Daar!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Maar nu ben jij er, en je hebt het allerbeste met hem voor.
Het was vást lief bedoeldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:00 schreef Soury het volgende:
Die lijkt op de kleine (Trees).. Die pesterig zijn poten op Bounty zijn kop plantte toen ie half dood in zijn mandje lag (vrouwen)
Dat krijgt ie al dagelijks (laxeer Tractonorm) Ik vrees dat ik de blaasproblemen die ik daardoor onddanks alle tips weggewuifd heb heb onder geschoven. Ja ga je zelf maar na (blaasontsteking of harde poep)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk is het balen. Het is enorm balen! Maar ik zou het zo weer doen. Grappig (nou ja) detail: Remie (zie pic) had op een gegeven moment ook problemen met zijn ontlasting. Dagelijks 2ml Laxatrac(t) en een snufje Isogel deden wonderen (als in: nooit meer last gehad).
Trees is een bitch !!!quote:
Dat is dus aan de dierenarts!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:19 schreef Soury het volgende:
Dat krijgt ie al dagelijks (laxeer Tractonorm) Ik vrees dat ik de blaasproblemen die ik daardoor onddanks alle tips weggewuifd heb heb onder geschoven. Ja ga je zelf maar na (blaasontsteking of harde poep)In alle twee gevallen is het
en van het een komt het ander. Daarom is het erg moeilijk in te schatten wat er mis is !
Ja hangt nog steeds met kop half in de drinkbak. Heb wel al twee maal een schone handoek onder hem gelegdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is dus aan de dierenarts!
Is ie nog zo suf nu?
Kweet het Ik heb nu Hills S/D .. Van de DA .. Daar zat ie al langer aan maar was overgegaan naar C/D en nu weer S/D.. Tja je probeerd wat he?? Ik dacht dat het ene voor nierproblemen was en C/D voor blaas of had ik weer een andere ... Pff anyway het is Hills S/D nuquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:51 schreef Bluezz het volgende:
Er zijn versch. soorten blaasprobs dus ook voer. Alléén voer via de d.a. werkt. Niet de zogenaamde gruisvriendelijk voer van de dierenwinkel!!
No problemo alle tips zijn welkomquote:
gossie....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:58 schreef Soury het volgende:
Hij slaapt en heb hem ff op een droge plek gezet. Hij kukeld elke keer de drinkbak om met die kraag..
En is te zat om te drogen dus doe ik het maar
Nou ja verder moet ie het vannacht maar uitzoeken
[ afbeelding ]
Nou !! Ik had een bakje eten neergezet met stiekum de pillen erin..( Poes moest het maar ff met de gang en slaapkamer doen.)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:13 schreef Greys het volgende:
Of in een lekker plakje vleeswaren. Lekker verwennen
Fijn dat hij in elk geval goed de nacht door is gekomen, die arme ziel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |