Die kreeg ik ook net nog.quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook net nog.Maar intussen al weer verwerkt.
Zal toch wel lukken, je hebt nog drie kwartier. Ik ga nu verder met de RC (ministerie inkomstenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goed bezig
ik moet er nog een aantal, maar hoop dat ik dat allemaal nog red voor 5 uur.. Anders ben ik straks te laat voor het eten
Wat is daar mis meequote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
neuk jij je negertje nou maar
quote:
Ik wou het net zeggenquote:
Mijn collega is nog bezig met het voorbereiden van die facturen en hoewel ik heel erg achter liep op haar, heb ik haar nu ingehaald want ik ben al klaar en zij nog nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal toch wel lukken, je hebt nog drie kwartier. Ik ga nu verder met de RC (ministerie inkomsten)
Nah, ik was net op tijd gekomen, maar eerst wilde ik alleen wat lurken...quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kloon!!
[..]
durfde je eerder niet?
Zeg je toch dat je 17:00 uur weg moet, omdat je nog een afspraak hebt vanavond.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn collega is nog bezig met het voorbereiden van die facturen en hoewel ik heel erg achter liep op haar, heb ik haar nu ingehaald want ik ben al klaar en zij nog nietDus ik moet wachten tot ze weer iets klaar heeft. Ik denk niet dat ik het afkrijg voor 17.00
Lurken is hier niet leukquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, ik was net op tijd gekomen, maar eerst wilde ik alleen wat lurken...
gewoon melden als je komt, dat horen we graag hierquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, ik was net op tijd gekomen, maar eerst wilde ik alleen wat lurken...
waar spreken jullie afquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeg je toch dat je 17:00 uur weg moet, omdat je nog een afspraak hebt vanavond.
Dat valt wel mee hoor.quote:
Uhhh, oke dan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon melden als je komt, dat horen we graag hier
ik werk tot half 6 door. Dus hier ergens aan de kustquote:
Heb ik al gedaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeg je toch dat je 17:00 uur weg moet, omdat je nog een afspraak hebt vanavond.
ik wilde zeggen dat we in de afwezigheid van jna toch een nieuwe escuusneger moeten hebben, maar ik wilde geen onoriginele grappen meer maken natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.![]()
[..]
Uhhh, oke dan.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik werk tot half 6 door. Dus hier ergens aan de kust
ik zie optiesquote:
Viespeukquote:
Hopelijk zien de dames die ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik wilde zeggen dat we in de afwezigheid van jna toch een nieuwe escuusneger moeten hebben, maar ik wilde geen onoriginele grappen meer maken natuurlijk
[..]
[..]
ik zie opties
vast welquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk zien de dames die ook
Seks met collega is waanzinnig populairquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat?? sex op kantoor. Wat is daar nou weer vies aan?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Seks met collega is waanzinnig populair
dus meerdere mannelijke collega's met één vrouwelijke collega?quote:Mannen maken zich hier overigens veel vaker schuldig aan dan vrouwen, en het liefst ook met meerdere collega's.
er zijn gewoon minder werkende vrouwen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
dus meerdere mannelijke collega's met één vrouwelijke collega?
Of vrouwen geven het gewoon niet toe.
Van Hans Teeuwen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
er zijn gewoon minder werkende vrouwen natuurlijk.
kom je natuurlijk weer op de uitspraak van theo maassen (of was het hand teeuwen?) "Alle vrouwen zijn kuthoeren. Behalve m'n moeder."
Ik ook niet echt..quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:03 schreef Bootje84 het volgende:
dat "behalve mijn moeder"-gedeelte herinner ik me dan niet hoor...
quote:Ik vind……eigenlijk…..over het algemeen…alle, vrouwen….KUTHOEREN…Allemaal!! Met ’n vagina..Hej al wel ’s goed bekeken de vagina? Ziet er toch niet uit? Toch allemaal ‘tzelfde...e-en as je die lul van mij ziet, ey eh haal em - haal em - haal em der is allemaal uit man, allemaal anders, allemaal speciaal, ma hm ts, ’s toch helemaal niks man..Met h’n menstruatie, nee dah moet dan elke maand weer huppakee menstruatie, alsof ’t godverdomme niks kost! Menstruatie..En goor dat dat is! GOOR! En dan op ’n gegeven moment dan zijn ze zwanger, das helemaal goor! Zo’n toeter! En dan in een keer zo FLAP een hoop water en dan BLEEEHH! Of ze menstrueren nooit meer en das ’t ergste wat er is heh, dan zijn ze in de overgang..En das goor heh, vrouw in de overgang..’s goor heh..vrouw in de overgang..die zweten...zweten...overal heh....zweten...verlept-verlept lijf..ja, en slappe tieten, fiew...Ik snap niet dat die tieten eraan blijven hangen na hun vijftigste, waarom heeft een vrouw tieten op na der vijftigste, waarom?! Geen enkele zin, en dan doen bleeh bleeh, helemaal niks, dus dan moet gewoon als ze vijftig wordt, dan zou mooi zijn, je wordt vijftig, FLOEP FLOEP, klaar. Vrouwen in de overgang die zweten, hebben gewoon een rooie - een rooie kop heh, van de - van de opvliegers - opvliegers, ja opvliegers, dan lopen ze over straat, niks aan de hand, en dan in één keer whooohooohw!! En chagrijnig! Chagrijnig!! Oooohwww! Das ook zoiets, dan licht er dus in je bed, een zwetend wijf, met een rooie kop, en een verlept lijf in bed, te mekkeren, en die vraagt dan: “Vind je me nog aantrekkelijk?”..Wat denk je nou zelf?? Sjongejongejonge zeg..Nee das allemaal heel erg, allemaal heel erg...Overgang, klinkt een beetje als een promotie heh? Maar dah kajje het toch niet echt noemen ofwel? Promotie..Menopauze, oh pauze komt er een tweede bedrijf? Nee ’t is afgelopen mevrouw, fijne tijd heh! Jaaha, maar wees lief, voor je vrouw als ze in de overgang is, kom op, ze heeft al die jaren heeft ze bier voor je gehaald, dan moeje nu ook lief voor der zijn..Ja probeer der dan toch maar een beetje aan te zitten ofzo, BLEEHHW!! Maar dan moet het, in de huwelijkse voorwaarden heh dat dan ehh zo’n iemand van de burgerlijke stand zegt: “En zult u ook in haar nadagen haar dooie jopen blijven kneden?”...
I know i amquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben de beroerdste niet om dat toe te geven hoor.
gelijk heb je. Ik wacht nog even tien minuten. Anders sta ik een beetje doelloos op de halte te wachten. Nu krijg ik er nog voor betaaldquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:25 schreef Psychonikeo het volgende:
maar ik ben wel de beroerdste om nu gewoon lekker naar huis te gaan.
Toch nog geen hol gedaan vandaag
Adieu!quote:
Weekend?quote:
Wij hebben een truusquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
thuis, gegeten en afgewassen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
thuis, gegeten en afgewassen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:09 schreef MarijeH het volgende:
[..]Wat heb je gegeten als ik vragen mag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Er is ingebroken bij ons in de schuur.
Is er iets weg, zo ja wat?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]jahoor, dat mag je vragen.
Ja ze hebben hogedrukspuit megenomen en nog wat gereedschap wat in de aanhanger lag. De aanhanger zelf hebben ze laten staan overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Is er iets weg, zo ja wat?
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja ze hebben hogedrukspuit megenomen en nog wat gereedschap wat in de aanhanger lag. De aanhanger zelf hebben ze laten staan overigens.
Topic #1000quote:
Dat moet morgen te halen zijnquote:
Komen al die oud-Stage SC'er dan opeens terug om even een post te plaatsen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
Bravebart mompelde ook iets over 1000 en een keer posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met reuniequote:Op woensdag 3 juni 2009 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komen al die oud-Stage SC'er dan opeens terug om even een post te plaatsen?
Guess so..*met ogen rolt*quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komen al die oud-Stage SC'er dan opeens terug om even een post te plaatsen?
Kan jij ze dan geen tijdelijke ban geven tot na topic 1000quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:05 schreef Isdatzo het volgende:
Eigenlijk moet je ze dan massaal negeren...
Ik zal 'em ook wel missen danquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Iets met reunieWil je net zien.. dan mis ik de Stage SC 1000
quote:
Ik was er in 992 nog ongeveerquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Je was hier toch al heel wat topics weg
Daar ga ik mijn tijd dus niet aan verdoen hèquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet vergeten om te gaan stemmen morgen.
Omdat je zelf al antwoord gaf misschien?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja joh, dan reageert er lekker niemand op mijn vraag?!![]()
Wat was je vraag dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja joh, dan reageert er lekker niemand op mijn vraag?!![]()
Doe je het lekker nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar ga ik mijn tijd dus niet aan verdoen hè
Heb jij een waterdichte Ipod dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
H2O seizoen 1 staat op mijn iPod, nu seizoen 2 nog even omzetten naar juiste extensie en er ook opknallen. Heb ik in ieder geval iets te doen tijdens de vakantie
Aangezien ik hier nog wel tot het meubilair hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zal 'em ook wel missen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |