Artis is met name erg oud, vandaar dat de omstandigheden voor de dieren een stuk beter kunnen. Gelukkig zijn ze ook heel druk bezig met uitbreiding om dat te bewerkstelligen. En tja, ik kom er toch wel graag - ik ben er mee opgegroeidquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
artiskut dierentuin... die moeten ze sluiten... te triest voor woorden daar
Dat kan. En als je dat wilt, ga lekker je gangquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
en dat kan ik ook heul fout interperteren
hoe moet het dan goed? Want ik lees het alleen maar fout.. Ben ik nu een bedorven geest? Zo ja??? Het is allemaal de schuld van zwarte magica hoor. Ik wacht keurig op de rescue rangers om mij te komen redden van de ondergang.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dat kan ik ook heul fout interperteren
neen ikzelf kom er niet in voor... niet leukquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kan. En als je dat wilt, ga lekker je gang
je moet ook dark wing duck oppiepen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hoe moet het dan goed? Want ik lees het alleen maar fout.. Ben ik nu een bedorven geest? Zo ja??? Het is allemaal de schuld van zwarte magica hoor. Ik wacht keurig op de rescue rangers om mij te komen redden van de ondergang.
Roboduck bedoel je.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hoe moet het dan goed? Want ik lees het alleen maar fout.. Ben ik nu een bedorven geest? Zo ja??? Het is allemaal de schuld van zwarte magica hoor. Ik wacht keurig op de rescue rangers om mij te komen redden van de ondergang.
wat splut er nou? zo'n groen ding? of iets uit je lul?quote:
Ik ben uiteraard, net als jij, kieskeurigquote:
Jij bent gewoon ziek in je hoofd...dat komt niet door die andere eend, dat komt gewoon door jezelf hoor....quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
the Beagle Boys (zware jongens dus) houden hem nog gevangen, maar gelukkig komen kwik, kwek en kwak er zo aan om hem te redden. (ducktales ftw!!!)quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je moet ook dark wing duck oppiepen...
ik denk niet dat het klaarkomen van niesen tof is, want dan kan ik mooi elk uur minstens 3 schone onderbroeken aanquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat splut er nou? zo'n groen ding? of iets uit je lul?
klaarkomen van niesen..zou dat cool zijn!
En 1.87.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard, net als jij, kieskeurig.
Uiteraardquote:
Flikker toch op met die meuk, geen mod die dit durft te sluiten hoorquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik denk niet dat het klaarkomen van niesen tof is, want dan kan ik mooi elk uur minstens 3 schone onderbroeken aan
oh leuk een dwergenmeetingquote:
goed zo, dan gaan we ze nl bekogelen met rotte tomaten hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Flikker toch op met die meuk, geen mod die dit durft te sluiten hoor.
stem je als single zijnde anders dan als je een gezin hebt (verkiezing dag hequote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard.
Weekendje Barcelona maar doen dan.
oja ik moet de stemwijzer nog invullen.... maar ik denk het niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
stem je als single zijnde anders dan als je een gezin hebt (verkiezing dag he)
Schoothondjes kan je nog krijgen als je 80 bentquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen die initiatief tonen, daar hou ik van.
ik stel voor om heinz tomaten ketchup te nemen ipv tomaten.. Maar dan wel die uit de glazen fles, en hoeft de fles niet perse leeggemaakt te worden alvoor er met de ketchup gegooid gaat worden. Maar goed dat ben ik he, heb liever geen vieze vingers van het rotte tomaten beet pakken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed zo, dan gaan we ze nl bekogelen met rotte tomaten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |