baby poeder???? die had ik nog niet gehoord....ik gooi dr altijd van dat kattegras poeder gebeuren doorheen...maar baby poeder vinden ze niet vies dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:09 schreef Taiga het volgende:
Oh ik kan mij helemaal voorstellen dat jij je dan zo blij voelt! Heerlijk dat hij weer op de bak gaat!![]()
Klopt die zakken van dat grid zijn altijd erg zwaar, maar wij hebben ook altijd die fijne korrel met babypoeder. Ruikt heerlijk en schept erg makkelijk. En inderdaad, je doet er lang mee!
Ik gooi het zelf er niet doorheen eigenlijk, maar het zit al in het pak. Misschien dat je het ook los in kan doen. Hier vinden de katten het prima.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
baby poeder???? die had ik nog niet gehoord....ik gooi dr altijd van dat kattegras poeder gebeuren doorheen...maar baby poeder vinden ze niet vies dan?
welk merk heb je dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:23 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ik gooi het zelf er niet doorheen eigenlijk, maar het zit al in het pak. Misschien dat je het ook los in kan doen. Hier vinden de katten het prima.
Ik kocht altijd een merk van de Makro...een paarse verpakking met 15 liter. Geen idee hoe het heet. Nu heb ik er een van de dierenwinkel maar ik weet nu de naam ook niet. Vaak staat het op de verpakking als het er in zit.quote:
ow... da's minder...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:50 schreef Soury het volgende:
Misse dag dus.. Bounty heeft flink geplast op zijn eigen bed/kussen.. Heb het maar weggegooid. Ik was echt in een feeststemming. Bijna een week zonder gezeik.
Ik hou het even op een incidentje !!! Bakken waren schoon, wat ik wel gemerkt heb is dat de jongste hem vaak lastig valt ook als ie ie de bak zit. Dit kan ik voorkomen als ik thuis ben, ik loer natuurlijk als Bounty ringting bak gaat .. En heb al meerdere malen gemerkt dat Trees er dan nieuwsgierig (pesterig) achteraan gaat. Maar ik ben er niet altijd bij.. Iig volgende aankoop is een plantenspuit dan krijgt die pestkop de volle laag als ik het merk..
Ja en nee eigenlijk. Ja hij heeft op de bak geplast (goddank) maar hij heeft weer last met zijn ontlasting (krijgt elke dag laxeermiddel). Dat verklaart ook dat ie geplast heeft op een plek waar het niet hoort. Dan perst ie waarschijnlijk erg hard en tja dan gaat de rest ook mee. Ik geef hem nu iets meer laxeermiddel per dag. En anders DAquote:Op dinsdag 16 juni 2009 05:09 schreef FANN het volgende:
Hoe is het nu?
Nog ''ongelukjes'' of gaat het alweer een tijdje goed?
écht een ongelukje dus...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en nee eigenlijk. Ja hij heeft op de bak geplast (goddank) maar hij heeft weer last met zijn ontlasting (krijgt elke dag laxeermiddel). Dat verklaart ook dat ie geplast heeft op een plek waar het niet hoort. Dan perst ie waarschijnlijk erg hard en tja dan gaat de rest ook mee. Ik geef hem nu iets meer laxeermiddel per dag. En anders DATis niet anders. Maar gaat redelijk zeg maar
Tweequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en nee eigenlijk. Ja hij heeft op de bak geplast (goddank) maar hij heeft weer last met zijn ontlasting (krijgt elke dag laxeermiddel). Dat verklaart ook dat ie geplast heeft op een plek waar het niet hoort. Dan perst ie waarschijnlijk erg hard en tja dan gaat de rest ook mee. Ik geef hem nu iets meer laxeermiddel per dag. En anders DATis niet anders. Maar gaat redelijk zeg maar
quote:
Ik sprak heel toevallig een meisje gisteren van 3 balkonnen verderop, en haar kater (ex kater) heeft ook een penis amputatie gehad deze week. Penis was afgestorven. Beestje maakt het ontzettend goed, heeft geen pijn meer en is ontzettend gelukkig. Ook zonder zn penis en zn ballenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:17 schreef Soury het volgende:
Ja nu verlang ik zelfs naar een flinke plas pis op de vloer ... Het idee dat ie dat al weer een paar dagen niet kon doet mijn maag krimpen, de pijn enz...
Maar ook het katheter is rete zielig. Ik heb nog gevraagd wat te doen als dit weer gebeurd. En het antwoord was amputatie (penis) Ik weet niet of ik zo ver wil gaan
Een man is het al niet meer maar ja, tis ook geen jonkie. Ik bedoel dat gaat weer pijn lijden worden. Plus is het dan opgelost. Hoe ver ga je ??? Ik weet het echt niet maar ik doe het nu even met dit en de medicatie en voedsel. Dan zien we weer verder .. Mehhhn ik zie hem nu zo zitten en verdomme dat is echt kut.. Met dat ding over zijn hoofd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:21 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij kan een kat prima leven na een penisamputatie. Klinkt volgens mij veel erger dan het is.
Heb ik met onze Gijs vroeger ook gehad, net op tijd erbij. Na aantal keren katheteriseren bij DA moest ik hem af en toe helpen door op de blaas te drukken, maar er kwam niks, zat alweer vol met blaasgruis. God als ik eraan terugdenk hoe ik 'm toen heb pijn gedaan... *slik* De beste man (quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:17 schreef Soury het volgende:
Ja nu verlang ik zelfs naar een flinke plas pis op de vloer ... Het idee dat ie dat al weer een paar dagen niet kon doet mijn maag krimpen, de pijn enz...
Maar ook het katheter is rete zielig. Ik heb nog gevraagd wat te doen als dit weer gebeurd. En het antwoord was amputatie (penis) Ik weet niet of ik zo ver wil gaan
Nou ja zie boven.. Maar tis de vraag of de penis zelf te nauw is of de blaas richting ..Qwea ik doe maar een stap per week nu. Maar bedankt dat is een positief geluid iigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik sprak heel toevallig een meisje gisteren van 3 balkonnen verderop, en haar kater (ex kater) heeft ook een penis amputatie gehad deze week. Penis was afgestorven. Beestje maakt het ontzettend goed, heeft geen pijn meer en is ontzettend gelukkig. Ook zonder zn penis en zn ballen
Ik vind het echt qru.. zelf als ik nu naar hem kijk met die kap op en het idee dat ie dat in zijn piemel heeft.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heb ik met onze Gijs vroeger ook gehad, net op tijd erbij. Na aantal keren katheteriseren bij DA moest ik hem af en toe helpen door op de blaas te drukken, maar er kwam niks, zat alweer vol met blaasgruis. God als ik eraan terugdenk hoe ik 'm toen heb pijn gedaan... *slik* De beste man () wilde niet te snel amputeren want het 'zou geen garantie geven dat het goed zou gaan.'
Ik heb toch doorgezet en Gijs is nu bijna 16, toen was 'ie 1.5 jaar. Het dieetvoer heb ik zelfs aan de kant gegooid toen ik hoorde dat dat niet nodig is, de opening is namelijk veel groter geworden, het loopt niet meer vol met gruis. En een kat krijgt zeer zelden blaasontsteking.
Nu is jouw Bounty wel ouder natuurlijk... maar hij kan nog best wat jaartjes mee.
Wat ik dus wil zeggen: modder niet te lang aan, en een amputatie kan een enorme opluchting zijn, ook voor jezelf; qua plasjes overal.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |