Als je handschoentjes ermee uitgerust zijn: het hoekje badstof tussen duim en wijsvinger is bedoeld om snot, tranen, bloed en regendruppels weg te vegenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vind een beetje regen niet erg...ga ik gewoon spelen dat ik een stoere Flandrien ben...een staal-gekaakte stoemper als Briek Schotte of 1 van die mannen.
Wel jammer dat ik als brildrager geen flikker zie in de regen, maar dat maakt het spannend
Ik heb totaal geen regenkleding en krijg het vaak wel snel koud, dan vind ik het dus erg kut om de hele dag in de regen te moeten fietsen,maar als ik een jasje van jou kan lenen -mocht het gaan regenen- dan trotseer ik de buien wel, want ik wil eigenlijk gewoon heel graag fietsenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef Gripper het volgende:
Come on zeg, die paar drupjes... Verder dan je huid gaat het niet, en t is zomer, dus je zal niet direct onderkoeld raken. Overigens voorspellen ze voor het weekend minder slecht weer dan nu het geval is, dus begin vooral niet nu al te piepen![]()
En ik heb nog twee extra regen-fietsjasjes te leen
Het is wat minder ver rijden voor me, maar verder eensquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:01 schreef ursel het volgende:
Mja, ut scheelt nogal ook met de reisafstand. Tis een kleine 150 km rijden voor me.
Gezien fietsen in de regen niet heel erg mijn hobby is hou ik het nog wel ff op twijfel. Ook vooral met voorspellingen.
Af en toe een bui overleef ik wel. Maar continue regen zit ik niet bepaald op te wachten.
helaas kan ik zaterdag niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:30 schreef dutch_cyclist het volgende:
Wombcat
Dutch_cyclist
Tommeke
Gripper
Ursel
Cyclechick
Raffie
Superbient
No-P
Captain_Fabulous
Zelva
Sloggi
Even aanvullen of verwijderen voor zaterdag.
Verder even de vertrektijd bespreken.
Wat denken jullie van 10.30 bij Station Lent? Dan uiterlijk om 10.45 wegrijden
Hoe lang zullen we over het rondje doen? 3 uur? Ik moet namelijk nog wel een half uur rijden en ik moet om 16:00 werken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:30 schreef dutch_cyclist het volgende:
Wombcat
Dutch_cyclist
Tommeke
Gripper
Ursel
Cyclechick
Raffie
Superbient
No-P
Captain_Fabulous
Zelva
Sloggi
Even aanvullen of verwijderen voor zaterdag.
Verder even de vertrektijd bespreken.
Wat denken jullie van 10.30 bij Station Lent? Dan uiterlijk om 10.45 wegrijden
ik rij langs utrecht en de kans is zeer groot dat mijn zwager niet meegaat. Dus kan je in dat geval ook oppikken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:52 schreef cyclechick het volgende:
ik wil van gripper graag weten of hij nog komt, want ik kon met hem meerijden.... en dat is toch wel erg handig natuurljik
Ik kan ook mee op zaterdag. vriendin niet helemaal blij, want die moest aanvankelijk werken, en had met veel moeite vrij genomen om zaterdag samen wat leuks te kunnen doen. Maar nu gaat ze alsnog werken, en kan ik mee fietsen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:52 schreef cyclechick het volgende:
ik wil van gripper graag weten of hij nog komt, want ik kon met hem meerijden.... en dat is toch wel erg handig natuurljik
helemaal prima! super!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik kan ook mee op zaterdag. vriendin niet helemaal blij, want die moest aanvankelijk werken, en had met veel moeite vrij genomen om zaterdag samen wat leuks te kunnen doen. Maar nu gaat ze alsnog werken, en kan ik mee fietsen.
Dus chick, ik pik je gewoon op. Niet om 10 uur, maar om 9.30, nu we ook een half uur eerder verzamelen dan eerst het plan was.
Jij gaat ook al mee in die stemmingmakerij van het weerberichtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]
helemaal prima! super!
't weer is hier nu echt 3x ruk. Regen, regen en regen. lijkt wel herfst..
Waar moet je vandaan komen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:51 schreef Sloggi het volgende:
Ik laat uiterlijk vanavond weten of ik mee ga. Ik wil heel graag, maar ik moet wel de auto mee krijgen. Als ik met de trein ga kom ik niet op tijd terug.
Je hoort vanavond of ut lukt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:15 schreef Zelva het volgende:
Ik kan ook wel morgen, al zal ik nog niet helemaal hersteld zijn van gisteren drie uur volle bak badminton en daarna nog even de Wageningse en Bennekomse Bergen opknallen. Plan was eigenlijk om met het openbaar vervoer te komen, tenzij Ursel het de moeite waard vindt om even langs Ede te rijden?
Als het toch de trein wordt, is er dan een mogelijkheid om met iemand contact op te nemen bij vertraging?
Zorg jij dan voor de trekhaak?? Neem ik het touw meequote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:33 schreef Zelva het volgende:
Touwtje vastbinden aan de trekhaak dan maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |