wat ik daarmee wil zeggen is dat een partij als de party voor de dieren zoiets kan bewerkstelligen omdat ze er actief mee bezig zijn in tegenstelling tot de "normale" partijen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Duh, dat zou dan toch iedereen doen?
Het gaat gewoon om principes
dat dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben het wel met rip eens, maar ik vertik het om geld te geven aan mensen die het verrotten om te werken...
en ik vind dat sommige banen wat beter betaald mogen worden. mensen die zich helemaal de tering werken verdienen soms geen ruk. dat irriteert me wel.
ja....quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat ik daarmee wil zeggen is dat een partij als de party voor de dieren zoiets kan bewerkstelligen omdat ze er actief mee bezig zijn in tegenstelling tot de "normale" partijen.
Ja, maar tegen de kosten van wat ?!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat ik daarmee wil zeggen is dat een partij als de party voor de dieren zoiets kan bewerkstelligen omdat ze er actief mee bezig zijn in tegenstelling tot de "normale" partijen.
[..]
dat dus
Ja, dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:47 schreef Ripley het volgende:
Ik vind wel dat mensen lomp omgaan met dieren en dat daar wat aan gedaan moet worden, maar ik vind het onzin om je partij aan dat ene issue op te hangen.
Ik heb altijd al een keer met een Ajaxied naar Ajax-Feyenoord gewild.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben altijd voorzichtig natuurlijk.
Ik hou van voetbal, niet van hooliganisme.
Ik vind ook dat verpleegsters en onderwijzers en vuilnismannen veel meer moeten verdienen. Maar dat is eerder een links standpunt dan een rechts standpunt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
dat dus
Nee, dat bedoelde ik niet. Emotionele labiliteit...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben altijd voorzichtig natuurlijk.
Ik hou van voetbal, niet van hooliganisme.
bij die wedstrijden komen de hooligangs niet hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef KudFokker het volgende:
En met EK's / WK's doet iedereen lief tegen elkaardom voetbal
Dat hebben ze een 'tijdje' geprobeerd in Rusland bijvoorbeeld, communisme heet datquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben het wel met rip eens, maar ik vertik het om geld te geven aan mensen die het verrotten om te werken...
en ik vind dat sommige banen wat beter betaald mogen worden. mensen die zich helemaal de tering werken verdienen soms geen ruk. dat irriteert me wel.
Precies. Ik heb vrijwel dagelijks een Ajax-bashmomentje. Dat is gewoon leuk, ook al zit de voetballiefde bij mij helemaal niet zo diep.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou ik oprecht dood- en doodzonde vinden, geen voetbal zonder aardsrivaal. PSV is het gewoon niet.
I know *zwijmel*.
maar ze kunnen het wel op de agenda zetten. er zijn altijd wel politici die toch gevoel/compassie voor dieren hebben. Op het moment dat het op de agenda staat komt er vanzelf meer belangstelling. Het feit dat ze al zetels in de nationale politiek hebben is voor de andere partijen een duidelijk signaal dat er veel mensen zijn die willen dat er beter met dieren wordt omgegaan. Je moet klein beginnen om grootse dingen te bereikenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:55 schreef Ripley het volgende:
Ik dnek dat de PvdD helemaal niks kunnen bewerkstelligen omdat ze een suf klein one issue partijtje zijn. Maar that's me
communisme is op papier een heel mooit iets. Het is jammer dat mensen er niet mee kunnen omgaan en macht proberen te vergaren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat hebben ze een 'tijdje' geprobeerd in Rusland bijvoorbeeld, communisme heet dat
Dan woon ik toch liever hier dan daar hoor
Niet zozeer VVD. maar wel rechts. en je klinkt nu erg links.....quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:51 schreef Ripley het volgende:
[..]dan ben ik wel benieuwd waarom je mij in het VVD hokje had ingedeeld. Ik leer van alles over de indruk die jullie van me hebben de laatste dagen
Ik heb een 010 collega, ik heb wel wat geoefend de afgelopen jarenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Ik heb vrijwel dagelijks een Ajax-bashmomentje. Dat is gewoon leuk, ook al zit de voetballiefde bij mij helemaal niet zo diep.
Groen links brengt het al jaren onder de aqandacht, maar begaat niet de vergissing om het groter te maken dan dat het isquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar ze kunnen het wel op de agenda zetten. er zijn altijd wel politici die toch gevoel/compassie voor dieren hebben. Op het moment dat het op de agenda staat komt er vanzelf meer belangstelling. Het feit dat ze al zetels in de nationale politiek hebben is voor de andere partijen een duidelijk signaal dat er veel mensen zijn die willen dat er beter met dieren wordt omgegaan. Je moet klein beginnen om grootse dingen te bereiken
dat is dan weer het andere uiterste....quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat hebben ze een 'tijdje' geprobeerd in Rusland bijvoorbeeld, communisme heet dat
Dan woon ik toch liever hier dan daar hoor
daarom moeten wij gewoon tot ons 70e werken toch? of had dat daarmee niks te maken?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef mrbox het volgende:
Weetje wat ik eigenlijk het meest storende aan de huidige partijen vind is dat ze gewoon nog niet bezig zijn met de vergrijzing en de kosten die daar bij komenDat is ook zorgen voor de zwakkeren in de samenleving
mijn katten zijn mijn kindjesquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Groen links brengt het al jaren onder de aqandacht, maar begaat niet de vergissing om het groter te maken dan dat het isIk vind echt dat de partij voor de dieren het te ver doortrekt. Net zoals ik jeuk krijg van mensen die hun kat met een kind vergelijken. Ik ben dol op dieren, maar het blijven dus wel dieren.
nu niet dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef KudFokker het volgende:
En met EK's / WK's doet iedereen lief tegen elkaardom voetbal
Ja, maar hoezo had je me rechts ingeschat dan? Dat fascineert mequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
Niet zozeer VVD. maar wel rechts. en je klinkt nu erg links.....
je zegt zelf al je stemt dus eigenlijk niet voor jezelf, maar voor anderen...
anders zou je eerder naar de VVD gaan gok ik?
Niet alleen de kosten, maar ook de mogelijkheden die er uit voortvloeien. Ik bedoel, de ouderen van nu en straks zijn de mensen met genoeg geld en mogelijkheden. Valt me op dat daar ook weinig mee gedaan wordt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef mrbox het volgende:
Weetje wat ik eigenlijk het meest storende aan de huidige partijen vind is dat ze gewoon nog niet bezig zijn met de vergrijzing en de kosten die daar bij komenDat is ook zorgen voor de zwakkeren in de samenleving
Ik overdreef een beetjequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is dan weer het andere uiterste....
[..]
daarom moeten wij gewoon tot ons 70e werken toch? of had dat daarmee niks te maken?
Ja, maar meen je dat serieus? Ik ken mensen die zeggen dat "het is alsof ze een kind verloren hebben" als de kat dood is. Dat vind ik erg disrespectvol tegenover mensen die echt hun kind hebben verlorenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn katten zijn mijn kindjesmaar dat komt omdat ik heul geen echte kinderen wil
las vanmorgen nog in de krant dat er iets van 24 agenten gewond zijn geraakt omdat een club van die pauper sport niet gepromoveerd is naar de ere divisiequote:
nou....ieder heeft zijn eigen ervaring... je kind verliezen is uiteraard erger dan je kat verliezen, maar omdat iedereen de dingen anders ervaart vind ik het niet echt respectloos als iemand dat zegt. alleen iemand die kinderen heeft en geen dieren zal dat mischien wel vinden. maar mijn moeder is ook een half jaar over dr toeren geweest toen onze kat dood was....quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar meen je dat serieus? Ik ken mensen die zeggen dat "het is alsof ze een kind verloren hebben" als de kat dood is. Dat vind ik erg disrespectvol tegenover mensen die echt hun kind hebben verloren
De vooroordelen die ik heb over linkse boomknuffelaars zijn niet op jou van toepassingquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:00 schreef Ripley het volgende:
Ja, maar hoezo had je me rechts ingeschat dan? Dat fascineert me
Ja dat meen. Ik hem meer met dieren dan met mensen... mensen zijn over het algemeen zoquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar meen je dat serieus? Ik ken mensen die zeggen dat "het is alsof ze een kind verloren hebben" als de kat dood is. Dat vind ik erg disrespectvol tegenover mensen die echt hun kind hebben verloren
Bring it on.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een 010 collega, ik heb wel wat geoefend de afgelopen jaren.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja dat meen. Ik hem meer met dieren dan met mensen... mensen zijn over het algemeen zomijn huisdieren van vroeger waren de enige die ik vertrouwde. mensen zal ik nooit vertrouwen
kijk het is niet zo dat ze met de pot meeschaften. ze hebben hun eigen voer het is een dier maar ik hecht meer waarde aan hun dan de meesten mensen in mijn directe omgeving
Hier kan ik me helaas in vinden. Maar niet door eigen ervaringen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja dat meen. Ik hem meer met dieren dan met mensen... mensen zijn over het algemeen zomijn huisdieren van vroeger waren de enige die ik vertrouwde. mensen zal ik nooit vertrouwen
kijk het is niet zo dat ze met de pot meeschaften. ze hebben hun eigen voer het is een dier maar ik hecht meer waarde aan hun dan de meesten mensen in mijn directe omgeving
ben jij zelf "rechts" of "links"?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
De vooroordelen die ik heb over linkse boomknuffelaars zijn niet op jou van toepassing
Deal.quote:
Gaat nog verder dan dat, zeker nu met al dat gesponsor van de banken... Het is vooral een geld kwestie en manschap. Hoe houden we de ziektekosten betaalbaar... we zijn bijvoorbeeld van 250 euro terugkrijgen naar eerst 150 euro betalen gegaan... en dat bedrag gaat nog groeien...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef Murmeli het volgende:
daarom moeten wij gewoon tot ons 70e werken toch? of had dat daarmee niks te maken?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:11 schreef halfbearad het volgende:
Als het niet op mn bord ligt ben ik er wel allergisch voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |