokken. Vandaar dat ze nu ook attracties hebben van Ice age, want van Fox is. Ze bieden nu alle film maatschappijen de gelegenheid om zich in een thema in te kopen.
Murm, je eend gaat teveel met zijn slechte soortgenoten om vermoed ik.quote:
welke soortgenoten? andere eenden? waar waar?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Murm, je eend gaat teveel met zijn slechte soortgenoten om vermoed ik.
[ afbeelding ]
Hou hem in de gaten
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:52 schreef kwaakvaak het volgende:
Dat ben ik.... slecht tot over op het bot!
Niet? Dan doen we dat welquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en anders ga ik wel met je mee naar parijs... nog nooit geweest...
Hoiiiquote:
hrmm das wel zuur ja!...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik mag alleen niet meer in Droomvlucht
bowlen is te stom denk ik. ik zou wat leukers gaan doen. het is wel leuk om te doen als je samen in een melige bui bent ofzo, maar als je dat als date gaat doen dan denkt ze straks dat je het meent en dan wil ze je niet meer mischien..quote:
wanneer gaan we?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet? Dan doen we dat wel
Is genoeg te zien en doen.
Ik laat je net notabene een plaatje zien van de eend in kwestie!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
welke soortgenoten? andere eenden? waar waar?
bowlens is leukquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bowlen is te stom denk ik. ik zou wat leukers gaan doen. het is wel leuk om te doen als je samen in een melige bui bent ofzo, maar als je dat als date gaat doen dan denkt ze straks dat je het meent en dan wil ze je niet meer mischien..
of lul ik nou heel erg stom?
Morgenavond?quote:
Jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Daar durf ik niet meer te komen! (dat is die bij de rai toch?)
en toen konden we niet meer in dat muisdingquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmm das wel zuur ja!...
Droomvlucht is een van de weinige dingen in de befteling die ik wel kan hebben..
Ja begin met met lachen mensen, maar ik kan niet tegen snel slingerende dingen en over de kop gaan. Afgelopen weekend met Murm maar de Sinksenfoor geweest, daar in een waterglijbaan (soort piranha) geweest, en 3xraden wie er misselijk werdt tijdens het rondjes draaien... Jups... bijna net zo groen als mijn avatar
eerst blowen dan bowlen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bowlen is te stom denk ik. ik zou wat leukers gaan doen. het is wel leuk om te doen als je samen in een melige bui bent ofzo, maar als je dat als date gaat doen dan denkt ze straks dat je het meent en dan wil ze je niet meer mischien..
of lul ik nou heel erg stom?
huh? waar? heb ik gemist!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik laat je net notabene een plaatje zien van de eend in kwestie!
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:55 schreef Ripley het volgende:
Bowlen is inderdaad wel leuk KF, maar voor een van de eerste dates misschien wat lomp
Ga je's avonds of 's middags met haar weg?
Ik heb het ook zelden zo meegemaaktquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef getl0st het volgende:
Kolere, dit topic gaat in een razend tempo
Ik ga ook niet overal in, heb al klutsknieën als ik stilzit, laat staan als ik in de bobslee of de Python gaquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef kwaakvaak het volgende:
hrmm das wel zuur ja!...
Droomvlucht is een van de weinige dingen in de befteling die ik wel kan hebben..
Ja begin met met lachen mensen, maar ik kan niet tegen snel slingerende dingen en over de kop gaan. Afgelopen weekend met Murm maar de Sinksenfoor geweest, daar in een waterglijbaan (soort piranha) geweest, en 3xraden wie er misselijk werdt tijdens het rondjes draaien... Jups... bijna net zo groen als mijn avatar
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en toen konden we niet meer in dat muisding![]()
maar dan kan jij dus ook niet in de piranha kwaak....
prima hahaquote:
blank van de rook? was er net een paus gekozen dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja
Ik heb me ook echt een keer zo hard misdragen daar
3 van die bakjes kruidenboter op die gourmet plaat...
Het hele 'restaurant' stond blank van de rook en het meurde als een mongool
Gezellig welquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het ook zelden zo meegemaakt
Eerst gaat ze me kraken en dan nog even transfers oefenen, heb er gewoon de schurft aan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef Ofresca het volgende:
Hey Jannuk! Wat voor gemene dingen moet jij dan van je fysio?
ik neem het risico niet dat jij mij volkotst... en dat draait echt veul harder dan dat waterding hoor. dat gaat kwaakje niet trekken...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat kan wel.. als er maar tijd tussen zitDat muisding had ook wel gekunt hoor, zat al 2 uur en 1 falafal tussen immers
Maar je hebt niet de lift gesloopt waardoor er 10 man 3 uur vast zat?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
KF, MONGOLEN STINKEN NIETquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
Ja
3 van die bakjes kruidenboter op die gourmet plaat...
Het hele 'restaurant' stond blank van de rook en het meurde als een mongool
quote:
wie? KF? nee joh! KF is een baas, je weettoch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet iig dat iemand vanavond in bed flink ligt te analyseren hierover
quote:
Sterkte.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:58 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Eerst gaat ze me kraken en dan nog even transfers oefenen, heb er gewoon de schurft aan.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zijn ploatje deed ut niet meer nie.. maar ummes bedoelde :
[ afbeelding ]
Lekker ding overigens die zwarte magica
Afgesproken!quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zijn ploatje deed ut niet meer nie.. maar ummes bedoelde :
[ afbeelding ]
Lekker ding overigens die zwarte magica
sorry mijn schuld... ik ga zo weg... scheelt tenminste 1 ADHD'er in dit topic, en zeker 20% van de postsquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef getl0st het volgende:
Kolere, dit topic gaat in een razend tempo
Volkotst murm?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik neem het risico niet dat jij mij volkotst... en dat draait echt veul harder dan dat waterding hoor. dat gaat kwaakje niet trekken...
's middags is er in het openluchttheater in het vondelpark muziek van Renske Taminiau en New Cool Collective en Sanne Wallis de Vries doet de presentatie. Jammer van het weer alleenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Ze wist nog niet eens of ze kon omdat ze misschien met vriendinnen naar Nijmegen ging
Ze zou het morgen laten weten
Ik ga ook zo weg, weer 1 ADHD'er minderquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef kwaakvaak het volgende:
sorry mijn schuld... ik ga zo weg... scheelt tenminste 1 ADHD'er in dit topic, en zeker 20% van de posts
wel als je ze niet regelmatig door de wasstraat haalt he! En met extra hotwax he... daar gaan ze zo mooi van glimmen immers!quote:
Hahahahquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Maar je hebt niet de lift gesloopt waardoor er 10 man 3 uur vast zat?
jeweetzellufquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wie? KF? nee joh! KF is een baas, je weettoch?
geeft nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sorry mijn schuld... ik ga zo weg... scheelt tenminste 1 ADHD'er in dit topic, en zeker 20% van de posts
Ik wist het, hij is niet meer te redden.quote:
Sinds wanneer gaan CU / politiek en het woord sexy samen?quote:Lijsttrekker ChristenUnie
"Europa is voor veel mensen toch te ingewikkeld", verklaart Van Dalen. "En de onderwerpen zijn minder sexy dan die in Den Haag worden behandeld."
quote:
Heeft je werk deels te maken met de actuele evenementen ? Je weet elke keer wel wat er zo te doen isquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
's middags is er in het openluchttheater in het vondelpark muziek van Renske Taminiau en New Cool Collective en Sanne Wallis de Vries doet de presentatie. Jammer van het weer alleen
Wat voor type meisje is het qua interesses?
als ik ook nog wegga is er nóg een minder!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:02 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik ga ook zo weg, weer 1 ADHD'er minder
LULquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:02 schreef kwaakvaak het volgende:
wel als je ze niet regelmatig door de wasstraat haalt he! En met extra hotwax he... daar gaan ze zo mooi van glimmen immers!
ach volkotsen, volblaffen...what's the differencequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volkotst murm?
Hele rare mental image nu.
Nee, ik doe gewoon graag leuke dingen dus ik verdiep me er regelmatig inquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heeft je werk deels te maken met de actuele evenementen ? Je weet elke keer wel wat er zo te doen is
Uhm ze sport veel en is heel erg sociaal eigenlijk, best netjes zeg maar...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
's middags is er in het openluchttheater in het vondelpark muziek van Renske Taminiau en New Cool Collective en Sanne Wallis de Vries doet de presentatie. Jammer van het weer alleen
Wat voor type meisje is het qua interesses?
kwaak niet meer te redden?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wist het, hij is niet meer te redden.
Sorry murm
Ik hou van hobbiesquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik doe gewoon graag leuke dingen dus ik verdiep me er regelmatig in
uh..... neee te makkelijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach volkotsen, volblaffen...what's the difference
hij valt best mee... je moet even door dat schild van botte eigenlijk niet kunnende opmerkingen heen...quote:
Ah ja ja logisch dan dat je weet wat er speeltquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik doe gewoon graag leuke dingen dus ik verdiep me er regelmatig in
* mrbox doet ff naief:quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En ik heb al met haar gezoend hehdat zal de keuze van de date ook wel deels beinvloeden denk ik
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hij valt best mee... je moet even door dat schild van botte eigenlijk niet kunnende opmerkingen heen...
Kwestie waar je van houdt dan hequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach volkotsen, volblaffen...what's the difference
Magica heeft hem al betoverd, sorry.quote:
doeg meisje, sterkte!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef Jannuk het volgende:
Ik ga maar naar de fysio,
Kwaak: gedraag je!!!!
ik word liever volgeblaft dan als ik mag kiezen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kwestie waar je van houdt dan he
[..]
quote:Magica heeft hem al betoverd, sorry.
Artisquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhm ze sport veel en is heel erg sociaal eigenlijk, best netjes zeg maar...
Dat van dat new cool collective zat ik ook al aan te denkenflesje wijn erbij
Maar het weer
En ik heb al met haar gezoend hehdat zal de keuze van de date ook wel deels beinvloeden denk ik
ieuw vegetarischquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:09 schreef halfbearad het volgende:
Zo, ook weer lekkere dingen gehaald.
Kan ik weer vegetarisch aan de slag
ja mevrouw... ik gedraag me altijd toch? Misdragen is ook gedragquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef Jannuk het volgende:
Ik ga maar naar de fysio,
Kwaak: gedraag je!!!!
Dat maakt de date een stuk minder ongemakkelijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ah ja ja logisch dan dat je weet wat er speelt![]()
[..]
* mrbox doet ff naief:
Wat heeft dat je d'r al gezoend hebt er dan mee te maken ?
artisquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Artis![]()
Foam (fotografiemuseum) is ook altijd leuk.
Een rondvaarttochtje vind ik ook cute.
FOAM... die staat ook nog op mijn lijstje! Altijd leuk om door heen te lopen en beelden te kijken!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Artis![]()
Foam (fotografiemuseum) is ook altijd leuk.
Een rondvaarttochtje vind ik ook cute.
en dat kan ik ook heul fout interperterenquote:
Logisch!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig naar met wie ik knuffel.
Artis is met name erg oud, vandaar dat de omstandigheden voor de dieren een stuk beter kunnen. Gelukkig zijn ze ook heel druk bezig met uitbreiding om dat te bewerkstelligen. En tja, ik kom er toch wel graag - ik ben er mee opgegroeidquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
artiskut dierentuin... die moeten ze sluiten... te triest voor woorden daar
Dat kan. En als je dat wilt, ga lekker je gangquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
en dat kan ik ook heul fout interperteren
hoe moet het dan goed? Want ik lees het alleen maar fout.. Ben ik nu een bedorven geest? Zo ja??? Het is allemaal de schuld van zwarte magica hoor. Ik wacht keurig op de rescue rangers om mij te komen redden van de ondergang.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dat kan ik ook heul fout interperteren
neen ikzelf kom er niet in voor... niet leukquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kan. En als je dat wilt, ga lekker je gang
je moet ook dark wing duck oppiepen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hoe moet het dan goed? Want ik lees het alleen maar fout.. Ben ik nu een bedorven geest? Zo ja??? Het is allemaal de schuld van zwarte magica hoor. Ik wacht keurig op de rescue rangers om mij te komen redden van de ondergang.
Roboduck bedoel je.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hoe moet het dan goed? Want ik lees het alleen maar fout.. Ben ik nu een bedorven geest? Zo ja??? Het is allemaal de schuld van zwarte magica hoor. Ik wacht keurig op de rescue rangers om mij te komen redden van de ondergang.
wat splut er nou? zo'n groen ding? of iets uit je lul?quote:
Ik ben uiteraard, net als jij, kieskeurigquote:
Jij bent gewoon ziek in je hoofd...dat komt niet door die andere eend, dat komt gewoon door jezelf hoor....quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
the Beagle Boys (zware jongens dus) houden hem nog gevangen, maar gelukkig komen kwik, kwek en kwak er zo aan om hem te redden. (ducktales ftw!!!)quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je moet ook dark wing duck oppiepen...
ik denk niet dat het klaarkomen van niesen tof is, want dan kan ik mooi elk uur minstens 3 schone onderbroeken aanquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat splut er nou? zo'n groen ding? of iets uit je lul?
klaarkomen van niesen..zou dat cool zijn!
En 1.87.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard, net als jij, kieskeurig.
Uiteraardquote:
Flikker toch op met die meuk, geen mod die dit durft te sluiten hoorquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik denk niet dat het klaarkomen van niesen tof is, want dan kan ik mooi elk uur minstens 3 schone onderbroeken aan
oh leuk een dwergenmeetingquote:
goed zo, dan gaan we ze nl bekogelen met rotte tomaten hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Flikker toch op met die meuk, geen mod die dit durft te sluiten hoor.
stem je als single zijnde anders dan als je een gezin hebt (verkiezing dag hequote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard.
Weekendje Barcelona maar doen dan.
oja ik moet de stemwijzer nog invullen.... maar ik denk het niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
stem je als single zijnde anders dan als je een gezin hebt (verkiezing dag he)
Schoothondjes kan je nog krijgen als je 80 bentquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen die initiatief tonen, daar hou ik van.
ik stel voor om heinz tomaten ketchup te nemen ipv tomaten.. Maar dan wel die uit de glazen fles, en hoeft de fles niet perse leeggemaakt te worden alvoor er met de ketchup gegooid gaat worden. Maar goed dat ben ik he, heb liever geen vieze vingers van het rotte tomaten beet pakken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed zo, dan gaan we ze nl bekogelen met rotte tomaten hoor
Nee, maar ik vind het zelf gewoon leuk om uitgedaagd te wordenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Flikker toch op met die meuk, geen mod die dit durft te sluiten hoor.
En dan kom je hier? Je kent de mensen hier toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het zelf gewoon leuk om uitgedaagd te worden
Nee. Ik stem namelijk niet per se op de partij die het beste is voor mij, maar meer op de partij die ik het beste voor de gehele maatschappij vindquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
stem je als single zijnde anders dan als je een gezin hebt (verkiezing dag he)
Ik heb nog geen idee waar ik op ga stemmen.... weet iig waar ik niet op stem: pvv, groenlinks, spquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. Ik stem namelijk niet per se op de partij die het beste is voor mij, maar meer op de partij die ik het beste voor de gehele maatschappij vind
als het leuke film is kom ik vnaaf wel kijkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:26 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ben er weg van... op naar de videotheek
Want?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee waar ik op ga stemmen.... weet iig waar ik niet op stem: pvv, groenlinks, sp![]()
misschien dat ik keertje party voor de dieren doe...
misschien doe i kdat ook maar ja. of ik stem niet. heb het net ingevuld maar ik heb eigenlijk nergens een mening over.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee waar ik op ga stemmen.... weet iig waar ik niet op stem: pvv, groenlinks, sp![]()
misschien dat ik keertje party voor de dieren doe...
Dat zou ik dan weer totaal niet doen, puur vanwege het feit dat de rest van de medemens ook geen rekening met mij houdt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. Ik stem namelijk niet per se op de partij die het beste is voor mij, maar meer op de partij die ik het beste voor de gehele maatschappij vind
daar zit dan ook wel weer wat in jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer totaal niet doen, puur vanwege het feit dat de rest van de medemens ook geen rekening met mij houdt.
Met uitzondering van 1 natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer totaal niet doen, puur vanwege het feit dat de rest van de medemens ook geen rekening met mij houdt.
Precies.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
omdat ze wel wat punten hebben zoals dat veel landen laks hebben aan bv vervoerstijden van vee. Echt niet leuk om zo'n vee wagen in spanje of frankrijk voorbij te zien rijden waar gewoon half dooie dieren in liggen enzo. En ook omdat het feit dat geen idee heb wat men wil bereiken met hun partij voor europa dus ga ik voor een beter europa voor de diertjesquote:
Mijn god nu heb ik wel ff negative vibe naar je. Je stemt wat het beste aansluit met je eigenovertuigingenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien ben ik een idealist (nou ja, weet het wel zeker eigenlijk), maar ik vind dat een betere wereld begint bij jezelf en niet bij je buurman. Ik heb namelijk alleen grip op wat ik zelf doe.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje vingertje wijzen. Ik kan prima voor mezelf zorgen, stem dan liever voor een partij die rekening houdt met mensen die dat niet kunnen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
ik vind dat de overheid in sommige gevallen dat al te veel doetquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje vingertje wijzen. Ik kan prima voor mezelf zorgen, stem dan liever voor een partij die rekening houdt met mensen die dat niet kunnen.
Dat is dan toch mijn overtuiging?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mijn god nu heb ik wel ff negative vibe naar je. Je stemt wat het beste aansluit met je eigenovertuigingen
mijn oom, oom ed werkte daar. ik mocht dieren voerenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Artis is met name erg oud, vandaar dat de omstandigheden voor de dieren een stuk beter kunnen. Gelukkig zijn ze ook heel druk bezig met uitbreiding om dat te bewerkstelligen. En tja, ik kom er toch wel graag - ik ben er mee opgegroeid
Oja? Wie dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met uitzondering van 1 natuurlijk.
Lever dan in ieder geval je stemformulier blanco in.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:34 schreef KudFokker het volgende:
Sommige punten van de PVV vind ik best aardig...
Maar die man wijst alleen met zijn vingertje en komt ook niet met oplossingen
Denkd at het gewoon niet stemmend wordt
Toen ik er laatst op date was vond ik het jammer dat de ijsbeer er niet meer wasquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
mijn oom, oom ed werkte daar. ik mocht dieren voeren
Ja, tuurlijk - ik beweer toch ook niks anders? Ik stem volgens mijn eigen overtuigingen, maar niet op de partij die mijzelf het meeste voordeel brengt. Ik stem iig altijd op een partij die sociaal is en het opneemt voor de zwakkeren in de maatschappij, terwijl ik dat zelf niet ben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mijn god nu heb ik wel ff negative vibe naar je. Je stemd wat het beste aansluit met je eigenovertuigingen
En daarom mogen we erover stemmen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik vind dat de overheid in sommige gevallen dat al te veel doet
Vrouwen die houden van mannen met initiatief zijn vaak zonder initiatiefquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen die initiatief tonen, daar hou ik van.
Ik zat me te bedenken hoe ik dit het origineelste, stoerste en grappigste zou kunnen beantwoorden.quote:
Als iedereen nou stemt op partijen waar hij zelf voor staat, dan krijg je een ballans en zullen de zetels eerlijk verdeeld worden en zal het gelijk staan aan hoe de bepaalde 'groepen' van de bevolking denkt...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk - ik beweer toch ook niks anders? Ik stem volgens mijn eigen overtuigingen, maar niet op de partij die mijzelf het meeste voordeel brengt. Ik stem iig altijd op een partij die sociaal is en het opneemt voor de zwakkeren in de maatschappij, terwijl ik dat zelf niet ben.
Ik wijs niet met een vingertje, dat is de essentie van stemmen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje vingertje wijzen. Ik kan prima voor mezelf zorgen, stem dan liever voor een partij die rekening houdt met mensen die dat niet kunnen.
Ja, want mensen zijn totaal niet egoïstisch, dom of onnadenkend.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als iedereen nou stemt op partijen waar hij zelf voor staat, dan krijg je een ballans en zullen de zetels eerlijk verdeeld worden en zal het gelijk staan aan hoe de bepaalde 'groepen' van de bevolking denkt...
Dat is het mooie aan een democratie
1 minpuntje: Je bent voor Ajax.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zat me te bedenken hoe ik dit het origineelste, stoerste en grappigste zou kunnen beantwoorden.
Maar soms moet je het gewoon eenvoudig houden:
Ik.
1 pluspuntje, je hebt iemand om uit te lachen de hele tijd!quote:
dat is ook het probleem.. of ze zijn te radicaal of ze zijn te lief.... ik kan me nergens goed mee indentificeren....quote:
Zou ik komend jaar ook maar doen als je nog iets te vieren wilt hebben!quote:
En mijn normen en waarden zijn dat ik graag wat meer belasting betaal (want ik hou zat over) als de zwakkeren uit de maatschappij daarmee geholpen kunnen worden. En dat is misschien niet voordelig voor mijzelf, maar strookt wel met wat ik belangrijk vindquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wijs niet met een vingertje, dat is de essentie van stemmen.
Jij beslist op basis van jouw normen, waarden, belangen etc. waar je op stemt.
Nee, de meeste mensen volgen gewoon de hypequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, want mensen zijn totaal niet egoïstisch, dom of onnadenkend.
Nee klopt, had ik ook. Sowieso kun je eigenlijk niet anders dan stemmen met die partij waar je het meest mee overeenkomt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat is ook het probleem.. of ze zijn te radicaal of ze zijn te lief.... ik kan me nergens goed mee indentificeren....
Ik begreep het verkeerd. Dit is idd wat anders dan het beeld wat ik kreeg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk - ik beweer toch ook niks anders? Ik stem volgens mijn eigen overtuigingen, maar niet op de partij die mijzelf het meeste voordeel brengt. Ik stem iig altijd op een partij die sociaal is en het opneemt voor de zwakkeren in de maatschappij, terwijl ik dat zelf niet ben.
Word up!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
En mijn normen en waarden zijn dat ik graag wat meer belasting betaal (want ik hou zat over) als de zwakkeren uit de maatschappij daarmee geholpen kunnen worden. En dat is misschien niet voordelig voor mijzelf, maar strookt wel met wat ik belangrijk vind
Precies. Zo hadden veel mensen bijvoorbeeld nog nooit gehoord van de sociale dienstplicht van Pim Fortuyn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, de meeste mensen volgen gewoon de hype
Daarom ben ik bang dat de PVV schrikbarend veel stemmen zal krijgen
Nee jij! Ik bedoel, ik als Feyenoordsupporter ben het wel gewend om uitgelachen te worden natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 pluspuntje, je hebt iemand om uit te lachen de hele tijd!
Dan vallen sommige beslissingen wel heel maf.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
Grappig dit; Op dinsdag krijg ik te horen dat mijn contract niet verlengd wordt. Op donderdag komt er iemand bij mijn manager die overspannen naar huis gaat en niet weet wanneer ze weer terug komt. Een uur daarvoor zat nog iemand bij haar met de boodschap dat ze teveel werk had. *gniffel*
Hele afdeling heeft paniek.
Met blanco geef je aan wel belangstelling te hebben, maar niets te kunnen vinden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:43 schreef Murmeli het volgende:
even ee nstomme vraag: waarom moet je je stemformulier in ieder geval blanco inleveren? wat is het verschjil tussen blanco stemmen en niet stemmen?
Vooral dit seizoen jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee jij! Ik bedoel, ik als Feyenoordsupporter ben het wel gewend om uitgelachen te worden natuurlijk.
omdat je stem dan wel geteld wordtquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:43 schreef Murmeli het volgende:
even ee nstomme vraag: waarom moet je je stemformulier in ieder geval blanco inleveren? wat is het verschjil tussen blanco stemmen en niet stemmen?
Een blanco stem is een proteststem, een teken dat je het gevoel hebt dat je niet gerepresenteerd wordt. Niet stemmen wekt de indruk dat je gewoon een lui kreng bentquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:43 schreef Murmeli het volgende:
Nee maar je stemt dan eerder hoe jij wil dat die zwakkere in de samenleving wordt geholpen. Iedere partij doet wel wat voor de zwakkere alleen de manier waarop is andersquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
En mijn normen en waarden zijn dat ik graag wat meer belasting betaal (want ik hou zat over) als de zwakkeren uit de maatschappij daarmee geholpen kunnen worden. En dat is misschien niet voordelig voor mijzelf, maar strookt wel met wat ik belangrijk vind
daarom dus had ik mezelf beredeneerd... wij mensen hebben al genoeg.. tijd dat we ook wat liever zijn voor ons levend voedselquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee klopt, had ik ook. Sowieso kun je eigenlijk niet anders dan stemmen met die partij waar je het meest mee overeenkomt.Terwijl ik met bepaalde dingen ook best links kan zijn.
mensen gaan lomp om met dieren! ik ga misschien daar toch maar op stemmen ja.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:44 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind het sowieso raar dat mensen op een partij voor dieren stemmen
Kom op, dit is toch een mensen maatschappij ?
Een Ajacied en een Feyenoorder samen, hoe mooi zou dat zijn?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee jij! Ik bedoel, ik als Feyenoordsupporter ben het wel gewend om uitgelachen te worden natuurlijk.
Met niet stemmen gaat je stem naar de grootste partij, als blanco stem wordt het een ongeldige stem dus telt ie niet mee.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:43 schreef Murmeli het volgende:
Zo leer je rip nog eens kennenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
maar heeft het ook nog ergens nut voor? is dan de opkomst in NL bijv hoger waardoor de NL stemmen meer meetellen? of dat niet? is het meer voor mezelf om mezelf te laten zien dat ik geen lui kreng ben?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een blanco stem is een proteststem, een teken dat je het gevoel hebt dat je niet gerepresenteerd wordt. Niet stemmen wekt de indruk dat je gewoon een lui kreng bent
Ja maar kom op, als ¾ van je partij punten over dieren gaat ?!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mensen gaan lomp om met dieren! ik ga misschien daar toch maar op stemmen ja.
zegt zij die heel schijnheidlig is gestopt met vegetarisch eten
Je moet wel voorzichtig met haar zijn dan!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een Ajacied en een Feyenoorder samen, hoe mooi zou dat zijn?.
Het bewijs dat de wereld nog niet totaal verrot is.
je hoeft geen vegetarier te zijn om goed voor dieren te zijn. ik ben voorstander voor meer scharrelvlees. Het nare is dat er nu zo weinig van is dat het rete duur is en ik het niet kan betalen. Als prijs gelijk zou zijn zou ik het zeker kopen!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mensen gaan lomp om met dieren! ik ga misschien daar toch maar op stemmen ja.
zegt zij die heel schijnheidlig is gestopt met vegetarisch eten
dat kan gerust, een ex van mij was ook voor feyenoord.. oh wacht.. ex natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:46 schreef HeatWave het volgende:
Hmm dat wist ik nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met niet stemmen gaat je stem naar de grootste partij, als blanco stem wordt het een ongeldige stem dus telt ie niet mee.
Ik ben altijd voorzichtig natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je moet wel voorzichtig met haar zijn dan!
ben het wel met rip eens, maar ik vertik het om geld te geven aan mensen die het verrotten om te werken...quote:
Duh, dat zou dan toch iedereen doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je hoeft geen vegetarier te zijn om goed voor dieren te zijn. ik ben voorstander voor meer scharrelvlees. Het nare is dat er nu zo weinig van is dat het rete duur is en ik het niet kan betalen. Als prijs gelijk zou zijn zou ik het zeker kopen!
ah kijk, dat klinkt goed. dan ga ik op zijn minst blanco stemmen dan. (nja of gaat ie dan ook naar de grootte partij indirect? nja maakt niet uit, ik ga wel gewoon)quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met niet stemmen gaat je stem naar de grootste partij, als blanco stem wordt het een ongeldige stem dus telt ie niet mee.
Och, zolang Feyenoord nog bestaansrecht heeft.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het bewijs dat de wereld nog niet totaal verrot is.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, totaal anders
ik zie je zegmaar van de vvd naar de pvda springen
Dat zou ik oprecht dood- en doodzonde vinden, geen voetbal zonder aardsrivaal. PSV is het gewoon niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, zolang Feyenoord nog bestaansrecht heeft.
Maar idd.
wat ik daarmee wil zeggen is dat een partij als de party voor de dieren zoiets kan bewerkstelligen omdat ze er actief mee bezig zijn in tegenstelling tot de "normale" partijen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Duh, dat zou dan toch iedereen doen?
Het gaat gewoon om principes
dat dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben het wel met rip eens, maar ik vertik het om geld te geven aan mensen die het verrotten om te werken...
en ik vind dat sommige banen wat beter betaald mogen worden. mensen die zich helemaal de tering werken verdienen soms geen ruk. dat irriteert me wel.
ja....quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat ik daarmee wil zeggen is dat een partij als de party voor de dieren zoiets kan bewerkstelligen omdat ze er actief mee bezig zijn in tegenstelling tot de "normale" partijen.
Ja, maar tegen de kosten van wat ?!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat ik daarmee wil zeggen is dat een partij als de party voor de dieren zoiets kan bewerkstelligen omdat ze er actief mee bezig zijn in tegenstelling tot de "normale" partijen.
[..]
dat dus
Ja, dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:47 schreef Ripley het volgende:
Ik vind wel dat mensen lomp omgaan met dieren en dat daar wat aan gedaan moet worden, maar ik vind het onzin om je partij aan dat ene issue op te hangen.
Ik heb altijd al een keer met een Ajaxied naar Ajax-Feyenoord gewild.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben altijd voorzichtig natuurlijk.
Ik hou van voetbal, niet van hooliganisme.
Ik vind ook dat verpleegsters en onderwijzers en vuilnismannen veel meer moeten verdienen. Maar dat is eerder een links standpunt dan een rechts standpunt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
dat dus
Nee, dat bedoelde ik niet. Emotionele labiliteit...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben altijd voorzichtig natuurlijk.
Ik hou van voetbal, niet van hooliganisme.
bij die wedstrijden komen de hooligangs niet hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef KudFokker het volgende:
En met EK's / WK's doet iedereen lief tegen elkaardom voetbal
Dat hebben ze een 'tijdje' geprobeerd in Rusland bijvoorbeeld, communisme heet datquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben het wel met rip eens, maar ik vertik het om geld te geven aan mensen die het verrotten om te werken...
en ik vind dat sommige banen wat beter betaald mogen worden. mensen die zich helemaal de tering werken verdienen soms geen ruk. dat irriteert me wel.
Precies. Ik heb vrijwel dagelijks een Ajax-bashmomentje. Dat is gewoon leuk, ook al zit de voetballiefde bij mij helemaal niet zo diep.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou ik oprecht dood- en doodzonde vinden, geen voetbal zonder aardsrivaal. PSV is het gewoon niet.
I know *zwijmel*.
maar ze kunnen het wel op de agenda zetten. er zijn altijd wel politici die toch gevoel/compassie voor dieren hebben. Op het moment dat het op de agenda staat komt er vanzelf meer belangstelling. Het feit dat ze al zetels in de nationale politiek hebben is voor de andere partijen een duidelijk signaal dat er veel mensen zijn die willen dat er beter met dieren wordt omgegaan. Je moet klein beginnen om grootse dingen te bereikenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:55 schreef Ripley het volgende:
Ik dnek dat de PvdD helemaal niks kunnen bewerkstelligen omdat ze een suf klein one issue partijtje zijn. Maar that's me
communisme is op papier een heel mooit iets. Het is jammer dat mensen er niet mee kunnen omgaan en macht proberen te vergaren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat hebben ze een 'tijdje' geprobeerd in Rusland bijvoorbeeld, communisme heet dat
Dan woon ik toch liever hier dan daar hoor
Niet zozeer VVD. maar wel rechts. en je klinkt nu erg links.....quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:51 schreef Ripley het volgende:
[..]dan ben ik wel benieuwd waarom je mij in het VVD hokje had ingedeeld. Ik leer van alles over de indruk die jullie van me hebben de laatste dagen
Ik heb een 010 collega, ik heb wel wat geoefend de afgelopen jarenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Ik heb vrijwel dagelijks een Ajax-bashmomentje. Dat is gewoon leuk, ook al zit de voetballiefde bij mij helemaal niet zo diep.
Groen links brengt het al jaren onder de aqandacht, maar begaat niet de vergissing om het groter te maken dan dat het isquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar ze kunnen het wel op de agenda zetten. er zijn altijd wel politici die toch gevoel/compassie voor dieren hebben. Op het moment dat het op de agenda staat komt er vanzelf meer belangstelling. Het feit dat ze al zetels in de nationale politiek hebben is voor de andere partijen een duidelijk signaal dat er veel mensen zijn die willen dat er beter met dieren wordt omgegaan. Je moet klein beginnen om grootse dingen te bereiken
dat is dan weer het andere uiterste....quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat hebben ze een 'tijdje' geprobeerd in Rusland bijvoorbeeld, communisme heet dat
Dan woon ik toch liever hier dan daar hoor
daarom moeten wij gewoon tot ons 70e werken toch? of had dat daarmee niks te maken?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef mrbox het volgende:
Weetje wat ik eigenlijk het meest storende aan de huidige partijen vind is dat ze gewoon nog niet bezig zijn met de vergrijzing en de kosten die daar bij komenDat is ook zorgen voor de zwakkeren in de samenleving
mijn katten zijn mijn kindjesquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Groen links brengt het al jaren onder de aqandacht, maar begaat niet de vergissing om het groter te maken dan dat het isIk vind echt dat de partij voor de dieren het te ver doortrekt. Net zoals ik jeuk krijg van mensen die hun kat met een kind vergelijken. Ik ben dol op dieren, maar het blijven dus wel dieren.
nu niet dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef KudFokker het volgende:
En met EK's / WK's doet iedereen lief tegen elkaardom voetbal
Ja, maar hoezo had je me rechts ingeschat dan? Dat fascineert mequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
Niet zozeer VVD. maar wel rechts. en je klinkt nu erg links.....
je zegt zelf al je stemt dus eigenlijk niet voor jezelf, maar voor anderen...
anders zou je eerder naar de VVD gaan gok ik?
Niet alleen de kosten, maar ook de mogelijkheden die er uit voortvloeien. Ik bedoel, de ouderen van nu en straks zijn de mensen met genoeg geld en mogelijkheden. Valt me op dat daar ook weinig mee gedaan wordt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef mrbox het volgende:
Weetje wat ik eigenlijk het meest storende aan de huidige partijen vind is dat ze gewoon nog niet bezig zijn met de vergrijzing en de kosten die daar bij komenDat is ook zorgen voor de zwakkeren in de samenleving
Ik overdreef een beetjequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is dan weer het andere uiterste....
[..]
daarom moeten wij gewoon tot ons 70e werken toch? of had dat daarmee niks te maken?
Ja, maar meen je dat serieus? Ik ken mensen die zeggen dat "het is alsof ze een kind verloren hebben" als de kat dood is. Dat vind ik erg disrespectvol tegenover mensen die echt hun kind hebben verlorenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn katten zijn mijn kindjesmaar dat komt omdat ik heul geen echte kinderen wil
las vanmorgen nog in de krant dat er iets van 24 agenten gewond zijn geraakt omdat een club van die pauper sport niet gepromoveerd is naar de ere divisiequote:
nou....ieder heeft zijn eigen ervaring... je kind verliezen is uiteraard erger dan je kat verliezen, maar omdat iedereen de dingen anders ervaart vind ik het niet echt respectloos als iemand dat zegt. alleen iemand die kinderen heeft en geen dieren zal dat mischien wel vinden. maar mijn moeder is ook een half jaar over dr toeren geweest toen onze kat dood was....quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar meen je dat serieus? Ik ken mensen die zeggen dat "het is alsof ze een kind verloren hebben" als de kat dood is. Dat vind ik erg disrespectvol tegenover mensen die echt hun kind hebben verloren
De vooroordelen die ik heb over linkse boomknuffelaars zijn niet op jou van toepassingquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:00 schreef Ripley het volgende:
Ja, maar hoezo had je me rechts ingeschat dan? Dat fascineert me
Ja dat meen. Ik hem meer met dieren dan met mensen... mensen zijn over het algemeen zoquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar meen je dat serieus? Ik ken mensen die zeggen dat "het is alsof ze een kind verloren hebben" als de kat dood is. Dat vind ik erg disrespectvol tegenover mensen die echt hun kind hebben verloren
Bring it on.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een 010 collega, ik heb wel wat geoefend de afgelopen jaren.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja dat meen. Ik hem meer met dieren dan met mensen... mensen zijn over het algemeen zomijn huisdieren van vroeger waren de enige die ik vertrouwde. mensen zal ik nooit vertrouwen
kijk het is niet zo dat ze met de pot meeschaften. ze hebben hun eigen voer het is een dier maar ik hecht meer waarde aan hun dan de meesten mensen in mijn directe omgeving
Hier kan ik me helaas in vinden. Maar niet door eigen ervaringen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja dat meen. Ik hem meer met dieren dan met mensen... mensen zijn over het algemeen zomijn huisdieren van vroeger waren de enige die ik vertrouwde. mensen zal ik nooit vertrouwen
kijk het is niet zo dat ze met de pot meeschaften. ze hebben hun eigen voer het is een dier maar ik hecht meer waarde aan hun dan de meesten mensen in mijn directe omgeving
ben jij zelf "rechts" of "links"?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
De vooroordelen die ik heb over linkse boomknuffelaars zijn niet op jou van toepassing
Deal.quote:
Gaat nog verder dan dat, zeker nu met al dat gesponsor van de banken... Het is vooral een geld kwestie en manschap. Hoe houden we de ziektekosten betaalbaar... we zijn bijvoorbeeld van 250 euro terugkrijgen naar eerst 150 euro betalen gegaan... en dat bedrag gaat nog groeien...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef Murmeli het volgende:
daarom moeten wij gewoon tot ons 70e werken toch? of had dat daarmee niks te maken?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:11 schreef halfbearad het volgende:
Als het niet op mn bord ligt ben ik er wel allergisch voor.
Sja, waar moet ik beginnen dit seizoenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |