het is toch wel erg hèquote:Op donderdag 3 september 2009 21:02 schreef HostiMeister het volgende:
Vrouwen![]()
Meteen die zure kop van die Sabine... "Ik ga toch geen kamp bouwen,he "
juist niet, iedereen gaat meteen bij je slijmenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:06 schreef June. het volgende:
Ik had die lijst denk ik ook geheim gehouden. Dan kun je toch het beste zien wie wat doet (of juist niet! )
Ik ook.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:06 schreef June. het volgende:
Ik had die lijst denk ik ook geheim gehouden. Dan kun je toch het beste zien wie wat doet (of juist niet! )
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:12 schreef borisz het volgende:
Yolanda = feyenoord Rotterdam, die mag er snel uit
.
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:12 schreef borisz het volgende:
Yolanda = Rotterdam, die mag er snel uit.
iddquote:Op donderdag 3 september 2009 21:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
IK baal nu al dat ik weet dat er mannen bij komen. Deze serie had anders zoveel potentieel.
Eens. Het was echt leuk geweest als het alleen vrouwen bleven.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
IK baal nu al dat ik weet dat er mannen bij komen. Deze serie had anders zoveel potentieel.
Team Yolandaquote:Op donderdag 3 september 2009 21:12 schreef borisz het volgende:
Yolanda = Rotterdam, die mag er snel uit.
Feyenoordquote:
juist niet, twee mannen maar als het goed is.. meteen die vrouwen die zich als hongerige wolven op hun storten omdat het hun reddende engels zijnquote:Op donderdag 3 september 2009 21:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
yes ROTTERDAMM HOOLI.... oohneequote:
moet toch beter opletten..quote:Op donderdag 3 september 2009 21:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
yes ROTTERDAMM HOOLI.... oohnee
enne net bij vuurmaken niemand anders de eerste NIPSLIP gezien?????
En maar zeggen dat vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen doenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind het wel een beetje dom dat Carine geen zak uitvoert. Tuurlijk wil ze observeren, maar dat kan ook tijdens het werken toch? De macht van het lijstje heeft ze maar heel even en daarna vindt iedereen haar toch een verzuurde trut.
Dus die ligt er toch wel gauw uit denk ik
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
yes ROTTERDAMM HOOLI.... oohnee
enne net bij vuurmaken niemand anders de eerste NIPSLIP gezien?????
quote:
goed dat ze in bikini lopenquote:
Ze mag in elk geval niet meedoen aan de proeven.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Die finalist mag misschien ook niet meer stemmen dan ofzo?
Dat dusquote:Op donderdag 3 september 2009 21:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind het wel een beetje dom dat Carine geen zak uitvoert. Tuurlijk wil ze observeren, maar dat kan ook tijdens het werken toch? De macht van het lijstje heeft ze maar heel even en daarna vindt iedereen haar toch een verzuurde trut.
Denk het ookquote:Op donderdag 3 september 2009 21:18 schreef Goodbye het volgende:
was die andere ook met vuurmaken? ik dacht t nmlk al maar wist t niet zekerquote:
Zei ze dat? Ja, dat bewijst ze dan niet echtquote:Op donderdag 3 september 2009 21:19 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
[..]
En maar zeggen dat vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen doen![]()
Echt? Dan wordt het ook saai voor haar.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze mag in elk geval niet meedoen aan de proeven.
wat is een nipslip?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
was die andere ook met vuurmaken? ik dacht t nmlk al maar wist t niet zeker
al die beelden die niet geschikt voor uitzending zijn..quote:Op donderdag 3 september 2009 21:30 schreef Shoombak het volgende:
Wat moet het toch heerlijk zijn om dit programma te mogen monteren
sterker nog.... 8 minquote:Op donderdag 3 september 2009 21:31 schreef ivetje het volgende:
Jemig, de reclame is serieus 10 minuten geleden geweest!!! Flikker op met die kut-reclames en je poep Birkenstocks in je eigen maat
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:34 schreef Gert het volgende:
Die mannen.![]()
Zodra ze zakdoeken om hun hoofd gaan knopen dan heb ik het er al weer mee gehad.
Dat gaat op intuïtie hè. Razendsnel dus, en 9 van de 10 * keer is je intuïtie juist bij dergelijke beoordelingen.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:35 schreef pullup het volgende:
Volgens mij hadden de groepen meteen en feilloos door wie de grootste heksen waren.![]()
Die gaan er alsnog snel uit natuurlijk
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:37 schreef omearos het volgende:
3x reclame in 1,5 uur programma is toch niet niet extreem? Leuk is anders, maar vreemd is het tegenwoordig al niet meer.
Heerlijk muziekje uit Edward Scissorhands hoorde ik idd al langs komenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Leuke muziek hebben ze dit jaar trouwens!
Ik vond dat best indrukwekkend anders!quote:Op donderdag 3 september 2009 21:37 schreef gimme.shelter het volgende:
Eerst moeten we weer even weten dat Rexona al 108 jaar bestaat......wat idioot veel reclame!!
De programma makers gingen iig ook van die theorie uit, dus er zal wel iets in zittenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat op intuïtie hè. Razendsnel dus, en 9 van de 10 * keer is je intuïtie juist bij dergelijke beoordelingen.
* hier heb ik overigens geen wetenschappelijke onderbouwing voor paraat.![]()
Welk programma, Dragons den ofzo?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zag ik nou die ene die ook in dat verkoopprogrmma met Jort Kelder zat?
Racist..quote:Op donderdag 3 september 2009 21:56 schreef DirkZz het volgende:
Een neger die schreeuwt en blanken die tillen, moet dat niet andersom?
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:56 schreef DirkZz het volgende:
Een neger die schreeuwt en blanken die tillen, moet dat niet andersom?
ja soms lijkt t wel of ze eerst netjes gedouched zijn, andere kleertjes aan en dan nog ff een interviewtje... dan zie je vaak al wie er uit gaat... tenminste dat idee heb ikquote:Op donderdag 3 september 2009 21:58 schreef Shoombak het volgende:
Trouwens toen Bea bij dat stukje over die proef zei: "ik weet even niet wat ik moet zeggen" wist ik al dat ze eruit lag, beetje jammer.
Die ene die 4x aan het janken was dat het écht niet meer ging moet wel homo zijnquote:Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef pullup het volgende:
Volgende week blijken alle mannen homo te zijn om het bitch gehalte nog verder te verhogen.
Sorryquote:Op donderdag 3 september 2009 22:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
je bedoelt DROLLEKE!!
( bah ik was t bijna vergeten....)
Ja echt, die alleenstaande moeder met die rotkop, had voorderest best een leuk lichaamquote:Op donderdag 3 september 2009 22:25 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Waar is Scanman als je hem nodig hebt?
Zou best es kunnen, ze klonken wel verwijfd, vond ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef pullup het volgende:
Volgende week blijken alle mannen homo te zijn om het bitch gehalte nog verder te verhogen.
We hebben Carine (Karina, zoiets) nog..quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:30 schreef Karina het volgende:
Leuke aflevering, helaas vind ik Eddy Zoey niet leuk. Het idee van meteen een finaliste te hebben vind ik wel een vondst, ik denk eigenlijk wel dat er nog iets aan vast zit, ik heb zo'n gevoel.
Die Bea had erin moeten blijven, niets is leuker als iemand waar je je lekker aan kunt ergeren. En die arme mannen sjouwen zich een breuk.
Ach joh, twee seizoenen terug begonnen ze met honderd manquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
We hebben Carine (Karina, zoiets) nog..![]()
Vond het een erg leuke aflevering, denk ook dat er nog iets aan vast zit wat het finaliste-zijn betreft. Vind dat Eddy Zoey het leuk deed, maar even afwachten hoe het gaat op de eilandraad. Hij is toch wat vrolijker/grappiger, terwijl EPH erg serieus/grimmig kon zijn (wat ook perfect bij het programma paste).
Verder vind ik dat het héél veel kandidaten zijn - ze begonnen met 16 vrouwen, en nu komen er nog 5 (of meer?) mannen bij?
Met dat vuur ook echt, sommige hebben blijkbaar nooit gekeken naar ER. Die zaten met die magnesiumstick direct bij een stokjequote:Op vrijdag 4 september 2009 09:20 schreef Nostalgist het volgende:
Het belooft een mooie serie te worden imho. Direct een Robinson waardige proef met het eten en het vuur.
Die beelden van het eten waren inderdaad bloedstollend mooi.
En die zeur bij de mannen... Dat gaat nog wat worden...
Het was even slikken bij de openingsscene van Eddy. Vervreemdend dat EP daar niet stond.
God nou, ik heb nog geen seizoen gemist maar ik zou nog geen mier in de hens kunnen steken met zo'n stick en stokje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Met dat vuur ook echt, sommige hebben blijkbaar nooit gekeken naar ER. Die zaten met die magnesiumstick direct bij een stokje
Jawel noekje, dat kan jij ook. Heb hier een magnesiumstick liggen, zal ik hem opsturen zodat je kan oefenen voor het volgende seizoenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:13 schreef Noek het volgende:
[..]
God nou, ik heb nog geen seizoen gemist maar ik zou nog geen mier in de hens kunnen steken met zo'n stick en stokje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |