Met 30 graden mag ik de hele dag in de Piranha blijven zittenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:33 schreef kwaakvaak het volgende:
ja.... maar het heeft ook zo zijn voordeel hoor!.. Je hoeft in de efteling nooit lang in de rij te staan voor een attractie bijvoorbeeld!
eergister begonnen met mijn oksels te laseren... bikinilijn moet nog komen maar dat gaat gruwlijk pijn doen dus daar begin ik pas volgend jaar aanquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Bijna altijd, of ben jij ook laserpoenstergirl?
WIEEEOOquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:36 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Met 30 graden mag ik de hele dag in de Piranha blijven zitten
* Knuffelzacht geen zin in chiropractor vandaagquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:39 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk heeft geen zin in fysio vanmiddag
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
eergister begonnen met mijn oksels te laseren... bikinilijn moet nog komen maar dat gaat gruwlijk pijn doen dus daar begin ik pas volgend jaar aan
Waar is die taalnazi nu?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:38 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb 2 weken terug geknuffeld met dat meisje waar ik zondag mee weg ga
Voelde echt goed gewoon
Vind het wel vaag, want kon haar net 3 uurtjes
quote:
wanneer gaan wij naar de efteling?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:36 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Met 30 graden mag ik de hele dag in de Piranha blijven zitten
Dat heb je in de tussentijd weer verschoven?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:38 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb 2 weken terug geknuffeld met dat meisje waar ik zondag mee weg ga
Voelde echt goed gewoon
Vind het wel vaag, want kon haar net 3 uurtjes
Nee, dan krijg ik nog een ijsje ook, om me te troostenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:39 schreef kwaakvaak het volgende:
WIEEEOO![]()
Maar na 20 rondjes ben je toch nat tot onder je ondergoed? En zetten ze je dan met je twee plakjes worst in de zon om te drogen ofzo
Die moet eigenlijk werken, maar ze lijdt aan WOA... Werk ontwijkende activeitenquote:
roept u maar!quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik nog een ijsje ook, om me te troosten
oksels is al heul vervelend... en schaamstreek laseren is vanaf 75¤ per keer is ook erug prijzigquote:
Je kunt ook gewoon ronduit zeggen dat je geen hol gelooft van al die grote verhalen van KF hoor. I'm with you.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb je in de tussentijd weer verschoven?
of heb je 2 dates zondag?![]()
ah... zo'n pardoes ijsje!.. die zijn lekker!... volgende keer ga ik ook in een rolstoel naar de efteling, al was het alleen maar voor dat ijsje!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik nog een ijsje ook, om me te troosten
prijzig en pijnlijk gok ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
oksels is al heul vervelend... en schaamstreek laseren is vanaf 75¤ per keer is ook erug prijzig
efteling is saai.... wil naar euro disney (of op ze minst naar warner brothers movieworld in duitsland)quote:
wat voor ijsje?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ah... zo'n pardoes ijsje!.. die zijn lekker!... volgende keer ga ik ook in een rolstoel naar de efteling, al was het alleen maar voor dat ijsje!
is alsof ze de hele tijd een elestiekje tegen je aan schieten. Hoe meer haartjes op oppervlakte hoe meer elastiekjes te gelijk... (heb je een idee van hoe het voelt haha)quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
prijzig en pijnlijk gok ik
Laserpoenstergirl
efteling is ook saai maar de piranha is leukquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
efteling is saai.... wil naar euro disney (of op ze minst naar warner brothers movieworld in duitsland)
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon ronduit zeggen dat je geen hol gelooft van al die grote verhalen van KF hoor. I'm with you.
Nou het zou best kunnen dat ik dingen verkeerd begrepen heb, of niet goed onthouden....quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon ronduit zeggen dat je geen hol gelooft van al die grote verhalen van KF hoor. I'm with you.
ok ik ga me niet laten laseren, lijkt me heul niet prettig....quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is alsof ze de hele tijd een elestiekje tegen je aan schieten. Hoe meer haartjes op oppervlakte hoe meer elastiekjes te gelijk... (heb je een idee van hoe het voelt haha)
wtf is poenster??quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
prijzig en pijnlijk gok ik
Laserpoenstergirl
Euro disney.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
efteling is saai.... wil naar euro disney (of op ze minst naar warner brothers movieworld in duitsland)
quote:
WOA is dus beduidend anders dan WAO?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:41 schreef kwaakvaak het volgende:
Die moet eigenlijk werken, maar ze lijdt aan WOA... Werk ontwijkende activeiten
euro disney is net zo saai als de efteling, maar dan lopen er disneyfigurenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Crap, ik bedenk me meteen dat als ik ooit kinderen krijg ze er waarschijnlijk dol op zullen zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Euro disney.
1lang weekend geweest, nooit meer.
dan vraag ik jou niet meequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Euro disney.
kwaak heb jij de OP verneukt?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[ afbeelding ]
De plek voor je beslommeringen als single!
Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.
RegelsDegene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen. Nogmaals, dit is geen SC, daarvoor is de R&P SC. neuken mag alleen tussen 12:00 en 14:00, dus behandel de heren met respect, dames Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect, dames. Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen. What happens in [Singles] stays in [Singles]. Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie vragen" .
neuken mag alleen tussen 12:00 en 14:00, dus behandel de heren met respect, dames
De newbie vragenHoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Agenda:
28 juni: Parkpop in Den Haag
De OP is hier te vinden.
Als ik toch die kant op ga, ga ik liever gewoon lekker parijs inquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Euro disney.
ik ga me laten laseren!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is alsof ze de hele tijd een elestiekje tegen je aan schieten. Hoe meer haartjes op oppervlakte hoe meer elastiekjes te gelijk... (heb je een idee van hoe het voelt haha)
Kijk maar uit, als je valt krijg je ook nog een Pardoes-pleisterquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef kwaakvaak het volgende:
ah... zo'n pardoes ijsje!.. die zijn lekker!... volgende keer ga ik ook in een rolstoel naar de efteling, al was het alleen maar voor dat ijsje!
ja maar het leidt uiteindelijk allemaal tot hetzelfde: thuis zitten met weinig geldquote:
Nee 1 maarquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb je in de tussentijd weer verschoven?
of heb je 2 dates zondag?![]()
Ik ben 1.63 ofzo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef HeatWave het volgende:
ben jij een lief klein schattig meisje Kluts?.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kijk maar uit, als je valt krijg je ook nog een Pardoes-pleister
Dan maar naar dat ding in duitsland dus?quote:
Efteling is eens in 5 of 10 jaar ofzo wel leuk om herinneringen op te halen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik toch die kant op ga, ga ik liever gewoon lekker parijs in
Maar goed, smaken verschillen
De efteling vind ik wel aardig - lekker jeugdsentiment
Murm, wat ben jij scherp!!quote:
das niet meer van Warnerquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig naar met wie ik knuffelquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben 1.63 ofzo.
En soms lief. Soms schattig.
Why?
Hmmmzz, 't heeft dus geen zin om me te laten omscholenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:47 schreef Murmeli het volgende:
ja maar het leidt uiteindelijk allemaal tot hetzelfde: thuis zitten met weinig geld
oeooowww... volgende keer doe ik express mijn schoenveters niet vast!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kijk maar uit, als je valt krijg je ook nog een Pardoes-pleister
Ik mag alleen niet meer in Droomvluchtquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:51 schreef kwaakvaak het volgende:
oeooowww... volgende keer doe ik express mijn schoenveters niet vast!
Dat ben ik.... slecht tot over het bot!quote:
en anders ga ik wel met je mee naar parijs... nog nooit geweest...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan maar naar dat ding in duitsland dus?
[..]
Efteling is eens in 5 of 10 jaar ofzo wel leuk om herinneringen op te halen.
Voor de rest verkies ik inderdaad Parijs boven euro disney, any day.
oeh ice agequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das niet meer van WarnerHet is nu van starparks uit Engeland. Warner had een deal met six flags, maar die hebben zich in 2004 uit Europa terug getrokken. Vandaar dat ze nu ook attracties hebben van Ice age, want van Fox is. Ze bieden nu alle film maatschappijen de gelegenheid om zich in een thema in te kopen.
Murm, je eend gaat teveel met zijn slechte soortgenoten om vermoed ik.quote:
welke soortgenoten? andere eenden? waar waar?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Murm, je eend gaat teveel met zijn slechte soortgenoten om vermoed ik.
[ afbeelding ]
Hou hem in de gaten
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:52 schreef kwaakvaak het volgende:
Dat ben ik.... slecht tot over op het bot!
Niet? Dan doen we dat welquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en anders ga ik wel met je mee naar parijs... nog nooit geweest...
Hoiiiquote:
hrmm das wel zuur ja!...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik mag alleen niet meer in Droomvlucht
bowlen is te stom denk ik. ik zou wat leukers gaan doen. het is wel leuk om te doen als je samen in een melige bui bent ofzo, maar als je dat als date gaat doen dan denkt ze straks dat je het meent en dan wil ze je niet meer mischien..quote:
wanneer gaan we?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet? Dan doen we dat wel
Is genoeg te zien en doen.
Ik laat je net notabene een plaatje zien van de eend in kwestie!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
welke soortgenoten? andere eenden? waar waar?
bowlens is leukquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bowlen is te stom denk ik. ik zou wat leukers gaan doen. het is wel leuk om te doen als je samen in een melige bui bent ofzo, maar als je dat als date gaat doen dan denkt ze straks dat je het meent en dan wil ze je niet meer mischien..
of lul ik nou heel erg stom?
Morgenavond?quote:
Jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Daar durf ik niet meer te komen! (dat is die bij de rai toch?)
en toen konden we niet meer in dat muisdingquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmm das wel zuur ja!...
Droomvlucht is een van de weinige dingen in de befteling die ik wel kan hebben..
Ja begin met met lachen mensen, maar ik kan niet tegen snel slingerende dingen en over de kop gaan. Afgelopen weekend met Murm maar de Sinksenfoor geweest, daar in een waterglijbaan (soort piranha) geweest, en 3xraden wie er misselijk werdt tijdens het rondjes draaien... Jups... bijna net zo groen als mijn avatar
eerst blowen dan bowlen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bowlen is te stom denk ik. ik zou wat leukers gaan doen. het is wel leuk om te doen als je samen in een melige bui bent ofzo, maar als je dat als date gaat doen dan denkt ze straks dat je het meent en dan wil ze je niet meer mischien..
of lul ik nou heel erg stom?
huh? waar? heb ik gemist!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik laat je net notabene een plaatje zien van de eend in kwestie!
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:55 schreef Ripley het volgende:
Bowlen is inderdaad wel leuk KF, maar voor een van de eerste dates misschien wat lomp
Ga je's avonds of 's middags met haar weg?
Ik heb het ook zelden zo meegemaaktquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef getl0st het volgende:
Kolere, dit topic gaat in een razend tempo
Ik ga ook niet overal in, heb al klutsknieėn als ik stilzit, laat staan als ik in de bobslee of de Python gaquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef kwaakvaak het volgende:
hrmm das wel zuur ja!...
Droomvlucht is een van de weinige dingen in de befteling die ik wel kan hebben..
Ja begin met met lachen mensen, maar ik kan niet tegen snel slingerende dingen en over de kop gaan. Afgelopen weekend met Murm maar de Sinksenfoor geweest, daar in een waterglijbaan (soort piranha) geweest, en 3xraden wie er misselijk werdt tijdens het rondjes draaien... Jups... bijna net zo groen als mijn avatar
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en toen konden we niet meer in dat muisding![]()
maar dan kan jij dus ook niet in de piranha kwaak....
prima hahaquote:
blank van de rook? was er net een paus gekozen dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja
Ik heb me ook echt een keer zo hard misdragen daar
3 van die bakjes kruidenboter op die gourmet plaat...
Het hele 'restaurant' stond blank van de rook en het meurde als een mongool
Gezellig welquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het ook zelden zo meegemaakt
Eerst gaat ze me kraken en dan nog even transfers oefenen, heb er gewoon de schurft aan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef Ofresca het volgende:
Hey Jannuk! Wat voor gemene dingen moet jij dan van je fysio?
ik neem het risico niet dat jij mij volkotst... en dat draait echt veul harder dan dat waterding hoor. dat gaat kwaakje niet trekken...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat kan wel.. als er maar tijd tussen zitDat muisding had ook wel gekunt hoor, zat al 2 uur en 1 falafal tussen immers
Maar je hebt niet de lift gesloopt waardoor er 10 man 3 uur vast zat?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb me ook echt een keer zo hard misdragen daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |