Die kreeg ik ook net nog.quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook net nog.Maar intussen al weer verwerkt.
Zal toch wel lukken, je hebt nog drie kwartier. Ik ga nu verder met de RC (ministerie inkomstenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goed bezig
ik moet er nog een aantal, maar hoop dat ik dat allemaal nog red voor 5 uur.. Anders ben ik straks te laat voor het eten
Wat is daar mis meequote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
neuk jij je negertje nou maar
quote:
Ik wou het net zeggenquote:
Mijn collega is nog bezig met het voorbereiden van die facturen en hoewel ik heel erg achter liep op haar, heb ik haar nu ingehaald want ik ben al klaar en zij nog nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal toch wel lukken, je hebt nog drie kwartier. Ik ga nu verder met de RC (ministerie inkomsten)
Nah, ik was net op tijd gekomen, maar eerst wilde ik alleen wat lurken...quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kloon!!
[..]
durfde je eerder niet?
Zeg je toch dat je 17:00 uur weg moet, omdat je nog een afspraak hebt vanavond.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn collega is nog bezig met het voorbereiden van die facturen en hoewel ik heel erg achter liep op haar, heb ik haar nu ingehaald want ik ben al klaar en zij nog nietDus ik moet wachten tot ze weer iets klaar heeft. Ik denk niet dat ik het afkrijg voor 17.00
Lurken is hier niet leukquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, ik was net op tijd gekomen, maar eerst wilde ik alleen wat lurken...
gewoon melden als je komt, dat horen we graag hierquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, ik was net op tijd gekomen, maar eerst wilde ik alleen wat lurken...
waar spreken jullie afquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeg je toch dat je 17:00 uur weg moet, omdat je nog een afspraak hebt vanavond.
Dat valt wel mee hoor.quote:
Uhhh, oke dan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon melden als je komt, dat horen we graag hier
ik werk tot half 6 door. Dus hier ergens aan de kustquote:
Heb ik al gedaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeg je toch dat je 17:00 uur weg moet, omdat je nog een afspraak hebt vanavond.
ik wilde zeggen dat we in de afwezigheid van jna toch een nieuwe escuusneger moeten hebben, maar ik wilde geen onoriginele grappen meer maken natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.![]()
[..]
Uhhh, oke dan.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik werk tot half 6 door. Dus hier ergens aan de kust
ik zie optiesquote:
Viespeukquote:
Hopelijk zien de dames die ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik wilde zeggen dat we in de afwezigheid van jna toch een nieuwe escuusneger moeten hebben, maar ik wilde geen onoriginele grappen meer maken natuurlijk
[..]
[..]
ik zie opties
vast welquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk zien de dames die ook
Seks met collega is waanzinnig populairquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat?? sex op kantoor. Wat is daar nou weer vies aan?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Seks met collega is waanzinnig populair
dus meerdere mannelijke collega's met één vrouwelijke collega?quote:Mannen maken zich hier overigens veel vaker schuldig aan dan vrouwen, en het liefst ook met meerdere collega's.
er zijn gewoon minder werkende vrouwen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
dus meerdere mannelijke collega's met één vrouwelijke collega?
Of vrouwen geven het gewoon niet toe.
Van Hans Teeuwen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
er zijn gewoon minder werkende vrouwen natuurlijk.
kom je natuurlijk weer op de uitspraak van theo maassen (of was het hand teeuwen?) "Alle vrouwen zijn kuthoeren. Behalve m'n moeder."
Ik ook niet echt..quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:03 schreef Bootje84 het volgende:
dat "behalve mijn moeder"-gedeelte herinner ik me dan niet hoor...
quote:Ik vind……eigenlijk…..over het algemeen…alle, vrouwen….KUTHOEREN…Allemaal!! Met ’n vagina..Hej al wel ’s goed bekeken de vagina? Ziet er toch niet uit? Toch allemaal ‘tzelfde...e-en as je die lul van mij ziet, ey eh haal em - haal em - haal em der is allemaal uit man, allemaal anders, allemaal speciaal, ma hm ts, ’s toch helemaal niks man..Met h’n menstruatie, nee dah moet dan elke maand weer huppakee menstruatie, alsof ’t godverdomme niks kost! Menstruatie..En goor dat dat is! GOOR! En dan op ’n gegeven moment dan zijn ze zwanger, das helemaal goor! Zo’n toeter! En dan in een keer zo FLAP een hoop water en dan BLEEEHH! Of ze menstrueren nooit meer en das ’t ergste wat er is heh, dan zijn ze in de overgang..En das goor heh, vrouw in de overgang..’s goor heh..vrouw in de overgang..die zweten...zweten...overal heh....zweten...verlept-verlept lijf..ja, en slappe tieten, fiew...Ik snap niet dat die tieten eraan blijven hangen na hun vijftigste, waarom heeft een vrouw tieten op na der vijftigste, waarom?! Geen enkele zin, en dan doen bleeh bleeh, helemaal niks, dus dan moet gewoon als ze vijftig wordt, dan zou mooi zijn, je wordt vijftig, FLOEP FLOEP, klaar. Vrouwen in de overgang die zweten, hebben gewoon een rooie - een rooie kop heh, van de - van de opvliegers - opvliegers, ja opvliegers, dan lopen ze over straat, niks aan de hand, en dan in één keer whooohooohw!! En chagrijnig! Chagrijnig!! Oooohwww! Das ook zoiets, dan licht er dus in je bed, een zwetend wijf, met een rooie kop, en een verlept lijf in bed, te mekkeren, en die vraagt dan: “Vind je me nog aantrekkelijk?”..Wat denk je nou zelf?? Sjongejongejonge zeg..Nee das allemaal heel erg, allemaal heel erg...Overgang, klinkt een beetje als een promotie heh? Maar dah kajje het toch niet echt noemen ofwel? Promotie..Menopauze, oh pauze komt er een tweede bedrijf? Nee ’t is afgelopen mevrouw, fijne tijd heh! Jaaha, maar wees lief, voor je vrouw als ze in de overgang is, kom op, ze heeft al die jaren heeft ze bier voor je gehaald, dan moeje nu ook lief voor der zijn..Ja probeer der dan toch maar een beetje aan te zitten ofzo, BLEEHHW!! Maar dan moet het, in de huwelijkse voorwaarden heh dat dan ehh zo’n iemand van de burgerlijke stand zegt: “En zult u ook in haar nadagen haar dooie jopen blijven kneden?”...
I know i amquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben de beroerdste niet om dat toe te geven hoor.
gelijk heb je. Ik wacht nog even tien minuten. Anders sta ik een beetje doelloos op de halte te wachten. Nu krijg ik er nog voor betaaldquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:25 schreef Psychonikeo het volgende:
maar ik ben wel de beroerdste om nu gewoon lekker naar huis te gaan.
Toch nog geen hol gedaan vandaag
Adieu!quote:
Weekend?quote:
Wij hebben een truusquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
thuis, gegeten en afgewassen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
thuis, gegeten en afgewassen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:09 schreef MarijeH het volgende:
[..]Wat heb je gegeten als ik vragen mag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Er is ingebroken bij ons in de schuur.
Is er iets weg, zo ja wat?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]jahoor, dat mag je vragen.
Ja ze hebben hogedrukspuit megenomen en nog wat gereedschap wat in de aanhanger lag. De aanhanger zelf hebben ze laten staan overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Is er iets weg, zo ja wat?
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja ze hebben hogedrukspuit megenomen en nog wat gereedschap wat in de aanhanger lag. De aanhanger zelf hebben ze laten staan overigens.
Topic #1000quote:
Dat moet morgen te halen zijnquote:
Komen al die oud-Stage SC'er dan opeens terug om even een post te plaatsen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
Bravebart mompelde ook iets over 1000 en een keer posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met reuniequote:Op woensdag 3 juni 2009 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komen al die oud-Stage SC'er dan opeens terug om even een post te plaatsen?
Guess so..*met ogen rolt*quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komen al die oud-Stage SC'er dan opeens terug om even een post te plaatsen?
Kan jij ze dan geen tijdelijke ban geven tot na topic 1000quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:05 schreef Isdatzo het volgende:
Eigenlijk moet je ze dan massaal negeren...
Ik zal 'em ook wel missen danquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Iets met reunieWil je net zien.. dan mis ik de Stage SC 1000
quote:
Ik was er in 992 nog ongeveerquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Je was hier toch al heel wat topics weg
Daar ga ik mijn tijd dus niet aan verdoen hčquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet vergeten om te gaan stemmen morgen.
Omdat je zelf al antwoord gaf misschien?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja joh, dan reageert er lekker niemand op mijn vraag?!![]()
Wat was je vraag dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja joh, dan reageert er lekker niemand op mijn vraag?!![]()
Doe je het lekker nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar ga ik mijn tijd dus niet aan verdoen hč
Heb jij een waterdichte Ipod dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
H2O seizoen 1 staat op mijn iPod, nu seizoen 2 nog even omzetten naar juiste extensie en er ook opknallen. Heb ik in ieder geval iets te doen tijdens de vakantie
Aangezien ik hier nog wel tot het meubilair hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zal 'em ook wel missen dan
Mijne doet het niet onder waterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:27 schreef PieterBas het volgende:
Noes!! L.no, doe er wat aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Voetbalt L.no dan?quote:
Nee, maar die komt uit de buurt..quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:44 schreef Isdatzo het volgende:
Heb er eigenlijk geen problemen mee als roda degradeert tbh.
Uit de buurt van Kerkrade...quote:
Tell me about itquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uit de buurt van Kerkrade...Dat is een aardig stukje rijden vanaf hier
Oi oi, ik speel het maar al te graag, alleen zit in geen vereniging.quote:
Nee, hoor, zo een ben ik er niet. Ik ben me bewust van mijn stemrecht, maar heb geen tijd om me in politiek te verdiepen. Dat is voor mij wel een vereiste om een weloverwogen keuze te maken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doe je het lekker nietMaar dan niet achteraf klagen dat de EU het niet goed doet.
Leuke mensen ookquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat was je vraag dan?Die heb ik weer gemist zeker.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waarom komt Gloeimuis niet langs eigenlijk? Zeker op vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best wel inderdaad.quote:
Eigenlijk wel ja.. dan liever toch Zeelandquote:
Die vraag heb ik gemist, maar ik heb geen idee...quote:
Leg je eieren? Ik heb nog wel een plekje hier op stok overquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Best wel inderdaad.Al zou ik het niet erg vinden om in drukkere steden te wonen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.. dan liever toch Zeeland
quote:Een vriend van mij, nota bene uit de buurt van Maastricht.. raakte een beetje in paniek.. toen hij opeens bij Maastricht de verkeerde kant op reed.. en opeens bordje België tegen kwam
Eerst aardig doen he.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.. dan liever toch Zeeland
Is eieren halen van de supermarkt ook goed?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Leg je eieren? Ik heb nog wel een plekje hier op stok over
Mijn kippen leggen lekkerdere eieren..quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Eerst aardig doen he.![]()
![]()
[..]
Is eieren halen van de supermarkt ook goed?
Als ik 5 min. ergens wandel zonder echt op te letten waar ik loop, dan ben ik meteen in Duitsland.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:57 schreef PieterBas het volgende:
Een vriend van mij, nota bene uit de buurt van Maastricht.. raakte een beetje in paniek.. toen hij opeens bij Maastricht de verkeerde kant op reed.. en opeens bordje België tegen kwam
Lekker relevant dat het lekker is. Je wilde toch eieren? Nou dan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn kippen leggen lekkerdere eieren..
Ja das waar.. Kom nou maar langs!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Lekker relevant dat het lekker is. Je wilde toch eieren? Nou dan.
Maar jij hebt toch ook eieren.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Lekker relevant dat het lekker is. Je wilde toch eieren? Nou dan.
Die wil ik nog niet bevruchten hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook eieren.
quote:
HM, ja.. niet zo eetbaar lijkt me of was dat ook niet zo relevant?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook eieren.
nicoquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:11 schreef Psychonikeo het volgende:
Goeiemorgen.. wat een ramp weer eens met de auto naar het werk
mja, ik had weinig andere keusquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nico
Het is weer wat frisjes en de zon heeft zich nog niet laten zien, dus iedereen stapt weer in de auto
eigen schuld, moet je maar niet naar scheveningen gaan!quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:20 schreef Bootje84 het volgende:
Goeiemorgen vriendjes, vriendinnetjes en ander gespuis!
* Bootje84 is brak
Maar je bent nu op plaats van bestemming. Of niet?quote:
moguh!quote:
ja, een uur later wel. Iets wat op een rustige dag misschien 20 minuten kost.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar je bent nu op plaats van bestemming. Of niet?
Dat was dinsdag faalhaasquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eigen schuld, moet je maar niet naar scheveningen gaan!
Hard voor weinig niets..quote:
heul goedquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
Het was al bekend, maar goed..
Mannen met een jongere vrouw leven langer
wat houdt je zo druk bezig de laatste tijd?quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:38 schreef Houniet het volgende:
Hier gaat het ook goed, erg druk maar wel oke.
I need that.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
succes!! Je kan het!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:06 schreef Daph_ het volgende:
Mogguh
Zo, ik zit op school. Ik ga vandaag de hele dag aan mijn scriptie werken. Voor 15.00 uur moet ik mijn herschreven inleiding opnieuw inleveren, hardcopy, dus ik heb ongeveer tot 14.00 om het af te krijgen (dat uur heb ik nodig om een werkende printer te vinden). Ik heb mijn begeleidster net een mail gestuurd met daarin mijn deelvragen en wat ik wil gaan behandelen in die stukken met de vraag of ze er alvast even naar wil kijken als ze tijd heeft. Ik hoop het, want als het niet goed is, kan ik het nog even aanpassen voor ik het moet inleveren. Ik heb in ieder geval wel laten zien dat ik er al over na gedacht heb en dat ik er niet tot het laatste moment mee wacht![]()
Ik had trouwens gisteren een voicemailbericht van het kantoor waar ik vorige week op gesprek was, of ik even terug wilde bellen. Ben benieuwd..
Oh ja: TSJAKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zo. Nu weer verder
have funquote:
blijf jij maar lekker onder de bewolking zittenquote:
ik heb al regen gehad vandaagquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
blijf jij maar lekker onder de bewolking zitten
Oh, dus dáár was het je om te doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, maar ik word natuurlijk bedankt voor de succes-wens!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sommige mensen verdienen het gewoon.
Je gaat goedquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:47 schreef Daph_ het volgende:
Whoei, eerste halve a4 voor de inleiding is zo'n beetje klaar. Nu moet ik toe gaan werken naar de centrale vraag en de deelvragen. *tikt driftig door*
En Isdatzo ik bedankte Nico inderdaad voor de succeswens
Ze kwam niet met een suggestie?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:52 schreef Daph_ het volgende:
Reactie van begeleidster:
Deelvragen zijn goed, maar moet er twee kleine deelvragen bij bedenken om het een logischere opbouw te geven voor mijn scriptie.
tuurlijk? Is dat gek?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, dus dáár was het je om te doen?
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sommige mensen verdienen het gewoon.
quote:
lekkerrrrrrrrrr!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:47 schreef Daph_ het volgende:
Whoei, eerste halve a4 voor de inleiding is zo'n beetje klaar. Nu moet ik toe gaan werken naar de centrale vraag en de deelvragen. *tikt driftig door*
En Isdatzo ik bedankte Nico inderdaad voor de succeswens
In ieder geval geeft ze snel en direct feedbackquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:52 schreef Daph_ het volgende:
Reactie van begeleidster:
Deelvragen zijn goed, maar moet er twee kleine deelvragen bij bedenken om het een logischere opbouw te geven voor mijn scriptie.
Jawel hoor, het was niet zo kort als ik het hier typ hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kwam niet met een suggestie?
Uhu, daar ben ik ook heel blij mee. Ik vind haar nu ook geen Graftak meer hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tuurlijk? Is dat gek?
[..]
[..]
[..]
[..]
lekkerrrrrrrrrr!!
[..]
In ieder geval geeft ze snel en direct feedback
De welbekende "het moet een mooi verhaal zijn"-suggestie. Wel logisch, maar best lastig.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jawel hoor, het was niet zo kort als ik het hier typ hoor
Ik duik te snel in wat ik wil behandelen en dat komt een beetje uit de lucht vallen in die scriptie. Ik vind het alleen lastig om er iets tussen te bedenken, want ik wil niet teveel uitwijden over dingen die ik toch niet wil/moet behandelen in de scriptie.
mooi zoquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Uhu, daar ben ik ook heel blij mee. Ik vind haar nu ook geen Graftak meer hoorVan een andere begeleider had ik nooit zo snel feedback gekregen, en al helemaal niet zo duidelijk als zij het me nu geeft
idd.. je moet het goed en makkelijk leesbaar brengen. Vaak is het voor jezelf al zo duidelijk dat je niet ziet dat het voor anderen niet allemaal zo simpel is. Die moet je 'begeleiden' door je verhaal..quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De welbekende "het moet een mooi verhaal zijn"-suggestie. Wel logisch, maar best lastig.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jawel hoor, het was niet zo kort als ik het hier typ hoor
Ik duik te snel in wat ik wil behandelen en dat komt een beetje uit de lucht vallen in die scriptie. Ik vind het alleen lastig om er iets tussen te bedenken, want ik wil niet teveel uitwijden over dingen die ik toch niet wil/moet behandelen in de scriptie.
Dát was precies het probleem in mijn scriptiequote:Op donderdag 4 juni 2009 11:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mooi zo
[..]
idd.. je moet het goed en makkelijk leesbaar brengen. Vaak is het voor jezelf al zo duidelijk dat je niet ziet dat het voor anderen niet allemaal zo simpel is. Die moet je 'begeleiden' door je verhaal..
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dát was precies het probleem in mijn scriptie.
Ik ben weer verder! Volgens mij heb ik al een extra deelvraag die ik kan noteren, nog even kijken of het wel daadwerkelijk aansluit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]You go girl
dan spreek je veel vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]You go girl
Gisteren nog tegen L.noSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Zoals Bootje ook al zei, gisteren tegen L.no en volgens mij ook nog tegen Daph.quote:
Zo. nieuw record met inloggen..quote:
Dat was al een tijdje bekend hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
even het bewijs vastleggen.
slaan!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen die bij hun betaling geen factuurnummer erbij zetten en niet het volledige bedrag betalenZo kan ik de betaling toch niet plaatsen.
![]()
ooh ja.. maar wel op een oude boot die al lekker veel koraalgroei heeft enzo!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik dacht meer aan kielhalen of zo
oneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehundred and eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigthyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:29 schreef Monitor het volgende:Top 100 van woensdag 3 juni 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
004. 180 Psychonikeo
011. 153 Isdatzo
020. 108 FunkyHomosapien
026. 098 Luctor.et.Emergo
056. 069 Kluts
057. 068 Bootje84
058. 067 PieterBas
067. 065 Daph_
Dit document is automatisch gegenereerd en zonder handtekening geldig.
uiteraardquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh ja.. maar wel op een oude boot die al lekker veel koraalgroei heeft enzo!!
quote:oneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehundred and eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigthyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!
150? Damn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh ja.. maar wel op een oude boot die al lekker veel koraalgroei heeft enzo!!
[..]
oneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehundred and eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigthyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!
wat een vijandigheidquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
150 keer jou op je gezicht slaan is prima.
153 gaat gewoon te furrrr.
Feliquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:52 schreef PieterBas het volgende:
Geslaagd
Lang verhaal.. maar het is toch gelukt..
ok.. feli dan maar!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:52 schreef PieterBas het volgende:
Geslaagd
als je me knie maar mis houdtquote:
inderdaadquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:52 schreef PieterBas het volgende:
Geslaagd
Want die auto loopt je mooi achterna? Of bedoelde je duwenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaadJe zou maar 150 liter brandstof meegenomen hebben en de volgende pomp is over 153 km. Kan je toch mooi 3 km lopen
jij hebt toch een motor, die kan je toch wel aan de hand nemen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Want die auto loopt je mooi achterna? Of bedoelde je duwen?
Dan zou ik toch voor 6 kilometer lopen gaan ipv 3 duwen.
Oh, kán wel ja.. maar of dat nu fijn loopt.. in een leren pak een motor duwen.. denk dat ik wel heen en terug loop ipv duwenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jij hebt toch een motor, die kan je toch wel aan de hand nemen.
En ik heb geen tank van 150 liter in mijn auto
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:52 schreef PieterBas het volgende:
Geslaagd
whateverquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, kán wel ja.. maar of dat nu fijn loopt.. in een leren pak een motor duwen.. denk dat ik wel heen en terug loop ipv duwen.
quote:
Dank uquote:
Dan had je maar gefeliciteerd volledig moeten schrijven.quote:
Ik praat niet tegen klonenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan had je maar gefeliciteerd volledig moeten schrijven.
Dan doe je momenteel toch iets verkeerds.quote:
wat zeg je?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo mompelt iets over stomme Zweden en ondankbaar enzo.
Zei ik in 't algemeenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan doe je momenteel toch iets verkeerds.![]()
* L.no gaat naar school toe..
* PieterBas gaat binnenkort naar Stockholm toequote:Op donderdag 4 juni 2009 12:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo mompelt iets over stomme Zweden en ondankbaar enzo.
Thanks, al was het wel een klein slagveld. Er had veel meer in kunnen zitten, qua verdediging en qua scriptie..quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:50 schreef Daph_ het volgende:
PB Congratz!! Dat heb je maar weer mooi klaargespeeld![]()
uhm.. bij mij stond er vrij weinigquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:50 schreef Daph_ het volgende:
PB Congratz!! Dat heb je maar weer mooi klaargespeeld![]()
Ik heb volgens mij mijn inleiding af, alleen is ie nu 2 kantjes ipv 3 eerst. Volgens mij issie beter, maar ik twijfel toch![]()
Wat hebben jullie allemaal in de inleiding van je scriptie gezet?
Ik zet er ook altijd vrij weinig in, maar mijn begeleidster wilde het uitgebreider hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm.. bij mij stond er vrij weinig
Dat is waarquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:04 schreef Daph_ het volgende:
PB niet druk over maken! Je hebt je diploma!! That's all that counts toch?
Inleiding moet kort zijn. De hoofd en deelvragen kunnen naar het hoofdstuk "Achtergrond"quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:04 schreef Daph_ het volgende:
PB niet druk over maken! Je hebt je diploma!! That's all that counts toch?
[..]
Ik zet er ook altijd vrij weinig in, maar mijn begeleidster wilde het uitgebreider hebben.
Ik heb nu:
- korte beschrijving van stagebedrijf
- hoofdvraag en deelvragen
- onderzoeksmethode deelvragen
- doel van de scriptie
Het is nu 2 kantjes en een beetje. Ik heb het doorgenomen, maar volgens mij moet het zo kloppen? Gosh, ik wou dat ik niet zo aan mezelf twijfelde
Niceee!! Goed gedaan hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is waar, moet ook een beetje tot mijn doordringen..
Maar heb wel goede feedback gehad, en te horen van mijn docenten dat ik tot een van de meeste "gegroeide" studenten hoor.
In moest mijn hoofd- en deelvragen in mijn inleiding verwerken, vandaar dat het dus ook langer is. Normaal geef ik alleen maar in het kort aan waar het rapport over gaat en dan de indeling van de hoofdstukken, maar dat is in dit geval dus niet voldoendequote:Op donderdag 4 juni 2009 13:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Inleiding moet kort zijn. De hoofd en deelvragen kunnen naar het hoofdstuk "Achtergrond"
Moest ook wel, vergeleken met de introweek...quote:
Het eerste is normaal, maar goed als je begeleidster het wil, dan maar zo tochquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In moest mijn hoofd- en deelvragen in mijn inleiding verwerken, vandaar dat het dus ook langer is. Normaal geef ik alleen maar in het kort aan waar het rapport over gaat en dan de indeling van de hoofdstukken, maar dat is in dit geval dus niet voldoende
Ja het moet maar.. Ik denk dat het zo goed is, maar ik twijfel toch, vandaar dat ik het aan jullie vroegquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het eerste is normaal, maar goed als je begeleidster het wil, dan maar zo toch
Ik denk dat ik al even de IB groep ga bellen..quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:22 schreef Daph_ het volgende:
PB ik heb geen idee, dat moet ik ook nog steeds uitzoeken
Ik heb mijn inleiding uitgeprint, ik ga nu mijn begeleidster opzoeken en het inleveren. Tot zo
pas als je je diploma hebt. Daarna wordt je pas officieel uitgeschreven en heb je er dus geen recht meer opquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:19 schreef PieterBas het volgende:
Eens kijken hoe het nu gaat met mijn ov.. moet ik dat ding pas inleveren als ik mijn diploma in handen heb? of meteen vandaag inleveren?
goooeeeed zoooo!!quote:
Sterretjequote:
Anderhalf uur voor de deadlinequote:Op donderdag 4 juni 2009 13:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
pas als je je diploma hebt. Daarna wordt je pas officieel uitgeschreven en heb je er dus geen recht meer op
[..]
goooeeeed zoooo!!
Goed bezig. Dat is ook goeie wil tonen naar je begeleidster toequote:Op donderdag 4 juni 2009 13:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Anderhalf uur voor de deadline![]()
Ben wel weer een beetje trots op mezelfNu ga ik de rest aanpassen. Ik twijfel alleen een beetje of ik bepaalde stukken helemaal opnieuw zal schrijven of gewoon ga aanpassen.. Wil vermijden dat ik weer een scriptie inlever waar ik op de verkeerde manier aan de slag ben gegaan
Thanksquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
pas als je je diploma hebt. Daarna wordt je pas officieel uitgeschreven en heb je er dus geen recht meer op
Netjes hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Anderhalf uur voor de deadline![]()
Ben wel weer een beetje trots op mezelfNu ga ik de rest aanpassen. Ik twijfel alleen een beetje of ik bepaalde stukken helemaal opnieuw zal schrijven of gewoon ga aanpassen.. Wil vermijden dat ik weer een scriptie inlever waar ik op de verkeerde manier aan de slag ben gegaan
True, daarom wilde ik het uiterlijk om 13.55 uitprinten, anders ziet het er weer zo uit alsof ik alles op het laatste moment doe. Ik wil gewoon laten zien dat ik het echt wíl en dat ik bereid ben hard te werken, dat is tegenover haar ook beter denk ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Goed bezig. Dat is ook goeie wil tonen naar je begeleidster toe
Daarom.. beste is overnieuw beginnen met je huidige als inspiratie denk ik..
Kan nu nog studentikoos gedrag vertonen..quote:
Bij mij schreven ze mij uit. Hoefde ik zelf niets aan te doen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Thanks
De uitschrijfdatum geldt dus... Maar ik ben een beetje bang om mij nu uit te schrijven. Ik weet hoe het namelijk gaat bij Inholland, als je uitschrijft, dan gooien ze meteen je account leeg, webmail sluiten ze af..
Wil je net zien dat daar de uitnodiging ingemaild wordt
1 woord: top!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True, daarom wilde ik het uiterlijk om 13.55 uitprinten, anders ziet het er weer zo uit alsof ik alles op het laatste moment doe. Ik wil gewoon laten zien dat ik het echt wíl en dat ik bereid ben hard te werken, dat is tegenover haar ook beter denk ik.
Ja ik denk dat ik dat maar ga doen inderdaad. Ik ga wel een stuk met alléén theorie gebruiken uit mijn oude scriptie, die theorie vond ze namelijk op zich wel goed, maar er ontbrak wat toelichting dus dat wilde ze graag aangevuld zien.
Dat heet servicequote:Op donderdag 4 juni 2009 13:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Bij mij schreven ze mij uit. Hoefde ik zelf niets aan te doen.
Dan moet je het vast zelf doen Piet. Inholland kennendequote:
Dat is zo fijn om te horen af en toequote:Op donderdag 4 juni 2009 13:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Bij mij schreven ze mij uit. Hoefde ik zelf niets aan te doen.
[..]
1 woord: top!
quote:
Ik had het bij de hogeschool Rotterdam ook niet verwacht hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan moet je het vast zelf doen Piet. Inholland kennende
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is zo fijn om te horen af en toe.
Dankje
Ik ga even verder werken, nog een uurtje, anderhalf uur op school. Dan ga ik pakketjes naar het postkantoor brengen en daarna thuis verder werken, anders sta ik in de fileen dat kost me dan een uur. Beetje zonde.
TSJAKKAAAAAAAAAAAAAAAAA
hoiquote:
Dat moet ook.. volgens de brief die ik dinsdag in de bus kreeg.. en een mailtje dat ik mij nog niet had ingeschrevenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan moet je het vast zelf doen Piet. Inholland kennende
jij krijgt ook nog gewoon stufie?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mezelf ook nooit uitgeschreven/hoeven uitschrijven.
Oud studenten krijgen door fout Hogeschool nog jaren studiefinancieringquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij krijgt ook nog gewoon stufie?
ook kut.. moet je allemaal weer terugbetalenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oud studenten krijgen door fout Hogeschool nog jaren studiefinanciering
nee, daar had ik in mijn laatste jaar al geen recht meer op. Ik heb toen het symbolische bedrag van ¤ 0,- per maand geleend bij de IB Groep. Dus wellicht krijg ik die lening nu nog steeds welquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij krijgt ook nog gewoon stufie?
Mijn naam is haasquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ook kut.. moet je allemaal weer terugbetalen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als je echt onterecht geld hebt gehad, dan vinden ze je wel hoor
Dan welquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als je echt onterecht geld hebt gehad, dan vinden ze je wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |