abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 juni 2009 @ 01:09:12 #151
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70186430
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Maar nu ben jij er, en je hebt het allerbeste met hem voor.
Daar!

Hij boft, want hij heeft jou
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 01:10:06 #152
33954 ElisaB
pi_70186447
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:00 schreef Soury het volgende:
Die lijkt op de kleine (Trees).. Die pesterig zijn poten op Bounty zijn kop plantte toen ie half dood in zijn mandje lag (vrouwen)
Het was vást lief bedoeld
pi_70186600
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:08 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Tuurlijk is het balen. Het is enorm balen! Maar ik zou het zo weer doen. Grappig (nou ja) detail: Remie (zie pic) had op een gegeven moment ook problemen met zijn ontlasting. Dagelijks 2ml Laxatrac(t) en een snufje Isogel deden wonderen (als in: nooit meer last gehad).
Dat krijgt ie al dagelijks (laxeer Tractonorm) Ik vrees dat ik de blaasproblemen die ik daardoor onddanks alle tips weggewuifd heb heb onder geschoven. Ja ga je zelf maar na (blaasontsteking of harde poep) In alle twee gevallen is het en van het een komt het ander. Daarom is het erg moeilijk in te schatten wat er mis is !
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_70186610
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:10 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het was vást lief bedoeld
Trees is een bitch !!!
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_70186728
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:19 schreef Soury het volgende:

Dat krijgt ie al dagelijks (laxeer Tractonorm) Ik vrees dat ik de blaasproblemen die ik daardoor onddanks alle tips weggewuifd heb heb onder geschoven. Ja ga je zelf maar na (blaasontsteking of harde poep) In alle twee gevallen is het en van het een komt het ander. Daarom is het erg moeilijk in te schatten wat er mis is !
Dat is dus aan de dierenarts!
Is ie nog zo suf nu?
pi_70186857
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat is dus aan de dierenarts!
Is ie nog zo suf nu?
Ja hangt nog steeds met kop half in de drinkbak. Heb wel al twee maal een schone handoek onder hem gelegd De plas loopt er gewoon uit nu, maar dat wist ik en ben wel wat gewend
  zaterdag 20 juni 2009 @ 01:37:23 #157
33954 ElisaB
pi_70186919
Ow ja... ik heb het me zo laten uitleggen: blaasgruis en afzetting ervan tegen de blaaswand (met als gevolg ontstekingen en verstopping) ontstaat bij een combi van aanleg en invloeden van buitenaf (bijvoorbeeld het soort voer en de invloed ervan op de zuurgraad in de blaas).

Een amputatie lost wellicht niet de oorzaak op, maar voorkomt wel problemen: de troep kan er gewoon uit, dus de boel zal niet meer verstoppen. Speciaal voer (blaasgruisoplossend, gevolgd door blaasgruisvoorkomend) maakt het vervolgens netjes af... Probleem geminimaliseerd.

Eigenlijk zal het wel andersom zijn: eerst het speciale voer en als dat niet voldoende is de amputatie. Google eens op plaskater als je toch nog niet wilde gaan slapen
pi_70187052
Ik heb speciaal voer nu (weer) Hiils had ik al maar deze gaat blaasgruis tegen. Plus een berg blikjes (nat voer) omdat ie pillen moet hebben (verpulveren) . Dat gaat nog lastig worden !!! Oeps hij kieperd net de drinkbak om en staat verdwaasd te kijken
pi_70187118
Er zijn versch. soorten blaasprobs dus ook voer. Alléén voer via de d.a. werkt. Niet de zogenaamde gruisvriendelijk voer van de dierenwinkel!!
pi_70187213
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:51 schreef Bluezz het volgende:
Er zijn versch. soorten blaasprobs dus ook voer. Alléén voer via de d.a. werkt. Niet de zogenaamde gruisvriendelijk voer van de dierenwinkel!!
Kweet het Ik heb nu Hills S/D .. Van de DA .. Daar zat ie al langer aan maar was overgegaan naar C/D en nu weer S/D.. Tja je probeerd wat he?? Ik dacht dat het ene voor nierproblemen was en C/D voor blaas of had ik weer een andere ... Pff anyway het is Hills S/D nu
pi_70187333
Ok, ok
pi_70187489
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:12 schreef Bluezz het volgende:
Ok, ok
No problemo alle tips zijn welkom
pi_70187623
Hij slaapt en heb hem ff op een droge plek gezet. Hij kukeld elke keer de drinkbak om met die kraag ..
En is te zat om te drogen dus doe ik het maar
Nou ja verder moet ie het vannacht maar uitzoeken
pi_70188153
Mijn kat moest ook met spoed naar de dierenarts i.v.m. blaasgruis, kreeg ook een kapje en een katheter in, alleen wij moesten 1 keer per dag de katheter doorspoelen.
Wij hebben Doeraq in een hondenbench gezet, daar stond zijn eten in en een teil als kattenbak.
Hij heeft eerst op Hills s/d gezeten toen op hills c/d, toen dat op was ben ik overgegaan op trovette omdat dat in verhouding goedkoper was, nu heb ik van roal canin de Urinary SO Moderate Calorie diet kat 6 kg besteld omdat hij te dik werd van het andere voer.
Ik weet wel dat als hij het nog een keer krijgt ik niet ga lopen modderen maar dan laat ik meteen zijn penis amputeren.

S/D is voor katten die blaasgruis hebben om het op te lossen, C/D is voor blaaskatten om het niet terug te laten keren (wat soms niet lukt), K/D is voor nierkatten

[ Bericht 3% gewijzigd door Sorella op 20-06-2009 08:37:34 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 juni 2009 @ 08:52:56 #165
163650 Greys
pi_70188283
Hoe is hij de nacht doorgekomen?
Arm dier, ik kan me voorstellen dat je je hartstikke machteloos voelt met zo'n hoopje ellende!

Toen wij vorig jaar Boris uit het asiel haalden en ze er bij zeiden dat hij blaasgruis heeft gehad (daarom hebben de vorige eigenaars hem weggedaan, hij plaste in huis) hebben ze/we hem op SD voer gezet en dat gaat super. Maar ik ben over blaasgruis gaan lezen op internet en je weet niet hoe vaak de oplossing die amputatie is! 'Amputatie' klinkt zo... zo... rigoureus he? Maar het schijnt bij katten echt een simpele ingreep te zijn en het is vaak dé oplossing voor een hoop ellende.

Maar ik ben heel benieuwd of hij zich al wat beter lijkt te voelen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 20 juni 2009 @ 12:30:42 #166
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70191602
Jeetje! Arme Bounty

Hopen dat het snel opknapt.
Succes met hem....mooie lampenkappert
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_70191852
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:58 schreef Soury het volgende:
Hij slaapt en heb hem ff op een droge plek gezet. Hij kukeld elke keer de drinkbak om met die kraag ..
En is te zat om te drogen dus doe ik het maar
Nou ja verder moet ie het vannacht maar uitzoeken
[ afbeelding ]
gossie....

pi_70192675
Wat sneu zo zeg. Maar toch idd een medisch probleem. Mijn zus d'r kat had laatst ook weer een acute aanval en met spoed naar de DA geweest. Ik vertelde haar toen ook van penis amputatie had ze ook nog nooit van gehoord. Maar voor zover ik gehoord heb hebben de katers er zelf niet zoveel last van. Net als een castratie het klinkt heel zielig maar ze genezen er altijd snel van.
pi_70193318
Hoe is het met hem?
pi_70194998
Het gaat wel, hij is vannacht naar zjn plekkie op het kussen gelopen en ligt daar nu nog te doezelen.
Eten wil ie nog niet, ik ga het straks weer proberen want hij moet medicijnen wegwerken.
Prop het wel in een wat brokjes.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 juni 2009 @ 15:13:07 #171
163650 Greys
pi_70195711
Of in een lekker plakje vleeswaren. Lekker verwennen
Fijn dat hij in elk geval goed de nacht door is gekomen, die arme ziel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70200860
Bijkomen van een narcose duurt veel langer bij oudere poezels. Gijs was de laatste keer zó zielig en vooral bibberen van de kou, dat is dan normaal. Heb toen ook dekentjes over 'm heen gelegd. Pas een volle dag later ging hij weer wat eten en drinken.

Die laatste foto, zo zielig hè?

Hou vol, Bounty!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_70211068
Aah, wat sneu!!!!!!
Mijn kat heeft er dus ook al lang last van, zat wisselend op de S/D en C/D maar het bleef terug komen. Vorig jaar zijn er zelfs röntgenfoto's gemaakt omdat mijn dierenarts bang was dat er een grotere steen zat die steeds kleine kristallen losliet. Maar dit is niet het geval.
Ik heb toen ook gevraagd hoe het zit met amputatie maar mijn dierenarts zegt dat het alleen het verstoppingprobleem op lost. De kristallen zijn er dan nog steeds en veroorzaken blaasontsteking dus dan heeft hij nog steeds pijn en dan lost het ook de onzindelijkheid niet op..

Toen kwam mijn dierenarts dus met nieuw voer van Royal canin en sindsdien gaat het beter. We moeten onze James nog wel goed in de gaten houden want sinds hij gruis heeft, wil hij om het minste of geringste niet op de bak. Maar over het algemeen gaat het heel erg goed.
pi_70211270
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 15:13 schreef Greys het volgende:
Of in een lekker plakje vleeswaren. Lekker verwennen
Fijn dat hij in elk geval goed de nacht door is gekomen, die arme ziel.
Nou !! Ik had een bakje eten neergezet met stiekum de pillen erin..( Poes moest het maar ff met de gang en slaapkamer doen.)
Toen ik thuis kwam stond het er nog. Hij heeft gewoon geen trek.
Vond wel urine met bloed op de vloer maar dat lijkt me wel logisch. En later kwam ie zowaar tegen me aan liggen op de bank Dat doet ie nooit, het is absoluut geen schootkat. Maar was zo lief..
Heb wel een vuilniszak met daarover een stoelhoes over de bank gedaan, tja het loopt er gewoon uit.
Het is me gelukt om 2 pillen naarbinnen te werken. Erg leuk was het niet maar ja ...
Bekkie open en keel strelen dan slikt ie wel
Ben benieuwd hoe ie morgen is, ik ken hem nog niet zo goed terug..
pi_70212352
Hij slaapt nu weer en heeft een ander troostmeisje ....

Trees gaat vannacht wel weg uit de kamer. Die mag als uitzondering weer in de slaapkamer slapen.
Dan kan ie hopelijk zijn tweede portie pillen wat door zijn eten zit eten.
pi_70213592
Had dat bakje eten al hoger gezet op wat boeken en nu zie ik pas hoe toepasselijk " Het Diner" Btw echt een leuk boek

[ Bericht 3% gewijzigd door Soury op 21-06-2009 04:22:25 ]
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 09:32:08 #177
155227 crew  Guppy
dus
pi_70214393
Hahaha, dat stimuleert vast
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 21 juni 2009 @ 11:12:51 #178
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_70215611
quote:
Op zondag 21 juni 2009 04:02 schreef Soury het volgende:
Had dat bakje eten al hoger gezet op wat boeken en nu zie ik pas hoe toepasselijk " Het Diner" Btw echt een leuk boek
[ afbeelding ]

Ik hoop dat jouw prachtkat snel opknapt.
pi_70219819
Superboek, superkat, superbaasje
Ziet er liev uit die 2
pi_70220106
quote:
Op zondag 21 juni 2009 02:17 schreef Soury het volgende:
Hij slaapt nu weer en heeft een ander troostmeisje ....
[ afbeelding ]
Trees gaat vannacht wel weg uit de kamer. Die mag als uitzondering weer in de slaapkamer slapen.
Dan kan ie hopelijk zijn tweede portie pillen wat door zijn eten zit eten.
ah gossie.....ze kan dus best heel lief voor hem zijn
pi_70225293
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef Laysa het volgende:

[..]

ah gossie.....ze kan dus best heel lief voor hem zijn
Ja, tis een loedertje maar het ljkt wel of ze weet dat er wat mis is met hem. Ze wast hem zelfs, dat kan hij zelf niet vanwegen zijn lampekap.
Eten heeft ie niet aangeraakt, dus de pillen handmatig gegeven. Pfff wat een gedoe
pi_70225690
quote:
Op zondag 21 juni 2009 16:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja, tis een loedertje maar het ljkt wel of ze weet dat er wat mis is met hem. Ze wast hem zelfs, dat kan hij zelf niet vanwegen zijn lampekap.
Eten heeft ie niet aangeraakt, dus de pillen handmatig gegeven. Pfff wat een gedoe
ja ik denk wel dat ze het ruikt dat ie ziek is...mn oudere kat had dat ook bij mn jongste kat....

weet je wat je ook kan doen...een waterspuitje bij de da halen en dan de pillen mengen met melk en zo in zn bekkie leeg spuiten
pi_70226309
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:13 schreef Laysa het volgende:

[..]

ja ik denk wel dat ze het ruikt dat ie ziek is...mn oudere kat had dat ook bij mn jongste kat....

weet je wat je ook kan doen...een waterspuitje bij de da halen en dan de pillen mengen met melk en zo in zn bekkie leeg spuiten
Ja goed idee, ik heb nog zo'n pipetje. Dat gaat vast makkelijker. De anti biotica is niet zo'n probleem (gladde kleine pilletjes) maar die pijnstillers zijn ala asperine. Die slikt ie niet zo snel was een waar gevecht vanmorgen. Ga dat ding gelijk ff schoonmaken
pi_70226355
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja goed idee, ik heb nog zo'n pipetje. Dat gaat vast makkelijker. De anti biotica is niet zo'n probleem (gladde kleine pilletjes) maar die pijnstillers zijn ala asperine. Die slikt ie niet zo snel was een waar gevecht vanmorgen. Ga dat ding gelijk ff schoonmaken
melk vinden ze lekker...wat ook goed werkt is pilletje in smeerleverworst doen
pi_70226605
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:37 schreef Laysa het volgende:

[..]

melk vinden ze lekker...wat ook goed werkt is pilletje in smeerleverworst doen
Yoh gister zelfs in kip/katten snoepjes en ham geprobeerd, maar hij eet niet dus dat oplossen en pipetje is een welkome oplossing van een oplossing
pi_70226691
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Yoh gister zelfs in kip/katten snoepjes en ham geprobeerd, maar hij eet niet dus dat oplossen en pipetje is een welkome oplossing van een oplossing
suc6
pi_70227158
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:50 schreef Laysa het volgende:

[..]

suc6
Hij heeft net gegeten
pi_70227185
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Hij heeft net gegeten [ afbeelding ]
pi_70227343
quote:

[..]

wat goed joh
  zondag 21 juni 2009 @ 18:27:18 #190
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_70227656
quote:

[..]

Wat een kanjer!
En dan heb ik het niet alleen over de kat
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 21 juni 2009 @ 18:31:18 #191
33954 ElisaB
pi_70227757
quote:
pi_70228677
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:14 schreef Laysa het volgende:

[..]

wat goed joh
Oh enne net de medicijnen gegeven. De wiite harde grote pil ff in lauw water laten opslossen en met mijn pipetje dat ging super ... Laysa

Was vamorgen echt aan het vechten en heb weer wat gaatjes in mijn handen.
pi_70228762
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh enne net de medicijnen gegeven. De wiite harde grote pil ff in lauw water laten opslossen en met mijn pipetje dat ging super ... Laysa
[ afbeelding ]
Was vamorgen echt aan het vechten en heb weer wat gaatjes in mijn handen.
gelukkig dat scheelt weer een hele hoop ellende
pi_70228782
-Dubbel-
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 juni 2009 @ 19:30:11 #195
163650 Greys
pi_70229112
Oh wat enorm lief dat het troostmeisje hem wast!
En wat een supernieuws dat hij heeft gegeten en dat het met het spuitje goed gaat om de pillen te geven
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70229317
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
Oh wat enorm lief dat het troostmeisje hem wast!
En wat een supernieuws dat hij heeft gegeten en dat het met het spuitje goed gaat om de pillen te geven
Ja morgen nog een van die dikke pillen en dan is het op. Plus ben ik blij dat het bijna maandag is. Kwart voor drie moet ik weer naar de da.... Dan mag de katheter eruit en de kap af. Hoop ik, ik vind hem niet zo denderend als ik eerlijk ben
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 juni 2009 @ 19:52:58 #197
163650 Greys
pi_70229894
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja morgen nog een van die dikke pillen en dan is het op. Plus ben ik blij dat het bijna maandag is. Kwart voor drie moet ik weer naar de da.... Dan mag de katheter eruit en de kap af. Hoop ik, ik vind hem niet zo denderend als ik eerlijk ben
Kan ik me voorstellen! Want hij heeft toch veel hinder van dat ding natuurlijk, is vast rot om aan te moeten zien!
Ik ben vast een sentimentele trut, maar ik vind het zo goed van je dat je hier een topic hebt geopend voor tips enzo! Nu dat spuitje weer, soms ben ik zo trots op de FOK!-ers met alle goede tips!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70233442
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen! Want hij heeft toch veel hinder van dat ding natuurlijk, is vast rot om aan te moeten zien!
Ik ben vast een sentimentele trut, maar ik vind het zo goed van je dat je hier een topic hebt geopend voor tips enzo! Nu dat spuitje weer, soms ben ik zo trots op de FOK!-ers met alle goede tips!
Ikke ook !!! Dankbaar is zelfs niet goed genoeg
  zondag 21 juni 2009 @ 22:57:23 #199
33954 ElisaB
pi_70237588
Mocht er nog iemand spuitjes nodig hebben: ik had net in de week dat mijn brave grote vriend overleed een doos van 150 stuks gekocht
pi_70239462
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:57 schreef ElisaB het volgende:
Mocht er nog iemand spuitjes nodig hebben: ik had net in de week dat mijn brave grote vriend overleed een doos van 150 stuks gekocht
oeps........ dat klinkt alsof je een aantal Fokkers naar de andere wereld wilt helpen, maar
da's niet zo bedoelt denk ik

Muis sterkte vannacht en morgen !!!
pi_70239467
quote:
Pff jemig.. Ik hoop het niet
pi_70239536
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:42 schreef FANN het volgende:

[..]

oeps........ dat klinkt alsof je een aantal Fokkers naar de andere wereld wilt helpen, maar

Muis sterkte vannacht en morgen !!!
Dan moet je in een ander topic zijn
pi_70239581
quote:
Ik heb wel een stel irritante kutfokkers waar ik vanaf wil, dus doe er maar 10!
  maandag 22 juni 2009 @ 00:42:39 #204
33954 ElisaB
pi_70241011
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:42 schreef FANN het volgende:

Nee dus; het zijn gewoon 2ml spuitjes zonder naald
pi_70242793
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Onze kater had ook blaasgruisproblemen en we hebben meerdere keren bij de DA gezeten, wij kregen Metacam pijnstiller, dit is een vloeibare pijnstiller, hoef je 1x per dag te geven en onze kater vond het zalig ... als we het spuitje aan het vullen waren stond ie al naast ons te miaauwen
Nu geven we Eurologist pillen (als het mag: www.huisdierendokter.nl), dit zijn kruidenpillen en onze DA mag het niet aanbevelen (is geen geneesmiddel) maar hij zegt ook "als het helpt dan helpt het ...".
Sinds Thor aan die pillen is zien we hem meer drinken en de laatste keer bij de controle bij de DA was hij helemaal schoon!!!! (we hebben zeker 1,5 jaar bij de DA gelopen en stonden op het punt om een amputatie uit te laten voeren )

Misschien heb je er wat aan en als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel
Er gaat niks boven een groot wit poederveld ....
pi_70242834
Succes vandaag.
pi_70244392
Wat een verhaal en wat een zielige poezel. Volgtvp: heel veel succes vanmiddag bij de DA!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_70245548
Succes vandaag bij de Da Muis
pi_70254146
Sooo Bounty is verlost van zijn katheter en lampekap.. Hij heeft net gelijk een schotel eten weggewerkt en zit zich nu te wassen !! (gelukkig maar hij stinkt een uur in de wind ) het is nu een kwestie van in de gaten houden.
  maandag 22 juni 2009 @ 15:11:44 #210
33954 ElisaB
pi_70254168
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:11 schreef Soury het volgende:
Sooo Bounty is verlost van zijn katheter en lampekap.. Hij heeft net gelijk een schotel eten weggewerkt en zit zich nu te wassen !! (gelukkig maar hij stinkt een uur in de wind ) het is nu een kwestie van in de gaten houden.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 juni 2009 @ 15:44:48 #211
163650 Greys
pi_70255395
Wat een supernieuws! Wat zullen jij en vooral ook Bounty opgelucht zijn!
Hoe lang moet hij de medicijnen nog?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70255606
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Wat een supernieuws! Wat zullen jij en vooral ook Bounty opgelucht zijn!
Hoe lang moet hij de medicijnen nog?
Ja iid opgelucht, denk dat die kap ook erg oncomfertabel was, omdat ie gelijk ging eten. Ik heb alleen nog de anti biotica.. Ff tellen (14 stuks) dus t/m volgende week maandag.
Die kleine pilletjes de laatste grote heeft ie vanmorgen gehad. Net lekker de vloer gedaan, dat leek wel een slachtveld. Dus ik zit ook weer wat lekkerder
pi_70258924
Hopenlijk zet het allemaal goed door....
pi_70259928
Hij slaapt nu lekker en ook weer op zijn favo plekje op de tv in de zon. Hij is bekaf denk ik. Kan me dat voorstellen en zo'n plastic ding om je nek ligt je niet lekker.
Hopen dat het goed gaat !!! Ik heb het amputeren nog even aangehaald. De arts was daar geen voorstander van. Mits de kater het voer niet eet dan is het een laatste redmiddel. Dat lust ie gelukkig wel. Maar ze zijn dan weer vatbaarder voor blaasontstekingen e.d.. Nou daar wil ik nu nog ff niet over na denken.
pi_70261077
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:51 schreef Soury het volgende:
Hij slaapt nu lekker en ook weer op zijn favo plekje op de tv in de zon. Hij is bekaf denk ik. Kan me dat voorstellen en zo'n plastic ding om je nek ligt je niet lekker.
[ afbeelding ] Hopen dat het goed gaat !!! Ik heb het amputeren nog even aangehaald. De arts was daar geen voorstander van. Mits de kater het voer niet eet dan is het een laatste redmiddel. Dat lust ie gelukkig wel. Maar ze zijn dan weer vatbaarder voor blaasontstekingen e.d.. Nou daar wil ik nu nog ff niet over na denken.
Nou.... die ziet er in ieder geval een stuk beter uit !!

so far... so good......
pi_70261714
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:51 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ] Hopen dat het goed gaat !!! Ik heb het amputeren nog even aangehaald. De arts was daar geen voorstander van. Mits de kater het voer niet eet dan is het een laatste redmiddel. Dat lust ie gelukkig wel. Maar ze zijn dan weer vatbaarder voor blaasontstekingen e.d.. Nou daar wil ik nu nog ff niet over na denken.
wat een opluchting dat ie weer zn eigen plekkie opzoekt.....
pi_70263289
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:41 schreef Laysa het volgende:

[..]

wat een opluchting dat ie weer zn eigen plekkie opzoekt.....
Ja joh hij botste overal tegen op met die kap. Ik durfde ook niet te stofzuigen dan vliegt ie onder de bank. Dat ging ook niet lukken. Nou nu maar weer hopen op een normaal leven. Al druppelt ie nog wel hier en daar.
Maar de emmer sop staat er nog. Dat moet nog genezen allemaal
pi_70296883
Hij voelt zich stukken beter. Maar ik ben er nog niet gerust op. De plas laat ie gewoon lopen. Nou ja dweil erover en klaar (geen bloed meer). Maar eten is echt mondjesmaat.
Ik moet hem goed in de gaten houden van de DA .. Dat doe ik dus maar, maar zolang hij plast en drinkt gaat het de goede kant op
pi_70297402
ik duim voor je !
pi_70297843
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:15 schreef Soury het volgende:
Hij voelt zich stukken beter. Maar ik ben er nog niet gerust op. De plas laat ie gewoon lopen. Nou ja dweil erover en klaar (geen bloed meer). Maar eten is echt mondjesmaat.
Ik moet hem goed in de gaten houden van de DA .. Dat doe ik dus maar, maar zolang hij plast en drinkt gaat het de goede kant op
hem een beetje verwennen met vla , slagroom en smeerleverworst
pi_70306921
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:54 schreef Laysa het volgende:

[..]

hem een beetje verwennen met vla , slagroom en smeerleverworst
Niks van dat lief Hij zit op streng dieet nu. Ik gaf hem nog wel es blikjes (AH) naast zijn dieet voer. FOUT !!
Hij is redelijk kritiek. Er werd me gezegd dat het niet verstandig is op een dag of twee weg te gaan. Dat ben ik niet van plan hoor. Elke dag goed checken of ie plast .. En dat doet ie tot nu toe.
pi_70307058
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Niks van dat lief Hij zit op streng dieet nu. Ik gaf hem nog wel es blikjes (AH) naast zijn dieet voer. FOUT !!
Hij is redelijk kritiek. Er werd me gezegd dat het niet verstandig is op een dag of twee weg te gaan. Dat ben ik niet van plan hoor. Elke dag goed checken of ie plast .. En dat doet ie tot nu toe.
wordt het nog beter met die amputatie? Heb je er al wat meer over nagedacht?
pi_70308866
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:50 schreef FANN het volgende:

[..]

wordt het nog beter met die amputatie? Heb je er al wat meer over nagedacht?
Dat is wel het laatste wat ze doen. Als ie dat voer niet eet b.v. Maar amputatie brengt weer andere problemen mee. Dus ff niet
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 juni 2009 @ 23:37:58 #224
163650 Greys
pi_70309016
Hills S/D voer is er óók in blikjes natvoer! Net als het voer alleen bij de DA te verkrijgen.
Het was hier een welkome afwisseling op alleen de brokjes en het mag absoluut!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70312112
Bij Hills, Trovet en Royal canin kan je proefzakjes droogvoer aanvragen, misschien hebben ze ook proefzakjes natvoer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')