baby poeder???? die had ik nog niet gehoord....ik gooi dr altijd van dat kattegras poeder gebeuren doorheen...maar baby poeder vinden ze niet vies dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:09 schreef Taiga het volgende:
Oh ik kan mij helemaal voorstellen dat jij je dan zo blij voelt! Heerlijk dat hij weer op de bak gaat!![]()
Klopt die zakken van dat grid zijn altijd erg zwaar, maar wij hebben ook altijd die fijne korrel met babypoeder. Ruikt heerlijk en schept erg makkelijk. En inderdaad, je doet er lang mee!
Ik gooi het zelf er niet doorheen eigenlijk, maar het zit al in het pak. Misschien dat je het ook los in kan doen. Hier vinden de katten het prima.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
baby poeder???? die had ik nog niet gehoord....ik gooi dr altijd van dat kattegras poeder gebeuren doorheen...maar baby poeder vinden ze niet vies dan?
welk merk heb je dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:23 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ik gooi het zelf er niet doorheen eigenlijk, maar het zit al in het pak. Misschien dat je het ook los in kan doen. Hier vinden de katten het prima.
Ik kocht altijd een merk van de Makro...een paarse verpakking met 15 liter. Geen idee hoe het heet. Nu heb ik er een van de dierenwinkel maar ik weet nu de naam ook niet. Vaak staat het op de verpakking als het er in zit.quote:
ow... da's minder...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:50 schreef Soury het volgende:
Misse dag dus.. Bounty heeft flink geplast op zijn eigen bed/kussen.. Heb het maar weggegooid. Ik was echt in een feeststemming. Bijna een week zonder gezeik.
Ik hou het even op een incidentje !!! Bakken waren schoon, wat ik wel gemerkt heb is dat de jongste hem vaak lastig valt ook als ie ie de bak zit. Dit kan ik voorkomen als ik thuis ben, ik loer natuurlijk als Bounty ringting bak gaat .. En heb al meerdere malen gemerkt dat Trees er dan nieuwsgierig (pesterig) achteraan gaat. Maar ik ben er niet altijd bij.. Iig volgende aankoop is een plantenspuit dan krijgt die pestkop de volle laag als ik het merk..
Ja en nee eigenlijk. Ja hij heeft op de bak geplast (goddank) maar hij heeft weer last met zijn ontlasting (krijgt elke dag laxeermiddel). Dat verklaart ook dat ie geplast heeft op een plek waar het niet hoort. Dan perst ie waarschijnlijk erg hard en tja dan gaat de rest ook mee. Ik geef hem nu iets meer laxeermiddel per dag. En anders DAquote:Op dinsdag 16 juni 2009 05:09 schreef FANN het volgende:
Hoe is het nu?
Nog ''ongelukjes'' of gaat het alweer een tijdje goed?
écht een ongelukje dus...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en nee eigenlijk. Ja hij heeft op de bak geplast (goddank) maar hij heeft weer last met zijn ontlasting (krijgt elke dag laxeermiddel). Dat verklaart ook dat ie geplast heeft op een plek waar het niet hoort. Dan perst ie waarschijnlijk erg hard en tja dan gaat de rest ook mee. Ik geef hem nu iets meer laxeermiddel per dag. En anders DATis niet anders. Maar gaat redelijk zeg maar
Tweequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en nee eigenlijk. Ja hij heeft op de bak geplast (goddank) maar hij heeft weer last met zijn ontlasting (krijgt elke dag laxeermiddel). Dat verklaart ook dat ie geplast heeft op een plek waar het niet hoort. Dan perst ie waarschijnlijk erg hard en tja dan gaat de rest ook mee. Ik geef hem nu iets meer laxeermiddel per dag. En anders DATis niet anders. Maar gaat redelijk zeg maar
quote:
Ik sprak heel toevallig een meisje gisteren van 3 balkonnen verderop, en haar kater (ex kater) heeft ook een penis amputatie gehad deze week. Penis was afgestorven. Beestje maakt het ontzettend goed, heeft geen pijn meer en is ontzettend gelukkig. Ook zonder zn penis en zn ballenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:17 schreef Soury het volgende:
Ja nu verlang ik zelfs naar een flinke plas pis op de vloer ... Het idee dat ie dat al weer een paar dagen niet kon doet mijn maag krimpen, de pijn enz...
Maar ook het katheter is rete zielig. Ik heb nog gevraagd wat te doen als dit weer gebeurd. En het antwoord was amputatie (penis) Ik weet niet of ik zo ver wil gaan
Een man is het al niet meer maar ja, tis ook geen jonkie. Ik bedoel dat gaat weer pijn lijden worden. Plus is het dan opgelost. Hoe ver ga je ??? Ik weet het echt niet maar ik doe het nu even met dit en de medicatie en voedsel. Dan zien we weer verder .. Mehhhn ik zie hem nu zo zitten en verdomme dat is echt kut.. Met dat ding over zijn hoofd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:21 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij kan een kat prima leven na een penisamputatie. Klinkt volgens mij veel erger dan het is.
Heb ik met onze Gijs vroeger ook gehad, net op tijd erbij. Na aantal keren katheteriseren bij DA moest ik hem af en toe helpen door op de blaas te drukken, maar er kwam niks, zat alweer vol met blaasgruis. God als ik eraan terugdenk hoe ik 'm toen heb pijn gedaan... *slik* De beste man (quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:17 schreef Soury het volgende:
Ja nu verlang ik zelfs naar een flinke plas pis op de vloer ... Het idee dat ie dat al weer een paar dagen niet kon doet mijn maag krimpen, de pijn enz...
Maar ook het katheter is rete zielig. Ik heb nog gevraagd wat te doen als dit weer gebeurd. En het antwoord was amputatie (penis) Ik weet niet of ik zo ver wil gaan
Nou ja zie boven.. Maar tis de vraag of de penis zelf te nauw is of de blaas richting ..Qwea ik doe maar een stap per week nu. Maar bedankt dat is een positief geluid iigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik sprak heel toevallig een meisje gisteren van 3 balkonnen verderop, en haar kater (ex kater) heeft ook een penis amputatie gehad deze week. Penis was afgestorven. Beestje maakt het ontzettend goed, heeft geen pijn meer en is ontzettend gelukkig. Ook zonder zn penis en zn ballen
Ik vind het echt qru.. zelf als ik nu naar hem kijk met die kap op en het idee dat ie dat in zijn piemel heeft.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heb ik met onze Gijs vroeger ook gehad, net op tijd erbij. Na aantal keren katheteriseren bij DA moest ik hem af en toe helpen door op de blaas te drukken, maar er kwam niks, zat alweer vol met blaasgruis. God als ik eraan terugdenk hoe ik 'm toen heb pijn gedaan... *slik* De beste man () wilde niet te snel amputeren want het 'zou geen garantie geven dat het goed zou gaan.'
Ik heb toch doorgezet en Gijs is nu bijna 16, toen was 'ie 1.5 jaar. Het dieetvoer heb ik zelfs aan de kant gegooid toen ik hoorde dat dat niet nodig is, de opening is namelijk veel groter geworden, het loopt niet meer vol met gruis. En een kat krijgt zeer zelden blaasontsteking.
Nu is jouw Bounty wel ouder natuurlijk... maar hij kan nog best wat jaartjes mee.
Wat ik dus wil zeggen: modder niet te lang aan, en een amputatie kan een enorme opluchting zijn, ook voor jezelf; qua plasjes overal.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:49 schreef zhe-devilll het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja dan breekt je hart wel ff als je 'm zo ziet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het echt qru.. zelf als ik nu naar hem kijk met die kap op en het idee dat ie dat in zijn piemel heeft.
Zo ligt al twee uur met zijn kop in de waterbak. Beestje heeft pijn en nee zo ver ga ik dus echt niet (blaas leegdrukken)
[ afbeelding ]
De laatste keer (kerst) met blaas problemen was ie snel weer de oude. Maar goed hij drinkt iig dat is positief
Morgen update ik wel hoe ie is.. Nu is ie nog stoned iid
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:49 schreef zhe-devilll het volgende:Not funny, zhe. En ongepast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
Ja een monster blijft hetquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja dan breekt je hart wel ff als je 'm zo ziet.Maar zo doen ze na een narcose, en dat hij wel de intentie heeft om te drinken is een goed teken.
En natuurlijk ga je zelf niet drukkenhij heeft al een katheter, had Gijs niet.
Morgen gaat het vast beter, en dan afwachten... ik ga er van uit dat het goedkomt met het witte monster.
Ach dat is zo'n sneu figuur die een drain faked voor aandachtquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:49 schreef zhe-devilll het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zum kotsen ditte
Ah, dé drain.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach dat is zo'n sneu figuur die een drain faked voor aandacht
Fok huiswerkquote:
hier staat dus 'in bijzondere gevallen wordt het gruis opgestuurd naar n lab' mijn ervaring is dat blaasgruis en blaasonsteking door de assistente kunnen worden vastgesteld , net als bij mensen. Als niet alle DA praktijken zijn uitgerust met de benodigde testtubes , zou ik zeker even proberen of je bij n andere dierenarts in de buurt wel terecht kan met enkel een plasje[op een kussen] . Gewoon zeggen dat je t zo zielig vind je kat in zo'n trommeltje te proppen...quote:Op maandag 8 juni 2009 17:26 schreef Sabsie het volgende:
Hoi TS,
wat vervelend zeg van je kater. Zeker nu hij zo veranderd is en lief is geworden. Heeft de dieren arts het volgende al een keer onderzocht?
Er zijn verschillende soorten blaasgruis. De belangrijkste twee soorten zijn:
Struviet: Struviet bestaat uit magnesium, ammonium en fosfaat. Deze wordt met name gezien bij jonge katten.
Calciumoxolaat. Deze vorm van blaasgruis wordt meer en meer gezien. Komt voornamelijk voor bij de oudere katten.
Om welke vorm van blaasgruis het gaat wordt vastgesteld door microscopisch onderzoek van de urine. In bijzondere gevallen wordt het gruis opgestuurd naar een laboratorium voor analyse.Het is belangrijk om vast te stellen om welk soort blaasgruis het gaat. Elk soort blaasgruis heeft zijn eigen manier van behandeling.
Mischien dat dat wat oplost?
Kan ook .. Heb ik nog gevraagd. Maar nu is niet de tijd omdat te doen. (bloed moet ook onderzocht worden). De urine en zelfs het bloed is al na enkele dagen dermate vergiftigd dat het beeld niet goed is om te onderzoeken. Hij moet dus eerst genezen nu. Maar het gruis laten onderzoeken is nieuw voor me. Neem dat mee a.s. maandag. Dankquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:20 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
hier staat dus 'in bijzondere gevallen wordt het gruis opgestuurd naar n lab' mijn ervaring is dat blaasgruis en blaasonsteking door de assistente kunnen worden vastgesteld , net als bij mensen. Als niet alle DA praktijken zijn uitgerust met de benodigde testtubes , zou ik zeker even proberen of je bij n andere dierenarts in de buurt wel terecht kan met enkel een plasje[op een kussen] . Gewoon zeggen dat je t zo zielig vind je kat in zo'n trommeltje te proppen...
Ik had er nog nooit van gehoord.. Dit is ook mijn eerste kater (niet qua drank en niet de laatste) Plus dat ik zijn achtergrond niet ken. Heb hem twee jaar bijna .. Asielkat. BTW ik ga ze maandag bellen of ze meer weten, maar volgens mij niet. Hij heeft geen goed huis gehad tien jaar lang.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik begrijp niet waarom er niet allang is overgegaan/besloten tot penisamputatie, sorry
Ik ken heel veel katten die dit hebben ondergaan (helaas) en niet één heeft slechte ervaringen.
Sterkte ermee, het is vreselijk om te zien allemaal
Oh ennuh het blaas porbleem trad op in december verleden jaar, daarna niet meer wel ontlastings problemen maar het kan met elkaar te maken hebben. Anyway er is wel degelijk wat misquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik begrijp niet waarom er niet allang is overgegaan/besloten tot penisamputatie, sorry
Ik ken heel veel katten die dit hebben ondergaan (helaas) en niet één heeft slechte ervaringen.
Sterkte ermee, het is vreselijk om te zien allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:54 schreef FANN het volgende:
Godsamme Muis wat lullig...
ik had ook nooit van een penisamputatie gehoord, is dat niet hetzelfde als een kat laten castreren?
of is dat weer iets anders?
ik zou eigenlijk ook wel voor de amputatie kiezen denk ik zo snel mogelijk als je het toch doet,
zijn alle problemen misschien wel voorgoed opgelost, en heeft het beestje ook geen pijn meer,
dit is écht zielig ja.. als je zo die foto's kijkt.
Even goed nadenken dit weekend Muis, komt vast goed.Het gaat qua gevoel echt te ver.. Fann ik weet het niet ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
denk even na dit weekend...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat qua gevoel echt te ver.. Fann ik weet het niet ..
Dat is het niet, dit weekend komt wel goed en waarschijnlijk weer een paar weken (maanden). Maar ff een checkup tussentijds Dan zie ik wel verder.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
denk even na dit weekend...
als je er niet mee kunt leven moet je het niet doen denk ik, maar éérst even goed nadenken en
als ik hier de reacties lees van mensen die wel weten wat het is, kan het meevallen, maar
JIJ moet beslissen.
Schat, been there, done that; mijn kater is namelijk ook geamputeerd. Een verademing!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:17 schreef Soury het volgende:
Best raar maar ook cool dat ik dit soort verhalen lees. Blijkt nu ook dat Bounty toch wel een probleem heeft qua blaas al starte ik dit topic vanwegen ontlastings problemen. Daar kampt ie ook mee.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:50 schreef ElisaB het volgende:
Ow ja... ik heb ook nog een blauwe maandag als DA-assistente gewerkt en geassisteerd bij een amputatie. Het was ook nog eens zo gebeurd.
Misschien wil je dit allemaal helemaal niet horen, maar ik voelde me destijds ook zo machteloos en bruut. Maar daags na de ingreep was ik zó blij (en kat ook). Hij is er uiteindelijk ruim 19 jaar mee geworden
[ afbeelding ]
Die lijkt op de kleine (Trees).. Die pesterig zijn poten op Bounty zijn kop plantte toen ie half dood in zijn mandje lag (vrouwen)quote:
Maar nu ben jij er, en je hebt het allerbeste met hem voor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:44 schreef Soury het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord.. Dit is ook mijn eerste kater (niet qua drank en niet de laatste) Plus dat ik zijn achtergrond niet ken. Heb hem twee jaar bijna .. Asielkat. BTW ik ga ze maandag bellen of ze meer weten, maar volgens mij niet. Hij heeft geen goed huis gehad tien jaar lang.
Juist !!! Ik ben er voor hemquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar nu ben jij er, en je hebt het allerbeste met hem voor.
2nd opinion bij een andere dierenarts wil ook nog wel eens inzicht geven.
Maar eerst moet ie maar eens bijkomen van wat er nu weer allemaal met hem is gebeurt
Ik zou niet te lang 'aanklooien' dan maar een drastische maatregel. Stel het voor zou ik zeggen!!
Tuurlijk is het balen. Het is enorm balen! Maar ik zou het zo weer doen. Grappig (nou ja) detail: Remie (zie pic) had op een gegeven moment ook problemen met zijn ontlasting. Dagelijks 2ml Laxatrac(t) en een snufje Isogel deden wonderen (als in: nooit meer last gehad).quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:58 schreef Soury het volgende:
Best raar maar ook cool dat ik dit soort verhalen lees. Blijkt nu ook dat Bounty toch wel een probleem heeft qua blaas al starte ik dit topic vanwegen ontlastings problemen. Daar kampt ie ook mee.
Ik schrok ervan (amputatie) en heel eerlijk als ik hem nu zie met katheter zit ie echt kut in zijn vel.
Kan me dat goed voorstellen, maar dat moet maar ff tot maandag. Maar ik baal er wel van (voor hem dan)
Daar!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Maar nu ben jij er, en je hebt het allerbeste met hem voor.
Het was vást lief bedoeldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:00 schreef Soury het volgende:
Die lijkt op de kleine (Trees).. Die pesterig zijn poten op Bounty zijn kop plantte toen ie half dood in zijn mandje lag (vrouwen)
Dat krijgt ie al dagelijks (laxeer Tractonorm) Ik vrees dat ik de blaasproblemen die ik daardoor onddanks alle tips weggewuifd heb heb onder geschoven. Ja ga je zelf maar na (blaasontsteking of harde poep)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk is het balen. Het is enorm balen! Maar ik zou het zo weer doen. Grappig (nou ja) detail: Remie (zie pic) had op een gegeven moment ook problemen met zijn ontlasting. Dagelijks 2ml Laxatrac(t) en een snufje Isogel deden wonderen (als in: nooit meer last gehad).
Trees is een bitch !!!quote:
Dat is dus aan de dierenarts!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:19 schreef Soury het volgende:
Dat krijgt ie al dagelijks (laxeer Tractonorm) Ik vrees dat ik de blaasproblemen die ik daardoor onddanks alle tips weggewuifd heb heb onder geschoven. Ja ga je zelf maar na (blaasontsteking of harde poep)In alle twee gevallen is het
en van het een komt het ander. Daarom is het erg moeilijk in te schatten wat er mis is !
Ja hangt nog steeds met kop half in de drinkbak. Heb wel al twee maal een schone handoek onder hem gelegdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is dus aan de dierenarts!
Is ie nog zo suf nu?
Kweet het Ik heb nu Hills S/D .. Van de DA .. Daar zat ie al langer aan maar was overgegaan naar C/D en nu weer S/D.. Tja je probeerd wat he?? Ik dacht dat het ene voor nierproblemen was en C/D voor blaas of had ik weer een andere ... Pff anyway het is Hills S/D nuquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:51 schreef Bluezz het volgende:
Er zijn versch. soorten blaasprobs dus ook voer. Alléén voer via de d.a. werkt. Niet de zogenaamde gruisvriendelijk voer van de dierenwinkel!!
No problemo alle tips zijn welkomquote:
gossie....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:58 schreef Soury het volgende:
Hij slaapt en heb hem ff op een droge plek gezet. Hij kukeld elke keer de drinkbak om met die kraag..
En is te zat om te drogen dus doe ik het maar
Nou ja verder moet ie het vannacht maar uitzoeken
[ afbeelding ]
Nou !! Ik had een bakje eten neergezet met stiekum de pillen erin..( Poes moest het maar ff met de gang en slaapkamer doen.)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:13 schreef Greys het volgende:
Of in een lekker plakje vleeswaren. Lekker verwennen
Fijn dat hij in elk geval goed de nacht door is gekomen, die arme ziel.
quote:Op zondag 21 juni 2009 04:02 schreef Soury het volgende:
Had dat bakje eten al hoger gezet op wat boekenen nu zie ik pas hoe toepasselijk " Het Diner" Btw echt een leuk boek
[ afbeelding ]
ah gossie.....ze kan dus best heel lief voor hem zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 02:17 schreef Soury het volgende:
Hij slaapt nu weer en heeft een ander troostmeisje ....![]()
[ afbeelding ]
Trees gaat vannacht wel weg uit de kamer. Die mag als uitzondering weer in de slaapkamer slapen.
Dan kan ie hopelijk zijn tweede portie pillen wat door zijn eten zit eten.
Ja, tis een loedertje maar het ljkt wel of ze weet dat er wat mis is met hem. Ze wast hem zelfs, dat kan hij zelf niet vanwegen zijn lampekap.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ah gossie.....ze kan dus best heel lief voor hem zijn
ja ik denk wel dat ze het ruikt dat ie ziek is...mn oudere kat had dat ook bij mn jongste kat....quote:Op zondag 21 juni 2009 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, tis een loedertje maar het ljkt wel of ze weet dat er wat mis is met hem. Ze wast hem zelfs, dat kan hij zelf niet vanwegen zijn lampekap.![]()
Eten heeft ie niet aangeraakt, dus de pillen handmatig gegeven. Pfff wat een gedoe
Ja goed idee, ik heb nog zo'n pipetje. Dat gaat vast makkelijker. De anti biotica is niet zo'n probleem (gladde kleine pilletjes) maar die pijnstillers zijn ala asperine. Die slikt ie niet zo snel was een waar gevecht vanmorgen. Ga dat ding gelijk ff schoonmakenquote:Op zondag 21 juni 2009 17:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik denk wel dat ze het ruikt dat ie ziek is...mn oudere kat had dat ook bij mn jongste kat....
weet je wat je ook kan doen...een waterspuitje bij de da halen en dan de pillen mengen met melk en zo in zn bekkie leeg spuiten
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja goed idee, ik heb nog zo'n pipetje. Dat gaat vast makkelijker. De anti biotica is niet zo'n probleem (gladde kleine pilletjes) maar die pijnstillers zijn ala asperine. Die slikt ie niet zo snel was een waar gevecht vanmorgen. Ga dat ding gelijk ff schoonmaken
Yoh gister zelfs in kip/katten snoepjes en ham geprobeerd, maar hij eet niet dus dat oplossen en pipetje is een welkome oplossing van een oplossingquote:Op zondag 21 juni 2009 17:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
melk vinden ze lekker...wat ook goed werkt is pilletje in smeerleverworst doen
suc6quote:Op zondag 21 juni 2009 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh gister zelfs in kip/katten snoepjes en ham geprobeerd, maar hij eet niet dus dat oplossen en pipetje is een welkome oplossing van een oplossing
Wat een kanjer!quote:
Oh enne net de medicijnen gegeven. De wiite harde grote pil ff in lauw water laten opslossen en met mijn pipetje dat ging super ...quote:
gelukkig dat scheelt weer een hele hoop ellendequote:Op zondag 21 juni 2009 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh enne net de medicijnen gegeven. De wiite harde grote pil ff in lauw water laten opslossen en met mijn pipetje dat ging super ...Laysa
[ afbeelding ]
Was vamorgen echt aan het vechten en heb weer wat gaatjes in mijn handen.
Ja morgen nog een van die dikke pillen en dan is het op. Plus ben ik blij dat het bijna maandag is. Kwart voor drie moet ik weer naar de da.... Dan mag de katheter eruit en de kap af. Hoop ik, ik vind hem niet zo denderend als ik eerlijk benquote:Op zondag 21 juni 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
Oh wat enorm lief dat het troostmeisje hem wast!![]()
En wat een supernieuws dat hij heeft gegeten en dat het met het spuitje goed gaat om de pillen te geven
Kan ik me voorstellen! Want hij heeft toch veel hinder van dat ding natuurlijk, is vast rot om aan te moeten zien!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja morgen nog een van die dikke pillen en dan is het op. Plus ben ik blij dat het bijna maandag is. Kwart voor drie moet ik weer naar de da.... Dan mag de katheter eruit en de kap af. Hoop ik, ik vind hem niet zo denderend als ik eerlijk ben
Ikke ook !!! Dankbaar is zelfs niet goed genoegquote:Op zondag 21 juni 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen! Want hij heeft toch veel hinder van dat ding natuurlijk, is vast rot om aan te moeten zien!
Ik ben vast een sentimentele trut, maar ik vind het zo goed van je dat je hier een topic hebt geopend voor tips enzo! Nu dat spuitje weer, soms ben ik zo trots op de FOK!-ers met alle goede tips!
oeps........ dat klinkt alsof je een aantal Fokkers naar de andere wereld wilt helpen, maarquote:Op zondag 21 juni 2009 22:57 schreef ElisaB het volgende:
Mocht er nog iemand spuitjes nodig hebben: ik had net in de week dat mijn brave grote vriend overleed een doos van 150 stuks gekocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |