KF, MONGOLEN STINKEN NIETquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
Ja
Ik heb me ook echt een keer zo hard misdragen daar
3 van die bakjes kruidenboter op die gourmet plaat...
Het hele 'restaurant' stond blank van de rook en het meurde als een mongool
quote:
wie? KF? nee joh! KF is een baas, je weettoch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet iig dat iemand vanavond in bed flink ligt te analyseren hierover
quote:
Sterkte.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:58 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Eerst gaat ze me kraken en dan nog even transfers oefenen, heb er gewoon de schurft aan.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zijn ploatje deed ut niet meer nie.. maar ummes bedoelde :
[ afbeelding ]
Lekker ding overigens die zwarte magica
Afgesproken!quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zijn ploatje deed ut niet meer nie.. maar ummes bedoelde :
[ afbeelding ]
Lekker ding overigens die zwarte magica
sorry mijn schuld... ik ga zo weg... scheelt tenminste 1 ADHD'er in dit topic, en zeker 20% van de postsquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef getl0st het volgende:
Kolere, dit topic gaat in een razend tempo
Volkotst murm?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik neem het risico niet dat jij mij volkotst... en dat draait echt veul harder dan dat waterding hoor. dat gaat kwaakje niet trekken...
's middags is er in het openluchttheater in het vondelpark muziek van Renske Taminiau en New Cool Collective en Sanne Wallis de Vries doet de presentatie. Jammer van het weer alleenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Ze wist nog niet eens of ze kon omdat ze misschien met vriendinnen naar Nijmegen ging
Ze zou het morgen laten weten
Ik ga ook zo weg, weer 1 ADHD'er minderquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef kwaakvaak het volgende:
sorry mijn schuld... ik ga zo weg... scheelt tenminste 1 ADHD'er in dit topic, en zeker 20% van de posts
wel als je ze niet regelmatig door de wasstraat haalt he! En met extra hotwax he... daar gaan ze zo mooi van glimmen immers!quote:
Hahahahquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Maar je hebt niet de lift gesloopt waardoor er 10 man 3 uur vast zat?
jeweetzellufquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wie? KF? nee joh! KF is een baas, je weettoch?
geeft nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sorry mijn schuld... ik ga zo weg... scheelt tenminste 1 ADHD'er in dit topic, en zeker 20% van de posts
Ik wist het, hij is niet meer te redden.quote:
Sinds wanneer gaan CU / politiek en het woord sexy samen?quote:Lijsttrekker ChristenUnie
"Europa is voor veel mensen toch te ingewikkeld", verklaart Van Dalen. "En de onderwerpen zijn minder sexy dan die in Den Haag worden behandeld."
quote:
Heeft je werk deels te maken met de actuele evenementen ? Je weet elke keer wel wat er zo te doen isquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
's middags is er in het openluchttheater in het vondelpark muziek van Renske Taminiau en New Cool Collective en Sanne Wallis de Vries doet de presentatie. Jammer van het weer alleen
Wat voor type meisje is het qua interesses?
als ik ook nog wegga is er nóg een minder!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:02 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik ga ook zo weg, weer 1 ADHD'er minder
LULquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:02 schreef kwaakvaak het volgende:
wel als je ze niet regelmatig door de wasstraat haalt he! En met extra hotwax he... daar gaan ze zo mooi van glimmen immers!
ach volkotsen, volblaffen...what's the differencequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volkotst murm?
Hele rare mental image nu.
Nee, ik doe gewoon graag leuke dingen dus ik verdiep me er regelmatig inquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heeft je werk deels te maken met de actuele evenementen ? Je weet elke keer wel wat er zo te doen is
Uhm ze sport veel en is heel erg sociaal eigenlijk, best netjes zeg maar...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
's middags is er in het openluchttheater in het vondelpark muziek van Renske Taminiau en New Cool Collective en Sanne Wallis de Vries doet de presentatie. Jammer van het weer alleen
Wat voor type meisje is het qua interesses?
kwaak niet meer te redden?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wist het, hij is niet meer te redden.
Sorry murm
Ik hou van hobbiesquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik doe gewoon graag leuke dingen dus ik verdiep me er regelmatig in
uh..... neee te makkelijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach volkotsen, volblaffen...what's the difference
hij valt best mee... je moet even door dat schild van botte eigenlijk niet kunnende opmerkingen heen...quote:
Ah ja ja logisch dan dat je weet wat er speeltquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik doe gewoon graag leuke dingen dus ik verdiep me er regelmatig in
* mrbox doet ff naief:quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En ik heb al met haar gezoend hehdat zal de keuze van de date ook wel deels beinvloeden denk ik
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hij valt best mee... je moet even door dat schild van botte eigenlijk niet kunnende opmerkingen heen...
Kwestie waar je van houdt dan hequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach volkotsen, volblaffen...what's the difference
Magica heeft hem al betoverd, sorry.quote:
doeg meisje, sterkte!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef Jannuk het volgende:
Ik ga maar naar de fysio,
Kwaak: gedraag je!!!!
ik word liever volgeblaft dan als ik mag kiezen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kwestie waar je van houdt dan he
[..]
quote:Magica heeft hem al betoverd, sorry.
Artisquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhm ze sport veel en is heel erg sociaal eigenlijk, best netjes zeg maar...
Dat van dat new cool collective zat ik ook al aan te denkenflesje wijn erbij
Maar het weer
En ik heb al met haar gezoend hehdat zal de keuze van de date ook wel deels beinvloeden denk ik
ieuw vegetarischquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:09 schreef halfbearad het volgende:
Zo, ook weer lekkere dingen gehaald.
Kan ik weer vegetarisch aan de slag
ja mevrouw... ik gedraag me altijd toch? Misdragen is ook gedragquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef Jannuk het volgende:
Ik ga maar naar de fysio,
Kwaak: gedraag je!!!!
Dat maakt de date een stuk minder ongemakkelijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ah ja ja logisch dan dat je weet wat er speelt![]()
[..]
* mrbox doet ff naief:
Wat heeft dat je d'r al gezoend hebt er dan mee te maken ?
artisquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Artis![]()
Foam (fotografiemuseum) is ook altijd leuk.
Een rondvaarttochtje vind ik ook cute.
FOAM... die staat ook nog op mijn lijstje! Altijd leuk om door heen te lopen en beelden te kijken!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Artis![]()
Foam (fotografiemuseum) is ook altijd leuk.
Een rondvaarttochtje vind ik ook cute.
en dat kan ik ook heul fout interperterenquote:
Logisch!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig naar met wie ik knuffel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |