Jullie zijn ze ook tegen gekomen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tijdens de toertocht die ik pas met Oksel reed werden we op een klimmetje al natgegooid door kinderen, als er nu ook nog eens een brommer met een fotografe erop naast me meerijdt voel ik me helemaal een pro
Waarschijnlijk ben ik er niet idd, het kan zo zijn dat ik toch een andere dag spinning moet geven, in dat geval ben ik er wel bij, maar dat laat ik dat tzt wel weten!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:55 schreef Wombcat het volgende:
Voorlopige deelnemers:
Wombcat
Dutch_cyclist
Strooper
Tommeke
The_critic
Paricos
Eentwee
Gripper
Ursel
Cyclechick
Raffie
OProg
Superbient
No-P
Ben ook voor 's ochtends. Is een mooie etappe die dag geloof ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:55 schreef Wombcat het volgende:
Voorlopige deelnemers:
Wombcat
Dutch_cyclist
Strooper
Tommeke
The_critic
Paricos
Eentwee
Gripper
Ursel
Cyclechick
Raffie
OProg
Superbient
No-P
Koeii
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:55 schreef Wombcat het volgende:
Voorlopige deelnemers:
Wombcat
Dutch_cyclist
Strooper
Tommeke
The_critic
Paricos helaas
Eentwee
Gripper
Ursel
Cyclechick
Raffie
OProg
Superbient
No-P
Welke etappe wordt er dan gefietst?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:00 schreef Wombcat het volgende:
Ben ik niet zo voor, vanwege de Tour en dat ik sowieso liever 's ochtends fiets.
Massasprint, Cavendishquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:41 schreef Wombcat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mij betreft weer net als Driebergen rond 11 uur verzamelen en 11.15 starten.
Volgens de routeplanner is het een kleine 2 uur rijden vanuit Groningen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:37 schreef No-P het volgende:
Mooie fietsplekken gefotografeerd. Bij Tivoli werkt mijn vriendin. (niet op de foto, dat is het pannenkoekenhuis geloof ik). Mooie omgeving he uksel? Kartenspielerweg ook meegepakt?
De 12de weet ik niet of ik wel kan helaas. Ik ga rond die tijd nog op vakantie en waarschijnlijk vliegen we net voor de 12de. Mocht ik later vliegen ben ik er uiteraard bij.
Mja, we zouden jou volgen, dus denk ook hierin maar...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef dutch_cyclist het volgende:
De verwachtingen zijn niet erg hoopvol.
Mocht het de hele dag gaan regenen ga ik niet mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |