SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
Naar verluidt zijn de strepen luchtiger. Over een paar dagen weet ik of dat kloptquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:35 schreef Webkim het volgende:
Is het verschil tussen Vatanai strepen en jaquards heel duidelijk? Ik heb alleen ervaring met de strepen. Vind de jaquards niet zo mooi...
quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:26 schreef owlet het volgende:
Ha Seilram! Zo gaat het altijd.... Nog voor de eerste doek binnen is wordt er al weer over een tweede nagedacht. Na die tweede, die er uiteraard gaat komen, maak je maar geen illusies, komt de derde en dan is het hek van de dam
quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:26 schreef owlet het volgende:
Ha Seilram! Zo gaat het altijd.... Nog voor de eerste doek binnen is wordt er al weer over een tweede nagedacht. Na die tweede, die er uiteraard gaat komen, maak je maar geen illusies, komt de derde en dan is het hek van de dam
Klein bankje overvallen is genoegquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:24 schreef Troel het volgende:
Ik zou een moord doen (bij wijze van! ) voor een doek met walvisjes erop
Ik gok dat jij op prunella doelt?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:01 schreef Ticootje het volgende:
is een bb slen een beetje een lekkere zomerdoek?
Webkim is hier ooit begonnen met een Girasol Lampo te laten rondreizen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:19 schreef Kleurdoos het volgende:
A ik zie dat Webkim ook een draagdoekreisactie is begonnen.. who's next
straks heb je elke week een andere doek <3 heaven
o ik bedoelde het ook niet negatief hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Webkim is hier ooit begonnen met een Girasol Lampo te laten rondreizen.
Iedere week een andere doek is ook niet leuk. Zo kun je er nooit een band mee opbouwen
de doek waarin Maja de eerste vier maanden van haar leven gelegen heeft werkt nog steeds als een soort teletijdsmachine en is daarom de meest speciale doek ooit![]()
Inderdaad Pedro is ook weer laat vandaagquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:25 schreef seilram het volgende:
Dat walvisje![]()
Grr, waar blijft mijn ringsling, opschieten meneer de chauffeur.
Hahaha ik heb net alweer zitten kijken of die site waar ik een leuke knoopdoek heb gezien... Voorlopig heb ik me nog kunnen inhouden, nog niets bestelt. Eerst eens kijken wat Joep van de ringsling vindt!
Hannah was bijna 2 weken oud denk ik. En vanaf 2 weken heb ik Noah weer elke dag gebracht naar en gehaald van school, met Hannah in de draagdoek. Dat was in een rekbare draagdoek, de binana. Ik had toen nog geen geweven draagdoek omdat ik eerst wilde uitproberen of ik het wel wat vondquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:31 schreef oeke het volgende:
Die walvisjes zijn schattig! Wel een beetje idioot, maar inderdaad een mooi herinneringsdoek.![]()
Oeh, Davinia, foto's![]()
Tex, ik wilde vragen wanneer jij Hannah voor de eerste keer droeg? En dat was in een niet rekbare doek toch? En welke knoop deed je? Hihi, het begint duidelijk dichterbij te komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jules and us![]()
Ik ontdekte vandaag een bruine vlek in één van Hannah's ogen, je zult zien dat ze bruin wordenquote:
Wat staat 'ie mooi! En je dochterquote:
Neobulles zijn okee voor beginners en kunnen voor babies en dreumesen. Ze zijn wel wat dik en Julie moet je naar ik heb gelezen even gebruiken voor ze echt lekker zacht is. Dus misschien een leuke aanschaf voor nazomer/herfst?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:40 schreef mamavan2meisjes het volgende:
hahaha het ligt dus niet aan mij, morgen komt mijn 1e doek binnen en ik heb er al zon 10 op mijn lijstje die ik gewoon MOET hebben![]()
kan iemand mij vertellen of neobulle doeken goed/handig zijn voor een beginner? De neobulle julie, is dat een dikke doek of valt het mee? en goed te gebruiken voor een pasgeboren, of ook voor een dreumes?
(zeg alsjeblieft maar dat het niets is hoor, dat scheelt weer)
het zijn ook echt helemaal mijn kleurenquote:
Dragen is ook heel ergquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:17 schreef oeke het volgende:
Je klinkt heel lief over het dragendank je.
Ik heb me door het spugen niet laten weerhouden. Wel een extra doek aangeschaft, want dan kon ik ook dragen als er een doek in de was zat. Tegenwoordig is het spugen vrijwel over en draag ik regelmatig op de rug.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:56 schreef Jore het volgende:
Mooi hoor
Ik ben nog steeds fan van dragen maar ik laat me vaak wel weerhouden door het spugen van mijn kind. Ik loop echt de hele dag met doekjes te vegen en zeker in de doek is het altijd prijs. Dat is ook één van de redenen dat rugdragen me nog niet zo'n groot succes lijkt, dan kan ik de spuug niet zien
Jim Jade is trouwens ook echt prachtig zeg! Helemaal mijn kleur.
iddquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:08 schreef Troel het volgende:
Zo flitsen is ook een manier om niet met balkjes te hoeven werken
Er is geen topic. 't Staat in m'n sig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:29 schreef DaviniaHR het volgende:
hij was het er ook niet helemaal mee eens dat er geknoopt ging worden
ging webkim ook een reisdoek doen? welke dan? ik kan het topic niet vinden?
Jij hebt verdomme alles wat ik wil hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:35 schreef Webkim het volgende:
[..]
Er is geen topic. 't Staat in m'n sig.
k_i_m, chinablau is zó mooi! Hij glanst een beetje. T en ik voelen ons helemaal verwend en luxe als we ermee dragen.
vragen of ze je het verschil terug wil storten? Nee heb je en ja kun je krijgenquote:
Euj!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef fIoortje het volgende:
Owletwat mooi!!
Seilram wat ontzettend lief
k_i_m wat stom![]()
Ik ga symphuo zekerweten afzeggen en deze bestellen:
[ afbeelding ]
Ja, ik weet het, het is een girasol.
Maar hij's wel de mooiste rainbow die ik ooit heb gezien![]()
de blauwe baan aan de linkerkant is trouwens de kleur van de weefdraad
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Morgen wordt alles beter..dan heb je pfau in handen
heeee ben jij dat!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:16 schreef Axi het volgende:
weer een vraagje hoor, ik heb zelf een calin blue, heerlijke doek!!! Makkelijk om te knopen... nu heb ik op koninginnedag een andere doek gekocht (misschien een didy!?) die is alleen een stuk korter en zo dik!? Als ik die moet knopen is knoop zo dik... en t gaat zo stroef!
Of komt dat gewoon omdat ik verwend ben met mn dunne cb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vond m erg mooi en zeker voor 10 euronu alleen nog leren knopen ermee...
Maar klopt t dan zo'n doek veel stugger knoopt dan een cb?
Als ik mijn geverfde blauwe blaadjes didy 30 jaar laat liggen is hij nog steeds knetterhardquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:05 schreef oeke het volgende:
Toch, als het een oude doek zou zijn, zou hij dan niet ook al veel zachter moeten zijn?
postmeneer van Floortjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:03 schreef fIoortje het volgende:
maar de postbode is laat
Oh, en Indio Indigo idd.
Ja!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:06 schreef owlet het volgende:
[..]
Als ik mijn geverfde blauwe blaadjes didy 30 jaar laat liggen is hij nog steeds knetterhard
hihi, Dat is waar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:06 schreef owlet het volgende:
Als ik mijn geverfde blauwe blaadjes didy 30 jaar laat liggen is hij nog steeds knetterhard
Die is ook wel gruwelijk hard... En toen ik hem net een beetje zachter had waste ik hem en werd hij weer hard..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:06 schreef owlet het volgende:
[..]
En de oude strepen zijn iig niet van 100%katoen (maar met viscose), en ook niet in dunne strepen met minder dan drie kleuren. En ze zijn kort.quote:
Ja, wat je mist is informatie over hoe de prijscondities van Ellevill waren op het moment dat de doeken werden ingekocht, hoe de Noorse Krone toen stond ten opzichte van de Euro, wat de douanekosten waren en over hoeveel doeken die terugverdiend moesten worden. Allemaal dingen die meespelen in het bepalen van een verkoopprijs voor uit het buitenland geïmporteerde doekenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:33 schreef texelonia het volgende:
Weet iemand hoe duur verzenden vanuit Noorwegen of Engeland is?
Zara's vanaf de Ellevill website zijn omgerekend met de gwk koersconverter 80 euro. In Engeland zijn ze 80 pond, bijna 85 euro. Waarom zijn ze in NL dan ruim over de 100 euro? Of mis ik ergens iets?
Als het je echt hoog zit gewoon even een mailtje sturen naar Kleinsmekker dat je ringsling er is en dat 'ie mooi is maar dat je het wel jammer vindt dat je net naast de korting hebt gegrepen, en dat je anders best even had willen wachten met bestellen (en dat mevr. Kleinsmekker dat vast wel kan begrijpen, ofzoiets). Mevrouw Kleinsmekker schijnt een erg aardige vrouw te zijn, dus wie weet... (En anders ben je het kwijt, en kun je zonder getwijfel gaan genieten van je mooie ringsling.)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:55 schreef k_i_m het volgende:
Mijn sling is binnen. Toch is het enthousiasme een beetje weg door dat kortingsgedoe. Hij zit nu in de was omdat hij knoerthard was en naar Wibra stonk, misschien dat de liefde weer opbloeit als ie naar mijn eigen wasmiddel ruikt
.
De Sif. Ik maak straks wel een foto als ie droog isquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:13 schreef owlet het volgende:
He wat jammer K_i_m...is ie wel mooi? Welke heb je uiteindelijk gekozen?
Maar dat is juist het leukste vind ik, internet afstruinen naar die ene mooie doek! Elke dag doe ik mijn rondje didymos-site, forum van de buren, forum van overzee (TBW), ebay en soms gooi ik ook er nog even een google opdracht overheen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:54 schreef oeke het volgende:
Dat doe ik ook! Maar ik mag niet van mezelf kopen.En alle doeken die ik echt mooi vind zijn nergens meer te koop
Moet ik wachten tot iemand ze zat is.
Wel fijnvoor de portemonee natuurlijk!
Als jij mijn Mojito kooptquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:43 schreef Ticootje het volgende:
ja jeetje! Ik zit gewoon echt op jouw foto te wachten. Dan maar zonder kind, pak een knuffel ofzo. Maar spam die ding!
Ja, bijna dagelijksquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:48 schreef cattie het volgende:
Heeft iemand hier wel eens een storchenwiege Albert in het echt gezien? Op de plaatjes bevalt hij me wel.
ik vind m best tofquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:38 schreef Macka66 het volgende:
We waren niet in topvorm, en Maja wilde er eigenlijk al weer uit, maar hier zijn we dan met de walvissen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:20 schreef Webkim het volgende:
Heb jij achter me gestaan in de stoffenzaak?Er komt nog een wolken-bloemen zsazsa.
Ohja, en Thomas moet even wennen aan het fenomeen torsodragen. Zit ie ineens op mn kont ipv op mn rug. Geen schouder om over te kijken. Dus hij moet ineens he-le-maal zelf zijn hoofd draaien om te kunnen meekijken, mijn luitje.![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:45 schreef owlet het volgende:
leuk WK! De onderste band lijkt wel heel erg los te zitten, heb je hem niet geknoopt?
Ik denk dat owlet een rage aan het ontketenen is met haar stippeltjes en roezelrandje zsazsa ideequote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:18 schreef cattie het volgende:
Die zsazsa's zien er zo lekker vrolijk uit!![]()
De walvisjes zijn niet mijn ding, sorry. Hoe bevalt Albert Macka?
Welke hopp fIoortje?
En met de ontkleurde Pfauwwauw.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:08 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik denk dat owlet een rage aan het ontketenen is met haar stippeltjes en roezelrandje zsazsa idee![]()
Ja, dat bedoel ik. Het kán wel, maar als ik het dan vergelijk met een andere kleur vind ik die andere kleur veel beter "passen". Mijn criterium of de kleur van de doek "past" weegt zwaarder dan de outfit die eronder zit, ik denk dat het daardoor komt ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:00 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind Thomas van Webkim in de Zara Candy nog steeds het beste voorbeeld van dat roze ook bij jongens kan!
En bij mijn meisjes en mijzelf vind ik puur roze dan weer vaak niet leuk staan. (Hopp Miami bijv. is niks voor ons.)
da's meer een overblijfsel uit de indie-tijd denk ik. woon je in den haag?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:08 schreef k_i_m het volgende:
Mijn moeder wil altijd helpen als ik Lilah vastknoop, want het ziet er zo "jeetje wat een gedoe is dat altijd toch!" ingewikkeld uit. Maar van de mei tai is ze wel helemaal stuk, die wil ze zelf ook nog een keer proberen als haar schouder weer meewerkt.
De oudere dames die me aanspreken hebben het trouwens allemaal over een slendang, zou dat aan de generatie liggen?
*grinnik*. ik moest er gewoon aan denken omdat in den haag zoveel indiegangers wonen.quote:
Dus als de maat me niet bevalt heb ik alvast een koper (jij vond 6 toch te lang?)?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Hibiscus
ik zeg : doen! Als er weer een indio mijn kant op komt dan wordt het ook een hibiscus of eibe
Dank je voor de tip! Ik hou haar in de gaten!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er staat weer een Anna op Gbay, cattie
Selene is 10 maand, zo onstabiel zal haar hoofdje toch niet meer zijn hèquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:51 schreef simmu het volgende:
krijgen jullie nou vaak negatief commentaar? bij het boodschappen doen kreeg ik commentaar van zo'n ouwe tang (pardon mijn frans, maar...'if it walks like a duck and it quacks like a duck, it is a duck!') dat selene's hoofd veel te hard heen en weer ging (selene springt nogal op en neer). en mijn moeder piept steeds dat draagdoekkindjes eenkenniger zijn dan niet-draagdoekkindjes.
ah well; de andere wel aardige oude dametjes maakten het ruimschoots goed door wel leuk te doen (en om de haverklap in selene's wangetjes te knijpen)
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:52 schreef Iksje het volgende:
Ow ja, voor degenen die de workshop van Eva hebben gevolgd, hoe ging dat?
Waarop ligt de nadruk? Wordt er veel verteld over de verschillende doeken of is het oefenen met knopen?
Ik zie eind juni een workshop staan waar ik eventueel aan kan deelnemen, maar vraag me af hoe het juist verloopt.
Huu welke site is dat?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:31 schreef texelonia het volgende:
Oh dan had ik niet goed gekeken. Maar ze hadden alleen 3 en 4 idd. Net nog even gekeken. En toen zag ik een maat 4 pink silk millefioriDat is de ultieme meisjesdoek vind ik, en ik had me al ooit voorgenomen dat als ik die ooit tegenkwam ik hem zou kopen. Dus als het goed is is die onderweg
(hoop ik, want Duits is niet mijn sterkste kant en bedenk me net dat ik helemaal geen land hoefde in te vullen en de verzendkosten waren dus ook 0
)
www.mein-tragling.dequote:
quote:
gister iemand die met t kind in zo'n ding fietste, andere kind achteropquote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef Kleurdoos het volgende:
pff ik zit al sinds de zwangerschap af en toe op een ander forum waar de vrouwen nu trots vertellen dat ze hun kindje nu eindelijk andersom dragen in de babybjorn
Dus ik heb daar ook maar weer een lap tekst geplaatst
Babybjorn, huilen? joh.quote:Laura, misschien ben je geen oerbabymoeder, maar wel een oermoeder van iets oudere kindjes! Maar die dingen die jij opsomt, daarvan vind ik niet dat ze je een minder goede moeder maken.
Onze draagzak hangt nog zo dat Joep naar mij kijkt, en idd valt hij er vaak in in slaap. Eerst wilde hij er niet in en begon hij te huilen zodra je hem erin deed, maar sinds een week of vier ongeveer wil hij het gelukkig wel!
andersom in een draagdoek, poehpoequote:He Jannie, wat fijn dat het zo lekker gaat met Joep.
't Ging trouwens niet om bv of flesvoeding hoor, maar gewoon een gevoel dat ik had dat ik wel vaker heb als moeder dat ik niet zo'n oermoeder ben: geen BV, geen Rapley, geen kinderen in bed, baby al sinds 2 weken in eigen kamer, geen kinderwagen waarin mijn dochter mij kan aankijken, WEL draagdoek overigens. Vandaag ook nog mee weggeweest: hond uitlaten van mijn broer. Ze kijkt haar ogen uit, want sinds 2 weken zit ze met haar gezichtje naar de wereld toe! Zo leuk, maar merk wel dat ze er erg moe van wordt, want slapen kan ze zo niet meer (eerst wel met haar gezicht naar mijn toe) en daarna valt ze altijd als een blok in slaap.
juh ik heb er alles neergezet wat ik weetquote:Op zondag 7 juni 2009 20:52 schreef Iksje het volgende:
*mompelt iets met te veel indrukken opdoen* hoe nieuwsgierig ze ook zijn en hoe graag ze de wereld ook willen ontdekken
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:18 schreef Kleurdoos het volgende:
oeh er is een gebruiker van dat andere forum gesmeten omdat ie had lopen kloten bij een transactie oid
wie wie
details iemand?
*roddelmodus*
Hoe werd daarop gereageerd?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juh ik heb er alles neergezet wat ik weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn jullie ook weer bij.Hardloper.
IG @webkim
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:43 schreef fIoortje het volgende:
Tex, ik heb 'm gevonden op een Poolse website
Ja da's waarquote:Op zondag 7 juni 2009 22:30 schreef mrien het volgende:
Je hebt toch al een tijdje moeten wachten op Jim, nu weet je hoe je geduld moet hebben
och, als ze op het muziekje van haar bol staat te dansen in de box springt ze zelf nog wel meer heen en weer, dus ik maak me er niet druk om. het was alleen zulk raar commentaar!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:34 schreef Iksje het volgende:
[..]
Selene is 10 maand, zo onstabiel zal haar hoofdje toch niet meer zijn hè
het is denk ik ook gewoon wat ze gewend is. als ik haar in de buggy stop vindt ze er niks aan. als we bij mijn ouders zijn vindt ze het opeens leuk. ik heb er maar eentje, en die zat van begin af aan iig regelmatig in een draagdoek, dus ik zou het verschil niet wetenquote:Ik heb net het tegenovergestelde gehoord trouwens, dat kinderen die veel gedragen worden/werden, net veiliger gehecht zijn, en minder eenkennig...
Ik ken niet zo gek veel kindjes, maar ik merk in elk geval weinig verschil tussen de draagdoekkindjes en de buggykindjes
* mompelt iets over borden, koppen en hardleers en zo...quote:Op maandag 8 juni 2009 01:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Draag haar maar kleine stukjes, alleen voor een kleine boodschap en dan ben ik max. een kwartier weg. Ik doe het ook alleen als ze uitgeslapen is. Ik denk dat wanneer je verantwoordelijk met producten omgaat, je ze zonder problemen kan gebruiken. Niets is zo zwart-wit als het lijkt. Ik merk dat ze het erg leuk vindt en voor die korte tijd maakt het voor haar heupjes ook niet uit. Ze zit trouwens met haar hele bovenbeentjes gesteund. Alle producten die er op de markt zijn, zijn getest en voldoen aan veiligheidsnormen en hebben voorschriften voor gebruik. Je kan ze makkelijk misbruiken ondanks de voorschriften, maar ook met goed verstand veel plezier van hebben.
Denk gewoon goed na hoe je het gebruikt, dan is er echt niets aan de hand. Ieder voor zich om het wel/niet te gebruiken, maar resoluut zeggen dat je het niet moet doen, laat dat maar aan iemands eigen mening over, tenzij het gaat om direct gevaar.
dit kreeg ik als reactie van de persoon die r kind omgekeerd in de BB heeft zitten
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:49 schreef Webkim het volgende:
Dit is er aan de hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn jullie ook weer bij.
He bah, dat is inderdaad niet leuk. Ik hoop dat het nog opgelost wordt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |