abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70213592
Had dat bakje eten al hoger gezet op wat boeken en nu zie ik pas hoe toepasselijk " Het Diner" Btw echt een leuk boek

[ Bericht 3% gewijzigd door Soury op 21-06-2009 04:22:25 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 09:32:08 #177
155227 crew  Guppy
dus
pi_70214393
Hahaha, dat stimuleert vast
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 21 juni 2009 @ 11:12:51 #178
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_70215611
quote:
Op zondag 21 juni 2009 04:02 schreef Soury het volgende:
Had dat bakje eten al hoger gezet op wat boeken en nu zie ik pas hoe toepasselijk " Het Diner" Btw echt een leuk boek
[ afbeelding ]

Ik hoop dat jouw prachtkat snel opknapt.
pi_70219819
Superboek, superkat, superbaasje
Ziet er liev uit die 2
pi_70220106
quote:
Op zondag 21 juni 2009 02:17 schreef Soury het volgende:
Hij slaapt nu weer en heeft een ander troostmeisje ....
[ afbeelding ]
Trees gaat vannacht wel weg uit de kamer. Die mag als uitzondering weer in de slaapkamer slapen.
Dan kan ie hopelijk zijn tweede portie pillen wat door zijn eten zit eten.
ah gossie.....ze kan dus best heel lief voor hem zijn
pi_70225293
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef Laysa het volgende:

[..]

ah gossie.....ze kan dus best heel lief voor hem zijn
Ja, tis een loedertje maar het ljkt wel of ze weet dat er wat mis is met hem. Ze wast hem zelfs, dat kan hij zelf niet vanwegen zijn lampekap.
Eten heeft ie niet aangeraakt, dus de pillen handmatig gegeven. Pfff wat een gedoe
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_70225690
quote:
Op zondag 21 juni 2009 16:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja, tis een loedertje maar het ljkt wel of ze weet dat er wat mis is met hem. Ze wast hem zelfs, dat kan hij zelf niet vanwegen zijn lampekap.
Eten heeft ie niet aangeraakt, dus de pillen handmatig gegeven. Pfff wat een gedoe
ja ik denk wel dat ze het ruikt dat ie ziek is...mn oudere kat had dat ook bij mn jongste kat....

weet je wat je ook kan doen...een waterspuitje bij de da halen en dan de pillen mengen met melk en zo in zn bekkie leeg spuiten
pi_70226309
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:13 schreef Laysa het volgende:

[..]

ja ik denk wel dat ze het ruikt dat ie ziek is...mn oudere kat had dat ook bij mn jongste kat....

weet je wat je ook kan doen...een waterspuitje bij de da halen en dan de pillen mengen met melk en zo in zn bekkie leeg spuiten
Ja goed idee, ik heb nog zo'n pipetje. Dat gaat vast makkelijker. De anti biotica is niet zo'n probleem (gladde kleine pilletjes) maar die pijnstillers zijn ala asperine. Die slikt ie niet zo snel was een waar gevecht vanmorgen. Ga dat ding gelijk ff schoonmaken
pi_70226355
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja goed idee, ik heb nog zo'n pipetje. Dat gaat vast makkelijker. De anti biotica is niet zo'n probleem (gladde kleine pilletjes) maar die pijnstillers zijn ala asperine. Die slikt ie niet zo snel was een waar gevecht vanmorgen. Ga dat ding gelijk ff schoonmaken
melk vinden ze lekker...wat ook goed werkt is pilletje in smeerleverworst doen
pi_70226605
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:37 schreef Laysa het volgende:

[..]

melk vinden ze lekker...wat ook goed werkt is pilletje in smeerleverworst doen
Yoh gister zelfs in kip/katten snoepjes en ham geprobeerd, maar hij eet niet dus dat oplossen en pipetje is een welkome oplossing van een oplossing
pi_70226691
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Yoh gister zelfs in kip/katten snoepjes en ham geprobeerd, maar hij eet niet dus dat oplossen en pipetje is een welkome oplossing van een oplossing
suc6
pi_70227158
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:50 schreef Laysa het volgende:

[..]

suc6
Hij heeft net gegeten
pi_70227185
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Hij heeft net gegeten [ afbeelding ]
pi_70227343
quote:

[..]

wat goed joh
  zondag 21 juni 2009 @ 18:27:18 #190
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_70227656
quote:

[..]

Wat een kanjer!
En dan heb ik het niet alleen over de kat
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 21 juni 2009 @ 18:31:18 #191
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70227757
quote:
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_70228677
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:14 schreef Laysa het volgende:

[..]

wat goed joh
Oh enne net de medicijnen gegeven. De wiite harde grote pil ff in lauw water laten opslossen en met mijn pipetje dat ging super ... Laysa

Was vamorgen echt aan het vechten en heb weer wat gaatjes in mijn handen.
pi_70228762
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh enne net de medicijnen gegeven. De wiite harde grote pil ff in lauw water laten opslossen en met mijn pipetje dat ging super ... Laysa
[ afbeelding ]
Was vamorgen echt aan het vechten en heb weer wat gaatjes in mijn handen.
gelukkig dat scheelt weer een hele hoop ellende
pi_70228782
-Dubbel-
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 juni 2009 @ 19:30:11 #195
163650 Greys
pi_70229112
Oh wat enorm lief dat het troostmeisje hem wast!
En wat een supernieuws dat hij heeft gegeten en dat het met het spuitje goed gaat om de pillen te geven
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70229317
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
Oh wat enorm lief dat het troostmeisje hem wast!
En wat een supernieuws dat hij heeft gegeten en dat het met het spuitje goed gaat om de pillen te geven
Ja morgen nog een van die dikke pillen en dan is het op. Plus ben ik blij dat het bijna maandag is. Kwart voor drie moet ik weer naar de da.... Dan mag de katheter eruit en de kap af. Hoop ik, ik vind hem niet zo denderend als ik eerlijk ben
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 juni 2009 @ 19:52:58 #197
163650 Greys
pi_70229894
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja morgen nog een van die dikke pillen en dan is het op. Plus ben ik blij dat het bijna maandag is. Kwart voor drie moet ik weer naar de da.... Dan mag de katheter eruit en de kap af. Hoop ik, ik vind hem niet zo denderend als ik eerlijk ben
Kan ik me voorstellen! Want hij heeft toch veel hinder van dat ding natuurlijk, is vast rot om aan te moeten zien!
Ik ben vast een sentimentele trut, maar ik vind het zo goed van je dat je hier een topic hebt geopend voor tips enzo! Nu dat spuitje weer, soms ben ik zo trots op de FOK!-ers met alle goede tips!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70233442
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen! Want hij heeft toch veel hinder van dat ding natuurlijk, is vast rot om aan te moeten zien!
Ik ben vast een sentimentele trut, maar ik vind het zo goed van je dat je hier een topic hebt geopend voor tips enzo! Nu dat spuitje weer, soms ben ik zo trots op de FOK!-ers met alle goede tips!
Ikke ook !!! Dankbaar is zelfs niet goed genoeg
  zondag 21 juni 2009 @ 22:57:23 #199
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70237588
Mocht er nog iemand spuitjes nodig hebben: ik had net in de week dat mijn brave grote vriend overleed een doos van 150 stuks gekocht
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_70239462
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:57 schreef ElisaB het volgende:
Mocht er nog iemand spuitjes nodig hebben: ik had net in de week dat mijn brave grote vriend overleed een doos van 150 stuks gekocht
oeps........ dat klinkt alsof je een aantal Fokkers naar de andere wereld wilt helpen, maar
da's niet zo bedoelt denk ik

Muis sterkte vannacht en morgen !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')