sla de heinenoord gerust over ik woon er valk bij maar daar mis je niks aan dat pokke ding is bijna altijd nat, en modderig , kom je als een gespikkelde beer uitquote:Op zondag 12 juli 2009 18:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Neem dan ook gelijk de Heijnenoord tunnel mee..
Bedankt voor de foto's..![]()
Kunnen mooi in de OP..
Gewoon veel buiten fietsen, worden ze vanzelf bruinquote:Op zondag 12 juli 2009 20:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Thanks!
zijn je benen dan alleen bruin voor zolang de olie erop zit, of kleurt het de huid echt, zoals bij een zelfbruinende creme (heet dat zo?)
Dan zal ik wel 3 keer geluk hebben gehad die keren dat ik er was..quote:Op zondag 12 juli 2009 20:59 schreef dop het volgende:
[..]
sla de heinenoord gerust over ik woon er valk bij maar daar mis je niks aan dat pokke ding is bijna altijd nat, en modderig , kom je als een gespikkelde beer uit
of je moet het fietsbuisje nemen , maar dan moet je het spannendste steilste deel met de roltrap
euhhh says who? iets met een zonnebank, meneer met de poepbruine benen?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:17 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Gewoon veel buiten fietsen, worden ze vanzelf bruin![]()
Deze olie geeft alleen als het erop zit een mooie bruine glans over de beentjes en warmt tevens de spieren op voor het fietsen.
Daarom moet je de olie ook een half uur van te voren erop smeren.
of ik heb altijd pech , maar heb hem toch wel boel veel meer als 3x gereden , ook op de skeelers trouwens dan vind ik hem wel leuk.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan zal ik wel 3 keer geluk hebben gehad die keren dat ik er was..
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:27 schreef cyclechick het volgende:
[..]
euhhh says who? iets met een zonnebank, meneer met de poepbruine benen?![]()
Dat was 'ie oorspronkelijk ook, maar donderdag is besloten het een dag te verschuiven, vanwege het weer.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:57 schreef paricos het volgende:
Nou had ik afgezegd omdat ik dacht dat de fietsmeet op zondag was
Nee dat was ik niet serieus van plan, dat sloeg meer op de Mont Ventoux meet waar gisteren voor de grap over werd gesproken.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wilde je de Ventoux gaan fietsen dan? Gewoon rustig fietsen, dan kom je overal boven.
Ok, zou wel een leuke zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 22:23 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet serieus van plan, dat sloeg meer op de Mont Ventoux meet waar gisteren voor de grap over werd gesproken.
Ahh, dacht juist dat je zei dat je er al was geweest..quote:Op zondag 12 juli 2009 22:23 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet serieus van plan, dat sloeg meer op de Mont Ventoux meet waar gisteren voor de grap over werd gesproken.
Als de wind goed staat rij ik em 5 keer per week.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:59 schreef dop het volgende:
[..]
sla de heinenoord gerust over ik woon er valk bij maar daar mis je niks aan dat pokke ding is bijna altijd nat, en modderig , kom je als een gespikkelde beer uit
of je moet het fietsbuisje nemen , maar dan moet je het spannendste steilste deel met de roltrap
barendrecht (buitenoord)quote:Op zondag 12 juli 2009 23:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Als de wind goed staat rij ik em 5 keer per week.ik hem meestal geen problemen en als het er soms toch zeiknat is dan pak ik na die afdaling de fietstunnel en daarna weer de tracktortunnel na de hekken. Waar woon jij dan?
Oh ik zie net dat meet #1 daar ook al was.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:34 schreef jakkop het volgende:
Ik wil best een volgende meet in de Utrechtse Heuvelrug organiseren, genoeg mooie heuveltjes die ook voor de beginner (zoals ik) redelijk te doen zijn volgens mij. Ook logistiek best handig, gezien centrale ligging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |