Sinds wanneer ben ik een sulquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:58 schreef Wombcat het volgende:
Voorlopige deelnemers:
Wombcat
Dutch_cyclist
Strooper
Tommeke
The_critic
Paricos
Eentwee
Gripper
Ursul
Cyclechick
Raffie
OProg
Superbient
No-P
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ach, de helft van de tijd noemen ze mij een wombat
Het is al aangepast
Je kunt het gewoon wijzigen, heb ik gelijk ff gedaan voor jequote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:52 schreef Wombcat het volgende:
Inventarislijstje: http://www.doodle.com/m5qkrp3dzgi6edie (wat door TS verkeerd is ingevuld, want ik kan heul niet op 11 juli, wel op 12, wat ertoe leidde dat 12 juli de dag is waarop de meesten (in principe) konden).
Ik zou dat niet met 'Helaas' bestempelenquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:42 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Helaas zit ik in Dublin de 12de. Hopelijk kan ik er de volgende keer wel bij zijn.
Inclusief voldoende klimmen is denk ik 74 nog wel voldoende voor me..quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:57 schreef dutch_cyclist het volgende:
Heb de route iets aangepast, heb een stuk Duitsland erin geplakt wat alleen vlak is zodat er mensen misschien op adem moeten komen of te herstellen, is een stukje van ca 10 km.
Neem wel iets van een identiteitsbewijs/paspoort mee.
Je zal net zien dat er een ongeluk in Duitsland gebeurd en je geen papieren bij je hebt.
Opmerkingen of suggesties hoor ik graag, willen we meer vlak erin of juist meer heuveltjes?
Is 74 km genoeg of willen we 100 km fietsen?
Hoe leuk ik mountainbiken ook vind, als ik onder aan de voet van de matterhorn sta, dan laat ik mn fiets beneden en ga ik verder via de rode singletrackquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef Trainspotter het volgende:
Ik kan er deze keer niet bij zijn. Die dag moet ik de parcoursdirecteur uithangen op het EK Mountainbike in Zoetermeer. Da's natuurlijk ook leuk. En de volgende dag vertrek ik naar Zermatt, om te biken aan de voet van deMatterhorn
. Drie dagen later door naar Mittenwald voor de bike-transalp.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:52 schreef cyclechick het volgende:
[quote]Op woensdag 3 juni 2009 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zal er niet bij zijn, tempo is veel te hoog voor mij
Wel leuke klimmetjes daar. De Oude Holleweg sowieso meepakken
Mwoah ik zou me ernstig bezwaard voelen als men steeds op mij moet wachten, dus gezien de gemiddelden van vorige keer haak ik toch echt afquote:Ik sta er geloof ik als enige vrouw tussen, denk je dat ik het wel bij kan houden?
Dan wachten ze maar![]()
Ik kan overigens nog niet voor 100% zeggen of ik erbij ben, want heel misschien heb ik het dat weekend weer superdruk vanwege een scriiptie deadline, maar ik probeer er omheen te plannen!
Inderdaad, er wordt gewoon gewacht en het is helemaal niet erg als er niveauverschillen zijn want het is een fietsmeet en geen wedstrijd. De inzet is hoogstens een onbestaande bolletjestruiquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:46 schreef superbient het volgende:
denk dat motto is samen uit samen thuis, behalve op de klimmetjes. Als er nu een groepje langsrijdt met 30/uur haken jullie toch ook wel aan, tempo lijkt me geen probleem![]()
het lijkt mij handiger om beneden te wachten, dan kun je in de afdaling nog even herstellen, bovendien is het niet zo fijn om gelijk af te stappen als je bovenkomt. Dan wacht je beneden op elkaar, ben je al enigszins hersteld ook!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:11 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm op het vlakke kan ik met 30 in het uur nog wel in de rondte fietsen in een groep, maar als je op de heuveltjes achteraan fietst is het zo vervelend dat je geen recuperatietijd hebt boven. Omdat men doorfietst op het moment dat de laatste boven is
Ik zal dr nog over nadenken, Nijmegen is een uurtje rijden voor mij.
hoezo dat, de snelle jongens komen niet om hier flink te trainen of een koers te rijden, dan waren ze wel thuis gebleven imo...quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:13 schreef ursel het volgende:
mja. Duidelijk dus. We maken 2 groepen. Eentje voor de langzame met de 72 km en de snelle die een grotere ronde doen.
bedoel, er zijn genoeg aanmeldingen.
Lijkt me ook (sprekende als snellere jongen). Bovendien heb ik de dag ervoor al een wedstrijd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:37 schreef superbient het volgende:
[..]
hoezo dat, de snelle jongens komen niet om hier flink te trainen of een koers te rijden, dan waren ze wel thuis gebleven imo...
Mja, was alleen maar omdat ik ff las dat er een aantal niet mee gingen vanwege het niet bij kunnen houden. Voor mij maakt het niet uit, al behoor ik waarschijnlijk gewoon bij de langzame...quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:37 schreef superbient het volgende:
[..]
hoezo dat, de snelle jongens komen niet om hier flink te trainen of een koers te rijden, dan waren ze wel thuis gebleven imo...
Met dit doe ik dus dan ook mee hequote:Op donderdag 4 juni 2009 18:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me ook (sprekende als snellere jongen). Bovendien heb ik de dag ervoor al een wedstrijd.
En anders doen die de beklimmingen maar twee keer: als eerste boven zijn, dan naar beneden en dan proberen vóór de laatste weer boven te zijn. Da's pas trainen
Ssssst. Do not talk about the war!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:23 schreef cyclechick het volgende:
Ik wist niet dat mannen zulke grote onzekere mietjes waren, diep van binnen.
14,5?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
het lijkt mij handiger om beneden te wachten, dan kun je in de afdaling nog even herstellen, bovendien is het niet zo fijn om gelijk af te stappen als je bovenkomt. Dan wacht je beneden op elkaar, ben je al enigszins hersteld ook!
En trust me, ik ben de slechtste klimmer ooit. Zat er gister zo doorheen dat ik de Amerongens berg met 14.5 pu op ben gekropen
Da's eigenlijk best een leuk plan. Toch een kans voor de snelle jongens om lekker moe te wordenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En anders doen die de beklimmingen maar twee keer: als eerste boven zijn, dan naar beneden en dan proberen vóór de laatste weer boven te zijn. Da's pas trainen
En voor de langzamen om de moed nog verder weg te zien zakken als ze worden 'gelapt'quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Da's eigenlijk best een leuk plan. Toch een kans voor de snelle jongens om lekker moe te worden
Heb intussen iets anders in de planning staan voor dat weekend. Mocht dat niet doorgaan dan meld ik me weer hierquote:
Keirinquote:Op maandag 8 juni 2009 21:40 schreef dutch_cyclist het volgende:
Ik kan op een paar plaatsen een fotografe plaatsen.
Mijn vriendin doet semi professioneel foto en videowerkzaamheden en ze heeft al gezegd dat ze die dag foto's wilt maken.
Bij de start voor een groepsfoto en onderweg op een aantal plaatsen. Ze heeft een vespa motor en daarmee is zo ter plaatse.
Wat tof!!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:40 schreef dutch_cyclist het volgende:
Mijn vriendin doet semi professioneel foto en videowerkzaamheden en ze heeft al gezegd dat ze die dag foto's wilt maken.
Bij de start voor een groepsfoto en onderweg op een aantal plaatsen. Ze heeft een vespa motor en daarmee is zo ter plaatse.
Tijdens de toertocht die ik pas met Oksel reed werden we op een klimmetje al natgegooid door kinderen, als er nu ook nog eens een brommer met een fotografe erop naast me meerijdt voel ik me helemaal een proquote:Op maandag 8 juni 2009 21:40 schreef dutch_cyclist het volgende:
Jullie zijn ze ook tegen gekomen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tijdens de toertocht die ik pas met Oksel reed werden we op een klimmetje al natgegooid door kinderen, als er nu ook nog eens een brommer met een fotografe erop naast me meerijdt voel ik me helemaal een pro
Waarschijnlijk ben ik er niet idd, het kan zo zijn dat ik toch een andere dag spinning moet geven, in dat geval ben ik er wel bij, maar dat laat ik dat tzt wel weten!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:55 schreef Wombcat het volgende:
Voorlopige deelnemers:
Wombcat
Dutch_cyclist
Strooper
Tommeke
The_critic
Paricos
Eentwee
Gripper
Ursel
Cyclechick
Raffie
OProg
Superbient
No-P
Ben ook voor 's ochtends. Is een mooie etappe die dag geloof ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:55 schreef Wombcat het volgende:
Voorlopige deelnemers:
Wombcat
Dutch_cyclist
Strooper
Tommeke
The_critic
Paricos
Eentwee
Gripper
Ursel
Cyclechick
Raffie
OProg
Superbient
No-P
Koeii
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:55 schreef Wombcat het volgende:
Voorlopige deelnemers:
Wombcat
Dutch_cyclist
Strooper
Tommeke
The_critic
Paricos helaas
Eentwee
Gripper
Ursel
Cyclechick
Raffie
OProg
Superbient
No-P
Welke etappe wordt er dan gefietst?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:00 schreef Wombcat het volgende:
Ben ik niet zo voor, vanwege de Tour en dat ik sowieso liever 's ochtends fiets.
Massasprint, Cavendishquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:41 schreef Wombcat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mij betreft weer net als Driebergen rond 11 uur verzamelen en 11.15 starten.
Volgens de routeplanner is het een kleine 2 uur rijden vanuit Groningen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:37 schreef No-P het volgende:
Mooie fietsplekken gefotografeerd. Bij Tivoli werkt mijn vriendin. (niet op de foto, dat is het pannenkoekenhuis geloof ik). Mooie omgeving he uksel? Kartenspielerweg ook meegepakt?
De 12de weet ik niet of ik wel kan helaas. Ik ga rond die tijd nog op vakantie en waarschijnlijk vliegen we net voor de 12de. Mocht ik later vliegen ben ik er uiteraard bij.
Mja, we zouden jou volgen, dus denk ook hierin maar...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef dutch_cyclist het volgende:
De verwachtingen zijn niet erg hoopvol.
Mocht het de hele dag gaan regenen ga ik niet mee
Als je handschoentjes ermee uitgerust zijn: het hoekje badstof tussen duim en wijsvinger is bedoeld om snot, tranen, bloed en regendruppels weg te vegenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vind een beetje regen niet erg...ga ik gewoon spelen dat ik een stoere Flandrien ben...een staal-gekaakte stoemper als Briek Schotte of 1 van die mannen.
Wel jammer dat ik als brildrager geen flikker zie in de regen, maar dat maakt het spannend
Ik heb totaal geen regenkleding en krijg het vaak wel snel koud, dan vind ik het dus erg kut om de hele dag in de regen te moeten fietsen,maar als ik een jasje van jou kan lenen -mocht het gaan regenen- dan trotseer ik de buien wel, want ik wil eigenlijk gewoon heel graag fietsenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef Gripper het volgende:
Come on zeg, die paar drupjes... Verder dan je huid gaat het niet, en t is zomer, dus je zal niet direct onderkoeld raken. Overigens voorspellen ze voor het weekend minder slecht weer dan nu het geval is, dus begin vooral niet nu al te piepen![]()
En ik heb nog twee extra regen-fietsjasjes te leen
Het is wat minder ver rijden voor me, maar verder eensquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:01 schreef ursel het volgende:
Mja, ut scheelt nogal ook met de reisafstand. Tis een kleine 150 km rijden voor me.
Gezien fietsen in de regen niet heel erg mijn hobby is hou ik het nog wel ff op twijfel. Ook vooral met voorspellingen.
Af en toe een bui overleef ik wel. Maar continue regen zit ik niet bepaald op te wachten.
helaas kan ik zaterdag niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:30 schreef dutch_cyclist het volgende:
Wombcat
Dutch_cyclist
Tommeke
Gripper
Ursel
Cyclechick
Raffie
Superbient
No-P
Captain_Fabulous
Zelva
Sloggi
Even aanvullen of verwijderen voor zaterdag.
Verder even de vertrektijd bespreken.
Wat denken jullie van 10.30 bij Station Lent? Dan uiterlijk om 10.45 wegrijden
Hoe lang zullen we over het rondje doen? 3 uur? Ik moet namelijk nog wel een half uur rijden en ik moet om 16:00 werken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:30 schreef dutch_cyclist het volgende:
Wombcat
Dutch_cyclist
Tommeke
Gripper
Ursel
Cyclechick
Raffie
Superbient
No-P
Captain_Fabulous
Zelva
Sloggi
Even aanvullen of verwijderen voor zaterdag.
Verder even de vertrektijd bespreken.
Wat denken jullie van 10.30 bij Station Lent? Dan uiterlijk om 10.45 wegrijden
ik rij langs utrecht en de kans is zeer groot dat mijn zwager niet meegaat. Dus kan je in dat geval ook oppikken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:52 schreef cyclechick het volgende:
ik wil van gripper graag weten of hij nog komt, want ik kon met hem meerijden.... en dat is toch wel erg handig natuurljik
Ik kan ook mee op zaterdag. vriendin niet helemaal blij, want die moest aanvankelijk werken, en had met veel moeite vrij genomen om zaterdag samen wat leuks te kunnen doen. Maar nu gaat ze alsnog werken, en kan ik mee fietsen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:52 schreef cyclechick het volgende:
ik wil van gripper graag weten of hij nog komt, want ik kon met hem meerijden.... en dat is toch wel erg handig natuurljik
helemaal prima! super!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik kan ook mee op zaterdag. vriendin niet helemaal blij, want die moest aanvankelijk werken, en had met veel moeite vrij genomen om zaterdag samen wat leuks te kunnen doen. Maar nu gaat ze alsnog werken, en kan ik mee fietsen.
Dus chick, ik pik je gewoon op. Niet om 10 uur, maar om 9.30, nu we ook een half uur eerder verzamelen dan eerst het plan was.
Jij gaat ook al mee in die stemmingmakerij van het weerberichtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]
helemaal prima! super!
't weer is hier nu echt 3x ruk. Regen, regen en regen. lijkt wel herfst..
Waar moet je vandaan komen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:51 schreef Sloggi het volgende:
Ik laat uiterlijk vanavond weten of ik mee ga. Ik wil heel graag, maar ik moet wel de auto mee krijgen. Als ik met de trein ga kom ik niet op tijd terug.
Je hoort vanavond of ut lukt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:15 schreef Zelva het volgende:
Ik kan ook wel morgen, al zal ik nog niet helemaal hersteld zijn van gisteren drie uur volle bak badminton en daarna nog even de Wageningse en Bennekomse Bergen opknallen. Plan was eigenlijk om met het openbaar vervoer te komen, tenzij Ursel het de moeite waard vindt om even langs Ede te rijden?
Als het toch de trein wordt, is er dan een mogelijkheid om met iemand contact op te nemen bij vertraging?
Zorg jij dan voor de trekhaak?? Neem ik het touw meequote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:33 schreef Zelva het volgende:
Touwtje vastbinden aan de trekhaak dan maar.
Ut wordt geen wedstrijd ofzo..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:48 schreef Loohcs het volgende:
Ik heb wel zin in een tochtje, alleen haal ik op 't vlakke nog niet eens 30 km/u gemiddeld. Als dat geen groot probleem is wil ik ook wel komen.
quote:Morgen overdag worden wolkenvelden afgewisseld door enkele opklaringen en komen er eerst vooral in het oosten en noordoosten nog enkele buien voor, een klapje onweer is niet geheel uitgesloten. In de loop van de middag lijkt de grootste buienkans voor het oosten en zuiden weggelegd. De middagtemperatuur komt wat hoger uit, rond 20 graden. De westelijke wind is meest matig, kracht 4, in het noordelijk kustgebied eerst vrij krachtig, 5 en draait in de avond op nadering van een storing naar het zuiden. Dan neemt ook de bewolking van het westen uit toe.
Maar dat wil nog niet zeggen dat het niet gezellig gaat worden..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:27 schreef cyclechick het volgende:
ahahaha dat is een klein groepje geworden!
ik hoop dat jullie iets te lezen bij je hebben, of misscien een potje kaarten, voor boven op de berg als je op mij moet wachtenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar dat wil nog niet zeggen dat het niet gezellig gaat worden..
Mij had je er niet afgereden hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:35 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ik hoop dat jullie iets te lezen bij je hebben, of misscien een potje kaarten, voor boven op de berg als je op mij moet wachten. nu is er niemand meer die ik eruit kan fietsen
Mja, ik weet niet hoe snel de rest is, maar volgens mij ben ik niet heul erg snel hoor..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:35 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ik hoop dat jullie iets te lezen bij je hebben, of misscien een potje kaarten, voor boven op de berg als je op mij moet wachten. nu is er niemand meer die ik eruit kan fietsen
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:38 schreef Loohcs het volgende:
Schrijf mij ook maar op!
jij kon toch een auto lenen? Waarom heb je nu geen vervoer meer dan/ ik had wel eens een poging willen wagenquote:
Die zit er nog steeds tussen...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:48 schreef cyclechick het volgende:
Ik zou t gros er hier niet af hebben gereden hoor, maar met een grote groep is de kans groter dat er nog een slomo tussen zou zitten
Ik ben een soort van Cancellaraquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
jij kon toch een auto lenen? Waarom heb je nu geen vervoer meer dan/ ik had wel eens een poging willen wagen![]()
Ik zou t gros er hier niet af hebben gereden hoor, maar met een grote groep is de kans groter dat er nog een slomo tussen zou zitten
beter, zullen we de slomoclub oprichtenquote:
Als ik in augustus naar Grunn kom fietsen, kunnen we dan wel een wedstrijdje doenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ben een soort van Cancellara
Nee grapje, ik moet nog maar zien of ik jou bijgehouden zou hebben.
Ja, dat dacht ik dus ook, maar m'n ouders zijn op vakantie en m'n broertje moet naar z'n werk wat 20km verderop is. Dus beide auto's zijn helaasch bezet
Ach, ik heb voor morgen een paar uur stoempen langs 't IJsselmeer gepland nu
Haha, daar hou ik je aan! Ik weet wel een paar leuke viaducten!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:09 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Als ik in augustus naar Grunn kom fietsen, kunnen we dan wel een wedstrijdje doen![]()
maar wel jammer dat je er niet bij kunt zijn!
U heeft PMquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:13 schreef Sloggi het volgende:
Misschien kom ik toch.
Ik heb er eigenlijk wel zin in. Jullie zien me morgen wel. Of niet.
Is er iemand die ik kan bellen mocht ik wat vertraging hebben?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:51 schreef ursel het volgende:
[..]
U heeft PM
Nog meer mensen een nummer nodig??
quote:Als het toch de trein wordt, is er dan een mogelijkheid om met iemand contact op te nemen bij vertraging?
Wat leuk om zo te zien, maar jouw rondje was zo'n 25 km korter dan die van mijquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:15 schreef ursel het volgende:
Yeah.. was gezellig..
Hier in ieder geval mijn gps output.
Moet er nog ff iets meer mee spelen, want er kloppen een aantal dingen nog niet echt..:
De GPS kon me toen niet bijhouden..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat leuk om zo te zien, maar jouw rondje was zo'n 25 km korter dan die van mij![]()
leuke foto.. maar euhm... wie is wie??quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:57 schreef dutch_cyclist het volgende:
de foto's komen eraan, hier alvast de groepsfoto
[ afbeelding ]
Neuh, als ik nog mee fiets niet. Als de volgende meet wat dichter bij huis is ben ik ook wel in voor een rondjequote:Op zondag 12 juli 2009 00:18 schreef Arn0 het volgende:
Het zag er erg tof uit. Misschien dat ik er volgende meeting ook bij ben(maar ik zou dan wel de enige jongere zijn lijkt het zo)
ik was degene met het caisse shirt waar Zelva bij in het wiel hing bergop bij Tivoli (zie zijn verhaaltje) ;-)quote:Op zondag 12 juli 2009 00:13 schreef the_critic het volgende:
[..]
leuke foto.. maar euhm... wie is wie??
Hier nog een jonge hondquote:Op zondag 12 juli 2009 01:06 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Neuh, als ik nog mee fiets niet. Als de volgende meet wat dichter bij huis is ben ik ook wel in voor een rondje
Vind ik goed. 2 Augustus komt me ook wel uit.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
WE hebben nu dus twee routes...die van de eerste en de tweede meet...als we die nou eens een keer in de herhaling gooien? Of op 2 augustus een soort van meet doen bij de hel van de heuvelrug, van de DTC ? http://www.dtcnet.nl/index.php
ik vond het juist wel een plan om nu een keer een wat vlakkere route te doenquote:Op zondag 12 juli 2009 11:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
WE hebben nu dus twee routes...die van de eerste en de tweede meet...als we die nou eens een keer in de herhaling gooien? Of op 2 augustus een soort van meet doen bij de hel van de heuvelrug, van de DTC ? http://www.dtcnet.nl/index.php
Ik zit te twijfelen, 100 kan ik vlak goed aan heb ik gemerkt dus ik zou nu verder moeten gaan...maar met heuvels erbij wordt het een stuk zwaarder voor me. Ik ben GEEN klimmer...dus als iemand mee rijdt...wees niet bang dat ik je wegrijd
Een vlak rondje. Dan wordt het Groningen, om Tommeke een plezier te doen.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:21 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ik vond het juist wel een plan om nu een keer een wat vlakkere route te doen![]()
ik ken daar ook wel een paar leuke rondjes voor, met wel een aantal klimmetjes erin maar niet alleen maar op en af...
Of Loosdrechtse plassen, angstel-waver-amstel en vinkeveense plassen. Alleen maar bruggetjes om te beklimmenquote:Op zondag 12 juli 2009 13:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een vlak rondje. Dan wordt het Groningen, om Tommeke een plezier te doen.
Ook goed, lekker dichtbijquote:Op zondag 12 juli 2009 13:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Of Loosdrechtse plassen, angstel-waver-amstel en vinkeveense plassen. Alleen maar bruggetjes om te beklimmen
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een vlak rondje. Dan wordt het Groningen, om Tommeke een plezier te doen.
Ah, langs het A'dam rijnkanaal terugknallen. Lekker asfalt daar. Rest v/h rondje ken ik alleen het begin (richting tankweg), met de vele verkeerslichten daar.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:34 schreef cyclechick het volgende:
deze is leuk!
http://www.bikely.com/maps/bike-path/maandagtraining
Neem dan ook gelijk de Heijnenoord tunnel mee..quote:Op zondag 12 juli 2009 15:55 schreef Littlecreep het volgende:
Ben ook wel eens voor een rondje hier langs de Rotte en de LekEven van Brienenoord mee pakken plus een paar keer de Bergsche heuvel.
Puur omdat ik dan niet zover hoef te reizen
Klopt.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:18 schreef dutch_cyclist het volgende:
Euh, vergeef me als ik een naam verkeerd zeg.
Sloggi, ikzelf, Zelva, Cyclechick, Gripper, Erik (forumnaam even kwijt, dacht Loohcs) Ursel + zijn zwager
Wilde je de Ventoux gaan fietsen dan? Gewoon rustig fietsen, dan kom je overal bovenquote:Op zondag 12 juli 2009 20:11 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Klopt.
In ieder geval hartelijk dank voor de organisatie en de mooie actiefoto's. Het was leuk en uhm... ook wel (een beetje) zwaar voor mij. Eigenlijk draaide het bij mij alleen op dat vlakke stuk in Duitsland redelijk. De Mont Ventoux meet zal ik voorlopig uit m'n hoofd moeten zetten.
Thanks!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:17 schreef dutch_cyclist het volgende:
@ Cyclechick
Hierbij het linkje voor de olie.
Maar in veel webshops kan je het kopen.
[ afbeelding ]
Joh ben jij degene met het lange haar en "de bolletjes trui"quote:Op zondag 12 juli 2009 09:58 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ik was degene met het caisse shirt waar Zelva bij in het wiel hing bergop bij Tivoli (zie zijn verhaaltje) ;-)
en op de foto's lijkt me vrij duidelijk welke ik ben![]()
Thanx voor de foto's!
sla de heinenoord gerust over ik woon er valk bij maar daar mis je niks aan dat pokke ding is bijna altijd nat, en modderig , kom je als een gespikkelde beer uitquote:Op zondag 12 juli 2009 18:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Neem dan ook gelijk de Heijnenoord tunnel mee..
Bedankt voor de foto's..![]()
Kunnen mooi in de OP..
Gewoon veel buiten fietsen, worden ze vanzelf bruinquote:Op zondag 12 juli 2009 20:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Thanks!
zijn je benen dan alleen bruin voor zolang de olie erop zit, of kleurt het de huid echt, zoals bij een zelfbruinende creme (heet dat zo?)
Dan zal ik wel 3 keer geluk hebben gehad die keren dat ik er was..quote:Op zondag 12 juli 2009 20:59 schreef dop het volgende:
[..]
sla de heinenoord gerust over ik woon er valk bij maar daar mis je niks aan dat pokke ding is bijna altijd nat, en modderig , kom je als een gespikkelde beer uit
of je moet het fietsbuisje nemen , maar dan moet je het spannendste steilste deel met de roltrap
euhhh says who? iets met een zonnebank, meneer met de poepbruine benen?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:17 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Gewoon veel buiten fietsen, worden ze vanzelf bruin![]()
Deze olie geeft alleen als het erop zit een mooie bruine glans over de beentjes en warmt tevens de spieren op voor het fietsen.
Daarom moet je de olie ook een half uur van te voren erop smeren.
of ik heb altijd pech , maar heb hem toch wel boel veel meer als 3x gereden , ook op de skeelers trouwens dan vind ik hem wel leuk.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan zal ik wel 3 keer geluk hebben gehad die keren dat ik er was..
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:27 schreef cyclechick het volgende:
[..]
euhhh says who? iets met een zonnebank, meneer met de poepbruine benen?![]()
Dat was 'ie oorspronkelijk ook, maar donderdag is besloten het een dag te verschuiven, vanwege het weer.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:57 schreef paricos het volgende:
Nou had ik afgezegd omdat ik dacht dat de fietsmeet op zondag was
Nee dat was ik niet serieus van plan, dat sloeg meer op de Mont Ventoux meet waar gisteren voor de grap over werd gesproken.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wilde je de Ventoux gaan fietsen dan? Gewoon rustig fietsen, dan kom je overal boven.
Ok, zou wel een leuke zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 22:23 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet serieus van plan, dat sloeg meer op de Mont Ventoux meet waar gisteren voor de grap over werd gesproken.
Ahh, dacht juist dat je zei dat je er al was geweest..quote:Op zondag 12 juli 2009 22:23 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet serieus van plan, dat sloeg meer op de Mont Ventoux meet waar gisteren voor de grap over werd gesproken.
Als de wind goed staat rij ik em 5 keer per week.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:59 schreef dop het volgende:
[..]
sla de heinenoord gerust over ik woon er valk bij maar daar mis je niks aan dat pokke ding is bijna altijd nat, en modderig , kom je als een gespikkelde beer uit
of je moet het fietsbuisje nemen , maar dan moet je het spannendste steilste deel met de roltrap
barendrecht (buitenoord)quote:Op zondag 12 juli 2009 23:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Als de wind goed staat rij ik em 5 keer per week.ik hem meestal geen problemen en als het er soms toch zeiknat is dan pak ik na die afdaling de fietstunnel en daarna weer de tracktortunnel na de hekken. Waar woon jij dan?
Oh ik zie net dat meet #1 daar ook al was.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:34 schreef jakkop het volgende:
Ik wil best een volgende meet in de Utrechtse Heuvelrug organiseren, genoeg mooie heuveltjes die ook voor de beginner (zoals ik) redelijk te doen zijn volgens mij. Ook logistiek best handig, gezien centrale ligging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |