Selene is 10 maand, zo onstabiel zal haar hoofdje toch niet meer zijn hèquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:51 schreef simmu het volgende:
krijgen jullie nou vaak negatief commentaar? bij het boodschappen doen kreeg ik commentaar van zo'n ouwe tang (pardon mijn frans, maar...'if it walks like a duck and it quacks like a duck, it is a duck!') dat selene's hoofd veel te hard heen en weer ging (selene springt nogal op en neer). en mijn moeder piept steeds dat draagdoekkindjes eenkenniger zijn dan niet-draagdoekkindjes.
ah well; de andere wel aardige oude dametjes maakten het ruimschoots goed door wel leuk te doen (en om de haverklap in selene's wangetjes te knijpen)
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:52 schreef Iksje het volgende:
Ow ja, voor degenen die de workshop van Eva hebben gevolgd, hoe ging dat?
Waarop ligt de nadruk? Wordt er veel verteld over de verschillende doeken of is het oefenen met knopen?
Ik zie eind juni een workshop staan waar ik eventueel aan kan deelnemen, maar vraag me af hoe het juist verloopt.
Huu welke site is dat?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:31 schreef texelonia het volgende:
Oh dan had ik niet goed gekeken. Maar ze hadden alleen 3 en 4 idd. Net nog even gekeken. En toen zag ik een maat 4 pink silk millefioriDat is de ultieme meisjesdoek vind ik, en ik had me al ooit voorgenomen dat als ik die ooit tegenkwam ik hem zou kopen. Dus als het goed is is die onderweg
(hoop ik, want Duits is niet mijn sterkste kant en bedenk me net dat ik helemaal geen land hoefde in te vullen en de verzendkosten waren dus ook 0
)
www.mein-tragling.dequote:
quote:
gister iemand die met t kind in zo'n ding fietste, andere kind achteropquote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef Kleurdoos het volgende:
pff ik zit al sinds de zwangerschap af en toe op een ander forum waar de vrouwen nu trots vertellen dat ze hun kindje nu eindelijk andersom dragen in de babybjorn
Dus ik heb daar ook maar weer een lap tekst geplaatst
Babybjorn, huilen? joh.quote:Laura, misschien ben je geen oerbabymoeder, maar wel een oermoeder van iets oudere kindjes! Maar die dingen die jij opsomt, daarvan vind ik niet dat ze je een minder goede moeder maken.
Onze draagzak hangt nog zo dat Joep naar mij kijkt, en idd valt hij er vaak in in slaap. Eerst wilde hij er niet in en begon hij te huilen zodra je hem erin deed, maar sinds een week of vier ongeveer wil hij het gelukkig wel!
andersom in een draagdoek, poehpoequote:He Jannie, wat fijn dat het zo lekker gaat met Joep.
't Ging trouwens niet om bv of flesvoeding hoor, maar gewoon een gevoel dat ik had dat ik wel vaker heb als moeder dat ik niet zo'n oermoeder ben: geen BV, geen Rapley, geen kinderen in bed, baby al sinds 2 weken in eigen kamer, geen kinderwagen waarin mijn dochter mij kan aankijken, WEL draagdoek overigens. Vandaag ook nog mee weggeweest: hond uitlaten van mijn broer. Ze kijkt haar ogen uit, want sinds 2 weken zit ze met haar gezichtje naar de wereld toe! Zo leuk, maar merk wel dat ze er erg moe van wordt, want slapen kan ze zo niet meer (eerst wel met haar gezicht naar mijn toe) en daarna valt ze altijd als een blok in slaap.
juh ik heb er alles neergezet wat ik weetquote:Op zondag 7 juni 2009 20:52 schreef Iksje het volgende:
*mompelt iets met te veel indrukken opdoen* hoe nieuwsgierig ze ook zijn en hoe graag ze de wereld ook willen ontdekken
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:18 schreef Kleurdoos het volgende:
oeh er is een gebruiker van dat andere forum gesmeten omdat ie had lopen kloten bij een transactie oid
wie wie
details iemand?
*roddelmodus*
Hoe werd daarop gereageerd?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juh ik heb er alles neergezet wat ik weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |