Met 30 graden mag ik de hele dag in de Piranha blijven zittenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:33 schreef kwaakvaak het volgende:
ja.... maar het heeft ook zo zijn voordeel hoor!.. Je hoeft in de efteling nooit lang in de rij te staan voor een attractie bijvoorbeeld!
eergister begonnen met mijn oksels te laseren... bikinilijn moet nog komen maar dat gaat gruwlijk pijn doen dus daar begin ik pas volgend jaar aanquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Bijna altijd, of ben jij ook laserpoenstergirl?
WIEEEOOquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:36 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Met 30 graden mag ik de hele dag in de Piranha blijven zitten
* Knuffelzacht geen zin in chiropractor vandaagquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:39 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk heeft geen zin in fysio vanmiddag
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
eergister begonnen met mijn oksels te laseren... bikinilijn moet nog komen maar dat gaat gruwlijk pijn doen dus daar begin ik pas volgend jaar aan
Waar is die taalnazi nu?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:38 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb 2 weken terug geknuffeld met dat meisje waar ik zondag mee weg ga
Voelde echt goed gewoon
Vind het wel vaag, want kon haar net 3 uurtjes
quote:
wanneer gaan wij naar de efteling?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:36 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Met 30 graden mag ik de hele dag in de Piranha blijven zitten
Dat heb je in de tussentijd weer verschoven?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:38 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb 2 weken terug geknuffeld met dat meisje waar ik zondag mee weg ga
Voelde echt goed gewoon
Vind het wel vaag, want kon haar net 3 uurtjes
Nee, dan krijg ik nog een ijsje ook, om me te troostenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:39 schreef kwaakvaak het volgende:
WIEEEOO![]()
Maar na 20 rondjes ben je toch nat tot onder je ondergoed? En zetten ze je dan met je twee plakjes worst in de zon om te drogen ofzo
Die moet eigenlijk werken, maar ze lijdt aan WOA... Werk ontwijkende activeitenquote:
roept u maar!quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik nog een ijsje ook, om me te troosten
oksels is al heul vervelend... en schaamstreek laseren is vanaf 75¤ per keer is ook erug prijzigquote:
Je kunt ook gewoon ronduit zeggen dat je geen hol gelooft van al die grote verhalen van KF hoor. I'm with you.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb je in de tussentijd weer verschoven?
of heb je 2 dates zondag?![]()
ah... zo'n pardoes ijsje!.. die zijn lekker!... volgende keer ga ik ook in een rolstoel naar de efteling, al was het alleen maar voor dat ijsje!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik nog een ijsje ook, om me te troosten
prijzig en pijnlijk gok ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
oksels is al heul vervelend... en schaamstreek laseren is vanaf 75¤ per keer is ook erug prijzig
efteling is saai.... wil naar euro disney (of op ze minst naar warner brothers movieworld in duitsland)quote:
wat voor ijsje?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ah... zo'n pardoes ijsje!.. die zijn lekker!... volgende keer ga ik ook in een rolstoel naar de efteling, al was het alleen maar voor dat ijsje!
is alsof ze de hele tijd een elestiekje tegen je aan schieten. Hoe meer haartjes op oppervlakte hoe meer elastiekjes te gelijk... (heb je een idee van hoe het voelt haha)quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
prijzig en pijnlijk gok ik
Laserpoenstergirl
efteling is ook saai maar de piranha is leukquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
efteling is saai.... wil naar euro disney (of op ze minst naar warner brothers movieworld in duitsland)
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon ronduit zeggen dat je geen hol gelooft van al die grote verhalen van KF hoor. I'm with you.
Nou het zou best kunnen dat ik dingen verkeerd begrepen heb, of niet goed onthouden....quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon ronduit zeggen dat je geen hol gelooft van al die grote verhalen van KF hoor. I'm with you.
ok ik ga me niet laten laseren, lijkt me heul niet prettig....quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is alsof ze de hele tijd een elestiekje tegen je aan schieten. Hoe meer haartjes op oppervlakte hoe meer elastiekjes te gelijk... (heb je een idee van hoe het voelt haha)
wtf is poenster??quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
prijzig en pijnlijk gok ik
Laserpoenstergirl
Euro disney.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
efteling is saai.... wil naar euro disney (of op ze minst naar warner brothers movieworld in duitsland)
quote:
WOA is dus beduidend anders dan WAO?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:41 schreef kwaakvaak het volgende:
Die moet eigenlijk werken, maar ze lijdt aan WOA... Werk ontwijkende activeiten
euro disney is net zo saai als de efteling, maar dan lopen er disneyfigurenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Crap, ik bedenk me meteen dat als ik ooit kinderen krijg ze er waarschijnlijk dol op zullen zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Euro disney.
1lang weekend geweest, nooit meer.
dan vraag ik jou niet meequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Euro disney.
kwaak heb jij de OP verneukt?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[ afbeelding ]
De plek voor je beslommeringen als single!
Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.
RegelsDegene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen. Nogmaals, dit is geen SC, daarvoor is de R&P SC. neuken mag alleen tussen 12:00 en 14:00, dus behandel de heren met respect, dames Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect, dames. Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen. What happens in [Singles] stays in [Singles]. Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie vragen" .
neuken mag alleen tussen 12:00 en 14:00, dus behandel de heren met respect, dames
De newbie vragenHoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Agenda:
28 juni: Parkpop in Den Haag
De OP is hier te vinden.
Als ik toch die kant op ga, ga ik liever gewoon lekker parijs inquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Euro disney.
ik ga me laten laseren!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is alsof ze de hele tijd een elestiekje tegen je aan schieten. Hoe meer haartjes op oppervlakte hoe meer elastiekjes te gelijk... (heb je een idee van hoe het voelt haha)
Kijk maar uit, als je valt krijg je ook nog een Pardoes-pleisterquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef kwaakvaak het volgende:
ah... zo'n pardoes ijsje!.. die zijn lekker!... volgende keer ga ik ook in een rolstoel naar de efteling, al was het alleen maar voor dat ijsje!
ja maar het leidt uiteindelijk allemaal tot hetzelfde: thuis zitten met weinig geldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |