hoezo dat, de snelle jongens komen niet om hier flink te trainen of een koers te rijden, dan waren ze wel thuis gebleven imo...quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:13 schreef ursel het volgende:
mja. Duidelijk dus. We maken 2 groepen. Eentje voor de langzame met de 72 km en de snelle die een grotere ronde doen.
bedoel, er zijn genoeg aanmeldingen.
Lijkt me ook (sprekende als snellere jongen). Bovendien heb ik de dag ervoor al een wedstrijd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:37 schreef superbient het volgende:
[..]
hoezo dat, de snelle jongens komen niet om hier flink te trainen of een koers te rijden, dan waren ze wel thuis gebleven imo...
Mja, was alleen maar omdat ik ff las dat er een aantal niet mee gingen vanwege het niet bij kunnen houden. Voor mij maakt het niet uit, al behoor ik waarschijnlijk gewoon bij de langzame...quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:37 schreef superbient het volgende:
[..]
hoezo dat, de snelle jongens komen niet om hier flink te trainen of een koers te rijden, dan waren ze wel thuis gebleven imo...
Met dit doe ik dus dan ook mee hequote:Op donderdag 4 juni 2009 18:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me ook (sprekende als snellere jongen). Bovendien heb ik de dag ervoor al een wedstrijd.
En anders doen die de beklimmingen maar twee keer: als eerste boven zijn, dan naar beneden en dan proberen vóór de laatste weer boven te zijn. Da's pas trainen
Ssssst. Do not talk about the war!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:23 schreef cyclechick het volgende:
Ik wist niet dat mannen zulke grote onzekere mietjes waren, diep van binnen.
14,5?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
het lijkt mij handiger om beneden te wachten, dan kun je in de afdaling nog even herstellen, bovendien is het niet zo fijn om gelijk af te stappen als je bovenkomt. Dan wacht je beneden op elkaar, ben je al enigszins hersteld ook!
En trust me, ik ben de slechtste klimmer ooit. Zat er gister zo doorheen dat ik de Amerongens berg met 14.5 pu op ben gekropen
Da's eigenlijk best een leuk plan. Toch een kans voor de snelle jongens om lekker moe te wordenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En anders doen die de beklimmingen maar twee keer: als eerste boven zijn, dan naar beneden en dan proberen vóór de laatste weer boven te zijn. Da's pas trainen
En voor de langzamen om de moed nog verder weg te zien zakken als ze worden 'gelapt'quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Da's eigenlijk best een leuk plan. Toch een kans voor de snelle jongens om lekker moe te worden
Heb intussen iets anders in de planning staan voor dat weekend. Mocht dat niet doorgaan dan meld ik me weer hierquote:
Keirinquote:Op maandag 8 juni 2009 21:40 schreef dutch_cyclist het volgende:
Ik kan op een paar plaatsen een fotografe plaatsen.
Mijn vriendin doet semi professioneel foto en videowerkzaamheden en ze heeft al gezegd dat ze die dag foto's wilt maken.
Bij de start voor een groepsfoto en onderweg op een aantal plaatsen. Ze heeft een vespa motor en daarmee is zo ter plaatse.
Wat tof!!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:40 schreef dutch_cyclist het volgende:
Ik kan op een paar plaatsen een fotografe plaatsen.
Mijn vriendin doet semi professioneel foto en videowerkzaamheden en ze heeft al gezegd dat ze die dag foto's wilt maken.
Bij de start voor een groepsfoto en onderweg op een aantal plaatsen. Ze heeft een vespa motor en daarmee is zo ter plaatse.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |