evi is wel lekkerquote:Op donderdag 3 september 2009 20:41 schreef Shoombak het volgende:
20 vrouwen en geen enkele chick
oh en ik mis EP
Ze moeten eerst de magnesiumstick (oid, dat ding waarmee ze vuur moeten makenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:43 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
ik heb van alles gemist tot nu toe even mijn bril halen
Klote dat die lelijke mokkels toch nog mogen blijven.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:43 schreef golfer het volgende:
Opvallend dat de 2 wat oudere vrouwen meteen door die huppelkutjes uit de teams worden gestemd.
Maar volgens mij liggen ze nog niet uit de expeditie. Ben benieuwd wat daar de plannen mee zijn.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:43 schreef golfer het volgende:
Opvallend dat de 2 wat oudere vrouwen meteen door die huppelkutjes uit de teams worden gestemd.
Ach EPH is nu eenmaal dood, erg tragisch allemaalquote:Op donderdag 3 september 2009 20:45 schreef easy-going het volgende:
Bij die scene met Eddy op de boot miste ik echt de stem van EP....
Die permanente immuniteit zal wel meevallen, denk ik. In de veronicagids staat iets van een addertje onder het gras voor deze finalist.....quote:Op donderdag 3 september 2009 20:44 schreef nodisch18 het volgende:
Iets een heftige start met dat openlijk stemmen, permanente immuniteit enzo, brengt meteen flink wat roddel en achterklap in de groepen denk ik!![]()
Goed bezig lijkt me zo!
Vertel!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Die permanente immuniteit zal wel meevallen, denk ik. In de veronicagids staat iets van een addertje onder het gras voor deze finalist.....
Die finalist mag misschien ook niet meer stemmen dan ofzo?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Die permanente immuniteit zal wel meevallen, denk ik. In de veronicagids staat iets van een addertje onder het gras voor deze finalist.....
Tis gewoon ff wennen, ik had niet gedacht dat ik er erg in zou hebben, maar het hoorde er echt zo bij.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:47 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Ach EPH is nu eenmaal dood, erg tragisch allemaal, maar een frisse wind kan geen kwaad.
Vroeg ik me ook af inderdaad..quote:Op donderdag 3 september 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
Alleenstaande werkloze moeder die 3 kinderen zo maar even achterlaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |