Die kreeg ik ook net nog.quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook net nog.Maar intussen al weer verwerkt.
Zal toch wel lukken, je hebt nog drie kwartier. Ik ga nu verder met de RC (ministerie inkomstenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goed bezig
ik moet er nog een aantal, maar hoop dat ik dat allemaal nog red voor 5 uur.. Anders ben ik straks te laat voor het eten
Wat is daar mis meequote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
neuk jij je negertje nou maar
quote:
Ik wou het net zeggenquote:
Mijn collega is nog bezig met het voorbereiden van die facturen en hoewel ik heel erg achter liep op haar, heb ik haar nu ingehaald want ik ben al klaar en zij nog nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal toch wel lukken, je hebt nog drie kwartier. Ik ga nu verder met de RC (ministerie inkomsten)
Nah, ik was net op tijd gekomen, maar eerst wilde ik alleen wat lurken...quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kloon!!
[..]
durfde je eerder niet?
Zeg je toch dat je 17:00 uur weg moet, omdat je nog een afspraak hebt vanavond.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn collega is nog bezig met het voorbereiden van die facturen en hoewel ik heel erg achter liep op haar, heb ik haar nu ingehaald want ik ben al klaar en zij nog nietDus ik moet wachten tot ze weer iets klaar heeft. Ik denk niet dat ik het afkrijg voor 17.00
Lurken is hier niet leukquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, ik was net op tijd gekomen, maar eerst wilde ik alleen wat lurken...
gewoon melden als je komt, dat horen we graag hierquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, ik was net op tijd gekomen, maar eerst wilde ik alleen wat lurken...
waar spreken jullie afquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeg je toch dat je 17:00 uur weg moet, omdat je nog een afspraak hebt vanavond.
Dat valt wel mee hoor.quote:
Uhhh, oke dan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon melden als je komt, dat horen we graag hier
ik werk tot half 6 door. Dus hier ergens aan de kustquote:
Heb ik al gedaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeg je toch dat je 17:00 uur weg moet, omdat je nog een afspraak hebt vanavond.
ik wilde zeggen dat we in de afwezigheid van jna toch een nieuwe escuusneger moeten hebben, maar ik wilde geen onoriginele grappen meer maken natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.![]()
[..]
Uhhh, oke dan.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik werk tot half 6 door. Dus hier ergens aan de kust
ik zie optiesquote:
Viespeukquote:
Hopelijk zien de dames die ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik wilde zeggen dat we in de afwezigheid van jna toch een nieuwe escuusneger moeten hebben, maar ik wilde geen onoriginele grappen meer maken natuurlijk
[..]
[..]
ik zie opties
vast welquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk zien de dames die ook
Seks met collega is waanzinnig populairquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat?? sex op kantoor. Wat is daar nou weer vies aan?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Seks met collega is waanzinnig populair
dus meerdere mannelijke collega's met één vrouwelijke collega?quote:Mannen maken zich hier overigens veel vaker schuldig aan dan vrouwen, en het liefst ook met meerdere collega's.
er zijn gewoon minder werkende vrouwen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
dus meerdere mannelijke collega's met één vrouwelijke collega?
Of vrouwen geven het gewoon niet toe.
Van Hans Teeuwen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
er zijn gewoon minder werkende vrouwen natuurlijk.
kom je natuurlijk weer op de uitspraak van theo maassen (of was het hand teeuwen?) "Alle vrouwen zijn kuthoeren. Behalve m'n moeder."
Ik ook niet echt..quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:03 schreef Bootje84 het volgende:
dat "behalve mijn moeder"-gedeelte herinner ik me dan niet hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |