Met 30 graden mag ik de hele dag in de Piranha blijven zittenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:33 schreef kwaakvaak het volgende:
ja.... maar het heeft ook zo zijn voordeel hoor!.. Je hoeft in de efteling nooit lang in de rij te staan voor een attractie bijvoorbeeld!
eergister begonnen met mijn oksels te laseren... bikinilijn moet nog komen maar dat gaat gruwlijk pijn doen dus daar begin ik pas volgend jaar aanquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Bijna altijd, of ben jij ook laserpoenstergirl?
WIEEEOOquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:36 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Met 30 graden mag ik de hele dag in de Piranha blijven zitten
* Knuffelzacht geen zin in chiropractor vandaagquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:39 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk heeft geen zin in fysio vanmiddag
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
eergister begonnen met mijn oksels te laseren... bikinilijn moet nog komen maar dat gaat gruwlijk pijn doen dus daar begin ik pas volgend jaar aan
Waar is die taalnazi nu?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:38 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb 2 weken terug geknuffeld met dat meisje waar ik zondag mee weg ga
Voelde echt goed gewoon
Vind het wel vaag, want kon haar net 3 uurtjes
quote:
wanneer gaan wij naar de efteling?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:36 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Met 30 graden mag ik de hele dag in de Piranha blijven zitten
Dat heb je in de tussentijd weer verschoven?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:38 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb 2 weken terug geknuffeld met dat meisje waar ik zondag mee weg ga
Voelde echt goed gewoon
Vind het wel vaag, want kon haar net 3 uurtjes
Nee, dan krijg ik nog een ijsje ook, om me te troostenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:39 schreef kwaakvaak het volgende:
WIEEEOO![]()
Maar na 20 rondjes ben je toch nat tot onder je ondergoed? En zetten ze je dan met je twee plakjes worst in de zon om te drogen ofzo
Die moet eigenlijk werken, maar ze lijdt aan WOA... Werk ontwijkende activeitenquote:
roept u maar!quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik nog een ijsje ook, om me te troosten
oksels is al heul vervelend... en schaamstreek laseren is vanaf 75¤ per keer is ook erug prijzigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |