ik vind m best tofquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:38 schreef Macka66 het volgende:
We waren niet in topvorm, en Maja wilde er eigenlijk al weer uit, maar hier zijn we dan met de walvissen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:20 schreef Webkim het volgende:
Heb jij achter me gestaan in de stoffenzaak?Er komt nog een wolken-bloemen zsazsa.
Ohja, en Thomas moet even wennen aan het fenomeen torsodragen. Zit ie ineens op mn kont ipv op mn rug. Geen schouder om over te kijken. Dus hij moet ineens he-le-maal zelf zijn hoofd draaien om te kunnen meekijken, mijn luitje.![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:45 schreef owlet het volgende:
leuk WK! De onderste band lijkt wel heel erg los te zitten, heb je hem niet geknoopt?
Ik denk dat owlet een rage aan het ontketenen is met haar stippeltjes en roezelrandje zsazsa ideequote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:18 schreef cattie het volgende:
Die zsazsa's zien er zo lekker vrolijk uit!![]()
De walvisjes zijn niet mijn ding, sorry. Hoe bevalt Albert Macka?
Welke hopp fIoortje?
En met de ontkleurde Pfauwwauw.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:08 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik denk dat owlet een rage aan het ontketenen is met haar stippeltjes en roezelrandje zsazsa idee![]()
Ja, dat bedoel ik. Het kán wel, maar als ik het dan vergelijk met een andere kleur vind ik die andere kleur veel beter "passen". Mijn criterium of de kleur van de doek "past" weegt zwaarder dan de outfit die eronder zit, ik denk dat het daardoor komt ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:00 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind Thomas van Webkim in de Zara Candy nog steeds het beste voorbeeld van dat roze ook bij jongens kan!
En bij mijn meisjes en mijzelf vind ik puur roze dan weer vaak niet leuk staan. (Hopp Miami bijv. is niks voor ons.)
da's meer een overblijfsel uit de indie-tijd denk ik. woon je in den haag?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:08 schreef k_i_m het volgende:
Mijn moeder wil altijd helpen als ik Lilah vastknoop, want het ziet er zo "jeetje wat een gedoe is dat altijd toch!" ingewikkeld uit. Maar van de mei tai is ze wel helemaal stuk, die wil ze zelf ook nog een keer proberen als haar schouder weer meewerkt.
De oudere dames die me aanspreken hebben het trouwens allemaal over een slendang, zou dat aan de generatie liggen?
*grinnik*. ik moest er gewoon aan denken omdat in den haag zoveel indiegangers wonen.quote:
Dus als de maat me niet bevalt heb ik alvast een koper (jij vond 6 toch te lang?)?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Hibiscus
ik zeg : doen! Als er weer een indio mijn kant op komt dan wordt het ook een hibiscus of eibe
Dank je voor de tip! Ik hou haar in de gaten!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er staat weer een Anna op Gbay, cattie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |