Nee 1 maarquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb je in de tussentijd weer verschoven?
of heb je 2 dates zondag?![]()
Ik ben 1.63 ofzo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef HeatWave het volgende:
ben jij een lief klein schattig meisje Kluts?.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kijk maar uit, als je valt krijg je ook nog een Pardoes-pleister
Dan maar naar dat ding in duitsland dus?quote:
Efteling is eens in 5 of 10 jaar ofzo wel leuk om herinneringen op te halen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik toch die kant op ga, ga ik liever gewoon lekker parijs in
Maar goed, smaken verschillen
De efteling vind ik wel aardig - lekker jeugdsentiment
Murm, wat ben jij scherp!!quote:
das niet meer van Warnerquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
efteling is saai.... wil naar euro disney (of op ze minst naar warner brothers movieworld in duitsland)
Gewoon nieuwsgierig naar met wie ik knuffelquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben 1.63 ofzo.
En soms lief. Soms schattig.
Why?
Hmmmzz, 't heeft dus geen zin om me te laten omscholenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:47 schreef Murmeli het volgende:
ja maar het leidt uiteindelijk allemaal tot hetzelfde: thuis zitten met weinig geld
oeooowww... volgende keer doe ik express mijn schoenveters niet vast!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kijk maar uit, als je valt krijg je ook nog een Pardoes-pleister
Ik mag alleen niet meer in Droomvluchtquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:51 schreef kwaakvaak het volgende:
oeooowww... volgende keer doe ik express mijn schoenveters niet vast!
Dat ben ik.... slecht tot over het bot!quote:
en anders ga ik wel met je mee naar parijs... nog nooit geweest...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan maar naar dat ding in duitsland dus?
[..]
Efteling is eens in 5 of 10 jaar ofzo wel leuk om herinneringen op te halen.
Voor de rest verkies ik inderdaad Parijs boven euro disney, any day.
oeh ice agequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das niet meer van WarnerHet is nu van starparks uit Engeland. Warner had een deal met six flags, maar die hebben zich in 2004 uit Europa terug getrokken. Vandaar dat ze nu ook attracties hebben van Ice age, want van Fox is. Ze bieden nu alle film maatschappijen de gelegenheid om zich in een thema in te kopen.
Murm, je eend gaat teveel met zijn slechte soortgenoten om vermoed ik.quote:
welke soortgenoten? andere eenden? waar waar?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Murm, je eend gaat teveel met zijn slechte soortgenoten om vermoed ik.
[ afbeelding ]
Hou hem in de gaten
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:52 schreef kwaakvaak het volgende:
Dat ben ik.... slecht tot over op het bot!
Niet? Dan doen we dat welquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en anders ga ik wel met je mee naar parijs... nog nooit geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |